goeiemorgen!! Miranda, hopelijk goed nieuws meid! Knip, loop je nu nog rond seg!? Zo, kga de brats op met mama en papa. Beetje overal en toch nergens rondhangen. Zien wel wat we doen.. Eerst ergens eten, njummie! Tot strakkies! xxxx
Haai Meiden ben echt ziek....pffffff been is heel rood nu, heb het afgetekend gister om d egroei in kaart te brengen en het wordt erger. Straks mag ik mij melden bij de huisarts. Als ik ondertussen zieker werd moest ik mij melden...... Kleine meid is ook niet fit dus het gaat lekker hier... Die hele kleine langpootjes kunnen venijnig prikken hoor, maar ben bang dat dit beest ook eerst ergens anders in heeft geprikt. Ik vermoed zelf dat ik wondroos heb door het vele krabben en jeuken... Miran hoe wast ?????? De rest het spijt me maar heb niet echt de fut om te reageren.....
Hey meiden! Lief dat jullie aan me denken, naast al jullie eigen perikelen Knip, nog steeds aan de wandel...nog paar dagen Ink, ja die langpootmugjes prikken wel....hier ook eens gehad en werden grote rode plakaten, helemaal warm en dik. Dokter zei toen dat het een groot uit gevallen mug moet zijn geweest en dat ik er een alergische reactie op had.... Of een daas...(kennen jullie dat?) weet de naam er niet van...geloof een paardevlieg??? Dat zou het ook kunnen zijn. Maar idd de echte grote muggen....die prikken niet... Euhm...verder...iedereen dikke knuffel! Mijn nieuws..in mijn topic hihi..
marieke veel plezier @ ink wondroos jaks ga zo eerst maar eens even langs bij de ha want dit is niet goed hoop dat het allemaal meevalt en binnen een paar dagen weg is @ miranda ga ff in je ropic kijken Katja ik heb gebelt en een heel verhaal gehad zo ie zo mogen we niet bij de ha geprikt worden maar moeten bij de GGd die hebben een ander soort vacine schijnbaar daar is de eerste ronde ook al voorbij dus mogen we de 2de maar kan zijn is niet nog niet zeker dat we dan wel na 3 weken de andere moeten halen nu moeten we dus 16 dec bij de GGD prikken
Hej meiden! Net bij CB geweest en Ryan weegt al 6160 gram! En is 62.5 cm lang! Wat een bikkel he?? Hij heeft ook zijn prikjes gehad..blijft zielig hoor.. KOmen we thuis...heeft onze lieve vreetzak(en daar bedoel ikDuncan mee) lopen struinen en een pure reep chocolade opgegeten..ik dierenarts gebeld, moest ik naar het vergiftigingscentrum bellen, gelukkig is die hoeveelheid niet dodelijk maar hij kan er wel goed ziek van worden..Hij heeft heel lang niet gestruind, maar hij zit sinds 3 weken op dieet ja en dan begint t weer..pffffff INk, ik ben ooit eens door een beest geprikt in mijn voet, leek de nutty professor wel, zo een grote voet, ziekenhuis geweest en toen kreeg ik xyzal, anti allergie pillen en t werkte wel! Zal straks ff kijken of ik nog een foto kan vinden van m ijn voet hihi, maak altijd foto's van rare dingen hahaha kusss
sas wat is hij weer gegroeid zeg goed zo misschien een nieuw foto spammetje van ryan rootje ik zie je hieronder staan hoeist bij jou?
