Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Nou dan ben je al verder dan mij! Volgens mij zijn mijn heupen verzet, ontzettend breed nog net geen bijzettafeltjes.

Buikfoto:( nou ik dna met mijn strepen vreselijk!!!! kan wel janken!!!! Af en toe gaan ze ook nog jeuken zeg...pffffff

Sigrid en haar paps zijn 2 druppels water hoeft geen dna test gedaan te worden haha...
    Laatst vroeg iemand al vind je het niet vervelend dat ze altijd zeggen dat het op je vriend lijkt! Ja wat moet ik dan janken? ze gaat daardoor niet meer op mij lijken hoor.....haha

2. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    ja is echt hun momentje he!!! Maar het is zn wijsneusje!!!!!!

3. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    tnx meiden! Het is al eerder gezegd dat ik er iets mee moet doen... jammer genoeg kan ik het niet op commando, er moet iets echt kriebelen (of jeuken ;)) voordat ik het kan. Als ik elke week een column zou moeten schrijven zou dat wat veel van het goede zijn ben ik bang. Ik maak niet elke week van die kriebel- of jeukmomenten mee.

4. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    hahahahaha! hilarisch!

5. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

sas wat een gedoe zeg lief dat die junk je hielp zeg

suuz leuke foto's wat heb je toch knappe meiden

pup woouw zo ff uit de mouw geschut ben bang dat wat je schrijft voor mij ook gaat tellen

ink wat een vergelijking tussen die 2 zeg

6. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    Ink, ik vind dat wel een goed idee om samen te gaan Bakkeren...

7. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    Meiden, ik ga nog ff een peukie doen en een groot glas water achterover slaan en dan mijn kleine biggetje wakker maken voor zijn laatste voeding. Ik heb geprobeerd hem te laten slapen, maar dan komt hij vannacht om 3 uur en dat vind ik weer minder fijn.

Ik zie jullie snel weer!

8. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ik ga ook!!!! manlief is nog niet thuis uit duitsland!!! Zal Sigrid wakker maken voor een voeding!!!!!

Meiden die naar de jbg gaan veel plezier morgen!!!!! Vrijdag ben ik afwezig!!!!!

9. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Meiden die morgen naar JGb gaan heel veel plezier!!

INk en Pup, welterusten moppies!

10. hielko2006

ik ga ook zo truste meiden

11. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Hi dames!

Kom jullie even slaapwel zeggen!
    Nog eventjes met mannetje de voetbalmatch uitkijken en dan bedje in!

Slaaplekker lieverds!!!

xxxxx

12. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

haaai leiverds,

ff snel welterusten zeggen :D

WELTERUSTEN!!!!

Tot morgen meiden die we morgen zien :)

13. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Wat een boel gekletst zeg vandaag. Gezellig.
    Ben wel weer zo'n beetje alles vergeten.

Lag om 9.30 op bed maar was een uur later alweer klaarwakker. Heb maar even ijs verorberd. (nee, ik doe niet aan Sonja :D). En een appel en zit nu aan de warme melk. In de hoop dat die stofjes me weer wat slaperiger maken. En m'n benen zijn zo onrustig.

Ff denken:
    @ Pup: ja ja ja ja Slimfit en lovehandles: ik zie het helemaal voor me :p.
    @ Jutte: ik heb de link naar die vermoorde man maar niet geopend. Was bang dat er een foto bij zou staan :$. Dan slaap ik helemaal niet meer.
    @ Sylvia: hoe is het met jou meid? Een paar dagen weinig van je gehoord (of ik heb er overheen gelezen, dat kan ook).
    @ Meiden naar de jonge jgb: veel plezier morgen!!!!!
    @ Desert: :$:$:$:$ klem met je wiel. Oh dat is echt niet leuk! En mooi dat de hulp dan weer uit onverwachte hoek komt.
    @ Knip: ja, had je goed gezien dat ik gisteren niet het sluitstuk was. Maar ben toch erg veel wakker geweest gisternacht. Maar 4,5 uur geslapen. Ach was toch 1,5 uur meer dan de nacht ervoor met Wentworth.

*kijkt om zich heen waar WM gebleven is. Die kan toch :x niet weeeeeeeeer bij Pupke op de bank aan het hangen zijn*.

@ koosnamen: echt grappig om te lezen. Kan me zo even niet een koosnaampje herinneren.

Lumeaman is thuis gekomen van verfen in het nieuwe huis. Kga afsluiten. Hoop op een goede nacht.

Dag meiden.

14. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Mmh Lumea, anderhalf uur minder slaap met Wentworth erbij...jaaaaajaaaaaa :D :D

Trouwens gister de babydoos opgehaald bij Prenatal..zat een scheermesje voor mannen in..maar die werkt perfect op lichaamsdelen van de vrouw..allemaal gebruiken dus :D

Trusten mopssssss

15. hielko2006

goedenmorgen even snel
    site deed het net niet en moet nu zo vertrekken

fijne dag allemaal

16. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Goedemrogen

kon ook de site niet op, maar hoef niet veel bij te lezen. Meiden veel plezier allemaal, benieuwd hoe jullie het vonden!

Hier een korte nacht, Guusje kreeg om 23.00 de fles, goed geboerd, hartstikke moe. In bed hele tijd huilen ik er een paar keer heen om het speentje te geven, die pakte ze niet. Dacht laat haar maar even huilen, ga ik weer heeft ze weer alles ondergespuugd, arme kind. Dus bed verschonen, andere pyama aan, gezichtje/handjes wassen, heeft het haar weer zo dwars gezeten, dus om 00.15 lagen we er weer op en kon ik niet slapen in dat koude bed. Om 6.00 hoorde ik Loïs huilen, die gauw gehaald en om 7.00 uur kwam Guusje. Ik ga vandaag iig niet veel doen!

Loïs is naar school, ik ben ook naar school gesjeest om mijn aanvraag voor het ouderschapsverlof in te dienen. En aan Guusje heb ik vandaag ws weer geen kind, die is moe. Suuzman heeft de hele nacht gewerkt en moet nu ook nog werken, maar is wel rond 16.00 thuis gelukkig!

17. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    goeiemorgen dames!!

Iedereen had precies moeite met op de site te raken??

Liefs

18. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Mooge meiden!

Suuz, wat zielig, alles onder gespuugd zeg! Enne stomme vraag, wat doet je man, dat ie vannacht gewerkt heeft en nu tot 16uur moet?

Meiden veel plezier vandaag op de beurs!

19. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    Ha fijn, we zijn weer in de lucht... Goeiemoggel allemaal!

Suuz, kort nachtje dus? Moet Guusje vaker zo spugen? Arme kleine.

Ik ben lui vandaag... zit nog in pyama hihi. Zal mezelf en kind eens aan gaan kleden.

20. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Sas geen stomme vraag, hij is chauffeur en is gisterochtend naar Brussel vertrokken en heeft overdag moeten slapen, omdat hij vannacht een meubelbeurs moest afbreken. Zou je zeggen vandaag vrij, helaas niet, hij moest gelijk bij 2 andere adressen de spullen doorbrengen. Had hem straks aan de telefoon en was niet zo moe, maar hij had toch maar geen verwarming aan in de auto, eigenlijk gewoon gevaarlijk.

Deel Deze Pagina