Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Hoei wat een middag. Maureen was vanmiddag de verpersonificatie van de woorden 'dwars en tegendraads'.

@ Rootje: lijkt me iig verstandig dat jij die huisarts niet meer gaat spreken. Laat Rene, vk of gyn dat maar regelen want dit levert je veel teveel stress en negatieve energie op. Knuffel voor jou. Wel heerlijk dat Marissa dan zo heerlijk zelf aan het spelen is. Oh en je bent wel veel verder met het kaartje dan wij hoor. Ik ben echt alleen nog maar met de tekst bezig ;), kaartje zelf is nog niet uitgekozen. Al heb ik al wel weer wat favorieten opgeslagen. Het is ook gewoon zo druk nu met het nieuwe huis.
    @ Moor: slaap pakken waar je het pakken kunt. Is de enige manier om die vermoeiende eerste maanden door te komen. Hoe ga je het nu doen met de hond trouwens als Moorman er niet is?
    @ Marieke: heerlijk om te horen dat alles goed gaat met de kleine man.
    @ Syl: een babyshower....leuk! En je hebt dus besloten om het advies van je ha te volgen aangaande niet te vaccineren terwijl je zwanger bent. Valt het je nu ook zo op hoe vaak je met je handen aan ogen, neus en mond komt? Dat valt mij zo enorm op.
    @ Knip: zijn ze eigenlijk nog wel langs gekomen?
    @ Miran: oeh ziekjes, arme jij :(. Knuffel voor jou! Eigenlijk vind ik het wel raar hoor. Nederland is in de ban van de mex. griep. Grote vaccinatie golf, maar als iemand zich meldt met klachten dan wordt er niet getest :(:(:(;);) Ik niet begrijpen.
    @ Desert: WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! Dat is goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!! Rondedansje voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!
    @ Ink: heerlijk gewandeld met Sem. Lekker hoor.

Ehm ehm ehm ben ik nog iemand vergeten? Zoja, sorry!

Niet zoveel te melden hier.

2. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

*** Saskia van harte met de woning !!!! ***

Muissie ,zet hem op e de komende tijd *knuffel*

Mijn man is beetje gekraakt door zijn ouders ,hij was geweest naar hun met de kids en ze blijven erbij dat wij beiden slechte ouders zijn ,te streng enz.
    Hij is er echt het hart van in ,hij die altijd luisterde en ja knikte.
    Hoe kunnen mensen zo haatdragend zijn???:(

Kids zijn nog altijd ziekjes ,dochter nu erger dan zoon en ik voel me ook waggel ,nee ik wil niet..ziek worden!

Ik hoop dat 2010 voor iedereen een ander lichtpunt zal geven 8)

Groetjes Lila

3. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Rootje: Da`s wel lekker als Marissa zich zo kan vermaken.

@ Knip: Nou, dat schiet lekker op zeg.

* Ben benieuwd hoe het met Marieke is*

@ Sas: spannend hoor, hier nog steeds duimduimduimduimduimduim

@ Syl: ooooooo bij jou word het ook spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@ Ink: Goooo Sigrid, fijn hoor.

@ Helma: wat een knapperd zeg :D, mooie foto.

@ Miranda: beterschap meid.

@ Rootje: gooi het er maar uit hoor. Echt niet normaal, kost toch niet zoveel moeite.

@ Marieke: Fijn nieuws zeg, wat een opluchting.

@ sas: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, gefeliciteerd!!!!
    * doet een wilde vreugdedans voor sas * Ben super blij voor jullie:)

@ O Muis: Ook zo spannend duimduimduimduimduimduim

Nou met ons manneke gaat het weer de goede kant op. Lekker vrolijk en heerlijk aan het kletsen, gelukkig. Jammer genoeg begon de dag vandaag om 5 uur ;).

Heb de knoop doorgehakt en de huisarts gebeld. Ik krijg nu pillen en moet met een psychiater gaan praten, Klinkt wel heftig hoor.
    Ben mezelf nog steeds kwijt en heb nu geen smoezen meer dat het aan iets anders kan liggen. Ben benieuwd of het helpt.

4. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

@ sas meis ik duim heel hard dat ze alles goed keuren zeg gun het je zo een lekkere eengezinswoning

@ Syl wat leuk een minibabyshower zeg
    jij bent nu ook al weer 38 weken en krijgt dus ook die krampen hier al een tijdje ik neem aan dat het toch het voorwerk is.

@ Moor is vast goed gegaan zo de dag alleen met Lauren
    Sjoerd heeft straks geen vrij als hij moet rijden moet hij gewoon weg dus hier strakks al snel alleen

@ Marieke balen meis slaap je net gaat die foon af

@ ink wat goed zeg Sigris word al een grote meid

en nee ben nu niet van plan te bevallen maar je weet het niet he mmisschien zegt ze nu juist wel ik kom :p

@ Helma goed zeg

@ syl hier ook wat meer opgezwollen de laatste dagen en dat piesen owwww vaak he

@ Miranda beterschap meis

@ Rootje wat een gedoe zeg hoop dat je het toch nog voor elkaar krijgt

@ Marieke gelukkig goed nieuws probeer lekker rustig te blijven he

@ Moor maatje 2 alweer gaat snel he
    en lekker geslapen helaas alleen maar 2 uurtjes das weer jammer
    zit nu te kijken Lauren is alweer 4 weken dus bijna een maand

we liepen 3 weken van elkaar vandaag met de uitgerekende datum maar word wel wat meer dus:D

@ Sas whoehoeee je hebt hem dankzij die lieve mevr ow wat ben ik blij voor je zeg
    wanneer krijgen jullie de sleutel nu?
    en ja dan word het klussen en overhuizen spannend hoor
    wil wel foto's he

@ muissie nog maar 4 dagen heel veel succes meid

@ Lumea daarom hadden wij het kaartje uitgezocht en de tekst bedacht voor de verhuizing :D

@ Lilalien wat een gedoe zeg met je schoonouders echt niet leuk

@ Loel Jeeeej met Roan weer alles oke
    en jij komt er ook weer snel helemaal bovenop meid dat moet gewoon.
    tis ook niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt he

zo ben weer bij was veel gekletst vandaag zeg

5. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Poe hee, dat was een heftige aflevering van Grey`s.

6. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Heb grey's ook gezien loel! Je gaat daar zo in op hé!

7. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Ja, ik had echt zoiets van...NEEEEEE niet George!!!!!

8. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Ja idd!!!! en toch zoo zielig

Zo, kga mn bedje in! Beetje uitgeput van vandaag... Heb ook enorm last van het zuur, dus slapen gaan, dan merk ik er niets van ;)

Slaapwel dames! En thnxx voor de bemoedigende woorden !!!

9. hielko2006

truste marieke

10. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Had ook net Greys zitten kijken...wooow dat hij 007 in Meredith's hand schreef, brrr koude rillingen hier!

Loel, ik ben echt supertrots op je hoor! Het kost al moeite om het te erkennen en er nog wat aan doen ook! Dat is echt een heeeele grote stap! Chapeau(of hoe je dat ook schrijft) petje af! En het komt echt goed schatje! *schuift een glaasje roosvicee naar Loel*

Knip, blergh wat een ellende met die ramen zeg...nu moet je meissie idd nog even blijven zitten..anders heb je straks nog toeschouwers tijdens je bevalling hahahaha zie t al helemaal voor me! pufpufpuf mooogeeeeeeeee wij zijn de schilders hahahaha

trusten meissies!

11. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Marieke: Trusten

@ sas: whahahahaha dank je wel meid :)

Trusten allemaal , tot morgen!

12. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Goedenavond allemaal,

Heb eindelijk even tijd om te reageren. Had vanmiddag visite namelijk. Ben vanmorgen naar het consultatiebureau geweest en Melvin doet het hartstikke goed. Hij is 64,5 cm lang en hij weegt 7800 gram. Ze had het verder niet over bijvoeding gehad, maar mag wel twee papflessen geven waarvan de laatste met 4 scheppen voeding. Mocht hij 's nachts komen dan mag hij eventueel een sterk verdunde fles hebben. Dus meer water als voeding. Ze begon er wel over of ik er over nagedacht had Melvin één dag per week naar het kdv te brengen om echt een dag voor mezelf te hebben. Heb gezegd dat ik erover na zou denken, maar ik vind het nog heel moeilijk. Ze vond me wel een stuk sterker over komen en kreeg niks anders als complimenten.

