Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

hoi meiden

ben ik weer met wat extra centjes opzak en me voetjes weer helemaal mooi wat is dat toch lekker de pedicure

@ Jutte Je hebt toch wel door nu dat niks doen niet echt vaak bij mij voorkomt dan ga ik me zitten vervelen en daar heb ik echt een hekel aan :) maar ik doe wel rustig aan nu voor mijn doen

die groene wand is van de babykamer foto's volgen nog moet nog 1 dingetje ophangen en dan komen ze oke

@ Miranda ja klopt mevrouw lag met de kont naar voren
    en de meeste mensen denken bij het zien van me buik dat ik nog ongeveer 2 mnd moet maar tis toch echt nog 3 weken

@ Ink ik snap het helemaal met het ouderlijk gezag ik denk dat ik er bij de verloskundige eens over ga hebben
    maar goed als hij niet wil en koppig blijft is dat zijn probleem

het is hier de laatste week ook best veel stress aangezien er haast geen werk is in het rijden voor hem dus hij zit thuis voert geen bal uit en loopt dus uit op ruzie zo een 3 dagen al moet ook telkens aan pup denken die had dat ook zo met John hoop dat het hier ook bijdraaid anders weet ik ff niet wat ik er mee aanmoet hoor

@ Katja de geboorte filmen lijkt mij dus ook leuk maar ja zit er denk niet in heb wel de camera hier sinds gister ff bij paps en mams opgehaald

@ aaaaah katja wat een kut streek zeg hoop dat je snel een oplossing hebt

@ Moor laten we morgen maar ff sms en ik ga namelijk al wel wat vroeger als jullie en moet ook veel pauzes hebben ( lees ff rusten/zitten tussen door)

over het bedje hier vanaf begin af aan straks in eigen ledikantje heb geen wiegje dus kan ook niet anders

@ rootje ik kom met de auto en die gaat op het terein van de jaarbeurs dus ik zie hoor julie wel binnen dan

hahaha ja nu zie ik je berichtje van de auto goed zo rootje

@ Jutte brrrr vage gast zeg

@ Jutte jij alweer alweer aan de tampons dat geeft hoop voor mij haat die lappen
    ow en vollopen heb geen bad maar met zwemmen had ik dat ook altijd als ik het water uit ging om om te kleden moest ik daarna altijd gelijk een nieuwe in doen hoor
    (had wel altijd mini dus is ook eerder vol natuurlijk)

@ Meilan auw auw auw met dat oog zeg
    en ziva is echt al een damentje zeg

Zooo ik ben weer bij

2. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Hoi meisjes!

Knip jeej vandaag 37 weken!
    Marieke jeej vandaag 20 weken!
    Jutte leuke dag gehad dus op het werk!
    Katja tjeee wat een nieuws, denk je alles voor elkaar te hebben. Hier was het zo dat ze niet meer dan 2 kindjes mochten hebben die niet konden lopen, dus niet eens zozeer baby's. Hoop dat je snel een oplossing vindt.
    Moor slim van jullie om de Lauren niet veel uit handen te geven. Doen wij ook niet. Flesjes geven doen we ook zelf. Die kleintjes kunnen zelfs van zulke 'eenvoudige' dingen overprikkeld raken.
    Meilan ik zou het zelf zelfs met stoelverkleiner niet doen, vind haar ook nog erg klein, hier ging Loïs er pas in toen ze een hapje ging eten, met 6 maanden dus. En dan nog alleen om te happen. Maar goed om in pups taal te blijven: mama weet het beter hihihi!

De rest kus, en meiden die naar de jgb gaan, veel plezier!

3. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Zeker vroeg hihi... Ties is namelijk een jongetje :p
    Ik sluit me aan bij Jutte over het googlen!

Mooie buik van knippie voorbij zien komen, Miran weet niet wat te koken, Rootje speelt vertaalbureau, ha die Ink...

Kat, das balen zeg! Wat een rotstreek... weet verder ook niet wat te doen.

Moor, Ties slaapt sinds een week op zijn eigen kamer in zijn ledikantje.

Sas, ik wist niet dat filmpjes tussen de foto's konden hihi, was bij je gadgets aan het kijken :)

Knip, ik heb wel met vreselijke dingen moeten dreigen hoor... en nog is het niet geweldig. Ik was zo blij met een mooie opgeruimde woonkamer, 2 dagen later is daar weinig van te zien en 75% van de rommel is niet van mij :(

Pffff ben gesloopt van het winkelen. Kon ook maar moeilijk slagen met mijn uitgezakte ex-zwanger lijf :'( BAH! Werd ik knorrig van. John ook trouwens hihi, bijna alle shirts die hij aan heeft gehad waren zo'n 'slimfit' model en daar komen zijn lovehandles zo mooi in uit ;). Het werd een "schat, vind je soms dat ik een dikke kont heb in deze broek" verhaal en daar werden we zo melig van dat we onze dikke billen gevierd hebben met een hele boze whopper :D
    Het zal wel weer een mooi blog-verhaal worden over de verzakking van mijn lichaam door de zwangerschap. Zal er eens op gaan broeien.

4. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Pup ik hou ook zo van een opgeruimde woonkamer, helaas is hij hier in de ochtend binnen no-time omgebouwd tot mega speeltuin, maar goed dat kan ik beter hebben dan wanneer Suuzman er een zooi van maakt...

Ik heb trouwens gister bij de h&m online gewinkeld, ben positief geweest over de maten dus ben benieuwd of ze passen, ben ook benieuwd naar je nieuwe blog!

5. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Nou, ze zit er goed in, ze vindt het leuk. Ze zit er ook maar max 10 min per dag in en dan niet elke dag.
    Over een dikke week beginnen we toch met haar hapje, dus dan zit ze er toch even elke dag in. Vind het wel spannend. Hoop dat ze het goed neemt.

6. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Meilan: Blauw oog?????????????
    Hahahaha leuke foto, kan niet vroeg genoeg beginnen met uitkiezen.

Op een gegeven moment heb ik Roan laten huilen, met pijn in m`n hart. Hij kon niet in slaap komen en als ik elke keer boven zijn bed ging hangen raakte hij weer geprikkeld. Zette dan m`n kookwekkertje op 10 minuten en ging dan weer even kijken. Meestal sliep hij dan al. Nu geen centje pijn meer hoor.

@ Knippy: spannend hoor!!

@ Sas: leuke filmpjes, wat een schatje.

Bijnamen............loelman zegt altijd vriendje stokvis:D, ik zeg altijd toetje, waarom weet ik eigenlijk niet. Het is nu trouwens een hele toet hahahahahaha.

@ Jutte: Dat zal wel lekker zijn ja, zo lang doorslapen.

@ Katjak: Wat een klotesituatie zeg. Volgens mij is het inderdaad altijd zo geweest. Ik hoop dat je snel vervanging kan regelen. Je zit toch bij een bureau aangesloten?
    o......een nitwit aan de telefoon.....fijn:x

@ Jutte: Oeh, da`s toch wel raar als je iemand zo goed kent.

@ Pupke: Ben heeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd naar je blog ;)

Heb nu 3 dagen achter elkaar gewerkt en heb nu WEEKEND!!!!!
    JOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Meiden morgen heel veel plezier op de beurs:)

7. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Oh pup snap precies wat je bedoelt met het uitgelubberde zwangerschapslijf!!!!!
    kan maar 1 spijkerbroek aan en wel te verstaan de positiebroek is dat:x
    Tja en de vreetbui die ik nu heb helpt ook niet mee.
    Heb momenteel veel jurkjes aan!!!! Maar ja als ik straks weer aan het werk ga vind ik dat zonde.......

Opruimen? Die vent van mij niet....of als ie de geest krijgt rigoreus en dan kan ik niets vinden haha......
    Tja taakverdeling.....blijft moeilijk hij werkt meer dan 60u in de week maar een stofzuiger af en toe pakken dat lukt nog.... afwas niet heeft ie broertje dood aan!!! Hij geeft dan Sigrid de fles ivm qualitytime en dan was ik af... Daarna brengt hij Sigrid op bed en gaat douchen!!!!!

8. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    bijnaam van Sigrid "poemeltsie"

9. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Hier even spam van mijn meisjes. Hier is Guusje net met Loïs en papa in bad geweest...

Bekijk bijlage 26258

10. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Haaai meiden!

Wat een dag, wat een dag..ben naar mijn moeder geweest, heel gezellig! Op de terugweg bedacht een gozer dat ie mij en kinderwagen wel even een duw uit de trein kon geven op CS..kortom, wagen stond met zijn voorwiel tussen trap en perron en gewoon niemand die hielp, niemand he! Ik in paniek, oud dametje in paniek...en een junk die uiteindelijk hielp..echt lieff!

NU reageren....

Katja, wat klote!(pakt ie dit woord wel?) hoop echt dat je wat anders kan regelen joh!

Marieke, sluit me aan bij de rest, noooit googlen!

Loel, aaaah weeekeeeeend!

Pup, nog wel geslaagd met winkelen eigenlijk?

Knip..centjes verdiend, heeeeerlijk! Pfff vermoeiend zo een man die niet wilt luisteren he??

kussieeeee terug voor mijn tsjikkie muis!

kussie aan iedereen

11. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Tja en wat is er leuker om te doen wanneer het shitweer is, om een hut te bouwen en sjippies te eten...

