Sas, pas bij de laatste stoppoging (die goed gelukt is, inmiddels 2 jaar) ben ik echt aan gekomen! Tattoo, ik durf wel hoor, dat is het probleem niet. Ik zie alleen een echtscheiding als je nog geen 2 jaar getrouwd bent niet zo zitten Boeken lezen, ben gisteren weer begonnen te lezen, het boek is heerlijk (het spel van de engel, Carlos Ruiz Zafon) alleen mijn dochter werkt niet mee
Hey dames! Ben er weer even niet geweest. Druk druk druk hier. Ben gisteren naar Muse geweest! GEWELDIG!!!! Alleen ben ik nu, zoals altijd, helemaal brak. En ik heb een blauw oog. Maar het was GEWELDIG!!!! 8) Las hier iets over seks. Bij ons heeft het 10 weken geduurd. En pijnlijk!!! Niet te geloven. We hebben het nog maar 3 keer gedaan, hoor. Ik moet elke keer minstens een week bekomen down under. Grrr, beleef er nog echt geen plezier aan. Zal wel komen zeker. Ons meisje wou eens zien wat ze allemaal aan de Sint kon vragen:
effies lezen sas, oh over uit bedje halen. Nou, als Lauren zo vreselijk onbedaarlijk ligt te huilen haal ik haar er uit. Heel simpel. Dan troost ik haar tot ze weer rustig is en in slaap aan het vallen is, dan gaat ze weer terug haar bedje in. Ze maakt dan nog wel wat geluidjes, beetje gesputter zeg maar. Dat gaat over in "cavia geluidjes" en dat over in stilte! Dan maar verwend hoor, dat is beter dan verwaarloosd Hebben jullie trouwens bijnamen voor jullie kindjes? Lauren noem ik vaak cavia (vanwege de geluidjes) of wolverine (vanwege de plukjes zwart haar op d'r oortjes).
Meilan, zo te zien wil Ziva graag eten van Sint krijgen. Veeeeel eten! Enne, Muse is leuk maar hoezo een blauw oog?? Was het zo heftig????
Nee daar heb je ook gelijk in hoor, ik doe t ook wel...maar ik bedoelde dat het raar is dat je 2 verschillende adviezen hebt, terwijl het 1 CB is toch... Haha ja ik noem Ryan spookie, maar dat komt omdat ie als ie honger heeft zijn slab helemaal over zijn gezicht trekt hahaah
ik heb met de adviezen die je krijgt toch het idee dat iedereen maar "wat roept". Ik hoor ze aan, denk er over na en besluit dan wat IK vind dat past (in overleg met Maarten). Zeg maar zoals Pupke dat mooi heeft verwoord: Mama weet het beter!
Hoi meiden Wou jullie een goeie nacht komen wensen en bedanken voor de lieve woorden! Liefs! Slaaplekker
meisjes, de eerste geluidjes beginnen uit het mandje te komen, ik ga zo mijn dochter voeden en dan naar bed! ik beloof niets, maar wie weet morgen...
Meilan, wat een droppie! @Kat: het hangt er vanaf waarom en hoe Ties huilt... Hij kan zo een beetje zeurderig om aandacht huilen als hij niet wil slapen. Vanmiddag ging daar eerst 'roepen' aan vooraf (zo grappig, al die aaahh ohhh en uhh geluiden) steeds wat harder en als er dan niemand komt dan gaat hij over op huilen. Dat duurt nooit langer dan 10 minuten, dan geeft hij het op of valt toch in slaap. Met krampjes loop ik meestal wel even naar hem toe, maar zeg dan niets tegen hem en stop zijn speentje terug in zijn mondje. Zuigen helpt hem bij krampen, ook met poepen trouwens. Maar als hij helemaal overstuur is en in paniek ligt te brullen pak ik hem op en troost hem tot alle verdrietjes weg zijn. Als hij echt ontroostbaar is dan neem ik hem lekker bij me op de bank of in bed. Ik kan het ook niet over mijn hart verkrijgen hem te laten gillen als hij echt van streek is.
Ik noem Ties biggetje, omdat hij gilt als een biggetje dat naar de slacht moet als we hem aankleden hihi
ik vind het hier gezellig! Maar het is haast tijd voor de laatste voeding en dan kruip ik ook mijn mandje in. Morgen is het weer vroeg dag en ik wil stevig gaan shoppen dus moet wel fit zijn... ben ook geen 18 meer
Hahah biggetje, zoo schattig! Enne shoppen, heeerlijk zeg!! Uh nee geen 18 meer, maar ook net bevallen! Zwaar hoor Vind het hier ook gezellig!
mopsies, ik ga nog ff melkunie koe spelen en dan lekker slapen... weltrusten allemaal en tot snel weer! Kusjes voor ieders!
Mmmm dus jullie laten je kindje niet zo lang huilen, moet zeggen dat ik de eerste paar keer ook om de 5 min haar weer oppakte, maar nu het steeds vaker gebeurt heb ik er de kracht niet voor zeg maar. Ik raak zelf ook uitgeput en dus heb ik besloten om haar ongeveer een kwartiertje te laten huilen en dan ga ik haar troosten en weer op bed leggen. Meestal is ze na 1 of 2 keer oppakken stil. Nu ook weer. Ik hoor even niets meer in ieder geval. En Sas tegen mij zeggen ze (meerder mensen hoor o.a alle kraamverzorgsters, fam, vrienden, het cb en de verloskundigen) dat je een klein kindje níet kunt verwennen. Ze hebben 9 maanden lang in je baarmoeder gezeten, lekker warm en vertrouwd en dan moeten ze ineens in een koud bedje liggen, helemaal alleen! Ik kan me daar wel iets bij voorstellen dus ik houd haar vaak lekker bij me. Ook al krijg ik commentaar van man en schoonouders. Meiden ik ga slapie doen, nu het zo lekker stil is. Welterusten
Ik heb 2 filmpjes op hyves gezet van Ryan en zijn nieuwe speelkleed, zoo leuk!! Beeld is sleeecht, mja..zo zien jullie hoe hij er nu uit ziet!! Slaap lekker meissies!
Katja, daar zit watin ja! Vaag hoor dat ze mij dan wat anders verteld hebben he? Mja ik doe toch wat ik zelf wil en denk dat het beste is voor onze ukkepuk! Kan me zoo voorstellen dat je uitgeput raakt van het gehuil..knuffieeeeeeee