Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Door papa, die oefent met haar voor ze gaat slapen... :) Ze moet natuurlijk wel kunnen meezingen over 1,5 week met de intocht :D

Nee hoor, ze verzamelen zulke dingen niet echt actief. Alleen als ze er toevallig tegenaan lopen op een eigen velletje ofzo. Dus verkoop ze maar lekker hoor! Kun je een bole nieuwe zegeltjes voor halen :)

2. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Ieders nog bedankt voor jullie leuke reacties op mijn blog. Ik vind schrijven zo heerlijk therapeutisch werken, het is echt mijn uitlaatklep.

Ah House begint!

*trekt Wrentworth van zijn stoeltje, installeert hem op de bank en kruipt er lekker tegenaan om samen tv te kijken*

3. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Ja ik lig vanaf nu ook op de bank house te kijken (en sinterklaasliedjes te luisteren :))

Tot morgen meiden!

4. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

veel plezier met House Pup ;) enne, niet al het lekkers van Wenthy afknuffelen hoor!

Rootje, Ok, zijn inderdad weer een hoop nieuwe zegels, niet dat ik zo een groot verbruiker ben...
    Is de intocht al over anderhalve week?!?!?! Jeeeemig wat gaat dat hard zeg!

5. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    @ Marieke: Kan me goed voorstellen dat je hartslag omhoog schoot toen je voor de echo was vandaag. Over twee weken enzo hoor je dus meer? Of wanneer je weer naar Leuven moet? Wel goed om te horen dat het niertje functioneert.
    @ Miran: Alyssa helemaal opgezogen in het filmpje. Dat gaat hier precies zo.
    @ Knippy: zo last van buikkrampen? Maar wel een leuke dag gehad zo te horen.
    @ Suuz: lijkt me toch wel zwaar hoor dan als Suuzman weg is en je alleen voor die twee meiden moet zorgen. Hier brengt Lumeaman de kleine altijd naar bed. En omdat hij 's avonds vaak aan het klussen is heb ik dat een aantal keer gedaan, maar dat vind ik al vermoeiend. Dus: respect voor jou :)
    @ Rootje: leuk die kamer!!!!!! Is het plaatje vh kasteel behang of plakplaatje of geschilderd door jullie?
    @ Jutte: wat leuk zo'n knalkeuken. Heb ik nog niet eerder gezien, maar staat hardstikke mooi. En of het onrust voor de bevalling is weet ik niet. Die hormonen maken me gewoon klaarwakker. Vannacht 3 uur geslapen in totaal en dan ben ik overdag wel moe, maar niet total loss. Echt bizar. Vanavond maar wat eerder op bed. Wie weet helpt het. Ik zie trouwens wel op hoor tegen de bevalling. Denk er maar zo min mogelijk aan ;). En je houdt er zoiets prachtigs aan over he, dat maakt alles weer goed :p.
    Trouwens in de winkel waar ik werk verkopen we nu ook de geur white musk voor de Lampe Berger (die haalt nare geurtjes weg uit huizen; ideaal als je een open keuken hebt, of dat er gerookt wordt in huis, of een huisdier dat wat ouder is en minder fris ruikt).
    @ Pupke: te dicht op elkaars lip zitten is niet echt prettig nee. Een beetje je eigen ding hebben is wel prettig. Ik was ook aangekomen doordat ik me niet heb ingehouden tijdens de kraamweken. Mjammie. Maar die kilo's vlogen er later weer af toen ik in Nepal een of andere bug opliep.
    @ Moor: applaus, je gewone kleren alweer aan 8). Dat kon ik echt nog niet. *edit* zie bovenstaand berichtje aan Pupke :D
    @ Rootje: jij gaat je dus laten inenten tegen de mex griep? Ik zit zo te dubben er over. Een vd redenen om het wel te doen is dat ik door het slaapgebrek weinig weerstand heb (ben in een maand tijd al zo'n 3 x verkouden geweest) dus als die griep komt dan ben ik waarschijnlijk de klos. Maar vind het tegelijkertijd ook eng....wat voor invloed kan het hebben op de baby?

6. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    al het lekkers eraf? hihi, dan ben ik wel heel lang bezig... 1 aflevering House is niet genoeg

7. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Kom net lekker onder een warme douche vandaan heerlijk

ff snel hier alles doorgenomen

@ moor wat een gave foto's en bij een van die laatste heeft ze het pakje aan wat je van mij hebt of niet?
    je eigen kleding alweer hoop ook dat dat mij lukt maar betwijvel het

@ pup veel shop plezier dan en die kilos kome van zelf wel

@ uhmmmm ben het ff kwijt zo uit het blote hoofd is niks voor mij

8. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Pupke: amen :D

@ Marieke: goh dat was wel even schrikken zeg.