Bekijk bijlage 26260

12. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Suuz, wat een leuke foto!! En goed al hoor, het hoofdje omhoog!

13. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Nou Sas lekker dan...Lief van die junk!

Bijnamen: Loïs is mama's Daisy en papa's tuttebel en Guusje noemen we onze kleine speklap, omdat ze vergeleken met Loïs zo lekker chubby is...

14. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Loel, Loelman fan van toen was geluk....? Hahaha...

15. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    Shoppen na je zwangerschap... om te janken is het! Hebben ze toen ik zwanger was alle kleding kleiner gemaakt ofzo?

Arme ik, sta ik daar in het pashokje van de H&M waar ik mezelf helaas van alle kanten kan bekijken (of beter gezegd, waar ik met alle kanten van mezelf geconfronteerd word) in de grootste maat jeans te hijsen die ik vinden kon en nog ging dat kreng niet dicht.

Even kritisch, ik had al geen fotomodelfiguur om mee te beginnen maar ik zag mezelf toch ineens in een heel ander TL-licht zullen we maar zeggen. Mijn benen hebben meer putjes dan een golfbal, mijn knieën hangen op mijn enkels en mijn buik op mijn knieën. Mijn kont is ten minste 5 cm afgezakt en van mijn prachtige volle zwangerschapsborsten is niets meer te bekennen. Mijn dijen zijn voorzien van zadeltassen en ik heb last van het "ook niet als ik zwaai" syndroom. Kortom: KUT! Vreemd genoeg had ik al deze verzakkingen thuis in de spiegel nog niet echt zo bekeken, ik schrok me dus een ongeluk.

Nu ben ik ook niet echt kieskeurig geweest met eten de laatste weken, zo blij dat ik weer van alles mag genieten nu ik niet meer zwanger ben en steeds moet spugen. Maar ik vond deze vorm van shock-therapie wel erg wreed. Ik ben nog steeds mezelf, maar ineens in het lijf van mijn moeder (sorry mam, als ik je ooit nog eens zie mag je me slaan hoor ;) ). Al had zij broekmaat 27 nadat ze van mij bevallen was en heb ik tot mijn grote schaamte en ergernis vandaag genoegen moeten nemen met een maat 33 :$ . Dus zeg maar in het lijf van mijn moeder toen ze ons alle 5 had gehad.

Ik had me al voorgenomen om weer eens met Sonja Bakker aan tafel te gaan zodra mijn verlof was afgelopen, ik vond het zelf niet nodig om binnen 6 weken na mijn bevalling weer helemaal strak in mijn vel te zitten. Alhoewel ik nu betwijfel of mijn vel nog wel strak om mij gaat zitten ;) , in plaats van die soort van baggy trousers waar ik nu mee rond loop.

Ik denk dus dat ik Sonja maar een weekje eerder laat aanschuiven...

16. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Spam ik mijn 2 skatsies ook even hoor!!!!
    Kunnen jullie zien op wie Sigrid lijkt!!!!
    Bekijk bijlage 26272

17. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Pup, geweldig, echt serieus! Je moet er wat mee gaan doen! BOekje schrijven ofzo!

Ink, ze kijken precies t zelfde hahaha leeeuk!

18. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    haha pup sorry hoor maar wat beschrijf je dat mooi!!!!!
    Ga met je mee bakkeren!!!!!!
    Hopelijk geeft het werk me ook weer wat ritme en regelmaat!!!!!

19. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    @Ink: ik draag ook nog steeds mijn positiebroeken... geen gezicht want ze zakken steeds af.

@Suuz: wat een leuke foto's!

Ik heb wel een nieuwe trui gekocht en een soort van wijde harembroek van dunne jeansstof, wilde graag iets nieuws voor mijn verjaardag zondag. Ik draag nu nog veel positiekleding en wil me wel weer eens als trendy mens laten zien ipv prille moeder in zwangerschapsbroek en voedings-top met kwijlvlek op de schouder. Ben van de week ook naar de kapper geweest en heb me daar eens flink laten snoeien en kleuren. Ik zal een foto maken van mijn nieuwe haar en ensemble zondag.

Ik denk trouwens dat ik ook weer een buikfoto ga maken hihi... de schade achteraf eens tonen. Geen streepje striae gehad tot 37 weken en toen begon het gelazer.

20. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Whaa Pup schud je dat nu even uit je mouw? Echt je moet collums gaan schrijven meid!

Die grote spiegels zijn ook niet aan mij besteed, daarom heb ik dit keer online geshopt haha...

Ink, wat een evenbeelden. Haar mondje, precies hetzelfde. Leuk te zien. Hoe ze kijkt ook, zo van mam stoor me niet terwijl ik met papa de donald duck aan het lezen ben hihi

Deel Deze Pagina