@Pup, ach ja uien. Ik kon toen werkelijk niets anders bedenken. Over 'niet volgens het boekje' gesproken............dat ging dus niet volgens mijn boekje. De hele bevalling niet overigens @Sas, mogen we foto's zien van al die funzigheid uit je putje @Jutte, ik las al iets over een borstonderzoek, maar dat was in jouw omgeving dus. Damn! @Pup, ik moet John wel gelijk geven daarin denk ik. Er over lezen/ er naar surfen is 1 ding, maar het als vergelijkingsmateriaal gebruiken en jezelf dus dan als slechte moeder bestempelen is een tweede. Stoppen dus daarmee, tot je weer genoeg vertrouwen in jezelf hebt als moeder. Probeer het nou eens anders te zien. Je springt precies in op de behoefte van Ties. Hij wil 's nachts eten, dat geef je hem. Hij heeft nog niet genoeg gehad en wil meer drinken. Jij hebt dat even niet bij de hand, dan geef je hem nog wat flesvoeding bij. Hij heeft een vieze luier, jij verschoont hem. Hij huilt, jij troost hem. Ik zie werkelijk niet in wat jij verkeerd doet. Dat is dan even in het kader van beide voeten he. Want je kan heel goed verstandelijk redeneren dat je het goed doet. Maar je gevoel. Over dat gevoel gesproken. Is dat gevoel niet juist dat wat een goede moeder heeft? Zorgen om haar kindje. Of hij het wel naar zijn zin heeft/ tevreden is, etc. Je bent koud 10 weken moeder. Mag je onzeker zijn, mag je het even niet meer zien zitten, mag je even twijfelen. JA DAT MAG!!!!! Ik zou bijna zeggen, DAT MOET! @Rootje, hoop dat Marissa lekker met je naar de AH wil. @Pup, leuke dingen vertellen? Ga je nou leuk zitten doen? Over die RRR. Passen we hier ook toe, maar nooit op hetzelfde tijdstip etc. Noor maakt er een potje van op het moment. Boeien. Ik volg haar wel, anders word ik gek.
Heheh meiden, bedankt voor het meeleven voor mijn doucheputje....zo suf, die loodgieter kwam, deed zo een ontstopper er op..en er kwam een pluk haar uit, getver, ik stond te kokhalzen joh..achteraf gezien hadden we dat zelf ook nog wel kunnen doen hahaha Ik heb Knip gesmst..oh net reactie..nog niks, pfffffffffff jeeeeeee knip toch! Moor, hoest met jou lief? Muis, prikkerdeprikprik? Zucht...Ryan sliep al 2 weken door tot half 8 en gister werd ie ineens krijsend van de honger wakker om 4uur!! En vanmorgen om half 5...mama is moeee, mja ik mag verder echt niet klagen haha Dubbele zucht..ik ga verder met inpakken..zucht..wat een kolerewerk wééééééh
Ik moet ineens denken aan Loel, lang geleden, met wallen op haar knieeen. Ik geloof niet dat jullie nu een foto van mij willen zien. Ik ben op! Serieus, ik dacht gister echt van: Rolf, als jij nu eens een paar dagen met Noor naar je ouders gaat. Dan bouw ik eerst een feestje van hier tot tokyo, zuip ik me helemaal klem en daarna blijf ik 3 dagen in mijn nest liggen en bestel ik alleen maar van de pizza/shoarma of patatboer........ Dit alles dan even naar aanleiding van het bericht van Sas. En ik hoef niet eens te verhuizen. Kun je nagaan. Heb oprecht medelijden met je meid.
Ik doe mee! Tnx voor je lieve reactie meid, dat doet me goed. En jazeker gaat ik ff leuk zitten doen hier!
Blijf jij maar lekker jezelf meid. Zo mag ik je het meest *smak* goed, we gaan snel even met onze tanden in de bar hangen dan.
Ben gister trouwens naar "Komt een vrouw bij de dokter" geweest... vond hem wat tegenvallen. Wel goed geacteerd, maar beetje te Nederlands naar mijn zin -> veel bloot en geneuk maar een paar essentiële gebeurtenissen die wel in het boek zitten komen niet voorbij. Jammer.