Ik wil straks foto`s van al die tattoeages!!

@ Rootje : mooi kamertje geworden hoor!

Over sex gesproken.....................LANG LEVE DE ONGESTELDHEID........:D:D:D....ff een weekje rust.

@ Moor: Och arme hompie, dat ze snel weer lekker in haar velletje zit.
    Enneuh.........jaloers!!!!!!!!!!!!!!
    Goede deal met die postzegels.

Vanmorgen naar de kinderarts geweest. Roan weegt al 7,8 kilo :$
    Hoezo prematuurtje:D.
    Alles gaat goed, dus we hoeven niet meer terug te komen JEEEEEEEJ!

9. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@lumea op www.grieppandemie.nl kun je de brochure voor zwangeren downloaden, daar staat veel info in. Ik zou het sowieso willen hoor ingeent worden, maar omdat de gyn er vorige week echt op aandrong ivm met de nierafwijking van krummel en de nodige risico's die dat met zich meebrengt. Heb ik geen moment getwijfeld en heb meteen een afspraak gemaakt voor de prikken.

O ja het plaatje van het kasteel is een hele grote muursticker met groeimeter :) Kunnen we in de gaten houden hoe lang ze is (tot 170 cm :))

10. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Loel, lekker dat jullie niet meer terug hoeven te komen zeg!! Goed zo! GO ROAN :D :D

Knip, inderdaad heeft ze jouw pakje aan! Had meer foto's gemaakt, maar die zijn een beetje mislukt :( kijk maar...

Bekijk bijlage 25973

Ik zag wat berichtjes over sex voorbij komen. Heb er wel zin in, maar durf nog niet echt...

Maar, Daan meisje. Niets tegen je zin in he?! Zeker niet zolang voor jouw gevoel de boel nog niet hersteld is. Dan zapt ie maar naar de zenders ergens achterin en helpt ie zichzelf maar hoor.
    Knuff

11. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    @ Moor, lekker hoor, die kilo's en je eigen kleding!
    Had ik bij Mirthe ook zo snel. Nu iets trager, moet nog 1 kilo en alles zit nog wel een klein beetje strakjes, maar....ik kan het zonder schaamte aan, gelukkig!
    Enne, als ik ga werken is het net als Pup uit met de snoeperij, dus dan vallen er vast nog wel een paar kilootjes af, haha

Mooie foto's! Volgens mij zag ik duidelijk familie van je langskomen of niet?

@ Lumea, wat bijzonder zo'n Lampe Berger, nooit van gehoord, net even gegoogled!

En die knalkeuken, het was donkerrood, dus we moesten er wel een kleur tegenaan gooien. De keukenmuur in het oude huis was framboos, nu hebben we voor iets lichter en knallender gekozen.

@ Pup, ligt Wentworth lekker?

Hier nog steeds mijn boek niet gehaald, geen zin om op te staan, boek ligt op de slaapkamer op zolder....ben maar wat aan het surfen geslagen...

12. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Lekkeerrrrr........!!!!!!!!!!!!!

13. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    heb weer ff snel bij gelezen

oehhh meisje kwam tussendoor, kan nu eindelijk reageren! Ze ligt nog wel te huilen, maar ik laat haar maar even..

Sas: hoop dat je de jaren terug krijgt, ik ga voor je duimen.

Moor: Een tatoo met de naam van je kindje, wat lief. Heb je dan ook nog een bepaald lettertype of tekeningetje in je hoofd? Je had trouwens een trein tegen me gezegd dat we dan samen in de trein zouden belanden en dan rond 12.30 in Utrecht zouden zijn toch? Ik kijk nog ff op 9292ov.nl en we houden nog wel contact, maar i.p vind ik die tijd prima hoor.

Marieke: He getsie! Daar zit je niet op te wachten, op dit soort nieuws. Dikke knuf voor jou hoor.

Ach meisje is nu toch wel heel erg overstuur, maar ze ligt nog geen 10 min op bed. Hoe lang laten jullie je kindje huilen? Ik heb namelijk van alles al geprobeert, maar ze is alleen maar stil in mijn armen, maar steeds als ik haar in bed legde ging ze weer huilen. Nu laat ik haar maar even huilen, ook al kost het me welheel veel moeite! Hoe lang laten jullie je kindje huilen?

