Ha meiden! Jutte ook weer gewerkt, lekker hoor. Hihi. Ik begin er ook wel weer naar uit te kijken moet ik zeggen. Ondanks dat het de laatste periode wat minder leuk was. Suuz, beetje in de lappenmand dus. Bah, arme meid. Ik ben net weer een paar uurtjes naar naailes geweest! Dat was lekker zeg. Helaas, bij thuiskomst dus een meisje beneden, in de kinderwagenbak blijkt de hele tijd aan het huilen te zijn geweest toen ik weg was. Maar goed, regelmaat en rust krijgen we er zo niet in... Morgen maar even aankaarten bij lief. Nu, restje oceans twelve kijken.
ah.... boer zoekt vrouw. Nee, kijk ik dus ook niet. Hebben ze het op naailes ook steeds over. doegie!!
zo lekker op de bankgehangen net en eerlijk gezegd ben ik alweer moe terwijl ik vanmiddag 2 uur heb liggen pitten zou het uitrusten zijn voor nu??? @ suuz goed wat van je te horen meis jammer dat jullie alleen zo verkouden zijn en jij zo een hoofdpijn hebt @ moor moeilijk hoor hoop dat je mannetje luisterd ow was al aan het einde niet veel bijgebept dus
@ Marieke: rusteloze benen is vooral dat ik ze niet stil kan houden. Dat heb ik vooral als ik te weinig beweging heb gehad. Het is een vreselijk rot gevoel en wordt geloof ik veroorzaakt door druk op de bloedvaten. Het is door de magnesiumtabletten niet over gegaan, maar het scherpe kantje is er wel vanaf. Wordt er niet meer gek van zoals tijdens de zwangerschap van maureen. Duurde een aantal dagen voor het ging werken denk ik. @ Moor: oooowwwwww dus helemaal geen goede nacht . @ Ink: heftig voor die vrienden van je. Hoop dat Maureen gewoon doorslaapt. Enneh, niet teveel badderen is goed voor de huid. * oja, mag mijn afspraak met de nieuwe verloskundige praktijk op het lijstje: maandag 24 november om 11.00* @ Helma: thuisplanner voor visite is heeeeeeel handig @ Katja: die kleine Nina doet 't dus hardstikke goed. En nog lekker doorslapen ook. Wauw. En een afspraak vergeten....kan gebeuren toch. En wat een heerlijke meid, en dat haar; GEWELDIG @ Pupke: waar blijft de tijd????? Je bent alweer aan het werk . De tijd gaat echt supersnel. @ Jutte: lekker gewerkt dus vandaag. Enneh 'netjes doorgeslapen van 20.00-7.00'.........dat is niet netjes....dat is mega relaxed . @ Knip: ik weet niet, heb helemaal niet het gevoel dat je voor je uitgerekende datum gaat bevallen. Sorry. Maar misschien heb je hier wat aan: ik had ook geen flauw idee dat ik 2 weken te vroeg zou bevallen . Kortom: aan mijn woorden heb je geen bal . Super dat de ramen er in zitten. @ Moor: lees net over Lauren beneden in de kinderwagen. Ik ben echt wel van de regelmaat, maar het RRR vind ik nog wel eens te rigide. Een jonge zuigeling die uren in de wieg/ledikant alleen ligt te huilen is volgens mij echt niet goed. Kan me voorstellen dat Moorman d'r naar beneden haalde als het erg lang duurde. Als ze een jaar zijn is het weer een ander verhaal. Maarja zoveel hoofden zoveel zinnen. En het is makkelijk praten als je zelf een redelijk makkelijke baby had (dat besef ik echt wel). Knuffel voor jullie. Het is toch een beetje uitvinden wat nou die gebruiksaanwijzing is voor jullie dame. Vanavond allerlei dingen voor de post geregeld terwijl Lumeaman wederom aan het inpakken was. Het was echt enorm enorm enorm druk vandaag in de winkel. Heb het nog nooit zo druk meegemaakt. Moet hoognodig gaan slapen. Trusten allemaal.
