Ink, heb je geen prrrikweg in huis?? En morgen dokter bellen hoor, is niet goed! Drugs..hehe, ik heb van alles geprobeerd behalve xtc Oh meiden, dit weekend gaan we over, ik zit met mijn pols in een brace, wééééh en t ergste, we hebben anderhalve week geen internet! Gelukkig kan ik met mijn telefoontje online, maar kan dan niet reageren...dus als knip me smst, sms ik m door naar Muis, Katja en Moor, komt het zeker aan hahahaha Meilan, gecondoleerd, veels te jong..brrr kusss
hey meiden, Niet meer geslapen vanmiddag wel ff lekker gelegen en dat telt ook toch @ Moor let jij eerst maar goed op jezelf meid Hoop dat je wat wijzer word met Lauren bij de osteopaat @ ink ai is toch erger als blijkt knuf voor jou en snel opknappen meissie hier net lekker gtst en expeditie robinson zitten kijken verder is alles hier nog gewoon rustig dus we zien wel weer wat de nacht en morgen ons brengt
sas waaaaaaat 1,5 week geen internet dan moet ik zeker voor het weekend bevallen jij bent ten slotte me buddy dus hoop dat de kleine meid luisterd en er voor die tijd uit komt
whihihi...iedere keer als ik kijken zie dat knip gereageerd heeft...oeh zou het...hahaha...en dan weer teleurgesteld...als ze zegt alles rustig! Knippie...het komt het komt die lieve goede beeb!!
@Jutte: DANK U! beetje van je frusti af nu? En idd, manisch lijkt het wel. Ik word er gek van, John trouwens ook. Hormonaal lijk ik nog niet echt op mezelf geloof ik. @Miran: ik voelde me niet aangesproken op XTC gebruik hoor meid, maar daar komt het lolly eten in de uitgaanswereld wel vandaan. Persoonlijk ben ik een tijdje ernstig chupa chup verslaafd geweest... aan de smaak watermeloen. Maar toen die niet meer te verkrijgen was is het over gegaan. Alhoewel ik ook geen nee zeg tegen en lekkere salmiak lolly @Meilan:Wat vreselijk sneu zeg, het is zo triest als jonge mensen sterven. Een vriendin van mijn moeder zei tegen mij toen een vriend van me overleed aan zijn aangeboren hartkwaal: "De mooiste bloemen worden altijd het eerste geplukt." Dat is zo waar, we hebben het daarom ook op de grafsteen van mijn moeder gezet. eehhhhh... o ja! @ink: eng zeg, dat je je zo trillerig voelt door die bulten. Ik hoop voor je dat je wat kunt slapen. @mezelf: vanaf morgen minder manisch!
wanneer was je voor het laatst ongesteld...en wanneer had je toen je eisprong? weet je dat nog hihi... Wil ff wat tellen, en vergelijken met mezelf...
Moor: ik hoop dat de osteopaat wat vind en het wegmasseert! Dan weet je tenminste wat het is en dat er wat aan te doen is. En dat sprongetje is niet leuk nee, ik moet zeggen; het klinkt wel als een "sprongetje" maar één ding is zeker; ook dat gaat weer over. Knuffie meis. Kun je Lauren niet een nachtje naar je moeder brengen ofzo? Je moet ook aan je zelf denken hoor! Hoe moeillijk ook. Ink: Weet je zeker dat het een langpoot was (hooiwagen?) kon het niet een of ander beest zijn? Dit klinkt niet echt fijn, bah zeg. Ook voor jou een knuffie. * gaat internet op, om alles over langpootmuggen op te zoeken*
Gelukkig maar pup... Oh...hebben wij dat...had toch de griep tijdje terug...ben ik beter...komt hubbie vanmorgen na 1,5 uur weer thuis...strondziek! Nouw..net zo ziek als mij...en ik moest nog voor Alyssa zorgen en huishouden doen..maar je kent mannen...die zijn zielig!! Hij gelooft er toch aan...hij heeft het beloofd...ook al is zaad niet goed als er koorts is...(wat ie niet heeft beetje verhoging....pff maar toch vragen..ik ben heet voel je dat heb koorts...whahahaha) zucht...mannen....