Ik moet nog even leuk doen.... dussss: Fietshumor Schoolhumor MAVO-humor: Een fiets op het dak gooien. HAVO-humor: Iemand dreigen zijn fiets op het dak te gooien. VWO-humor: Berekenen hoe je het beste een fiets op het dak kunt gooien. Universiteits-humor: Met Gauss een fiets op het dak gooien. Kleuterschool-humor: Een driewieler op het dak gooien. VBO-humor: Een fiets met zijn bezitter en al het dak op gooien. Plaatselijke humor Amsterdamse humor: Een gestolen fiets op het dak gooien. Belgische humor: Iemand helpen jouw fiets op het dak te gooien. Duitse humor: Je opa's fiets op het dak gooien. Politieke humor CDA-humor: Geloven dat er ook op het dak gefietst wordt. D'66-humor: Iets ergens opgooien, maar wat? en waarop? VVD-humor: Geloven dat de fiets vanzelf een keer op het dak terecht komt. PROVO-humor: Witte fietsen op het dak gooien. NAVO-humor: Steeds dreigen een fiets op het dak te gooien, maar het toch niet doen! Feestelijke humor Paas-humor: Een fiets op het dak verstoppen. Sinterklaas-humor: Een fiets door de schoorsteen gooien. Kerst-humor: Twee dagen geen fietsen op het dak gooien. Oud en Nieuw-humor: Een fiets op het dak schieten. Omroephumor EO-humor: We zingen en prijzen de fiets het dak op. SBS 6-humor: Een blote fiets op het dak gooien. TROS-humor: Fiets em 't dak op! Beroepshumor Ambtenaren-humor: Een fiets in drievoud op het dak gooien. Bodybuilder-humor: Fiets op het dak gooien, eraf gaan halen, weer op het dak gooien, etc. Bouwvakkers-humor: Een dak bouwen om er een fiets op te gooien. Handelaars-humor: Een fietsenhandel op het dak beginnen. Luchtmacht-humor: Een fiets op het dak droppen. Milieuorganisatie-humor: Dak bezetten zodat er geen fietsen op gegooid kunnen worden. Politie-humor: "Hebben wij een fiets op het dak gegooid?" Welzijnswerkers-humor: Een praatgroep oprichten voor mensen die een keer een fiets op het dak zouden willen gooien. Nog meer humor Communistische humor: Gezamenlijk een fiets op het dak gooien. F-Side-humor: Een dak op een fiets gooien. Gabber-humor: Effe uit je dak fietsen. Johnny-humor: Een Citta op het dak gooien. Kut-humor: Een kutfiets op het dak gooien. Racistische humor: Alleen bruine en zwarte fietsen op het dak gooien. Religieuze humor: Een fiets op een dakkapel gooien. Sloppenwijk-humor: Een fiets door het dak gooien. Ironie Dakdekkers-humor: Eerst al die fietsen van het dak gooien!
goedenmiddag, Kreeg een sms dat ik gemist werd hahaha maar nee hoor niks aan de hand heb gewoon lekker uitgeslapen aangezien het gister toch nog erg laat werd maar ja SEX helpt dus NIET @ sas 5 dec das nog 9 dagen nee doe maar niet @ over onverwacht ik zei het tegen sjoerd begon ie te lachen stel je voor knip toch even naar kantoor zoals ze nog steeds regelmatig doet breken daar de vliezen ........ja dan is het toch onverwacht ja (laten we dit maar niet hopen) @ Jutte bah slechte uitslagen voor je collega's nooit leuk Zie dat Jelka al weer 3 mnd is wart gaat het hard @ pup gelukkig is de zelfmedelijden vandaag wel wat gezakt maar gister owww ties toch nog een nachtvoeding nodig hoop dat jij het allemaal trek meis en anders kolven en John de nacht voeding laten doen zodat jij door kunt slapen hij kan 's ochtens toch rustig aandoen @ suuz doe maar gewoon vragen hoor helpt toch niet Maar niks aan de hand hier alles rustig enne zo een bevalling als jou Ja dat zou ik wel willen hoor wel die van Guusje dan ,niet die van Lois zo al lekker druk bezig geweest zeg heb hier nog niks gedaan schandalig zeg @ Rootje ja het kan nog kloppen die datum maar hoop het niet ga eerst nu met sjoerd ff naar de winkel en kruidvat later meer reacties
