Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Succes straks lieske! Nog ff voor je!

2. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

hoi dames,

Ben vanmiddag toch maar weer even naar kantoor geweest dat thuis stil zitten is echt niks voor mij en tja die uren kan ik na mijn verlof weer lekker opnemen dus dat scheelt ook weer
    alles is hier nog steeds rustig trouwens

@ marieke je mag best ff ego doen hoor hebben we alle begrip voor

@ Syl goed zo meis weer goed gekeurd

@ Lies geboorte kaartjes kijken hahaha toevallig ligt jou enveloppe hier bovenop de stapel dus elke keer zie ik jou naam staan :D

@ syl hoe heet je oma hahaha:p

@ Jutte ik hoop dat het veel voorwerk is en dat de bevalling straks snel zal gaan

@ syl uhmmm niet opgemerkt was je gister ook al langs geweest of gebelt neem aan dat ze niet meer om je buik heen kunnen toch

@

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ff een dikke knuffel voor Marieke!! Wat een stress zeg....

En hier kan je alles kwijt hoor...maar dat wist je vast al!

Voor wie iets wil weten van de FM....kijk mijn topicje...

Groetjes,
    Miranda

4. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Lumeaman is nog weg die had begrotingbespreking op het werk met aansluitend een buffet en daarna door naar het nieuwe huis. Dus ik moest de kleine op de fiets ophalen vh kdv, eten koken en toen moest ze ook nog in bad. Merk dat het zorgen voor haar me zwaar valt nu die buik erg in de weg zit. Lontje is wat korter. En ik had gisteren ineens onwijs pijn in m'n buik (zo dat ik stil moest staan en niet verder kon met m'n werk). En vandaag steeds steken down under, dus volgens mij is de beeb aan het indalen.

@ Knippy: oef dat was even spannend zeg. Misschien dat ik verderop nog lees of er in de loop vd dag toch nog weer beweging in is gekomen. Mijn vriendinnetje was afgelopen zaterdag uitgerekend. Maar tot nu toe hoor ik nog niets. Wil haar ook niet de hele tijd bellen, maar ben zooooo nieuwsgierig.
    @ Desert: zo wisselen we elkaar mooi af. Eerst Knippy met een nieuw huis bezig. Toen wij en nu wij bijna gaan verhuizen, beginnen jullie aan een nieuw project :).
    @ Marieke: wat een schrik zeg. Goed dat je nu flink onder controle staat. Meis, ik schrok enorm van je bericht. Hoop dat je heel snel weer wat meer vertrouwen en ontspanning krijgt en dat je dan weer kunt genieten van kleine dingetjes zoals Loel en Jutte schreven. En ik denk ook dat mensen die het niet meegemaakt hebben zich niet realiseren hoe ernstig zoiets er in hakt, hoe groot de angst is. Praat hier maar flink van je af. Knuffel voor jou.
    @ Ink: mooi dat het opgelost is.
    @ Syl: dat zo mooi zijn als die kleine geboren wordt op je oma's geboortedag.
    @ Miran: goed nieuws dus gehad vandaag. Mooi!

Oja, krijg vandaag de brief van de KPN dat het 16 december in het nieuwe huis de telefoon en internet komt. Tssssssssssssss:x:x:x:x, ze hadden gezegd dat ze echt gingen proberen om het de 9e geregeld te hebben. Dit vind ik echt zooooooo balen. Heb ik straks verlof, kan ik niet eens internet op ;).

5. hielko2006

miranda jippie goed nieuws meid

lumea wat een domper zeg met dat internet misschien kun je net als Jutte die ons nog voorging met verhuizen bij de buren aftappen?

6. WendyNoa

WendyNoa Actief lid

16 okt 2009
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben rustig aan het bijlezen. Het herstel gaat langzaam. Met name geestelijk is het nog zwaar. Mijn man heeft er nog een week vakantie aangeplakt zodat ik nog 1 weekje niet alleen ben. vanaf a.s. maandag moet ik het alleen gaan doen. Zo spannend nu ik nog zo labiel ben. Met ons kleine mannetje gaat het gelukkig goed. Net als alle kleine kindjes heeft hij af en toe krampjes. wat is dat toch ontzettend zielig, hij is dan zo verdrietig. Zo nu snel naar bed voordat de volgende voeding er weer in moet.

