Ink, thanks.... Hmmm, Daan..... Wie was dat ook alweer Ohja! Zij met dat lekker meissie met bolle toet! Hoi Daan! Gaat het goed?
Ink hoop dat het niet doorgaat zetten, de griep, bleh. Maandag weer beginnen en zin in??? Helma spannend gesprek dus... Daan wat een cutie, waar heb je dat leuke mutsje gekocht en wat staat erop??? Vraagt ze nieuwsgierig...
Noor weegt om precies te zijn 6850gr en is 58,5 cm. Dus een klein dikkertje. Ze doet het prima verder. We mogen nu over op 4 flessen van 180+6 dus nu zal ze wel minder in gewicht gaan groeien en hopenlijk wat meer in de lengte. Ze heeft ook haar prikjes gehad en dat ging goed. Ze heeft er geen last van gehad gelukkig. Klein beetje gehuild, maar gelijk daarna haar flesje gegeven en toen was ze niet meer verdrietig. Het mutsje incl. wantjes komt van het Babykamerpaleis. Op het mutsje staat: H is for Heart. (en het grappige is dat ik een hipster heb met precies dezelfde tekst op mijn kont!!)
DAAN!!!! LEKKER WIJFFIE!!! Elke dag schrijven haal ik ook niet hoor, maar zo een paar keer per week is wel gezellig. Wat een lekker propje is Noor geworden zeg, die is echt gegroeid. En Sigrid ook al zo'n pretletter, gezellige beebs hier!
ah Miran, das lief van je! Ik ben nu weer wat vaker hier te vinden, zal ik weer eens lekker rellen hihi?
hihi...leuk!! Trouwens...jouw foto's van je mannetje zijn ook heel lief!! Ooievaartje wil wegvliegen!! hihi En nee hij heeft geen spekarmpjes..maar dun zijn ze ook niet hoor!!
Heej gezellie, ik zie Daan weer online! Ink: Wat een lachebekkie die meid van jou! Enne Pup Wat ben je weer lekker direct hihihi. Ties is een heerlijk manneke zeg en die armpjes vind ik wel meevallen, tja als je hem naast Noor zet dan is ie inderdaad ielig Dus dat moet je maar niet meer doen..hahaha. Ik wou trouwens dat ik ook een bad had. Nog even doorsparen. Heeft iemand een idee wat ik kwijt zal zijn voor een hele nieuwe badkamer, het is maar een klein kamertje. Gok zo'n 3 bij 2,5 m. (zal hem eens gaan meten) Nieuwe douchecabine, bad (ev tezamen) wastafel en wc..... Als ik klaar ben in huis en ik heb vandaag nog tijd over dan zal ik eens googelen hiernaar. Knip en Syl: schieten jullie eens op!! Ik wil weer een nieuwe rmmc baby. Vind het zo leuk om te horen dat er weer een kleintje bij is en dan vooral hoe hij/zij heet en eruit ziet enzo... dusssss kom op met die beebs helma: wat hoor ik nou?? Ik geloof dat ik een boel gemist heb. Heeft G kanker?? jeetje welke vorm en is het goed te behandelen? En dat jullie door je schoonmoeder eruit zijn gezet zeg, nou ik zou zelf zijn weggegaan. Maar wel goed dat ze wil praten, ik hoop dat het goed komt voor jullie. knuffie Zo en nu geef ik mezelf een schop onder mijn kont en ga de trappen stofzuigen, beneden zuigen, opruimen, vriezer ontdooien, voorraadkast non-food (jaja die hebben wij) uitzoeken en Nina tussendoor vermaken en voeden. Ben benieuwd hoever ik kom. Heb trouwens net zonder Nina snel boodschapjes gedaan, ze lag zo lekker te slapen en het regende dus ik ben snel met de auto op en neer gecrosst, maar ik zal het niet snel meer doen zeg. Wat een gestress, ikwas écht bang dat ze wakker was geworden en helemaal overstuur. GElukkig sliep ze nog diep toen ik weer terug kwam..
Katja jij bent nog een hoop van plan, wauw...De vriezer ontdooien moet hier ook hoognodig gebeuren. Wilde het de vrijdag dat Guusje geboren is doen weet ik nog...en dat is inmiddels alweer 2 maanden geleden... Dat je dat durft op en neer racen naar de winkel, ik laat ze nooit alleen, ben veel te bang dat er wat thuis gebeurt of met mij en dan liggen de meisjes daar. Zou ook de hele boel bij elkaar stressen. Guusje is wel vaak 'de sjaak' met wakker maken, moet zo Loïs gaan halen en madam is in diepe rust, zielig dat wel, maar is niet anders. Wij gaan trouwens vanavond voor t eerst samen naar een feest, mijn zus blijft hier bij de meiden...Dacht dat ik er wel zin in zou hebben, maar niets is minder waar, zie er gewoon tegen op om Guusje alleen te laten, stupid he...En dan blijft ze nog thuis ook met mijn zus, breng haar niet eens weg...
