Hoi meiden, De laatste visite is net weg gelukkig ben dood op nu en heb me weer een last van de rug en onderkant zeg pfffff en dan zijn er maar 6 mensen geweest moet je nagaan. ga ff bijlezen snel @ Marieke jij slaapt dus vanaf nu alleen nog maar op de zetel als die beter ligt @ Miranda die BH was er wel 1 met een werkje en wat kant maar vond hem niet mooi en dan al helemaal niet voor 60 euro en de 29e bevallen is ook niet gelukt helaas @ Moor sterkte met de brakke nachten zeg en je gevoel zat er toch naast ja jammer hoor want nu duurt het alleen maar nog langer ***Diepe zucht*** @ pup als het allemaal lukt zal ik jou en sas beide sms en oke wat ik begreep zou sas hem anders doorsturen naar moor of muis maar als jij je spontaan aanbied is dat natuurlijk ook goed @ daffie woow wat een mega update weer hoe lang ben je daar wel niet mee bezig zeg? @ Jutte toch best een heftig weekendje geweest zo hoop dat je vanavond lekker genoten hebt met rinke op de bank @ marieke ik kan alleen maar weer zeggen ik hoop het laat maar komen die kleine meid @ gelukkig gaat het met marissa weer beter fijn zeg ow en morgen is jou dag dat je gependeld had ben benieuwd zo ik ben aan het eind ga nog ff bij de nov mama's spieken en dan naar bed zal wel goed zslapen hoop ik
goedenmorgen voor degene die dit leest Hier al weer een tijdje wakker heb ongeveer 3 uurtjes geslapen en nu lukt het niet meer ben klaar wakker :x Op zich is alles hier rustig Heb alleen volgens mij net wel een gedeelte van de slijmprop verloren maar geen bloed ofzo erbij we wachten maar weer af he
Bekijk bijlage 32648 NOD: Geen NOD's, maar we hopen op positieve berichten van Kwie, Miranda en Muis!!! En natuurlijk ook Lilalien zodra ze er aan toe is... Zwanger: * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 2 jan. geslacht ♪ * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. geslacht ♪ * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart. geslacht ♂ * Helma , 30 jaar , ronde12: 1e kindje D-date 20 juni geslacht ♪ Bevallen: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - 51 cm * Pupke - 3 September 2009 - Ties - 40 weken - 3526 gram - 50 cm * Suuz - 11 September 2009 - Guusje - 39.3 weken - 4030 gram - 53 cm * Katja - 19 September 2009 - Nina Ciara - 40.6 weken - 3600 gram - 53 cm * Joyce - 21 September 2009 - Lorenza Valentina maria - 40.6 weken - 4160 gram - 52 cm * Moor - 18 Oktober 2009 - Lauren - 37.5 weken - 3300 gram - 51 cm * Wendynoa - 27 Oktober - Sem Sebastiaan - 39.1 weken - 4375 gram - 53 cm * Sylvia - 25 November - Daniël Fake - 39.2 weken - 3140 gram - 49 cm Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterre* * WendyNoa, in ronde 1 na 8 weken een {)Ï(} Artsbezoek: * Knippy 1 december controle verloskundige om 9.15 uur (hoop niet meer dat het nodig is ) * Rootje 1 december Nierecho om 14.15 uur * Marieke 1 december controle niertjes in Leuven om 9.00 uur * Sas 1 december 09.30uur gyn, controle en uitstrijkje * Jutte en Jelka 3 december consultatiebureau (2e prikjes ) * rootje 7 december controle verloskundige om 16.40 uur * muis 9 december echo * Lieselke 11 december controle + echo bij de gyn om 17.15 uur * Muis 14 december punctie * Marieke 18 december controle gyn om 17.15 uur * Helma 31 december controle vk * Daffie 11 januari CB met Melvin om 9.45 uur Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid 150 mg * Muis: ICSI in December punctie * Lilalien starten in feb. 2010 voor een volgend spruitje.
