:x:x:xOOOOHHHH JONGENS!!! DIT HEB IK WEER. KRIJG NET EEN MAILTJE VAN MIJN GASTOUDER DAT ZE DOOR DE NIEUWE WETGEVING NIET MEER DAN 2 BABY'S MAG OPVANGEN EN DAT ZE DIE DUS AL HEEFT. BULLSHIT VOLGENS MIJ WANT DIT IS TOCH ALTIJD AL ZO GEWEEST?? mAAR GOED... NU HEBBEN WE DUS EEN SUPERGROOT PROBLEEM!! IK BEN ZOOOOO KWAAD HE, EN DAT ZE DIT NIET EENS TELEFONISCH HEEFT DOORGEGEVEN! zE ZEI DAT ZE M'N NUMMER NIET HAD, MAAR DAT KLOPT OOK NIET WANT IK HEB ZE EEN GEBOORTEKAARTJE GESTUURD!!:x:x:x BEN BOOS, MAAR OOK VERDRIETIG, WANT HOE GA IK DIT NU ALLEMAAL REGELEN??
OOw shit Katja, dat is echt wel balen! Een nieuw plekje is vst niet zo snel gevonden, heel veel succes met je zoektocht hoor! Dikke knuffel voor jou!
Katja, wat een gekloot zeg!! Shit. Meer kan ik er niet van maken! Hoeveel dagen (en welke!) zou ze naar de gastouder gaan?? Maar inderdaad, het klopt wel dat ze vanaf 2010 niet meer dan 2 kindjes onder de 1 mag opvangen. Dat is alleen niet afgelopen week besloten... beetje stom dat ze daar nu nog mee komt! Enne, ik heb 2 zusjes, dus kan kloppen dat er twee meisjes behoorlijk op mij lijken. De derde is Maartens zusje. De oudste van de 2, die met dat lange donkerblonde haar zeg maar, zwarte trui. Is nu voor het echie begonnen met zwanger worden. Spannend!!
Vanmorgen is Sylvia op visite geweest! Was gezellig! Heb gisteren het mutsje van Simply Colors gegeven, wat groooooot voor 56 zeg! Kan ik bijna zelf op Wat heb ik verder nog gelezen. Oh ja, Marieke meisje. Wat een schrik hebben jullie voor je kiezen met de nier van jullie kleine man. Maar, zoals al meerderen hebben gemeld, maak je nog niet te veel zorgen, dat is niet goed voor jullie beiden. Wacht af wat ze over 2 weekjes zeggen. Jutte, kwam jij morgen nog naar de JGB? JGB in het algemeen: morgen zijn Rootje, Knip met Mama, Miranda, Katja en ikkie er. Vergeet ik er nog?? Spreken we nog ergens af? Katja, kwam Nina mee? Of heb je babysit? Oeh, heb Maarten gister boos gemaakt. Ik maakte 'n grapje maar dat kwam volledig verkeerd aan! Ik zei: "donderdagmiddag past papa op". Oei, vooouuuttt!!!! Hij kan er nog boos om worden! Zo, kleine meid ligt voor het eerst in haar eigen bedje. Groot hoor, voor zo een klein meisje Vanaf wanneer sliepen jullie kleintjes in het eigen bedje? Dus niet op jullie kamer / wiegje? Ik weet niet wat ze heeft vandaag maar iedere twee uur wil ze eten!! Pfff.... straks overvoer ik d'r! Miran, lees je nog steeds veel? Ik heb namelijk nog een stapeltje chicklit pockets staan... Zal ik ze meenemen voor je morgen? Gratis trouwens, ik heb ze ook weer gekregen namelijk. Oja Syl, heb een kraamcadeautje voor je bedacht! Hihi. beetje vroeg, ik weet het... maar ineens schoot het te binnen! Nou, eens denken, wie weet later meer!