middag meisjes, ben net lekker samen met mams even de roets op geweest heerlijk zeg. nu wel weer moe natuurlijk dus de rest van de dag doe ik helemaal niks meer als zitten met de voetjes omhoog want ja ook hier begint het vocht vasthouden kreeg me ringen haast niet meer af @ ink het is toch heftiger als verwacht niet te ziek worden hoor @ syl leuke site en wat zit je daar lief zeg op die foto @ suuz hahaha ja ik had haar ook al verwacht maar helaas ze zit nog warm binnen dus nog maar ff afwachten leuke nieuwe banner trouwens @ helma leuke reacties dus op je oude werk mooi zo @ Ink wat een lekkere meid zeg ***smelt*** @ Daan foei wel bij de augustus mama's en niet bij ons nu weer lekker komen kletsen hier dan oke en noor is ook zo een plaatje he @ Daan maar wel een lekker klein dikkertje hoor @ Latja nog veel kunnen doen meis? @ Suuz hoop dat je toch wat plezier zult hebben vanavond @ muissie moet jij vandaag niet beginnen?
NOu Suuz, ik doe het dan ook nooooit meer! Maar mannetje ging naar zijn werk en zei dat ik me niet zo moest aanstellen en Nina gewoon laten slapen zodat ik met de auto boodschappen kon doen en dus ook kratjes bier inleveren en nieuwe halen. Dit gaat sowieso moeilijk met die kleine mee. Dus ik deed het braaf.... voor de eerste en laatste keer. Maar waar vind je Loïs en Guusje raar staan? Op je banner? Ikke niet hoor, vind het juist erg leuk! Zooo ga weer verder. heb intussen de trap gedaan, opgeruimd en ga nu de vriezer doen. Moppie is nog niet wakker geworden, dus als die over een half uur nog niet is geweest dan ga ik haar wakker maken denk ik.
zie trouwens dat onze meiden redelijk gelijk op gaan Suuz!! Ze schelen dan wel een week, maar qua postuur zijn ze een beetje hetzelfde. Nina is nu ook 58cm en 5 kg. (Bedenk me dat Noor gewoon ruim 1kg zwaarder is met dezelfde lengte... wauwww)
Jee Helma, ik sta ook even te kijken wat je over je vent verteld. Waarom heb je ons niks verteld? * beschuldigd kijkende smiliey * Oké, we kunnen je onmogelijk helpen maar wel bijstaan in de moeilijke momenten. Joehoe dames, kennen jullie me nog? It's me Kwie. Ik hobbel nog steeds rond. Mijn werk is weer leuker geworden, we zijn volop bezig met Sinterklaas, dus wat dat betreft dat het de goede kant op. Kantoor laat ik even lekker kantoor. Ik wil proberen om me wat minder aan te trekken van wat iedereen zegt en doet en wat meer NEE te verkopen. Of dat lukt is natuurlijk altijd weer een tweede. Wie wil er met me ruilen? Ik heb echt mega rugpijn door de ovulatie. Ik stond net bij de DA en zag een proefverpakking staan met zo'n band met warmwordende stenen die de rugpijn kunnen verminderen. Bij proef denk ik ook proef, dus gelijk eentje meegenomen om te proberen. Hopelijk verlicht het de pijn iets want bij elke stap die ik zet zegt mijn eileider "OEF". Kan me een leuk avondje + nachtje worden. Hoe is het met iedereen? Zie dat Knipsel nog steeds rondhobbelt en ook Sylvia is er nog steeds bij. Wanneer gaat het nu eens echt beginnen dames? Ik trap niet weer in een berichtje wanneer we moeten voorspellen wanneer de beeb komt, ik wacht tenslotte nog steeds op een nieuwe fiets (hè Pup ). Leuke foto's allemaal van de meiden en jongens. Onvoorstelbaar dat ze nu al zo groot worden. Roan is verdorie alweer dik vijf maanden. Bevalt het Pup en Jutte dat ze weer aan het werk zijn? En was Ink nu ook al aan de slag? Daan hoe gaat het bij jullie met banenfront? Rolf moest toch zo rond november weer op zoek naar een andere baan? Miran, wanneer was jouw gesprek ook alweer? Hè gezellig dat ik weer even schrijf (vind ik zelf haha).
Knip, Jaa ben begonnen! heb 15 minuten geleden de 1e spuit erin geknald.. heb tien minuten boven mijn buik gehangen met die spuit haha vond het toch wel eng.. muisman heeft maar afgeteld haha en hij deed eigenlijk wel een beetje pijn hihi maar het is voor een goed doel en nu geen pijn meer, alleen jeuk op de plaats waar de spuit erin is gegaan dus naja valt mee.. zooo nu ga ik biefstukje met brood eten, om het te vieren lekker rooooodeeee biefstuk