Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@loel, dentinox, vond ik rommel, heb ik maar 1x gebruikt. De druppels van vsm werkten bij Marissa best goed, maar het beste werkte bij haar Gengigel. Dat is een gel die op het tandvlees smeert/masseert.
    En lekkere bijtringen uit de koelkast, dat doet ook wonderen bij die kleintjes.

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    detinox loel...niets anders gegeven...Heb eigenlijk alleen last gehad van tandjes bij de laatste die nu zijn doorgekomen en degenen die nu zitten te piepen.

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Rootje, als je je eigen boeken kan vinden dan hoor ik het wel...kan ze altijd nog opsturen he! Trouwens je wist van sommige ook niet meer of je ze nu wel of niet gelezen had...

Het zijn er dan maar 6 meer...zal nu ook weer niet zoveel uitmaken....

Enneuh die betaling komt helemaal goed!

4. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@miran, tja je mag die laatste 6 dan ook wel meenemen. Ik weet wel zeker dat ik 'het eindstation' heb, die staat in de boekenkast op zolder. De rest is helaas spoorloos.
    Ik denk dat ik maar 'a la huishoudbeurs' een trolleykoffertje mee moet nemen. Anders kan ik echt al die boeken niet meer sjouwen denk ik. Moet ook aan m'n bekken en rug denken :( Of misschien moet ik toch maar met de auto gaan, kan ik ook makkelijker m'n aankopen meenemen.

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Daan, noor helemaal overstuur...naja zeg...dat je familie dat niet ziet....wat zielig! Hopelijk slaapt ze vannacht hartstikke goed en komt ze helemaal bij....

Kusje voor Noor!!

Groetejs,
    Mrianda

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hihi Rootje..ja je komt ook met de trein he...hmm...

Zal ik er dan een grote doos van maken en ze gewoon opsturen naar je...hoeven we beide niet te sjouwen.. Laat ik je weten wat de verzendkosten zijn...is dat misschien een betere optie?

Tis trouwens vaste prijs 0-10 kg...en denk niet dat die boeken 10 kilo bij elkaar wegen........ 6,75...is nog te doen toch? en de afmetingen krijg ik ook wel netjes.... Zal ik dat doen?

Groetjes,
    Miranda

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    zooohee 8 leden die meelezen...dat is veel voor op de avond!

8. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Mmm, zal eens kijken, als jij het handiger vindt om op te sturen, mag ook hoor. Scheelt jou ook veel sjouwwerk. Dan krijg je donderdag gewoon de verzendkosten er ook bij :) Enne als het net over de 10 kg zou gaan, kun je er ook nog een paar meenemen en de rest opsturen.

Ik pas trouwens de bus naar de jaarbeurs. Het is 10 min in de bus voor mij, dus dat valt wel mee op zich.

9. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    hoihoi, ben ff aan het kolven tussendoor bij een vriend thuis dus kan ff spieken.

Miran, ik kom idd donderdag én ik woon in de buurt van Sas, dus als het niet een al te zwaar boek is:D neem ik hem wel mee hoor. Sas en ik hebben toch een afspraak in de toekomst hihihi

Jutte: mooie bank en super dat je die mooie foto nu op canvas hebt!

Lieselke: leuk filmpje, bij mij lukte dat dus steeds niet he elke keer als ik de camera er bij pakte stopte ze

zo, tieties zijn leeg dus ik ga weer stoppen

dag meisjesss

10. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    ohja, ik weet niet meer waar Rootje en Miran ergens vandaan moeten komen? maar ik heb een kortingskaart voor de trein, Moor jij komt er op Sloterdijk bij toch? dan kun je vanaf sloterdijk een kaartje kopen met 40% korting (dat kun je al op jouw station doen)

xxx

11. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Ik woon in Utrecht, dus thuiswedstrijd voor mij :)

12. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Dat was gezellig.
    Net terug van bezoek aan een vriendin die 38 weken zwanger is. En een mooie buik dat ze had. Kindje was al ingedaald, maar leek net alsof dat nog niet gebeurd was zo'n mooie toeter had ze nog.
    Vroeg ik: mag ik het babykamertje zien? Zij echt zo van: 'nee'. Ik helemaal verbouwereerd, maar toen viel het kwartje dat je er aan kan zien of het een jongetje of een meisje is. Maar omdat we zelf nog niet weten wat het geslacht vd baby is had ik daar helemaal niet bij stil gestaan.

@ Lieselke: stoofpotje, lekker! En super dat jullie het geboortekaartje nog steeds leuk vinden. En maak je geen zorgen over die lijstjes Lies, je hebt nog tijd genoeg.
    @ Suuz: bedankt voor het herinneren aan Jutte's verjaardag :).
    @ Jutte: van harte gefeliciteerd meid en een heel gelukkig 'nieuw' jaar.
    @ Daan: en, ben je nog op verjaardagsvisite geweest?

Nou, ik ben wel lekker bezig met op verkeerde knoppen duwen. Ik was nog helemaal niet klaar......
    Ga ik mar weer verder lezen.

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Rootje, dat is goed, ik ga morgen een mooie doos zoeken en al wat erover gaat neem ik mee!