@ Knip: de volgende afspraak is op 11 januari om 9:45

@ Rootje: die lange updates type ik allemaal tussendoor als ik even een moment voor mezelf heb. Ben er soms wel een tijdje zoet mee, maar vind het leuk om te doen.
    Leuk Marissa met een boodschappenmandje. Een leuk kadootje dus.

@ Knip: balen dat ze het niet in één keer afkrijgen :(. Wel een gedoe met die ramen. Maar ja hopen dat ze snel klaar zijn en je huissie weer lekker op orde is en je kunt aftellen na de bevalling.

@ Syl: leuk weekend gehad zo te lezen. En zusje zwanger.. leuk en nu maar hopen dat ze snel zwanger raakt.
    Mijn oudste had inderdaad ook de navelstreng om haar nekje. Sascha en Melvin alle twee niet, maar daarentegen had Melvin weer in het vruchtwater gepoept.

@ Moor: je hoeft je toch niet te schamen. Komt echt goed rustig aan. Ik loop niet weg en het pakje ook niet ;)

@ Ink: wauw zeg dat Sigrid zo goed groeit.

@ Helma: mooie echo zeg en heel duidelijk te zien.

@ Marieke: lekker he zo'n bad... ben stiekem wel een beetje jaloers.. heb namelijk geen bad en mis dat wel eens.

@ Miran: beterschap met je verkoudheid.. ben zelf net lichterlijk verkouden geweest maar gaat alweer beter.

@ Rootje: meis het zit je allemaal niet mee.. misschien verstandig om aan de gyn te vragen of die de huisarts belt.. zou wel een wijze beslissing zijn in jouw situatie.. je moet er toch niet aan denken dat je straks niet op de couveuseafdeling mag komen om naar je kind te gaan.

@ Marieke: lekker dat het goed gaat met je mannetje... nu maar hopen dat die magnesiumtabletten gaan werken en je niet aan de weëenremmers hoeft.

@ Moor: neem lekker je rust.. dat is ook belangrijk.

@ Sas: Yesssssssssssss je hebt de woning. En wat een hufters zeg die woningstichting, maar goed dat die vrouw achter jullie stond. Ben echt superblij voor je dat het zo snel gaat allemaal. Gefeliciteerd. Dikke kussssssssssssss en knuffffffffffffffffff

@ Muis: is ook allemaal best spannend. En dat je humeur wisselt is best logisch allemaal. Ik zal voor je duimen dat het snel raak is. Leef met je mee.

@ Lilalien: :x:x:x geweldig zulke schoonouders zeg. Kan me voorstellen dat je man er mee aan is. Hoe kunnen die mensen zo reageren zeg en vooral richting hun eigen zoon. Ik kan erover meepraten... mijn moeder is net zo.

@ Loel: Gelukkig gaat het met je mannetje weer de goede kant op.
    Heel goed meis dat je de huisarts hebt gebeld. En gesprekken met een psychiater kunnen je alleen maar op de goede weg helpen en ik spreek uit ervaring. Het zal gerust met ups en downs gaan, maar je komt er wel. Ik leef met je mee. Hele dikke knuffffff.

Ik ga nu Melvin voeden en op bed. Wilde al eerder voeden maar hij dronk zijn fles maar moeizaam leeg en ben dan bang als het even te vlug op elkaar is hij dan alles eruit gooit. Heeft een beetje met de prikjes uitstaande. Had hij de eerste keer ook namelijk. Maar komt wel weer goed. Truste allemaal.

13. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Heb me dan toch als mobielleek maar eens aangemeld voor een abonnement. Leek me toch wel handig met de bevalling in het vooruitzicht. Kan ik de rmmc direct inlichten, eh ik bedoel, kan ik Lumeaman direct bellen wanneer ik denk dat 't gaat gebeuren :D. Zit nu al maanden zonder beltegoed :), gewoon omdat ik steeds vergeet het te kopen.

