Katja, wat een poppie, ook die op je Hyves dat ze in de maxi ligt te slapen, zo lief! Marieke, 38 kilo....dat overleefd de gezondste vrouw van 80 niet....vreselijk! Sterkte meid... Daffie, lekker geslapen dus...hmm, dat ga ik zo ook doen. We gaan lekker vroeg naar bed, So you think kijken en misschien ook nog wel even de finale van Wie is Direct?....en dan, zzzzzzzz..... Biss morgen!
Miran en pupke hier ook GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! @ Moor: Sorry maar ben wel super blij @ Lumea: je mag het gewoon zeggen hoor, ik ga er ook geen gewoonte van maken. Heb een lederen hoekbank met vaste kussens en hij lag op een doek. Zal zo wel loslopen denk ik. Nog geen tandje hier. Op hart van Nederland was te zien hoe het baby`tje eruitzag, die overleden was aan de prik. Zo`n mooi manneke, wat een verdriet. @ Jutte: fijn dat je stuitje het overleefd heeft @ Kwie: Och meid toch, wat een ellende. Zo aso om zo afgekapt te worden :xGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Je moet echt voor jezelf kiezen, je hebt verd*mme je best gedaan. Raar dat je ongesteld bent geworden, je lijf kan je zo op een verkeerd spoor zetten. Over die kaartjes.........sorry. Ze zijn nog te koop bij andere aanbieders, maar dan zijn ze dubbel zo duur. De vraag is dan natuurlijk of ze echt zijn. @ Sas: duimduimduimduimduimduimduimduim @ Knip: mooi hoor, zeker stukken beter dan paars. @ Marieke: 38 kilo!!! Da`s niet veel, wat zielig. @ Daffie: Lang leve de oordoppen!!! Hier ook een mannetje die vroeg wakker is. Elke dag om half 6......beetje balen. O.......MAUREEN OOK GEFELICITEERD!!!!! @ Katjak: Hahahaha leuke foto! Wat een heerlijk weer vandaag lekker door Heusden gewandeld. Geeft je toch weer energie die Zon!!
Goedenavond, Eindelijk weer rust in de tent. Had vanmiddag even visite en was wel gezellig. De meiden waren met de meiden (13 en 15) van die kennis van mij aan het legobouwen. Melvin begint wel wat eenkennig te worden . Die zette het toch ineens op een krijsen bij het zien van een vreemd gezicht. Voor de rest is ie wel gezellig. Het volgende sprongetje kondigt zich wel aan. Ik merk dat aan alles bij hem. Nu slapen ze allemaal. @ Katja: leuke foto. Echt lief. @ Moor: rustig aan hoor meis.. je meissie moet je ook tevreden houden he. @ Jutte: Ik heb echt heerlijk geslapen en was daar ook zeker wel aan toe. Ik ga nu nog tv kijken en nog even op het internet struinen en dan is het voedertijd en dan lekker slapen. @ Loel: heb die oordoppen meer vanwege mijn buurman die nog wel eens luidruchtig is en ik zou toch wel willen slapen en zeker als de nachten kort zijn. Gelukkig ben ik niet de enige en heb jij precies hetzelfde. Hoe laat geef jij de laatste fles eigenlijk??? Ik zelf nu tussen tien en half elf. Maar ook al geef ik hem een keer later dan nog is hij vroeg wakker. Het heeft dus niet echt daar mee te maken bij Melvin.
Normaal gesproken krijgt hij rond 10 uur de laatste fles. Gisteren heeft loelman de fles pas om half 12 gegeven, maar hij was gewoon weer om half 6 wakker. Misschien toch door het 'sprongetje'. Eerst sliep hij tot 7 a half 8 door. Wel balen als je dat gewend bent.
Ik geef Melvin ook rond tien uur de fles. Het is echt van de laatste anderhalve maand dat hij zo vroeg wakker wordt. Ook de rijstebloem helpt niet echt. Ik denk toch dat het met zijn sprongetje uitstaande heeft. Hij is al een paar dagen hangerig en zit het liefste bij mij en ligt niet graag in de box. Voorheen sliep hij ook door tot half zeven, maar dat is er niet meer bij. Ik hoop echt dat dat weer terug gaat komen. Hij is overdag juist wakkerder tussendoor. Maar ja ik klaag maar niet teveel, want het is een hartstikke lief mannetje juist. Ik geniet wel van hem en ook mijn meiden.
PUP & MIRAN & MAUREEN ( en Lumea en Lumeaman) Van harte gefeliciteerd meiden met jullie verjaardag! Hoop dat jullie goed verwend zijn en een leuke dag gehad hebben!
