Haai Loel die kleine roan, hopelijk voely ie zich nu wat beter!!!! Wat is het een poepie om te zien by the way!!!!!! Knip mooie pics!!!!! Die box ziet er nu ook leuk uit hoor Vandaag geshopt met een dinnetje was lang geleden om zo met haar er op uit te gaan.... Ze heeft een eigen zaak dus ja gaat moeilijk.... Sigrid was ook mee en heeft zich als een voorbeeldige baby gedragen.....Ondanks dat ze veel geslapen heeft was ze bekaf en slaapt ze nu alweer als een roos hahaha Knip niet de droom van...sas? uit laten komen hoor dat je morgen bevallen gaat Ik smacht naar die chocola!!!!!! Oja en sjoerd naar munchen toe op de vrachtwagen, misschien komt ie mijn fedde wel tegen die is naar Hannover toe...naar een beurs omdat ze een nieuw systeem hebben ontwikkeld... (ben niet topografisch ingesteld haha misschien ligt het wel megaver uit elkaar) Hoe voel je je? Oh Syl je bent ook al 37 weken!!!!!! Jemig wat gaat alles toch snel..heb er soms geen idee van omdat ik zo met Sigrid bezig ben..... Nog 1 week en dan ga ik weer werken!!!!! Ben benieuwd....... Sas die voorkeurhouding had Sigrid ook maar met 10 weken ging ze zo met haar hoofd heen en weer draaien dat ik er niet meer op let!!! Aan het kale plek op dr achterhoofd is te zien dat ie nooi mooi in het midden zit en niet meer naar 1 kant!!!! Ryan doet het ook goed... Moor je mag als je in Friesland bent Sigrid wel lenen voor Lauren haha..... Marieke schrijf het hier lekker van je af . Logisch dat het spannende weken zijn voor je..Is ook niet niks wat je meegemaakt hebt hoor.... knuff voor jou!!!! uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh was er nog meer?????? Voor iedereen dikke knufffffffffffffffffffffffffffffffffff
Haaaai meiden! Net voor de woning wezen kijken, echt een super woning, hebben een stel van 96 en 91 jaar ingewoond haha, maar de vloeren zagen er goed uit..de kamers zijn megagroot(nu is alles wel groot, vergeleken bij ons flatje, he knip :d ) De tuin ziet er super uit..dieman had alleen een buxusverslaving..20 buxussen op een stuk hehehe Ze laten alle vloeren liggen voorlopig,zouden we, op een lik verf na, er zo in kunnen..Dus we hebben m geaccepteerd! Nu nog wachten wat nummer 1 doet, duimen dussss Ohja..de eerste 5waren uitgenodigd..en alleen wij zijn wezen kijken,vaag toch?? Reageer je op een woning,ga je niet kijken. Wat ook leuk was is dat naast dat huis een excollegaatje woont! En daarnaast ook een stel met een babietje! Spaaaanneeeeend! Marieke...ik zou niet weten hoe je je moet voelen nu..godzijdank heb ik t niet meegemaakt, maar kan me voorstellen dat t zwaar klote is en heeeeel spannend, denk aan je! Knip, neeeeuuuuh hoop ook niet dat die droom uit komt! Loel, Roan al iets aande beterende hand? Zoo meissies, ik ga slapen, kusssss
hoi meiden, zo heb de zhele avond op de bank gelegen eerst film gekeken daarna GTST en toen expeditie robinson nou ja aan de binnenkant van de ogen dan was in slaap gevallen hahaha maar wel lekker hoop nu alleen dat ik vannacht nog wat kan slapen @ Loel wat een leuke foto zeg hij zit er echt als een model bij hoor @ ink ik hoop dat jij de chocolade wint want dan heeft mijn eigen gevoel ook gelijk gehad hahah lekker geshopt met vriendinnetje en sigrid weer voorbeeldig heerlijk hannover en munchen ligt ongeveer 650 km bij elkaar vandaan maar jij bent dus ook nog steeds alleen nu Hoe vond jij die eerste keer alleen met sigrid alleen denk ik namelijk nu al overna? @ sas jullie als enige wezen kijken ow meis ik hoop toch zo dat jullie het krijgen alles beter dan dat flatje waar jullie nu zitten ik ga heel hard duimen moppie ow ben al weer aan het einde waar is iedereen toch??? nou ja hoop maar dat alles goed is met iedereen en lekker aan het genieten is of ligt te slapen ik ga zo ook maar eens naar me bedje toe
goedenmorgen meiden, niemand meer geweest gister zie ik. ik ga me hier klaar maken voor de extra check bij de verloskundige fijne dag allemaal
Bekijk bijlage 28007 NOD: Geen NOD's, maar we hopen op positieve berichten van Kwie, Miranda en Muis!!! En natuurlijk ook Lilalien zodra ze er aan toe is... Zwanger: * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪ * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 2 jan. geslacht ♪ * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. geslacht ♪ * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart. geslacht ♂ * Helma , 30 jaar , ronde12: 1e kindje D-date 20 juni Bevallen: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - 51 cm * Pupke - 3 September 2009 - Ties - 40 weken - 3526 gram - 50 cm * Suuz - 11 September 2009 - Guusje - 39.3 weken - 4030 gram - 53 cm * Katja - 19 September 2009 - Nina Ciara - 40.6 weken - 3600 gram - 53 cm * Joyce - 21 September 2009 - Lorenza Valentina maria - 40.6 weken - 4160 gram - 52 cm * Moor - 18 Oktober 2009 - Lauren - 37.5 weken - 3300 gram - 51 cm * Wendynoa - 27 Oktober - Sem Sebastiaan - 39.1 weken - 4375 - 53 cm Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterre* * WendyNoa, in ronde 1 na 8 weken een {)Ï(} Artsbezoek: * Knippy 13 november controle verloskundige om 9.15 uur * Lieselke 13 november controle en echo bij de gyn om 17.30 uur * Helma 13 november intake + echo gyn * Rootje 14 november 3D echo om 10 uur * Marieke 16 november 17.30 controle gyn * Daffie en Melvin 16 nov 11.00 consultatiebureau, voorl. laatste prikjes * Rootje 18 november controle verloskundige om 9.10 uur * Rootje 1 december Nierecho om 14.15 uur * Sas 1 december 0930uur gyn, controle en uitstrijkje * Jutte en Jelka 3 december consultatiebureau (2e prikjes ) Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid * Muis: ICSI in December punctie * Lilalien starten in 2010/2011 voor een volgend spruitje.
