zo meisjes heb net even lekker 1,5 uur op bed gelegen was me ineens moe maar ja sjoerd belde me wakker dat hij klaar was en naar huis komt dus over een klein uurtje is ie weer thuis @ Kwie goed zeg dat je weer lol in je werk hebt en hoop dat die rugpijn snel weg is misschien helpen die stenen wel @ muis ja lijkt mij ook eng hoor (terwijl ik het al heel vaak bij moeders heb gezien die spuit 4 x daags) maar knap dat je die eerste hebt gezet duim voor een heel mooi resultaat owwww hahaha ik lust geen biefstuk dus dat doet me niks
Haai Zo zit nu echt in de rustmodus, kleine meid ligt uitgeteld op bed. Tja je blijft toch bezig met zn kleintje.... Ik hoop dat mijn buikpijn wat over gaat en dat ik mij morgen beter voel. Heb morgenavond een avondje uit naar...... Nick en Simon........ Muisssss whaaaaa je eerste spuit in je buik....nu op naar een hele mooie beeb..........eet nog maar lekker je rode vleesje Kwie fijn te lezen dat het weer wat beter met je gaat..... Oja gefeliciteerd met je 1 jarige topic he.........dikke knuff voor jou.......
ink wel beter zijn morgen hoor ikke is jaloers wil ook wel naar nick en simon maar dat gaan we maar even niet meer doen nu. heb eigenlijk een verjaardag morgen van me beste vriendin maar is 1,5 uur rijden en nu belde ik haar van de week al en zei ze zelf al dat het niet verstandig was om te komen dus denk dat ik helaas die ook over moet slaan.
Ja snap dat je jaloers bent Meid doe jij maar effe rustig aan en idd 1,5u in de auto is niet zo handig meer, daar heeft je vriendin echt begrip voor.....halen jullie dubbel en dwars in......
voor mijn doen doe ik heel rustig aan hoor en zeker gaan we die tijd goed in halen zei is nu ook zwanger met icsi eerste ronde en in mei uigeteld
Jaaa op naar mooie beeeeeb hij is in de maak hahaha Kussss Enneee... INK tot morgen he! (wij gaan ook naar N&S )
ooooh Knip lust jij geen biefstuk? Naaaaaaaaah hoe kan dat nou.. is zooo werelds lekker! lekkerste vlees ever! hihi ow enne, heb ook nog afspraakjes voor de lijst hihi 09-12 Echo 14-12 Punctie
Muiss wat leuk... Je herkent me aan ijn korte zwarte haar en desigualjurk aan!!!!!!!! Ik heb sta plekken
Meeideeeen!!! We hebben de sleuuuuteeeel! En meteen laten inschrijven bij de gemeente, dus nu zijn we officieel samenwonend! JEEEEEEEEEEEEEEJ! Muissie! Oeeeeeeh ouwe prikker! nog 3 weekkies en dan de punctie! Weet niet of ik dan al internet heb, maar hou je me dan wel op de hoogte? Pleaaaase! Knip, pfff nog niks? INk, ohjeee hoop geen griep hoor! Maandag moeten Mark en ik naar de sporthal hier voor de mexgriepprik! Oeeeeh hahaha, ik haat prikken! Katja, dood eng he, de eerste keer dat ik Duncan uit ging laten zonder Ryan, pfff zweet liep over me rug, ik kon het er wel uit persen bij Duncan hahaha, maar ja..nu ben ik er wel aangewend en loop een stuk rustiger buiten! Pup en Daan, haaaaaaaaaaaaaaai! zooo weer ff aan de inpak, laaaterrrss meissies!
Jeeeeejjjj Sassie!! Gefeliciteerd het is nu dus echt, echt, echt!! En al gelijk de sleutel wauw. DUs dan zullen jullie al wel snel over gaan. Muissie: 1e prikkie!!! Spannnennnnd hoor. Ik ga duimen voor een beebje voor jullie en snel ook. Knip: Tja ik kan wel gaan zeggen dat 1,5 uur met de auto niet echt verstandig is nee, maar ja ik deed het zelf wel dus dat kan ik eigenlijk niet doen he. Maar jij zou volgens mij alleen gaan dan toch, zonders Sjoerd? Dat is dan wel heel eng ja. Gaat het alweer wat beter met je, geen krampen meer enzo? Weet je... ik vind 28 Nov wel een mooie datum, dan is namelijk mijn moeder jarig. Oh jee, ik hoor die kleine alweer. Ze slaapt overdag zó weinig he. Daarentegen slaapt ze wel lekker de hele nacht door. Maar wat is een beetje normaal overdag. Je geeft ze eten en gaat even spelen, maar hoe lang dan? Als het aan haar ligt kan dit úren duren namelijk ga ff popstars kijken terwijl ik foto's ga inplakken. tjuuuusssss
Goedenavond dames!!!! Katja, ik dacht toch dat het wel bekend was? Hij heeft huidkanker, waarvan 1 plaats weggesneden is en op zijn arm en wang zijn met lichttherapie behandeld. Tot op heden is alles weer rustig hoor! En ..... heb je alles nog kunnen doen? Suus, hoop dat je een leuk feestje hebt hoor! Knip, is het niet verstandig je ringen gewoon even niet om te doen? Zou zo zonde zijn als we straks je vingers op je nachtkastje vinden... Kat, spannende momenten meegemaakt dus! Maar wel al een eind met opruimen enzo. Meisjes, het is alweer ruim een jaar terug hoor! Heb het echie verteld hier! Al die hormonen ook.... Kwie, je klinkt absoluut lekker vrolijk en opgewekt! Ben ik errug blij om Muissie lekker spuiten! En biefstuk (ikke wil ook zow graag....) Ink, wel beter zijn dan voor morgen he! Knip, verstandig hoor om niet zo lang in de auto te kruipen! Jeeeeiiiiiiiii, Des woont eindeljk officieel samen!!!!! Oef, prikken! Gewoon niet kijken en vragen of ze vooral niets zeggen! Dan voel je het pas als het voorbij is.... Zo, hier staat Popstars aan! Mannetje is werken, dus het kan een keer!