Even tussen het zoeken door: Moor: ik heb de tickets uitgeprint hoor en Nina komt denk ik niet mee want papa is thuis, enne ik wist dat je twee zusjes had hoor, maar niet of ze op de foto stond. Dacht het eigenlijk al wel hoor. Ik vind B (weet niet of ik haar naam hier kan zetten) niet zo op je lijken eigenlijk, maar die op de foto wel. hihihi Maar waarom werd Maarten boos dan? Om het woordje oppassen zeker. Alex zegt continue dat hij gaat oppassen en dan heb ik nu juist zoiets van; hallo hee, het is je eigen kindje dan pas je toch niet op. Oja hihihih, heb je een mutsje gegeven??? of toch gekregen En die opvang voor twee kindjes onder de 1 jaar wist ik ook al lang, dacht zelfs dat het altijd al zo was zelfs. Ik vind het ook echt heel erg stom dat ze daar nu pas mee komt, we hadden een koppelingsovereenkomst en ik heb een contract getekend. Ik heb al met het gastouderbureau gebeld omdat ik niet snap dat ik wél aan een contract vastzit, maar zij dus blijkbaar niet! Maar ik kreeg zo'n nitwit aan de lijn die me nergens mee kon helpen, dus wordt teruggebeld. Ze zou voor 2 dagen in de week naar die vrouw gaan. pfffff
Volgens mij klopt dit wel zo. Ik zou jullie mijn nummer nog pb-en en dan van jullie misschien een pb-tje terug zodat ik jullie ook kan bellen? (knip die van jou heb ik nog en die van miran heb ik er ook in staan) *edit: zie dat k moor ook al heb )* Ik ben er ook rond 12.30. Als we allemaal met OV komen, is het misschien handig om al bij het station af te spreken. Dus bv in de jaarbeurs traverse (gang tussen station en jaarbeurs) Staan we ook binnen voor het geval het regent Dus even denken wat daar voor winkels zitten.... Ter hoogte van de multivlaai? Dat kan iedereen wel vinden denk ik
Bedenk me net dat Knip waarschijnlijk wel met de auto komt @knip, weet je al hoe laat jullie gaan? Anders kun je nog wel iemand bellen / smsen om af te spreken, want voor jou is het dan niet handig om richting station te gaan denk ik We kunnen ook eerst met de ov-ers afspreken ophet station en dan daarna evt met knip en knipmama bij de ingang van de JGB...
@ Moor, nee, ik kom morgen niet......er komt visite! @ Katja, zzzzjjeeezzzuus, dat had ze best eerder kunnen weten en laten weten, balen zeg, hoop dat je snel iets anders kunt vinden. Ben even helemaal perplex: Dode Leusden 'geen frisse jongen' - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland] Dit is een huurder van mijn werk. En het bizarre, in mijn vorige baan op de financiële administratie van V&D heb ik hem en zijn moeder ontslagen, omdat we erachter kwamen dat ze de tent leeg aan het stelen waren (zij waren de toiletjuf en man zeg maar). Jaren nadat ik hem op heterdaad betrapt had, deed ik tijdelijk de huurincasso bij de woningstichting waar ik nu werk.......kreeg ik wéér met hem te maken, want hij betaalde de huur niet. Hij schrok wel even toen hij me zag. Ik heb toen met de nieuwe medewerker incasso afgesproken dat als hij ooit uitgezet zou worden, ik dat zou doen, alleen al omdat ik wist dat hij niet te vertrouwen was en ik best nog een tweede keer duidelijk wilde maken dat hij niet zuiver is. maar dit is wel heel heftig, die man is gewoon bewerkt met een bijl! Even voor de duidelijkheid, it wasn't me Nee, onguur mannetje dit, brrr, krijg je rillingen als ik die foto weer zie. Mijn collega is vandaag bij hem in huis geweest, brrr, lijkt me ook bizar!