Middag meiden Zo ben weer lekker kort geknipt, straks effe kleuren want kleine meid slaapt lekker... * Ink trekt haar laarzen aan en pakt haar polsstok, zet deze in de sloot, neemt een aanloop en springt over de sloot om PUP een schop onder haar kont te geven***** Zo had je effe nodig zeg..... Meid ik kan maar 1 ding zeggen je doet het voor Ties perfect!!! Die rotboekjes niet lezen of soms een even voor de herkenning. Geen enkele baby is gelijk. Ieder kind heeft zijn eigen ritme en karakter (gelukkig) Zolang Ties blijft aankomen gaat het goed. Valt ie af en is hij suf etc dan kun je aan de bel trekken.......dus de kop dr voor en geniet van het ventje. Over 15 jaar wens je dat ie weer baby was haha.... Denk je dat ik alles perfect doe met Sigrid? Ik volg ook mijn gevoel hoor, had in het begin ook graag een gebruiksaanwijzing willen hebben. Meid knuff voor jou, je bent een supermoeder! **** Wrijft de laarsafdruk van PUP haar poeperdje en geeft haar een dikke knuff**** Nu is het tijd voor een glaasje beerenburg******* @ Knip ja joh je hebt meldplicht haha...Nog alles rustig misschien wordt het idd een 5 december beeb...... @ de rest bedankt voor jullie reacties, ben blij dat ik niet de enige met ongecontroleerde windjes ben. Bekkenbodem train ik mij suf mee..... Meiden ik heb iets raars. Ben 2 dagen geleden gestoken door een langpoot 3 x! @ van die plekken zijn helemaal rood ( grootte van een tennisbal en hard. Het jeukt mega maar voel me er ook wat bibberig door..... Morgen de ha effe bellen want die is vandaag niet aanwezig...... Raar he? liefs ink
Goeiemorgen dames!! Knip loopt nog steeds rond? Pupke, wat een uitleg met je fiets daar! haha Sjee, net een betaling gedaan van zomaar 875 euro voor de energieleverancier! Is toch niet normaal meer hé! Een dikke schande is het allemaal!
ZP deed raar....moest terug zoeken waar ik was gebleven dus in verkeerde volgorde gelezen...sollie niets onthouden! Ff een knuffel voor iedereen!! Ga nu een stinkertje verschonen en in bedje gooien!! Groetjes, MIranda
Hee vrouwtjes! Net terug van Vk, wat een leuk mens! Niets meer dan info gekregen, en info gegeven. Helemaal gerustgesteld. Mag na volgende week even terugkomen om het hartje te gaan luisteren. Daarna hier in het centrum even gegeten en wat dingen gehaald en geregeld. Ben nu moe........ Knuffie....
hey hey, Ben ik weer Boodschappen zijn binnen ook voor sjoerd zijn verjaardag ff langs de dokter over die mex prik nou wij krijgen hem 9 dec en das de eerste en ook gelijk de laatste ze konden nergens anders meer dus wij krijgen er maar 1 vaag maar goed ff verder lezen nu @ sas alweer een nachtvoeding heeft hij het toch nodig hoor @ Daan ik zou zeggen stel het voor aan Rolf @ pupke boek is bijna altijd beter als een film he @ pup had je niks te doen met je fietsen gooien hahaha @ ink meld plicht hahaah ja klopt deden we natuurlijk bij de rest ook voortaan als ik 's nachts/'s ochtens wakker word zal ik ff posten dat er nog niks is oke ( of inmiddels dan wel heb ik nog liever) auw die prik mug lijkt me niet lekker nee hou maar even in de gaten @ Marieke das veel geld zeg @ Helma fijn dat je een leuke vk hebt zeg zo ikke ben aan het einde
ik moet zo ook die prik gaan halen voor de M griep... schijt 7 kleuren. Pupke houd niet van prikken... bah!
sterke meis! En als ons meisje nog geen traan laat...en gewoon doorspeeld..kan jij dat ook!!! Behalve dan het doorspelen hahaha