Hee maar Helma, dan begrijp ik toch één dingetje nog niet: Hebben jullie het dan nu pas aan zijn ouders verteld?? Of snap ik het niet helemaal. Wel fijn dat het weer rustig is allemaal.
Zijn ouders weten het ook vanaf het begin hoor! De ruzie ging erover dat ik zijn moeder even tegensprak in het vertellen van spookverhalen. Heb ook besloten, dat zodra zij maar 1 negatief verhaal over zwangerschappen verteld ik haar wel even waarschuw dat ik dat dus niet wil.
Uhm... Desigualjurk? is dat een combo van Design en Casual ofzo? weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen hahaha maar hier ook staanplaatsen! gaan eerst leeuwarden zelf nog in.. is het wat? of is het niet echt een leuke stad? Sassss, Gefeliciteeeeerd! officieel samenwonend!!!!!!!! stuur je adres wel even door hee! kan ik je een kaartje sturen enne, tuurlijk hou ik je op de hoogte! hoop ik alleen niet op weer een storing van KPN, na vodafone was vandaag KPN aan de beurt, en dat was op mijn werk nou niet echt heeeeel handig, dus was gestrest haha Katja, dank je wel meis Helma, hahaha ruilen? grapje hoor Nou ik ga relaxen samen met mijn mooie blauwe plek op mijn buik hahaha oh en ook niet onbelangrijk met mijn mooie muisman maar die zit niet op mijn buik ( lekker slap geouwehoer )
muis hahaha nee lust echt geen biefstuk stom he ga je afspraken op de lijst zetten en jij ook al naar nick en simon whaaaa ikke wil ook @ Sas Jeeeej je hebt eindelijk je huissie en gelijk officieel samenwonend gaaf zeg uhmmm die voor gevoelens van jou kloppen echt niet vandaag is dus weer niet doorgegaan helaas @ Katja ik zou wel samen met sjoerd gaan hoor alleen ga ik zeker niet meer zo ver rijden het verst wat ik nog doe is nijmegen naar de verloskundige en das ongeveer 20 á 25 min ligt aan de drukte als het aan mij had gelegen waren we wel gegaan hoor maar iedereen raad het af de 28e duurt nog best lang hoor maar noteer even op mijn hyves dan ding je mee voor een doos chocolade sas en ink zijn al afgevallen die datum is helaas al verstreken @ Helma heb met moeite de ringen af gedaan vanochtend en niet meer omgedaan hoor normaal doe ik ze nooit af namelijk @ muis nu weer kpn wat een gedoe met die mobiels he en nu al een blauwe plek dan heb je waarschijnlijk net verkeerd gespoten zo ff de lijst bijwerken nu
Bekijk bijlage 30441 NOD: Geen NOD's, maar we hopen op positieve berichten van Kwie, Miranda en Muis!!! En natuurlijk ook Lilalien zodra ze er aan toe is... Zwanger: * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪ * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 2 jan. geslacht ♪ * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. geslacht ♪ * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart. geslacht ♂ * Helma , 30 jaar , ronde12: 1e kindje D-date 20 juni geslacht ♪ Bevallen: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - 51 cm * Pupke - 3 September 2009 - Ties - 40 weken - 3526 gram - 50 cm * Suuz - 11 September 2009 - Guusje - 39.3 weken - 4030 gram - 53 cm * Katja - 19 September 2009 - Nina Ciara - 40.6 weken - 3600 gram - 53 cm * Joyce - 21 September 2009 - Lorenza Valentina maria - 40.6 weken - 4160 gram - 52 cm * Moor - 18 Oktober 2009 - Lauren - 37.5 weken - 3300 gram - 51 cm * Wendynoa - 27 Oktober - Sem Sebastiaan - 39.1 weken - 4375 - 53 cm Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterre* * WendyNoa, in ronde 1 na 8 weken een {)Ï(} Artsbezoek: * Knippy 24 november controle verloskundige o, 14.00 uur ( 40 weken) * Lumea 24 november controle verloskundige om 11.00 uur * Helma 26 november intake verloskundige om 11.30 uur * Rootje 1 december Nierecho om 14.15 uur * Marieke 1 december controle niertjes in Leuven om 9.00 uur * Sas 1 december 09.30uur gyn, controle en uitstrijkje * Jutte en Jelka 3 december consultatiebureau (2e prikjes ) * rootje 7 december controle verloskundige om 16.40 uur * muis 9 december echo * Lieselke 11 december controle + echo bij de gyn om 17.15 uur * Muis 14 december punctie * Marieke 18 december controle gyn om 17.15 uur * Daffie 11 januari CB met Melvin om 9.45 uur Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid * Muis: ICSI in December punctie * Lilalien starten in feb. 2010 voor een volgend spruitje.
Knip, mijn schoonmoeder vroeg vanmiddag nog hoe t was met je...tsja..nog steeeeeeeeeeeeeeeeds niet bevallen zeg ikdan hahahaha
hahaha wat lief van der doe maar de groetjes oke en tja ikke wil heeeeeeel graag hoor daar ligt het toch echt niet aan.