Zo, heb eventjes gerust op de bank, mannetje ligt er nog steeds uitgeteld, heeft vannacht niet geslapen. Onze 2 katertjes zijn ook hun pindanootjes kwijt. De jongste huppelt al vrolijk terug rond, de andere ligt nog wat te slapen naast me op de stoel... @ink: ik zou met dat been toch ook wel zeer erg snel naar de dokter gaan hoor meid! @knip: hihi, ik hoop dat het dagje boekhouden het een en ander in gang zet. En cursiste van mij was voor maandag uitgerekend, maar zat vandaag ook nog steeds in de klas. Is de kleine er dinsdag niet, wordt ze ingeleid. @marieke: leuk dagje gehad? @miran: zo, eitje zit er nog steeds en mannetje ziek in bed... Ik hoop dat ie wat beter is vanaaf hoor sorry dat ik de rest even oversla, maar het is me zo druk de laatste dagen, heb amper de tijd voor mezelf. Morgen lekker even de stad in (in de gietende regen wsl, maar lekker puh!) en straks komt broerlief (de peter van onze kleine man), we krijgen het wiegje van hem! ik ga mannetje wakker maken, hij moet zo naar de kine...
Voor de meiden die graag van een koopje profiteren: www.disneybaby.nl hele leuke aanbiedingen! Heb een keischattige pyjama van Bert en Ernie gekocht voor maar 6 eurootjes!
Hihahola! 'T lijkt wel rustig hier..... Maar KNIP is er nog! Jutte, heb je de rare dag een beetje overleefd..... Hebben we al een uitslag van Ink? Ah, Miran wacht op de sprong van de maand!!! Go GIRL! Sas, leuk zo'n hond! Gaat je avondje met Chocolade! En Ryan doet het goed!!!! Jihaa Ben net terug van mijn zus! Als het zo doorgaat is mijn uitzet compleet! Heb een mand met babyspeelgoed, badcape's, hydrofiel-luiers! Krijg nog meer hoor! Mag ook haar wagen hebben en ledikant. Wagen twijfel ik over, maar ledikant hoef ik niet. En dan nog een cosi met addapters! Nu nog een ander huis!
Buddynieuws van Muis! Stap 1 van de behandeling is geslaagd, de Lucrin heeft zijn werk gedaan en Muis is op tijd ongesteld geworden! NOg 4 stappen te gaan, smste ze! GOOOOOOOOOOOOOOO Muissie!
Hey meiden Ben bij de HA geweest en blijk mega allergische reactie te hebben voor die muggenbeet...... Heb nu een zalf gekregen om de zwelling te doen afzakken. Lukt dat niet dan moet ik aan de prednison, waar ik nu nog niet om sta te springen. A.s maandag moet ik weer terugkomen dan gaat hij ook in mijn oog kijken(zwarte stip) @ Muiss go muissie!!!! Meid komt goed ........ @ Iedereen lief dat jullie zo om mij denken.......knufffffff voor jullie... ga nu weer bankhangen want beter voel ik mij nog niet....
Hey Ink, lekker dan! Allergies voor muggen.... ! Sas, heb je mijn berichtje op hyves gezien? Of je de verhuizers geregeld hebt? Goed nieuws van muissie!
Heej Helma! Ja voor zondag zijn er 5 mensen die komen helpen..daar moeten we t wel mee redden denk ik, morgen komt de vrachtwagen al en mijn schoonvader, dus dan gaan de lichte dingen over..mja nu nog bedenken hoe we de bank en de koelkast van 3hoog naar beneden krijgen, mijn schoonvader heeft een verhuislift geregeld, mja..moet wel over de railing getild worden...denkdenkdenk hihihi Lief dat je t vroeg!
Oke, het is dus geregeld! En die zware dingen til je met 2 man op de lift, lift naar benee en daar er weer af. (denk ik)
hoi meiden, Zal me ff melden voor ik weer gemist word en denk dat ik aan het puffen ben nog steeds niks helaas @ Lies hier gaan we Boris de kat ook snel laten doen en als er dinsdag nog niks is gaan ze mij dinsdag strippen als het lukt @ Helma leuk he al die spulletjes sie je zo krijgt @ Muissie Jeeeej goed zeg @ ink jaks veel beterschap hoor @ Sas komt allemaal goed laat die kerels maar sjouwen zo ben weer aan het eind