Morgen!! Knipje, Ik krijg zo stilletjes het idee dat jou kleine prinsesje niet weg wil bij je! Mss dat het nu met die slijmprop wat sneller gaat gaan, maar dat wil helaas niets zeggen. Hopelijk komt ze nu hoor!! liefs
goedenmorgen Marieke ik weet dat de slijmprop niks zegt nee en ze heeft het hier zeker nog naar de zin ja Hoe is het met jou harde buiken? Hier trouwens net al keuken,wc en woonkamer gepoetst nu weer ff rustig zitten
Goedemorgen allemaal, @ Jutte: ik doe het zeker rustig aan.. ik blijf in elk geval lichtpuntjes zien. Hetgeen waar ik tegen op zie is het psychologisch onderzoek, maar aan de andere kant weet ik dan wel wat er aan de hand is en wat ik ermee kan doen. Maar oké zover is het nog niet. Gewoon lekker blijven genieten en dat doe ik ook wel. @ Marieke: balen dat je bloedverlies nog steeds niet weg is. Ik hoop voor je dat je snel wat zekerheid krijgt meis. Hele dikke knuff voor jou. * Neemt het applaus van Pup in ontvangst * @ Rootje: ben blij voor je dat het met Marissa weer beter gaat @ Knip: ik update alles tussendoor. Ik wissel het af in de verzorging met de kinderen. Ik ben er vanaf gistermorgen mee bezig geweest. Maar dan ben ik wel tussendoor met de meiden en Melvin bezig geweest. Is niet zo dat ik de hele tijd alleen maar zit te typen. Maar houdt me bezig en heb er ook lol in. Lees net dat je een gedeelte van je slijmprop verloren bent... wel spannend meis. Het kan wel een teken zijn dat de bevalling er aan zit te komen. Ben heel erg benieuwd en zal voor je duimen.
daffie ja het moet wel tussen door lijkt me niet dat je dat in 1 keer kan doen. laten we hopen dat de bevalling eraan komt lang kan her niet meer duren lijkt me nu
Nog steeds geen knipbeeb zie ik Maar wel waarschijnlijk slijmprop. Misschien ga ik dan toch nog gelijk krijgen meis. Ik heb het gevoel dat je vanavond ga beginnen en morgen bevalt van je meisje, maar ja, er zijn al veel goede gevoelens fout geweest, dus pin je er niet te veel op vast hoor! Dikke knuffel! Ik ga echt proberen vandaag in de loop van de dag even op de rest te reageren, maar heb vannacht helaas weer slecht geslapen. Marissa lag de hele nacht verschrikkelijk te hoesten en wilde weer alleen bij mama zijn. Ik beloof jullie in ieder geval een update over de nierecho morgenmiddag (de update zal wel avond worden). Hele dikke knuffels voor jullie!!!
rootje jou uitspraak was dan ook al wel weer een poosje geleden he zou het knap vinden als hij uitkomt en ik hoop het zooooo erg he sterkte met Marissa en succes alvast morgen
Ik hoop het ook heel erg voor je hoor meis! Ik weet hoe het is om te zitten wachten op je meisje (marissa was ook 6 dgn na D-date)
De harde buiken zijn zo goed als weg nu.. word wel nog hard, maar is vaak maar aan 1 kant, dus dat is onze kleine hummel die we voelen. En ja, dat bruinverlies.. ik hou me koest, en zien wat ze morgen in het ziekenhuis gaan zeggen! Knip, duim voor je dat ze echt echt echt vandaag komt!! Rootje, je kleine meisje ziekjes? Jij moet morgen, zie ik, ook voor de niertjes op controle? Succes!!!! liefs
@ Knip: ik red het zeker niet in één keer maar vind het wel leuk om te doen. Ik zal voor je duimen dat je nog een novemberbeeb krijgt. @ Rootje: we snappen het allemaal dat het je nu even niet lukt om te updaten... arme Marissa.. hopelijk is ze snel weer beter. @ Marieke: wel lekker dat harde buiken zo goed als weg zijn en je de kleine goed voelt bewegen.. zal mij benieuwen wat ze morgen in het ziekenhuis zeggen.