Ooh Katja, ik ben jaloers! Wat een bos haar heeft jouw meisje zeg!!! Knippy, leuke kamer!! En mooie kleuren...hihi me like groen!! Zo he...de visite is de deur uit...er zit nog 1 iemand maar die hoort soms bij het meubilair...dus dat is niet zo erg... En ik heb een extra kado gekregen net........ben ongesteld geworden. Dus ga morgen even de gyn bellen voor een afspraak om te meten...meteen ff navragen omdat ik in de avond ben...zou morgen dag 1 moeten zijn..maar om het zeker te weten...hihi En dan clomid!! op woensdag....pfffffff Groetjes, Miranda
Bedankt voor de felicitaties . Een erg gezellige dag gehad met bezoek van 12.30- 19.00. Daarna heeft Lumeaman het jarig jobje in bad gedaan terwijl ik me over de mega afwas ontfermde. Oooowwwww wat ben ik blij dat we een vaatwasser hebben in de nieuwe keuken . Daarna nog even online geweest om bij te lezen maar viel echt om vd slaap dus zijn we afgetaaid naar boven om 21.00. Maarja, na zo'n 1,5 uur weer wakker . Wat ik nog onthouden heb. @ Kwie: pas op jezelf meid en laat het niet zover komen dat je echt een burn-out krijgt. Het kan zo vreselijk lang duren voor je daar weer uit komt. En zo ontzettend DOM van je leidinggevende om niet naar je te luisteren. Zo raakt hij of zij gewoon goed personeel kwijt. Nogmaals, pas goed op jezelf meis. Dikke dikke dikke dikke knuffel voor jou. @ Katja: wat een bjoetie *smelt*. @ Loel: Lastig is dat he als die kleintjes veranderen van ritme. Tegen de tijd dat ik 'doorhad' hoe Maureens ritme was, veranderde ze weer van ritme. Vooral het eerste half jaar vond ik dat er vrij regelmatig een verandering van ritme was, daarna werd het wat stabieler. @ Miran: morgen dus bellen naar de gyn. Toch wel weer erg spannend. @ Marieke: is zo moeilijk om te zien als die lieve oudjes zo achteruit gaan . @ Knip: gaaf hoor die babykamer!! @ Lieselke: ik moet binnen niet al te lange tijd naar de prenatal om de duowagen op te halen. En wil dan best voor je kijken of ik de spulletjes kan vinden die je nodig hebt. Maar ik ben altijd bang dat ik dan het verkeerde haal voor iemand . Zou ook niet weten hoe je het het goedkoopst kunt versturen. Maar geloof dat Miran inmiddels ervaring heeft met verzenden van pakketten . Nou, even posten en nog opzoeken op kpn of we ons telefoonnummer gewoon kunnen omzetten. En dan maar weer proberen te slapen.
Goedemorgen! Zo, nou vreemd hoor, vandaag tot 15 uur geen kinderen in huis! Misschien straks wel even een zakelijke afspraak, maar da's een uurtje, verder ehm, badkamer schoonmaken? Was opvouwen? Boodschapjes doen? Mijn laatste weekje verlof is ingegaan, blijft gek omdat ik toch nog zoveel gewerkt heb tussendoor en afgelopen zaterdag mijn collega's ook nog gezien heb bij het schaatsen enzo...tja....wel vernomen dat mijn baas met vakantie is, volgende week ook nog, dus ik kan rustig aan beginnen @ Kwie, had gister nog niet op je gereageerd.....meid, nog meer voor jezelf opkomen!!! Laat niet over je heen walsen hoor, als jij zegt dat je ontslag neemt als het zo doorgaat...dit is niet normaal. Vooral als de collega's niet eens direct reageren als er maatregelen genomen moeten worden. De eisen op zo'n bso worden ook steeds hoger hè, ouders verwachten bijna dat jij hun kind gaat opvoeden, lijkt het soms. Mirthe zal straks ook overblijven en naschoolse opvang bezoeken, maar dat zijn dan de "zoek het maar uit" momenten, ik hoef echt niet van die verantwoorde juffen die mijn kinderen gaan opvoeden. Dat is de keerzijde van werkende mama zijn toch? Of zie ik dat verkeerd? Maar voordat het jou boven je hoofd groeit, het duurt nog heel lang voor het maart is meid! En dan ook nog zo vroeg ongesteld, dokter bellen! Straks wordt je luteale fase steeds korter? Je weet maar nooit, maar daar kan toch een oorzaak van het niet zwanger worden in zitten? Klein kansje, maar elke oorzaak moet onderzocht worden, vind ik. Poeh zeg, ik hoop dat 2010 voor jou even een lucky year gaat worden, want 2009 zit jou niet mee.... @ Loel, heerlijk hè, gister! Wij zijn ook ff het bos in geweest..... Die kindjes van de prikken, ja zeg, ééntje was van een drieling hè, dan denk ik: wat had dit kindje wat zijn broertjes niet hadden, neem aan dat ze alle drie tegelijk geent zijn met een prik uit dezelfde lading? Zit Roan nog in de zomertijd? Hier maakt het ook niets uit hoe laat we die laatste fles geven, ze wordt om dezelfde tijd wakker....gek is dat toch.. @ Daffie, Melvin ook zomertijd... @ Knip, had het al eerder gezegd geloof ik, mooi groen is niet lelijk!! @ Miran, nu gaat het lukken hoor, met 150 clomid! @ Lumea, gek zeg dat je steeds weer zo snel wakker wordt.... Nu geen vaatwasser oh, ik kan me het leven zonder al bijna niet meer voorstellen! Haha....op naar het nieuwe huis dus, volgende feestje hoef je niet meer af te wassen! Wanneer verhuizen jullie eigenlijk? Gister ben ik met Jelka en Mirthe samen in bad geweest, Jelka houdt niet van het kleine badje, maar dit vond ze toch leuk, lachen en tevreden kijken, haha, even kijken of ik een fotootje te spammen heb...