Goeiemorgen! Loel, gaat het beter met je mannetje ondertussen? Lies, Knip & Helma, succes vandaag bij de gyn! Helma, voor jou zal het zeker spannend zijn! Voor't eerst het hartje zien kloppen! Wat spannend seg! Duimen staan omhoog!
Morgen! Ben zo zenuwlappig als wat! Is het al tijd...... Loel, wat een lekker ding Ink, lekker geshopt joh! Lies en Knip ook succes Mariek, rustig aan he! Zo ik ga nu eens bedenken hoe ik mijn tijd door ga komen.....
Goedemorgen! He Knippy. Gisteren was ik er nog wel even maar geen puf om te reageren. Gelukkig slaap ik weer wat beter. WOrd wel na een uur of twee uur wakker, maar lig niet meer de hele nacht wakker. Moet de kleine hier gaan aankleden, die zit nog steeds in haar pyama. Het huis begint er echt op te lijken. Volgende week zaterdag verhuizen. Leuk. Liefs voor iedereen.
Helma: spannend he zo'n echo! Hoop dat jullie een prachtig plaatje te zien krijgen . Is altijd weer bijzonder een echo. Zie dat ik een andere banner moet . Nou, dan ga ik er maar 1 zoeken met aantal weken zwangerschap. Maar dat komt later.
Knip maakt het spannend. Syl is weer goegekeurd. Roan showt zijn nieuwe pj... Marieke zit in een dipje...meis knuffel! lijkt me logisch he na wat je hebt meegemaakt. euhm euhm... verder iedereen een knuffel en een dikke zoen! Hooo Helma, succes vandaag met de eerste keer kijken!! Wie wil er voor mij op de lijst een afspraakje zetten? de 19e voor de 1e FM om 16.45??? Hoop zo dat er eindelijk iets te zien is.....als dat niet zo is...dan weet ik niet wat ik ga doen... Wij zijn hier allemaal verkouden!! Hoesten al een tijdje..maar nu dus ook snotteren en niezen en hoofdpijn en koorts..tenminste ikke en Alyssa gisteren....hoop dat ze vandaag geen koorts meer heeft hoor! Ze zat ook steeds aan haar oorjtes.....maar denk dat ze als ik het zo voel hoofdpijn heeft...want dat heb ik ook jeeee! Groetejs, Miranda
BUDDYNIEUWS VAN KNIP! Alles was goed bij de VK,bloeddruk was weer laag en geen eiwitten zijn er meer gevonden in de urine! JEEEEEEJ voor KNIP! Einde buddynieuws!
Dat is goed nieuws voor Knip! Helma, bij een uur is het zover! We duimen hier voor je! Alles zit goed. Liefs
Helma succes bij de verloskundige en ik hoop dat je al een heel mooi hartje kan zien en horen. Knip ook weer door de keuring. Altijd lekker weer. Marieke, jij klaagt niet hoor. De geboorte van Sterre was natuurlijk heel traumatisch en daarom is het logisch dat je nu extra op alles let. Pas er alleen wel voor op dat je niet juist daarom gespannen bent en dus ervoor zorgt dat je door die spanningen harde buiken krijgt. Take care en een dikke knuffel. Voor de rest is het HOI en ZWAAI want ik moet weer verder. Drukke weken in verband met Sinterklaas en Kerst. Wel inmiddels gesprek gehad met de leidinggevende en ik sta vanaf volgende week weer lekker ouderwets op de groep. Misschien dat ik me dan snel weer groepsleidster voel in plaats van administratief medewerker. Miranda, wanneer had jij ook al weer een sollicitatie?
Mogguh!!!! Kwietje helleu!!!! Wat fijn ddat je een gesprek hebt gehad en weer op de groep mag!!!!!!! Knip wat fijn dat de controle goed was!!!!! (stilte voor de storm komt nu))) De 1e keer alleen ja was heel spannend!!! Ik had mijn ouders ingelicht dus die kwamen even om het hoekje kijken!!!!! Helma heel veel suc6 bij de vk!!!! Spannend joh!!!!! Lies ook veel plezier bij de vk!!!!!! De rest Hoooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! Zwaai zwaai!!!! ben druk aan de poets !!!!! Liefs ink
Ohja, ik kom pas laat in de middag verslag uitbrengen hoor! Als alles goed is, gaan we gelijk op wereldreis om het een aantal mensen te vertellen!