@Marieke, dikke knuffel!! Wat een zorgen. Logisch dat je zo bezorgd bent. Goed dat je nu niet alleen bent. Je hebt echt afleiding nodig anders maak je jezelf gek. Ik ga duimen dat alles goed komt.

@all, hebben jullie gezien dat het morgen de verjaardag is van deze club met z'n eigen topic?? Voor als ik morgen niet online ben: allemaal van harte!!

7. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Ik zie onze spaarrekening echt enorm slinken. Zojuist weer wat rekeningen betaald o.a. vd vloer. Nu is het wel zo dat 'wie z'n schulden betaald....' maar toch, gek om te zien hoor.

@ Knippy: we zaten er al over te denken om te vragen of we misschien via de buren mogen inloggen. En ik moest ook meteen aan Jutte denken toen ik zag dat de KPN er gewoon 20 werkdagen de tijd voor neemt :(.
    Bij jou dus alles rustig gebleven voor de rest van de dag. Je maakte het wel spannend hoor. Ik was vannochtend nog wakker trouwens om half zes maar dacht: hmmm laat ik maar niet internet op gaan. Misschien als ik je berichtje had gelezen had ik van enthousiasme helemaal niet meer geslapen.

Voor ons meissie is het de laatste nacht in dit huis. Morgen gaat ze bij vrienden van ons slapen. Voor het eerst een nachtje zonder haar. We wilden haar zo'n kaal en huis vol dozen niet aandoen.

8. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Hee Wendy, goed om even wat van je te horen. Neem er rustig de tijd voor. En die krampjes is heel zielig inderdaad :(.

9. hielko2006

wendy neem lekker je tijd meis is toch een hele ingreep zo

Lumea maar goed dat je niet online was dan heb graag dat jij wat bijslaapt je hebt het al zo druk nu met de verhuizing

10. hielko2006

kijk net ff naar de datum van kwie's eerste berichtje hier en ow ow

het is zelfs al vandaag ipv morgen

Dames als RMMC bestaan we vandaag 1 JAAR whoehoe

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    gefeliciteerd voor ons....doet eigenlijk wel een beetje pijn......naja...

Wendy doe maar rustig aan hoor! WEl fijn dat je ,man nog een extra weekje heeft.

Lumea, het word spannend dus....bijna overhuizen!!

Groetjes,
    Miranda

12. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    #27512 Lumea, 19 nov 2009
    Laatst bewerkt: 19 nov 2009
    Jouw bericht deed me ineens bedenken dat me iets bij stond het volgens mij de 19e was. En dat het dus vandaag moest zijn. Had er helemaal niet meer aan gedacht. Maar het is zo, heb even gespiekt aan het begin. Vandaag bestaat de RMMC 1 jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wendy, bedankt voor het herinneren en.....

IEDEREEN VAN HARTE GEFELICITEERD :p:p:p:p8)
    EN EEN EXTRA KNUFFEL VOOR KWIE DIE DE RMMC GESTART heeft!!!!!!!!!!!

*edit*
    Oh Miran, lees net je berichtje, nadat ik in m'n enthousiasme de felicitatie had gepost.
    Maar ik bedoelde gefeliciteerd vooral als gefeliciteerd met de bijzondere vriendschap die hier ontstaan is. Maar kan me voorstellen dat het juist ook confronterend is.
    Dikke knuffel.

13. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    @ Miran: jaha bijna oververhuizen. Heel spannend!!!! Zaterdagochtend wordt de lift opgebouwd om 7.30. We hopen dat we klaar zijn met uitruimen hier voordat het winkelend publiek op gang komt.

14. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Welterusten trouwens iedereen die nog ergens online rondhobbelt.
    Ik ga maar afsluiten en nog wat orde in de chaos proberen te scheppen hier. Hoop dat Lumeaman snel thuis is. Zo ongezellig in je uppie.