Goedemorgen! Aan het werk, maar nog sterk in denial.... Jelka wilde eigenlijk om 4.00 al niet meer slapen, hebben we nog tot 6.00 kunnen rekken met speentje, maar toen wilde ze toch echt eten. Nog tot 7.00 geslapen, maar toen was het helemaal over draakje, ben gesloopt, na twee weken heerlijk doorslapen....hoop dat ze dat snel weer doorkrijgt! @ Marieke, harde buiken hoeven toch niet erg te zijn? Die heeft iedere zwangere vrouw....of is het bij jou extreem veel nog....? Wel gek dat je bruinverlies nog niet weg is... @ Rootje, mooi, Marissa weer iets minder warm! @ Pup, da's het nadeel van boven de kroeg wonen natuurlijk beebjes zijn daar zo makkelijk in hè, slapen overal. Als ik dat nou ook kon, had ik het weekend vast iets meer geslapen zonder me aan het gesnurk van mijn moeder te ergeren... Bloed hoeft niet hè......gaat de goede kant op! Knipbaby kom er maar uit hoor, mama is er klaar voor Oh, zie op de lijst 3 december staan.....ik moet morgen naar het cb, ze hadden zit vergist op het cb, toevallig dat ik ze laatst belde voor die voedingtoestand....anders was ik er morgen niet geweest.... 1 december dus met de hele riedel aan afspraken mee, wauw, wat veel morgen! Zo, ik ga even werken, moet vandaag wat advertenties aanleveren aan diverse dagbladen en die willen dat tegenwoordig via één of ander moeilijk programmaatje, pfff.....even puzzelen! En dan taart eten, want er is er eentje jarig hier!
Jutte, het is idd zoals je zegt.. harde buiken zijn meestal onschuldig als ze geen pijn doen of regelmatig terug komen. Maar bij Sterre* had ik er ook, deden geen pijn, niet regelmatig.. en toch was de bevalling op gang.. Daarom blijf ik gewoon niet lopen ermee. Maar het waren er ook TE veel.. misschien 6-7 op een uur.., dat op een dag.. terwijl je er maar ong. een tiental per dag mag hebben.. Soit, we wachten vol ongeduld af tot morgen! Hopelijk hebben die harde buiken geen effect gehad, want een opening tot aan de cerclage.. dat word richting ziekenhuis, daar platte rust. Duimen omhoog dus
Bekijk bijlage 32674 NOD: Geen NOD's, maar we hopen op positieve berichten van Kwie, Miranda en Muis!!! En natuurlijk ook Lilalien zodra ze er aan toe is... Zwanger: * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 2 jan. geslacht ♪ * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. geslacht ♪ * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart. geslacht ♂ * Helma , 30 jaar , ronde12: 1e kindje D-date 20 juni geslacht ♪ Bevallen: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - 51 cm * Pupke - 3 September 2009 - Ties - 40 weken - 3526 gram - 50 cm * Suuz - 11 September 2009 - Guusje - 39.3 weken - 4030 gram - 53 cm * Katja - 19 September 2009 - Nina Ciara - 40.6 weken - 3600 gram - 53 cm * Joyce - 21 September 2009 - Lorenza Valentina maria - 40.6 weken - 4160 gram - 52 cm * Moor - 18 Oktober 2009 - Lauren - 37.5 weken - 3300 gram - 51 cm * Wendynoa - 27 Oktober - Sem Sebastiaan - 39.1 weken - 4375 gram - 53 cm * Sylvia - 25 November - Daniël Fake - 39.2 weken - 3140 gram - 49 cm Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterre* * WendyNoa, in ronde 1 na 8 weken een {)Ï(} Artsbezoek: * Knippy 1 december controle verloskundige om 9.15 uur (hoop niet meer dat het nodig is ) * Rootje 1 december Nierecho om 14.15 uur * Marieke 1 december controle niertjes in Leuven om 9.00 uur * Sas 1 december 09.30uur gyn, controle en uitstrijkje * Jutte en Jelka 1 december consultatiebureau (2e prikjes ) * rootje 7 december controle verloskundige om 16.40 uur * muis 9 december echo * Lieselke 11 december controle + echo bij de gyn om 17.15 uur * Muis 14 december punctie * Marieke 18 december controle gyn om 17.15 uur * Helma 31 december controle vk * Daffie 11 januari CB met Melvin om 9.45 uur Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid 150 mg * Muis: ICSI in December punctie * Lilalien starten in feb. 2010 voor een volgend spruitje.
Jutte het is veranderd hoop trouwens dat mijn afspraak van morgen eraf kan en ik van lijstje 1 naar beneden ben
thnx knip! @ Marieke, daar heb je gelijk in, andere voorgeschiedenis, die je natuurlijk direct op scherp stelt.... Hoop op een goede checkup, zodat je weer wat geruster kunt zijn!