dat moet ik vol kunnen houden is al overmorgen @ GO pup goede instelling @ miranda 19 febr 1e ongi dag van de laatste keer en op 3 of 4 maart ongeveer ei gehad als je mij bedoelde groot gelijk hubbie moet gewoon klussen niet weer een maand weggooien
Gefeliciteerd Syl en Sylman met de geboorte van Daniël Fake!!!!!!!! Goed gedaan en nu lekker genieten (en herstellen, vacuum jakkie). @Pupke, lekker gevoel volgen. Boekjes en internet zijn nuttig als je probleem hebt en nieuwe aanpak zoekt. Verder niet lezen en vooral naar de kleine man kijken en doen wat je moeder intuïtie zegt. Jij kent hem tenslotte het beste (en het langste ) @Daan, leuk feestje, kan ik pizza al bestellen @Jutte, gecondoleerd met oma en hopen dat het met collega goed komt @Sas, jakkie doucheputjes @Knip, lekker druk gaan doen. Zoek afleiding en niet zitten wachten. Stel je er nu maar gewoon op in dat het 42 weken wordt dan kan het alleen nog maar meevallen en verder elke dag iets leuks bedenken om te doen. Kom op hup hup, ik heb allerlei stoere acties van je gezien (lange autotochten met 35 weken enz) dus jij kan best elke dag een activiteit verzinnen en niet gaan zitten wachten en chagerijnen. En als je dan toch echt baalt dan mag je altijd hier klagen hoor maar ik probeer je een beetje te helpen. @Moor, ik voel met je mee. Arme Lauren en arme mamaMoor. Hopelijk werkt de osteopaat. En kan jouw mama(of iemand anders) wellicht nog een keer komen oppassen zodat jij even kan slapen?? Hulp vragen hoor, Lauren heeft meer aan een uitgeruste Moor. Dikke hug! @Inkerbell, hier ook ongecontroleerde windjes. Was heel genant toen ik in het ziekenhuis lag. Gelukkig wordt het wel wat minder. En Jutte heeft gelijk. Bekkenbodem trainen helpt... oooh shit, Sem heeft al weer honger. Zucht. Kleine man is helemaal van slag sinds dinsdagmiddag. Wil elke 2 uur eten. Ik heb echt wallen tot op m'n tenen. Zou het met de vaccinatie voor de Mex. griep te maken hebben?? Is mijn borstvoeding minder? Ben maar weer aan de venkelthee. @de rest, ga morgen wel weer verder reageren
Hmm...je had mooie cyclus...ja idd ik blijf bij de 28e...maar vandaag is echt je uitgetelde dag.... Bij mij was die op de 19e maart...maar ik had later mijn ei gehad...en dus langere cyclus...vk rekende zo niet..ikke wel..en ik kwam dus op 24 maart uit hihihi...daaarom was ik ook niet zo overstuur toen ik de 19e overheen ging.... Maar jij bent nu wel overtijd.......nog een paar daagjes meid, denk maar zo je meisje vind het wel goed daar en krijgt nog lekker alle goeds van jouw mee!! De 28e......zennnnnnn....dannnn ga je bevallen....midden op de dag!!!
wendy hahaha ik bedenk elke dag wel wat hoor kan slecht stil zitten maar ja om nu nog in me uppie naar tiel of ergens anders heen te rijden vind ik ook niet echt safe mee dus kan alleen maar in de beurt blijven en ja dan is het schoonouders of kantoor meer helaas niet maar goed ik doe me best en ben een grote meid hahaha probeer jij ook maar goed te rusten voor je mannetje
naja....iedereen teld anders hahaha... In ieders geval...ben je uitgeteld.....en wacht je op je beeb! Hmm...Knip als ik geld voor de trein had zou ik ff langs komen!! Zal eens kijken of ik volgende week geld en tijd heb....als je dan nog niet bevallen bent he!
klopt maar ik had een cyclus van 26 á 27 dagen elke keer en dan kom je dus op de 25 zo ook wat de vk zei