Liefs moi

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh nee wilde niet de stemming bederven haha...was gewoon ff confronterend...

Heel veel succes zaterdag meis!

slaap lekker. ik ga ook maar eens....

16. hielko2006

miranda snap best dat het moeilijk is maar er zit nu een mooi ei zaan te komen houd ddit in je achterhoofd he

meisjes ik ga nu naar me bedje tot morgen maar weer ( of vannacht )

17. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Morgen dames!

Gefeliciteerd met jullie 1-jarig bestaan!!

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Feesie vandaag maar doen dan hahahaha....iedereen de verjaardag vergeten bijna......

*haalt de roze hoedjes en vlaggen uit de kast....gooit de slingers tegen de muren en hoopt dat ze blijven plakken....heb geen plakband!! Zet meteen wat lekkere dingen en lekkers te drinken op tafel...zoo voor de liefhebbers. En haalt ook meteen alle lekkere hunks onder het stof vandaan..jullie waren ook bij de opening...komen jullie nu maar weer even feesten hihi*

19. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Goeiemorgen

Dacht net roze slingers uit de kast te lezen, KNIP heeft een beeb maar NEE!!!!!!
    We bestaan 1 jaar :$:D:D:D:D:D:D:D:D
    Meiden gefeliciteerd met ons 1 jarig jubileum...........

Wat hebben we al veel met elkaar gedeeld in deze periode. Mooie dingen maar ook minder mooie. Het fijne is dat je hier gewoon je hart kan luchten.......

Zo effe ego hoor maar ben niet fit:( Gisteravond werd ik ineens onwel, gelukkig kon fedde sigrid van mij overnemen. Ik heb de hele nacht last gehad van mijn buik. Nu nog vreemde steken pfff en ben licht in mijn hoofd...dus...ik doe rustig aan vandaag als sigrid dat wat toelaat.....

Die ligt nu te loltrappen op bed, zn schattig gehoor is dat.....

@ Knip hoe ist meid???? Lig je te puffen?
    @ Syl hoe gaat het bij jou??? Ook aan het puffen????

@ Lumea ja zo wil het geld snel op he met een nieuw huis.... Baby aan het indalen, dat is idd pijnlijk .........

de rest dikke knufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

20. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Ik moet echt even iets kwijt hierover... begrijp me niet verkeerd, soms komen dingen wat rottig mijn strot uit. Ik snap echt wel dat jij je hier heel erg rot over voelt en je vreselijk zorgen maakt, wat je precies voelt ken ik gelukkig niet... maar ik ben ook zwanger geweest en dat is ook niet altijd zonder angst geweest. De meiden hier leven allemaal ontzettend met je mee en je bent ook op elk moment van harte welkom om je hart te luchten. Ik weet niet zo goed wat je met 'hier' bedoelt, je directe omgeving of het forum. Op het forum, in dit clubje is er zeker wel iemand die begrijpt wat je voelt en dat is Loel. De rest van ons kan niet meer doen dan met je meeleven en proberen een hart onder je riem te steken.
    Misschien moet je proberen wat afleiding te zoeken, steeds zo gaan zitten malen werkt natuurlijk ook niet mee. Ik ben heel blij te lezen dat het bloeden gestopt is. Over een paar maanden zet jij een prachtig nieuw mensje op deze aarde!

@Lumea: succes met je laatste verhuisperikelen meis, ik vind het pittig hoor... zorgen voor je dochter, verhuizen en dat allemaal zo rond als een skippybal gewoon doen. Daar neem ik mijn petje voor af!
    Ook voor knip trouwens!

GROUPHUG! RMMC 1 jaar... Hoera voor ons allemaal die zo goed lief en leed met elkaar kunnen delen!

Ik had nog foto's van Ties beloofd, met zijn ielige armpjes... hier komt de eerste. Vorige week is hij samen met mij voor het eerst in het grote bad geweest. Heerlijk vond 'ie dat, totdat hij eruit moest en het koud kreeg hihi.

Bekijk bijlage 30139

Deel Deze Pagina