goedenmorgen, Hier zitten we weer te wachten op de schilders 8.00 uur zouden ze er zijn ben benieuwd Lumea denk dat je het wel goed gaat hebben dat ik niet eerder beval hoor alles is hier op wat harde buiken en krampen na gewoon het zelfde als de afgelopen weken. Ik ga je afspraak op de lijst zetten
Bekijk bijlage 29523 NOD: Geen NOD's, maar we hopen op positieve berichten van Kwie, Miranda en Muis!!! En natuurlijk ook Lilalien zodra ze er aan toe is... Zwanger: * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪ * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 2 jan. geslacht ♪ * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. geslacht ♪ * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart. geslacht ♂ * Helma , 30 jaar , ronde12: 1e kindje D-date 20 juni geslacht ♪ Bevallen: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - 51 cm * Pupke - 3 September 2009 - Ties - 40 weken - 3526 gram - 50 cm * Suuz - 11 September 2009 - Guusje - 39.3 weken - 4030 gram - 53 cm * Katja - 19 September 2009 - Nina Ciara - 40.6 weken - 3600 gram - 53 cm * Joyce - 21 September 2009 - Lorenza Valentina maria - 40.6 weken - 4160 gram - 52 cm * Moor - 18 Oktober 2009 - Lauren - 37.5 weken - 3300 gram - 51 cm * Wendynoa - 27 Oktober - Sem Sebastiaan - 39.1 weken - 4375 - 53 cm Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterre* * WendyNoa, in ronde 1 na 8 weken een {)Ï(} Artsbezoek: * Rootje 18 november controle verloskundige om 9.10 uur * Miranda 19 november 1e FM om 16.45 uur * Knippy 24 november controle verloskundige o, 14.00 uur ( 40 weken) * Lumea 24 november controle verloskundige om 11.00 uur * Helma 26 november intake verloskundige om 11.30 uur * Rootje 1 december Nierecho om 14.15 uur * Marieke 1 december controle niertjes in Leuven om 9.00 uur * Sas 1 december 0930uur gyn, controle en uitstrijkje * Jutte en Jelka 3 december consultatiebureau (2e prikjes ) * Lieselke 11 december controle + echo bij de gyn om 17.15 uur * Marieke 18 december controle gyn om 17.15 uur * Daffie 11 januari CB met Melvin om 9.45 uur Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid * Muis: ICSI in December punctie * Lilalien starten in feb. 2010 voor een volgend spruitje.
Moooogeee! Knip, jij gaat vrijdag bevallen! Alweer denkt ze dan hahaha maar nu echt! Moor, weet zo hoe je je voelt...t enige wat bij ons werkte, was echt structuur, met een half uur speling hoor, dus flesje, schone broek, knuffelen of spelen, bij het eerste gaapje naar bed..was even doorzetten, maar Ryan weet nu dat hij er niet uitgehaald word(behalve als ie echt over de rel is) en gaat eigenlijk ook meteen slapen.. Ryan had ook zo een periode dat hij alleen maar wakker was..en ik liep echt wel op mijn tandvlees hee, toen zei de therapeute dus dat zulke kleintjes zeker nog 2enhalf uur moeten slapen(tussen de voedingen)..mja hoe krijg je een kind slapend..ik wist het echt niet meer en uiteindelijk was volhouden de beste optie..(terwijl ik ondertussen op het balkon stond te janken) Ik ga ff snel de hond doen, boodschappen volgens mij komt er storm zo... toedels meissies~!