Katja, hihi tietjes leeg....En dat boek ligt aan sas...ze vroeg er wel naar maar weet niet of ze hem nu wilde hebben.

Meiden als jullie het vervelend vinden mijn gehandel moeten jullie dat zeggen, ben er beetje enthousiast over aan het worden. En dan nog geeneens voor het geld...maar meer omdat mijn boeken die vergeten in dozen stonden nu eindelijk een nieuwe kans krijgen....boeken horen gelezen te worden!

Kat, ik heb ook een voordeel uren kaart...en ro komt met de bus...lief dat je het vraagt..maar kom heeelemaal van een andere kant hahaha.

Groetjes,
    Miranda

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Trouwens...wil het al een hele tijd zeggen....pfff vergeet het steeds..

JUTTE, wat een mooie bank!! En trouwens die canvas ook!! hihi leuk he mooie foto's op canvas...wel netjes van Mirthe dat ze het niet had verteld grote meid word ze al!

Groetjes,
    Miranda

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Lumea, hahaha nou kan me indenken... 'nee' daar kijk je idd van op als iemand dat recht uit zegt. Maar tis dus een verrassing nog voor de buitenwereld....spannend hoor!

Groetjes,
    MIranda

16. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Even heeeel snel hoor..ik heb morgen om 10uur gesprek bij de woningbouw, om te smeken of ze alsjeblieft mijn woonjaren terug willen geven....duimen jullie allemaal voor me?? PLeaaaaaaaseeeeeeeeeee??

Jutte, ik ga je pbtje sturen!

Miran, ik wil dat oei ik groei boek wel..maar wil graag weten uit welk jaar dat is? En hoeveel wilde je er voor hebben??
    kuss

17. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Sas, ik duim voor je hoor! Succes meis!

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    sas! Mijn kaarsje brand! Zal er zelfs 2 extra bij zetten! En mijn duimen draaien zich rot. Zal om 10 uur aan je denken hoor!

Trouwens nog interesse in die boekjes die je vroeg? Dan zou ik ze donderdag aan kat mee kunnen geven voor je..scheeld verzendkosten hihi.

Groetejs,
    Miranda

19. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    @ Katja: Oktoberfest. Klinkt als lange tafels met heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel bier :). Ik ga wat aan m'n haar laten doen wanneer m'n verlof in gaat. Dan kan ik ons meissie naar het kdv brengen en dan heerlijk genieten.
    @ Knippy: woooohooooooo je staat nu weer bovenaan de lijst vd zwangeren!!!! Toch wel weer spannend.
    @ Moor: even wat langer geslapen dus vannacht. Lekker.
    @ Miran: wij zijn ook blij dat wij jou hebben Miran!!!!!
    @ Pupke: wat een heerlijk vrolijke vent.
    @ Jutte: niet jaloers zijn over doorslapende kindjes. Dat is echt zo wisselend per kind. Onze kleine heeft tot een maand of 15 niet doorgeslapen. Werd altijd wel een keer nog wakker. Dan kreeg ze snel de borst en met een kwartier sliepen we allemaal weer.
    - 30 man soep en pizza eten. Hoe krijg je die pizza's allemaal zo snel gaar? Of is het bezorg pizza.
    Welke vd twee baby's is trouwens Jelka? Ik denk de linkse, maar kan natuurlijk net zo goed de rechter zijn :p
    @ Lieselke: ah wat grappig om te zien! Wat een leuk idee dat filmpje.
    @ Daan: :$ kokhalzen van alle drukte. Wat doet die familie dan zoal??!?!?!?
    @ Loel: in Nepal wilde iedereen Maureen ook vasthouden. En zelfs als ze keihard gilde door alle aandacht dan zeiden wildvreemde vrouwen soms tegen mij: 'geef haar maar even aan mij hoor'. Yeah right!!!! Ik deed haar in een draagdoek. Dat scheelde heel veel van hand tot hand gaan.
    Wij deden trouwens dentinox. En een koude bijtring helpt ook goed voor sommige kinderen.
    @ Sas: zal aan je denken meis. En hoop met je mee dat ze je die jaaren terug geven.
    @ Katja: heeee dat doe je goed meis, kolven en computeren tegelijk :D. Heb ik nooit geprobeerd, zat meestal te lezen, hoe doe jij dat? Hou je de kolf wel vast of heb je die geklemd zitten? (ooit eens een soort van bh constructie gezien waarbij je je handen vrij had.

Morgen wordt de keuken afgeleverd in het nieuwe huis. Spannend. Maar ga er waarschijnlijk nog niet kijken. Lumeaman heeft de auto nodig en het is niet echt mooi weer om te gaan fietsen.

20. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Goedenmorgen,

Hier is de meneer voor het opmeten van de ramen er al.
    dus als het goed is hebben we binnen 2 weken nu overal in huis dubbel glas.JeeeJ

knip gaat zo even naar kantoor wat helpen en vanmiddag lekker lui op de bank om vanavond even naar me schoonvader zijn verjaardag gegaan
    alweer 62 is ie geworden.

op dit moment voel ik me helemaal top helemaal geen last meer van buikkrampen enzo heerlijk zeg

voor een ieder een dikke knuf en tot later

Deel Deze Pagina