Goeimorgen dames! Wat is het stilletjes hier vanmorgen! Alweer een nieuwe "werk"week aangebroken. En zo zitten we al weer aan de 2e week van november! Het BEGINT een beetje op te schieten! Wat gaat jullie vandaag doen allemaal?Staan er plannen op het menu? liefs
Ja, Marieke, voor je het weet....de tijd gaat vaak sneller dan we denken hè...je bent alweer over de helft meid! Even spammen hoor: http://i208.photobucket.com/albums/bb88/Rinkejuud/DSC03397.jpg en deze http://i208.photobucket.com/albums/bb88/Rinkejuud/DSC03391.jpg
Helaas niet al te scherpe foto's, Rinke had niet door dat de macrostand nog aan stond op de camera...
Hoe leuk Jutte, samen in bad! En zo mooie kids!!! Ja idd over de helft.. Ga blij zijn als ik de 28 weken door ben.. Weet dat het zo overdreven lang niet meer is, maar toch.. wachten duurt lang.
Zo alles van het weekend weer bijgelezen. Jullie hebben best veel geklets hoor! Ik ben dan ook bijna alles vergeten. Wel weer leuke foto's gezien, kamertje van knipbeeb is heel leuk, knappe kindjes (Nina, Jelke en Mirthe). Kwie die baalt; kijk uit voor jezelf meid! Echt een burnout is niks hoor (ik weet het uit ervaring)! Miran, die weer ongi is (knuffel meis!!) hopelijk heeft de gyn antwoorden en mag deze ronde lukken voor je! @marieke, ja die 28 weken he! (en dan de 30, 32, 34, 36 enz hopelijk) Ik ben er ook bijna, ik heb echt vannacht doodsangsten uitgestaan, heb de hele nacht vrij regelmatige harde buiken gehad. Ze deden geen pijn, maar dat deden de weeen bij Marissa ook niet. Ik was zo bang dat krummel al wilde komen. Dat mag echt nog niet hoor, die moet nog minstens 2 maanden blijven zitten (liefst). Ik heb wel de vk gebeld, maar die was met een bevalling bezig. Als ik echt dacht dat het door zou zetten, moesten we 112 maar bellen en dan naar het wkz meteen. Maar het werd wel weer minder gelukkig en is nu weer helemaal weg. Maar toch, ik ga vandaag maar eens een vluchttas voor het zh klaar maken denk ik. Dit soort grappen hou ik niet van. Je weet maar nooit..... Ik begin nu toch wel iets eerder met de 'laatste' voorbereidingen zoals het kaartje ed, gewoon om zeker te weten dat het geregeld is allemaal. Ik ga nu maar even wat nuttigs doen denk ik. Bye!
