Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@marieke, harde buiken krijg je ook van stress he!! Dusse, hoe moeilijk het ook is, probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Zet het uit je hoofd, ga een boek lezen of een spelltje doen ofzo...

Ik merk ook dat ik veel harde buiken heb, maar ja met de nodige stress en een peuter rondlopen kan ik echt niet veel rustiger aandoen, dan ik nu al doe. Bij mij zijn het er ook wel elk uur minimaal 1 hoor. Dus een extra dikke knuffel tegen de stress voor jou!!

Wow daf, wat een update meid! Dat gaat mij echt niet lukken...

@knip, balen van je slechte nacht hoor! Hopelijk zijn de mannen snel klaar met het glas en kun je even gaan liggen.

@Lumea, tja met verhoogde kans op vroeggeboorte zou je zeggen, Rene kan ook elk moment papa worden, dus waarom hij dan niet. Maar ik hoop dat de huisarts vanmiddag nog belt voor het vaccinatie uur vandaag (is tussen 16 en 18 uur).
    Enne met de kaartjes ben ik ook druk bezig inderdaad. Ook verschillende gedichtjes, stel dat het toch veel eerder komt, wil ik een andere tekst dan 'normaal'. Heb al diverse versies klaarstaan. Alleen nog foto's erop en dan bestellen.

Marissa doet de hele dag boodschappen :) Ze heeft van sint een boodschappen mandje met boodschapjes in haar schoen gehad, dus die is lekker bezig. We hebben van een oud wijnkistje een winkeltje gemaakt, dus die is helemaal druk. Ze zegt dan tegen me: 'even boodschappen doen' en dan gaat ze met de poppenwagen en haar mandje aan de arm een rondje door de kamer en dan naar haar winkeltje. laad het mandje vol, betaald (ja met de pin nog steeds :)) en komt weer terug. Dan gaat ze alles terugzetten en gaat alles weer van voor af aan :)

Zo dan ga ik maar weer even aan het werk hier. Tot later weer meiden!

2. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

ja eindelijk zijn ze er dan
    10.15 uur
    en kreeg gelijk de mededeling dat ze het vandaag niet afkrijgen dus morgen terug komen
    nou lekker dan dat had ik ff niet verwacht

@ rootje wat leuk dat winkelen van marissa zeg

3. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Haaai meiden!!

We gaan vandaag alle papieren inleveren...en dan maar hopen dat ze accoord gaan geven, ondanks mij niet zo nette betalingsverleden! Duimduimduimduim!

Marieke, meissie..dikke knuffel!

Knip, pfffff lekker op tijd zeg! Maar niet zo op vreten hoor..denk aan je bloeddruk! :D

Ik ga ff verder met dingen regelen,

kusssss

4. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hi allemaal!

Weer een druk weekend achter de rug: verjaardag van de dochter van een vriendinnetje van mij (5 jaar geworden), lekker gegeten bij vrienden, zondag een tourrit gemaakt met een clubje van manlief en zowaar een mini babyshower gehad gisteren (met al mijn zusjes, moeder, stiefmoeder en vriendinnetje): ben weer verwend met leuke kado-tjes.
    Manlief heeft afgelopen vrijdag de 1e prik gehad voor de mex griep, hij mocht al wat eerder van de HA zodat het ingewerkt is als onze baby is geboren. Ikzelf ga pas na de bevalling en tot die tijd schud ik geen handen meer en zoen ik niet (is nog wel een beetje wennen hoor) Was op die verjaardag van de dochter van mijn vriendin en ik had keurig niemand zijn handen geschud en niet gezoend, maar dochterlief ging iedereen zijn lippen stiften en ik deed natuurlijk enthousiast mee.... (niet zo slim)
    Zusje is afgelopen zaterdag ongi geworden en gaat nu ook proberen zwanger te worden, ik ben er zelf helemaal hyper van... leuk!

@Moettie: yes een hartje gehoord!! En wat een mooie datum: 18 juni!
    @Sas: spannend met je woning! Ik duim voor je!
    @Loel: Roan al weer 5 maanden????!!! wow, wat gaat de tijd snel
    @Pupke: ik duim voor je dat Ties weer wat is aangekomen vandaag.
    @Meilan: wat een super leuke foto's!
    @Marieke: extra dikke knuffel voor jou!! En spui je gevoelens maar lekker hier hoor!
    @Miran: volgens mij komt jouw klustijd er weer aan...

Trouwens ik voel al een paar daagjes wat lichte krampjes in mijn stuitje en soms onderin mijn buik.... zouden dat voortekenen kunnen zijn??
    @Knip: mijn vk had ook verteld dat het meerendeel van de vrouwen voorbij de uitgerekende datum lopen.... balen he? Trouwens ze zeiden ook dat ongeveer 60% de navelstreng om het nekje heeft!!! Veel he?

5. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

sohee... wat een update Daffie!
    Ik schaam mij flink, nu ben ik het die je pakketje heeft klaar staan maar nog niet heeft verstuurd!

Vandaag is mijn eerste dag "alleen" Maarten is vandaag weer begonnen met werken, na 4 weken vrij.
    Had ik net alles klaar, kind in de wagen, schoenen aan, hond een riem om, zeikt het van de regen buiten.
    Ja dahaaaaaaag. Straks maar dan!

oh Lauren huilt, laters...

6. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Wat een rot weer he?

7. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Idd een rot weer syl!

Oh, was eindelijk in slaap gevallen en net toen ik goed "vertrokken" was, juuh ging de gsm af!! --> Schoonmoeder! whaaa

*need some sleep*

8. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haai meiden

Hier een ubertrotse moeder!!!! Sigrid is nu 63 cm en 5830gr!!! 5cm gegroeid en een kilo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ink

9. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
  10. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ja ben echt supertrots...Gaat zo goed met die kleine!!!!

Syl hoe gaat ie? Wat leuk een minishower gehad....

Marieke idd effe je zinnen verzeytten meiss tot half 6...moeilijk hoor!!

Knip suc6 met de glasmannen enne nog niet bevalle hoor!!!!

uhhhhhh.....

oja daffie wat een update zeg....

11. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
  12. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Ink: hier gaat het goed, beetje aan het opzwellen en pies me 's nachts helemaal suf (6/7 x).
    @Moetie: aaaaaaaaaahhhhh!!! Fantastisch!

13. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Mariek, trek je het nog???

Knip, lekker balen....Zit er morgen nog mee!

Ink, stoere meid die van jou!

Syl, ik snap nu waarom je verlof nodig hebt.... Je plast 's nachts zoveel, dat je overdag bij moet komen :D

14. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Ink, wat doet die meid van jou het goed seg!!!

Moettie, super mooie echo! Ben echt super blij voor je dat alles goed gaat!

Heb net even badje genomen.. Was wel ff ontspannen maar nu is het weer gedaan met de ontspanning, die is omgeslagen in zenuwen opnieuw!
    Sff soepje maken, dan gooi ik daar mn zinnen wel ff op.. De harde buiken zijn nu toch geminderd dus..

Nog 3 uurtjes..

15. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ja Syl dat plassen...pffff vermoeiend he.... blij dat ik er vanaf ben

Moetie ahhhh wat een mooie foto!!! Wil je ook weten wat het wordt???? Ja Sigrid gaat goed!!!!! Ze ligt nu op bed is wat huilerig van haar prikjes.......

Zo zal effe de flessen en haar nieuwe speen steriliseren.....

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    *sluit zich braaf aan bij de update van Daffie*

Heyyy iedereen.

Moettie, mooie echo!!

Ink, goed gegroeid dus...whoopie!

Marieke, zenuwachtig...nog maar 2,5 uur!!

Knip, bah bah...komen ze te laat en morgen ook nog....kunnen ze geen rekening houden je bent zwanger!!

Zo....meer weet ik ff niet...

Heb een kop van beton...ben ziek...snotterd, niest, hoest, benauwd.......ben toenstraks naar HA geweest..griepje verkoudheid...kon de MG zijn...maar hij ging niet testen....gewoon uitzieken en heb ventolin meegekregen voor de bronchitis die ik erbij heb.....daarom zoveel hoesten...Hoest geen groen slijm op dus was geen ontsteking. Wel groen snot uit me neus...maar dat is een voorhoofdholte onsteking...en dat moet je uitzieken dus weer.

Ik wou naar de HA omdat ik me zorgen maakte wil het niet aan ALyssa geven he....ze hoest al beetje en snotterd..maar zogauw ze koorts heeft naar 1e hulp..(hoge koorts) en als ze benauwd word ook meteen bellen en komen......Gewoon uitzieken en in de gaten houden dus.

Nu ligt ze al half uur op bed maar slaapt nog niet...en ik wou ff een tukkie doen...maar kan dat niet als ze zo blijft zingen en roepen.......dan kan ik niet in slaap komen.

Dus ik kom maar ff op ZP spieken...en hopen dat het zo stil word...dan kan ik ff snel tukkie doen!

Groetjes,
    Miranda

17. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Meiden, ik kom hier even uithuilen hoor. Ik ben nu al 3 dagen aan het bellen en mailen geweest met diverse instanties om een griepprik voor mijn man te kunnen krijgen ivm de nierafwijking en mogelijke vroeggeboorte van krummel. Bijna allemaal (GGD, gyn, vk enz) zeggen ze, ja, het is het verstandigst als hij wel de vaccinatie krijgt, maar GGD ed mogen hem niet geven, dus sturen ze door naar de huisarts. Nu heb ik net 10 min met de huisarts aan de telefoon gezeten en zij vind het nergens voor nodig de vaccinatie (snappen jullie het nog??). Oftewel, ze wil de vaccinatie niet geven aan hem en zodra het kindje er is, mag ie komen voor de 1e prik. Ik geloof dat ik gek ga worden. Als we dus pech hebben en krummel bedenkt al dat ie over een paar weken wil komen, mag Rene niet eens de couveuseafdeling op ivm mogelijk besmettingsgevaar (woorden van de gyn)!
    Ik heb net ff zitten janken op de bank, we hebben al zo veel spanningen en onzekerheden en dan ook dit nog!
    Stom k*twijf van een huisarts!
    Sorry hoor, maar moest het even kwijt....

18. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Rootje: (((knuffel))) Misschien kun je vragen of je Gyn even contact opneemt met jullie HA? Of dat de Gyn een alternatief weet voor het verkrijgen van een prik?

19. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Rootje, kan de gyn het anders niet opnemen met de huisarts?

20. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Syl was me voor!

Deel Deze Pagina