Mogguh! Mijn eerste werkdag is helemaal niet tegen gevallen gister. Ik krijg de tijd en de ruimte om te kolven, een vast contract en het allerbeste nieuws was nog wel: mijn stomme sfeer verziekende collega is per 1 januari opgesodemieterd! HOERA, de vlag mag uit. Hij blijft wel voor hetzelfde bedrijf werken, maar op een andere locatie. Toedeloe zeg ik, don't let the door hit you on the way out! Kolven gaat ook prima op het werk, alles goed dus. Lekker om er ff uit te zijn en dubbel lekker om 's avonds mijn ventje weer te knuffelen. Ties was trouwens 60 gram aangekomen over het weekend. Omgerekend zou dat wel 315 gram zijn in 3 weken, dus voldoende. Laten we hopen dat hij nu wat steviger gaat worden, ik zag Katja's kleine Nina voorbij komen (wat lijkt ze op je!) en die is wel een stukje steviger als onze Ties. Knipje, hou je het nog een beetje vol? Ik moet zo veel aan je denken, vind het bijna net zo spannend als toen ik zo ver was hihi. Ik ga aan het werk, er viel me net een goed idee in toen ik in de auto zat. Fijne dag lieverds! XX
Pup, Ties is dan toch goed aangekomen?? En HOERAAAAAAAAAA DE VLAG MAG UIT! De stomme collega van Pup komt niet meer terug, OLEEEEE OLEEEEE
Goeiemorgen Sigrid mag straks wederom weer proefdraaien op het KDV!!!!! Kan ik hopelijk als het lukt met school bezig. Knip geen gerommel zie ik wel!!! kan zo maar anders hoor Gaat mijn chocolaatje......... Moor die regelmaat erin krijgen is heel moeilijk!!!! Idd kwestie van volharding maar doe wel gewoon wat jou het beste lijkt. Op een gegeven moment kom je op een punt dat je er wat makkelijker in wordt. Ik weet nog wel met Sigrid dat ik gewoon niet meer wist wat ik moest den en helemaal op was en in tranen!!! je loopt op je tenen.....nu is ze een ideaaltje...hopelijk wordt lauren dat ook Meisss dikke knuff voor jullie....... Lumea aiks die rusteloze benen vervelend zeg.... Pup weer aan het werk geweest. Vast contract en rotcollega weg jippie!!!!!!!! Ties weer aangekomen super zeg, die gaat nu de slag wel inhalen hoor. zo meiden ga Sigrid klaarmaken voor het dagverblijf!!!!!!!!! Liefs ink
Wat een knappe Ryan komt hier voorbij seg! We zijn bezig met het kaartje (gewoon maar de inhoud), nog niet het ontwerp zelf. Hebben een tekstje voor aan de linkerkant, Wat vinden jullie? "Ontmoet een vlinder in je leven en begroet haar met een lief gebaar. Weet dan lieve (naam) Ik ben altijd daar..! Je zusje, Sterre* " Over de naam zijn we ook zo goed als uit! zijn nog 3 opties over, wel moeilijk! Liefs
Zo meiden, Daar ben ik weer J Weer helemaal goedgekeurd bij de vk zojuist. Krummel ligt nog steeds met zn billen beneden, dus voorlopig nog geen 3D echo L Heb het nog even met haar over de vaccinatie voor Rene gehad, zij vond het ook wel heel verstandig als hij die zou krijgen. Zeker omdat alles in ons geval zo onzeker is nog. Vanmiddag belt de huisarts weer als het goed is, dan mocht ik zeggen dat ze evt met mijn vk mocht overleggen. Dit was de laatste keer bij de vk die ook de bevalling van Marissa gedaan heeft, ze gaat volgende week met zwangerschapsverlof, uitgerekend voor 7 januari. Dus deze keer doet ze mn bevalling sowieso niet, wel jammer, maar de anderen zijn ook heel aardig gelukkig. Dan deed ze de 3e wel weer zei ze J Maar zoals het er nu naar uitziet gaat die er niet komen. Dan ga ik nu maar even boven aan het werk, wilde vandaag eindelijk onze slaapkamer eens helemaal af maken. Er staat nog een stapel rommel die nog hier en daar door huis verdeelt moet worden. Tot later weer! O ja volgende afspraak bij de vk is 7 dec om 16.40
Rootje wat fijn dat het allemaal goed was! En lekker, weer geen 3d hihihihi Marieke, kippevel hier, wat een mooi gedichtje! Mmhh net de grieplijn gebeld..want ik sta nog niet officieel ingeschreven samen met Mark, dus alleen ik krijg die prik en Mark niet..dus ik had uitgelegd dat ik wel al hier woon alleen nog niet ingeschreven sta...toch maar even met de ggd zelf bellen..
@ Sas wat een mooie foto's van Ryan..echt jongenskoppie he.... @ Marieke..pffff zit hier gewoon effe te janken zeg wat een mooi gedicht!!!!! @ Rootje fijn dat alles weer goed was met jou en kleine krummel...Hopelijk mag je hubbie nu snel zijn vaccinatie....
Net al telefoon terug gekregen van de GGD en Mark word wel gewoon geent, hij moet met mij mee dan....pfhieuw gelukkig