Goeiemorgen Allereerst Miranda, Pupke en Maureen gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!! Hopelijk zijn jullie flink verwend!!!!!!! @ Kwie meiss dikke knuff voor jou!!!! Snap dat je er effe doorheen zit!!! Voor jezelf opkomen hoor! Die leidinggevende loopt ervoor weg maar zo ga je niet met je personeel om (aldus een leidinggevende) Volgens mij weet ze precies wat er aan de hand is en weet ze geen oplossing!!!! Lekker flauw dus..... Meid en weer ongi, he bah zeg!!! Wat jutte ook zegt het moet gewoon onderzocht worden hoor. Ze laten jullie nu ook wat aanmodderen. Misschien is er een verklaring voor..... Knuffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!!!!!!!!!! @ Marieke het gaat nu snel met je oma of niet? 38kg das niets meer..... meid sterkte ermee. Je bent ook al 20 weken.....en idd als je over de 26 weken maar bent..... @ Rootje jemig meid wat een spannende nacht!!!! Snap dat je een vluchttas klaar wilt hebben. Is je beeb niet gedraaid????? Ik heb dat 3 dagen gehad namelijk. Wat zat ik in de piepzak zeg want dat waren ook al een soort van weeen.....en vriendlief zat in verweggistan..... @ Jutte wat een leuke foto's zeg!!! Jelka lijkt op jou trouwens!!! Dus je laatste week vrij!!!!! Ik ben deze week en volgende week nog vrij en dan mag ik ook weer!!!!!! Oja schoonmaakse!!!!!!!!! @ Miran ach wat een vervelend cadeautje weer ongi...wat balen meiss...... wat is nu het beleid??????? @ Katja wat een mooie meid is Nina!!! Mooi bossie haar.... Meiden wie weet hoe het met muiss gaat???????? Helma hoe gaat het met jou????????? Zo heb heerlijk geslapen vannacht! Vriendlief ging 04u weg voor een rit naar duitsland en reparatie! Sigrid ligt nu nog steeds op bed!!!! was moe van gister! Schoonzus heeft gister prachtige foto's van haar gemaakt (fotograaf) Zo leuk joh....... meiden fijne dag liefs ink
Rootje, dat zal wel schrikken zijn seg! De harde buiken zijn nu minder/weg? Hoop het voor je, want je kleintje moet nog veel groeien hé.
Goedemorgen meisjes zo de eerste prikken zit erin, ben er helemaal niet gerust op, na die akelige berichten. Ze hadden een hele nieuwe zending binnen gekregen, maar ben gewoon erg angstig geworden. Ze ligrtnu te slapen, ben al 2 keer wezen kijken...Jee wat was Guusje nijdig zeg, ze had er rode plekken van op het hoofd. Ze woog trouwens 5300 gr en is 58 cm, een lekker propje dus. Ga nu even de was vouwen en stofzuigen, anders komt er niets van.
Zo, de badkamer is schoon, laatste wasje zit in de machiene, straks een megaberg op te vouwen....zakelijke afspraak-meneer heeft nog niet gebeld, ben benieuwd of hij nog gaat bellen...ik heb maar tot 14 uur... @ Rootje, pfff wat een spanning zeg, gelukkig nam het af, maar wat een twijfel heb je dan hè? Bellen, niet bellen....enz @ Ink Ja vind je? Leuk!!! Mirthe lijkt nl erg op Rinke, zou leuk zijn als we twee versies hebben, hahaha Heb jij er ook wel weer zin in, werken dan? Ik moet zo even een persbericht rondsturen, eigenlijk best lekker, zo vanuit huis werken, haha... Heb deze 16 weken alleen maar gedaan wat ik leuk vond, zou ik dat straks op kantoor door kunnen zetten???? Wat een slaapkoppie heb je toch in huis, heerlijk zeg! Wij hadden ook een goede nacht, van 00.00 tot 6.00 en nog even snoezelen tot 7.00 in bed, zou het begin van de lange nachten er zijn?? Ben benieuwd hoe het op het kdv gaat....
@ Suuz, ja spannend hè met die entingen....maar denk dat ze nu alles wel weer even check check, zesdubbel check doen....wat dat betreft zit je misschien juist goed met de prikken nu, over een paar maanden is die alertheid wellicht weer afgenomen bij de cb's.
Ach arme Gussje dr entingen gehad!!! Ik geloof dat ik het nieuws heb gemist zeker? Iets met de entingen???? Dat van die mexicaanse griep volg ik niet eens, hysterie zeg!!!!! Sigrid krijgt volgende week haar 2e enting. Jutte ja leuk als je idd 2 versies in huis hebt..... Ik heb wel weer zin om te beginnen hoor alleen er is veel gebeurt in het team dus ben benieuwd waar ik in beland haha..... Sigrid is een echte slaapkop geloof ik. Als ik jullie verhalen zo lees dan heb ik echt een toevalstreffertje zeker!!! kan nog anders natuurlijk als ze tandjes krijgt o.i.d. 1 ding is zeker het slapen heeft ze van haar vader!!!!! De driftigheid van mij haha..... Ze ligt nu nog steeds te slapen, zal haar zo maar wakker maken want krijg straks bezoek om 13u!!!! het kraambezoek blijft nog komen hoor......