Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

weet ik toch miranda dat jullie ook met spanning zitten te wachten tot ze komt :D

geen idee waarom ze niet meer kwam hier ???

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Nee niet met spanning hoor! Maar wil gewoon dat je eindelijk je meisje kan vasthouden...je hebt het zooo verdiend..

Andere trouwens ook hoor! Dus syl...ook voor jouw hoop ik dat het snel gedaan is...hihi

3. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Haai meiden, ik ga effies een stukje teruglezen als het mag van Lauren. Hebben een dagje dat we elkaar niet zo goed begrijpen :(
    xx

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Knuffie voor Moor en Lauren..morgen begrijpen jullie elkaar weer helemaal!

(hebben wij ook wel hoor...dat we elkaar wel eens niet begrijpen hier hihi...dan zegt Alyssa ja...en ik nee....dan zegt zei weer ja...en ik nee...en worden we beide boos....blijkt achteraf dat ze het over heel iets anders had hahaha)

5. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

6. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

knuf voor pup, stomme gek, had ja moeten zeggen :(

Jutte geslaagd in Amsterdam?

Muissie, ben trots op je meissie!!

oh ben er al!

Nou, zo goed als de nacht was gegaan... domme mama besloot vandaag naar het strand te gaan met de hond en Lauren. Dar was heerlijk, alleen meiske heeft totaal niet geslapen vandaag. pas om 6 uur viel ze in slaap. nadat ze oververmoeid het laatdte flsje eruit gooide... slechte mams :(

knips, ik denk aan je hoor!
    Syl, hoe gaat het met jou?

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
  8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Wou ze niet slapen in de wagen? Ohhh....nee niet slechte mams hoor...eigenwijze lauren hihihi.

Hier heeft Alyssa vandaag ook niet geslapen hoor....neem ze gewoon mee, en na het eten stortte ze in...heeft ze eventjes ene tukje gedaan tot 7 uur...en straks gewoon weer naar bed....in het begin had ik dat ook vaak hoor dat haar ritme overhoop lag doordat we ergens naartoe gingen...je kan niet altijd thuis blijven meis...ze moet dat ook leren......dat het soms anders kan zijn of dat ze ergens anders moet slapen.

Groetjes,
    Miranda

9. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ik had dr in de baby bjorn mee vandaag. de wagen gaat prima!
    ben je nerveus voor morgen?

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nee...helemaal niet...heb meer angst voor Alyssa...want terwijl ik gesprek heb moet zij voor inenting Mexgriep....

Oh ze sliep dus niet in de babybjorn...dat is jammer....teveel te zien natuurlijk!! Hihi ze lijkt me een heel avontuurlijke baby die alles in de gaten wil houden...

11. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ik moet morgen ook voor de prik, ik zal aan jullie beiden denken!

12. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    HAAAAAAAAAAAAAAI Dames,

Ben weer lekker thuis.
    Het was echt super gezellig. Gisteren tot een uurtje of 4 singstar met z`n allen gedaan. Ik kan echt niet zingen, maar toen mijn neef zo ontzettend vals aan het zingen was, heb ik me eigen ook lekker laten gaan:D. We waren wel weer blij om Roan weer te zien hoor. Lekker knuffelen.

@ Knip: Loelman was mee hoor;)

Mijn laptoppie heeft wel een vet virus opgelopen :(. Zit nu aan de vaste computer op zolder. Ben dus ff niet zo vaak aanwezig. Fijne avond allemaal!!!

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    En als ik thuis ben zal ik aan jullie denken...hopelijk heb je geen last van de prik...(sommige stijve arm)

14. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Haaaaaaai meiden!!

Even snel hoor! Hier alles lekker! Druk aan de klus hier! Huisje schiet al aardig op, de flat is al bijna leeg! Foto's kun je op Mark zijn hyves vinden!

Vanavond Peter R de Vries kijken, komt een stuk over Purmerend, is hier achter gebeurd...spannend hoor!

Tot snel meissies!!

15. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

16. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

17. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

18. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Aaah Moor, wat een leuke foto's! En wat een leuk zelf gemaakt pakje!

Pup, wat vervelend dat hij geen ja zijn..maar geloof me, er komt vast een aanzoek op een moment dat je t niet verwacht..

Knip, pfffffffffffffffff nie leuk hoor, ons zo lang laten wachten! Ik kan je meissie er wel uit kijken(doe ik niet hoor, staat zo raar :D)

Net Peter R dus gekeken..en werd er helemaal naar van, wat een ellende, die kleine kindjes, bah..Ik geloof wel dat zij t niet expres gedaan heeft, maar misschien in een vlaag van verkeerde drugs en verstandsverbijstering..enne niemand kent die Bennie ook..hier in Purmerend ken je toch wel heel veel van gezicht, vooral als het van je leeftijd is..vaaaaaag allemaal! Kan me gewoon niet voorstellen dat je dat als moeder je kindjes aandoet..

Ik ga slapen,morgen prikkie halen! Toedels meissies!

19. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

heb ff snel alles doorgelezen
    maar geen zin om te reageren sorry

Hier is alles gewoon weer rustig dus ga uit van een gewone nacht zoals de laatste tijd

truste en tot morgen

20. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hihi, kheb het nieuwe speeltje van maarten gepikt!
    oh nee, het is zijn foon van dd baas, met internet en hele kleine knopjes.

heb er net weer een fles in, krijg alleen beetje veel terug sinds
    gisteren. dacht dat het vermoeidheid was
    ... even aankijken maar.

thee, iemand? IK ZIT HIER OEPS nog wel een kwartiertje!

Deel Deze Pagina