@ Loel: goede stap genomen meid! Supergoed dat je de ha gebeld hebt om dit traject in te gaan, want hoe langer je ermee rondloopt, hoe moeilijker het is om weer de goede richting op te gaan. *sluit zich aan bij de roosvicee, jeuh dat mag ik ook :p*
    @ Goed om te lezen dat ze je een hart onder de riem gestoken heeft.
    @ Grey: ehm ehm ehm. Sorry kijk echt nauwelijks tv. Kan niet meepraten.
    @ Knip: wat een gedoe met die ramen. Daarbij krijg je toch ook zoiets van: kan dat nou niet in een keer goed gedaan worden. Heb je je angry hormonen nog op ze losgelaten?
    @ Miran: hoop dat je je snel beter voelt meis.

Trusten dinnetjes!!!!!

14. hielko2006

morgen meiden,

Hier alweer het bed uit als het goed is kunnen de schilders elk moment komen.

daffie zal het op de lijst zetten

lumea heb me eigen rustig gehouden ben bang dat ze het anders afraffelen en het er helemaal niet goed uitziet

ik ga nu snel verder aankleden enz tot later

15. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Goeiemorgen!!

Daffie, super om te lezen dat het goed gaat met Melvin! Is ook wel erg leuk om complimentjes te krijgen hé!

Lumea, hop naar de winkel dan! ;)

Moor, hoop voor je dat die mannen vandaag (buiten dat ene raam dan) klaar gaan zijn.. En dat ze niet weer te laat gaan komen!

liefs

16. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Goedemorgen allemaal,

@ Knip: succes met de schilders vandaag en alvast bedankt voor het op de lijst zetten van de nieuwe afspraak.

@ Marieke: ik vind het zeker fijn dat ik complimenten krijg, want dat doet mij heel erg goed. Zit niet echt in de makkelijkste positie en dan zijn complimenten meer dan welkom. Ben alleen heel erg aan het nadenken wat ik nu moet wat betreft het kinderdagverblijf. Dat vind ik nog wel heel erg moeilijk.

17. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Je bedoelde Knip zeker:D:D

18. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Inderdaad daffie! ;) Dat is al de 3e keer dat ik Knip met Moor verwissel! hihi (Is nog vroeg hé!)

Geniet maar van de complimentjes die je krijgt! Is heerlijk te horen!
    Ivm het kinderdagverblijf.. Nja, dat is iets wat je zelf moet beslissen. Anders moet je eens 1x per week proberen? En zien hoe dat meevalt?

19. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Marieke het is inderdaad nog vroeg.. had het eerst ook niet eens in de gaten dat je knip verwisselt had met moor maar na een tweede keer lezen zag ik dat toevallig. Kan mij ook overkomen ;)

Ik geniet daar zeker wel van en dat geeft me heel veel kracht. Ik denk daar zeker over na en als ik dat ga doen zal ik het via maatschappelijk werk moeten regelen zodat ik niet zelf voor de kosten ga opdraaien aangezien ik niet werk en de kans groot is dat ik het niet via de belasting terug krijg. Maar oké laat het even op me inwerken. Misschien is het wel even lekker een hele dag voor mezelf. Maar nogmaals daar ga ik eerst even goed over nadenken.

Hoe is het nu met jou?? Lukt het nog een beetje.

20. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Tuurlijk, je moet ook niet overhaast een beslissing nemen! Bevraag je goed overal, zoals je zegt bij een maatschappelijk werker. En het zou misschien niet slecht zijn een dag helemaal voor jezelf hebben? Maar het moeilijkste is, je eigen kind bij 'een vreemde" achterlaten! Zou het er ook niet makkelijk mee hebben! Hopelijk kom je er snel uit! Maar je bent wel goed bezig!

Met mij? Gaat beter hoor, na die echo.. Maar heb wel nog altijd last van mijn rug. De gyn zei gisteren dat het de bm kan zijn die "spant" door de cerclage. Is echt zo een hele vervelende pijn. Maar zolang mijn mannetje het goed doet, neem ik die pijn er wel bij ! ;)

Deel Deze Pagina