Hey Lady's Jemig Katja wat balen zeg!!! komt ze nu mee aan!!!! Lekker had voor het contract tekenen gezegd!!!!!! Hopelijk heb je snel een oplossing. Moor ik had Sigrid na dag 3 met kinderwagenbak in het ledikant! Ze maakte zoveel geluidjes dat ik de hele nacht lag te luisteren. Na 10 dagen ging ze 's middags wennen in het ledikant. Zo heb ik het opgebouwd. Meiden veel plezier morgen!!!!! Ik ga dus vrijdag!!!!!!! Heb zojuist een treinkaart gekocht bij blokker voor 27,50 voor 2 personen!!! Leuke actie aangezien ik de jgb kaarten voor 10 euri pp heb..... Jutte wat een jakkes verhaal zeg!!!! Was een beetje een linke gast of niet????? Is niet zo prettig aan zijn eind gekomen, zal wel een afrekening zijn ofzo. Moor heeft Lauren last van krampjes?? omdat ze om de 2u komt? kan ook regeldagje zijn hoor.... Zo mijn meiske ligt in diepe rust!!!! Manlief zit in germany.... Zal zo ffe lekker kliekjes eten....... Meiden die al ongi zijn geweest na de bevalling hebben jullie dat ook? Mijn bilspieren verzuren zo, had ik ook tijdens de weeen!!! Hebben jullie ook zn typisch iets? Gebruik alweer tampons trouwens, heb er geen last van dat dit niet wil zeg maar!!!! sex is ook no problemo!!!!!! Meer mijn aambei die af en toe vervelend doet!!!!!! liefs ink
Ink, nee hij was niet zuiver....maar een bijl in je hoofd, hmmm, dan moet je wel heel ver zijn gegaan denk ik! Maar heel Leusden kent hem en heel Leusden zal hier niet van opkijken denk ik... Ik ga morgen even naar kantoor om te kijken of en hoe we hierover moeten communiceren.... Tampons gaan hier ook goed, alleen zo vreemd, niet in bad! Dan lopen ze vol, dat had ik voor de bevalling helemaal niet....ben blijkbaar nog een beetje wijd. Soms vallen ze eruit als ik dan uit bad opsta zeg maar, suf zeg! Sex is hier nog niet geprobeerd *shame on me*, denk dat het geen enkel probleem is voor die kreukelzone, maar mijn stuitje hè...die knakt nog teveel, durf het nog niet aan, stom hè?
@ Jutte snap het helemaal dat je het sexen nog niet aandurft! Stond er eerst ook niet om te springen!!! helemaal niet toen mijn scheurtje nog open ging..... Stuitje lijkt mij helemaal erg!!!! Oh dus niet in bad met tampons hahaha!!!! Denk ook dat ik dat probleem zal hebben hoor!!!! Wat gebeurt er ook veel met je lijf zeg!!!! Hoe gaat het met jelka?????
ze slaapt, gelukkig. Is de hele dag weer aan het lummelen met de fles, alsof ze pijn in haar mondje heeft. Terwijl ze gister weer alle flessen zonder moeite leegdronk... morgen tweede ochtend wennen op het kdv, ben benieuwd! oei, de shoarma wordt opgediend, dat wordt stinken vannacht, hahaha....goed de tandjes poetsen voor ik ga slapen, hoewel, misschien dat de journalisten dan morgen geen lastige vragen stellen hahaha... Sigrid gaat lekker hè, neem je haar vrijdag mee naar de jgb?
ik vind dat jullie allemaal al zo vroeg aan sexen doen...echt hier pas 5 maanden na de bevalling.......kon het niet, durfde het niet...en had er gewoon geen zin in! ik heb wel zin in morgen! Heb iemand gevonden die mij en Alyssa ff naar het station brengt whoopie! Dus strakkies ff de tas klaar zetten...buggy erbij....en kaartje voor de trein in me zak steken...en voila ik is klaar voor morgen! Nu nog hopen dat Alyssa een beter humeur heeft...en dan komt alles goed hihi. Ieeehwww jutte wat eng.... Groetjes, Miranda
Nee Sigrid gaat niet mee naar de jgb! Raakt ze helemaal overprikkeld zit ik met de gebakken peren haha. Ze gaat nu idd lekker!!!!! Echt genieten van die kleine lachebek. Miranda vind je het vroeg? Tja is bij iedereen verschillend he. De scheur zat naast mijn flamoes haha....maar vond het doodeng hoor.
Ziva was echt niet hongerig hoor. Ze steekt al een week of twee constant haar handjes en alles wat ze vastkrijgt in haar mond. Liefst zo ver mogelijk tot ze gaat kokhalzen. Blauw oog. Sta ik ergens vanvoor en tijdens Newborn komt er plots een gsm uit de lucht vallen. Raakt me pal op mijn oogkas. Geen mooi zicht en behoorlijk pijnlijk. @ Jutte: Er zit een verkleinkussen in de stoel. En Ziva zit toch heel stevig, dus op CB zeiden ze dat het mocht. Ze zit nu een kleine minuut zonder steun op de grond, dus in stoel met verkleinkussen was geen probleem.