Tja, het is officieel niet mijn gyn, omdat ik nog onder controle ben bij de vk, deze man doet alleen de nierecho's bij krummel. Ik kreeg hem vorige week wel aan de lijn uiteindelijk, maar ook dat kostte de nodige moeite. Ik probeer het 1 dec wel als weer voor echo moeten en Rene heeft nog steeds geen prik gehad. Woensdag ook nog naar de vk, en die zit naast de HA, dus misschien kan die ze ompraten....
@Rootje: ja, probeer het ook even bij de vk. Mijn HA was tegen slaapmedicatie (heb ik uiteindelijk ook niet hoeven nemen), maar toen heeft mijn vk contact opgenomen met een Gyn in het ziekenhuis om ervoor te zorgen dat ik toch iets voorgeschreven zou krijgen. Dus wie weet... @Miran: wanneer zijn jouw klusdagen? Ga je die nu ziek in?
Syl...die izjn er nog niet...donderdag echo en dat is dag 11...met Alyssa had ik rond dag 18 pas een eisprong...dus heb nog ff om beter te worden hahaha. Rootje, wat een kut situatie weer....snap het niet....ken meer mensen die zwanger zijn en daar mag de partner wel van inenten....juist omdat ze bijna op uittellen staat..........zodat dat achteraf allemaal niet meer hoeft... Stomme huisarts.... *heel boos kijkende smile*
Ja ik snap het ook niet, de GGD zei wel dat er een advies richting minister gegaan is om ook de partners van zwangeren in het laatste trimester in te enten. Maar dat kon nog wel 4 weken duren voor dat daarover besloten wordt zei die arts daar. Dit omdat ze zoveel vragen krijgen van zwangeren om ook de partners vast te laten inenten. Dus hopelijk komt dat besluit dan nog op tijd voor ons (en dan zul je zien dat ik nog tot ruim 40 weken rondloop )
Jippiii, eindelijk terug van de gyn !!! Mannetje doet het heel goed! Nu een 500gr. zwaar en ligt nog helemaal in stuit! Heb wel magnesiumtabletten gekregen om mijn buik rustiger te krijgen.. Als ze niet helpen, moet ik terugbellen en moet ik aan de weeenremmers.. Hopen dus dat het zover niet komt! Bij 2 weekjes terug op "grote" controle voor de niertjes. De gyn kon het niet zien met haar apparaat. Maar het belangrijkste tot nu toe.. Mannetje doet het prima! Heb ook vrij veel vruchtwater, waardoor mn buik groter is dan gemiddeld, en zit helemaal langs voor! Helemaal "opgelucht" dus! Hier nog nieuws?? Liefs
Haai meiden! ik zie dat er drie onzichtbaren zijn op dit moment online Heb suuz al effies niet gezien? En meer hoor die ik mis. Daan bijvoorbeeld. Lauren is vanaf vandaag over naar pamper maatje 2 die andere werden toch echt te klein. Mama trots. Helaas heeft ze vannacht besloten om na de voeding wel in slaap te vallen (yesssss!!) maar dan vervolgens 2 uur later weer wakker te worden (noooooooo...) dus mamsie is een beetje moe. Ga ook zo even eten en denk niet dat ik nog online kom vanaaf. liefs
MEIDEN!!! We hebben de woning!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het heeft wel even bloed zweet en tranen gekost....want blijkt dus dat ik gewoon genaaid ben door mijn woningstichting..want die wist gewoon dat we eigenlijk geen kans hadden op die woning, omdat je samen een half jaar ingeschreven als woningzoekende moest staan..dus Mark zwaar pissig, Sas flink in tranen en uiteindelijk hebben ze besloten om de woningstichting te bellen..zware discussie geweest daar..en toen hebben ze besloten om ons die woning toch toe te wijzen! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Dansje voor Sassie! Maar alleen maar omdat die vrouw niet wilde dat wij de dupe zouden worden van het gehuichel van die andere woningstichting! Dus zij krijgt vrijdag(als we gaan tekenen) een vlaai van me! Ben haar zo dankbaar joh! Alleen een vraagie, nog even niet op hyves zetten..want ik moet nog t een en ander regelen... Oh Ryan huilt..HONGGUUUUR FLESJEEEE EN WEL NUUUUU! Dus ik ga dat maar even doen haha, reageer later moppies! kussss
Desert, leuk te horen seg!! proficiat! Muis, bij 4 dgn begint je behandeling.. Je zal wel super blij zijn zeker als het eindelijk zover is!
SAS wat goed meiss.....wat een lieve vrouw die van de woningstichting...die heeft idd een vlaai verdiend. Muiss wat spannend nog 4 dagen!!!! Wat gaat er dan allemaal precies gebeuren? Als je het niet wilt vertellen hoeft niet hoor.... Moor weer een mijlpaal in lauren dr leventje maatje 2!!!!Pampers.....gaat snel..... oh moet morgen effe pampers halen haha....bij etos zijn ze in de aanbieding... Marieke fijn dat alles goed gaat.......... Zo ik ga ffe bankhangen heb net een flink eind met sem gewandeld...
Jeeeeeeeeeeeee Sas, gefeliciteerd!!!!!! Heerlijk hoor! En inderdaad die vlaai is wel verdiend dan. Wow ik ben echt helemaal blij voor je! Oei muissie voor jou komt het nu ook dichtbij! Ik duim voor je dat het allemaal goed gaat en het snel raak mag zijn!! Denk regelmatig aan je hoor! Nu ga ik bankhangen, want ik wordt helemaal gek van alle harde buiken vandaag. Woensdag toch ook maar eens aankaarten bij de vk, heb er vandaag al wel 40 gehad denk ik... Tot later moppies!
Rootje, heb het vandaag ook aan de gyn gemeld. Je mag/kan magnesiumtabletten nemen.. Is vrij te verkrijgen bij de apotheek! Hopelijk word je buik ook weer rustig!
goedenavond meiden, schilders hebben alleen voor beneden de ramen erin en 1 was verkeerd besteld dus die komt pas volgende week of die week daara zelfs ggrrrrr Morgen ochtend 8 uur zijn ze hier voor de achterkant (zeggen ze) en dan gaat als het goed is de hele achterkant erin boven en beneden. Maar ja dan komen ze dus woensdag weer terug voor de voorkant boven. echt ik baal vreselijk maar is niks aan te doen he kleine moet dus toch nog maar ff blijven zitten nu eerst het glas er maar in. Toen ze weg gingen ben ik wel lekker ff op bed gaan liggen en heb van half 5 tot half 7 geslapen en dat heeft me echt super goed gedaan zeg. Morgen is de afspraak bij de verloskundige verzet van 9.15 uur naar 10.45 uur dan zijn julie daarvan ook op de hoogte nu ga ik ff bijlezen na dit ego bericht