Pup: Wat heb je weer een leuk verhaaltje geschreven, en weer zó herkenbaar!

Miran: Voordat Nina er was las ik heel veel, van romans tot thrillers en jeugdboeken en detectives. hihihi eigenlijk van alles dus. Alleen nu Nina er is heb ik er geen tijd meer voor en kan me ook niet zo goed meer concentreren dus ik heb nu nog 3 boeken liggen die ik nog moet lezen.

Knip: Ik ben getrouwd dus hier ging alles vanzelf.:D

Suus; mmmm lekker frietjes! Heb ik ook wel trek in nu. Ik heb vanavond asperges gegeten, maar nu al weer honger.

Ga de babyfoon uitzetten, want ik kan hier heel slecht tegen. om 22.00 ga ik wel naar haar toe. pffff zucht. Die avonden zijn zo vermoeiend he, terwijl het overdag en 's nachts zo'n voorbeeldig kind is!

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Jutte, grote kans dat je wat fam voorbij zag schuiven ja... ik lijk maar ietsjes op mijn moeder :D

15. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Katja,
    Ik laat Lauren niet huilen. Nog niet in ieder geval.
    Vanmorgen heb ik gebeld met het CB, over de voedingen*, de verpleegkundige gaf aan dat kindjes 's avonds vaker onrustig zijn, zeker nu het donkerder gaat worden. Ze willen dan gewoon bij mama of papa zijn. Zij raadde aan om dat ook gewoon te doen. Lekker bij je houden en na de laatste voeding op bed, dan slapen ze stukken beter.
    Gaan wij ook proberen vanavond, nu ligt ze in de wagen in de woonkamer (maar slaapt wel inmiddels).

Trein:
    Ik had ook op de site gekeken voor de trein, lijkt mij de meest handige en gezellige zeg maar! Ik stap op centraal op trouwens. Jij hebt een kortingskaart begreep ik, dat scheelt zeg!

* Lauren is al weer gestegen in de voedingen! Mag nu 120cc met 4 schepjes hebben. Hongerlappie is het!!

16. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Haai meiden!

Knip, ik sluit me bij de rest aan, ook gezag aanvragen hoor!!

Jutte, leeeeuk die keuken, hou dr wel van!

Sex, tja..vond het pijnlijk..de eerste paar keer..maar nu niet meer..nu nog de kracht er voor hebben hahaha

Moor, begrijpelijk dat je t niet durft hoor...maar ja..

Zoo Ryan zit nog steeds op 120 water en 4 scheppies!

Katja, ik laat Ryan maar even huilen..max 5 min, mijn moederhart trekt dat niet haha, krijg wel een huis vol discussies dan hoor..
    Maar Moor, tegen mij werd gezegd door CB dat je je kind niet mag "verwennen" door uit bed te halen. Zodra hij slaperig word, moet ie in zijn bed liggen en zelfstandig in slaap vallen..raar he, 2 verschillende adviezen?

Gewicht, ik zit nu nog 9 kilo boven mijn startgewicht en het blijft er aan zitten, whoeeeehoeeeeee!! Nie meer ielige Sassie!

Ooh bagger heee...Mark heeft vandaag voor het eerst weer een nachtdienst..In de Bijlmer..bij Decathlon(arena), word verbouwd, winkel staat vol sportgebeuren en hij zit daar alleen, ieuw!

17. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Haha die Sas, niet meer ielig :D
    bij mij heeft definitief stoppen met roken er voor gezorgd dat ik niet meer zo ielig was!

18. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Hahaha nou bij mij heeft dat nooit gewerkt., al die keren dat ik fanatiek gestopt was hahaha

Maarruh had nog even een stukje bij mijn vorige posting gezet voor je...

Wie had het nou dat ze ook een tattoo wilde, maar, niet durfde? Laten we met zijn allen gaan, die tenminste een tattoo willen he hahahaha

19. hielko2006

loel jeeej roan is al een grote vent zeg gaat hard

moor wat lief zeg toch leuk te zien dat ze het aan heeft :D

hier ook niet echt der tijd voor boeken lezen enz ik gun me zelf de tijd niet laat ik het zo zeggen

20. hielko2006

sas hahaha da ben ikke moet echt de kracht vinden om die tattoo te laten zetten hoor maar wie weet
    sterkte vannacht

Deel Deze Pagina