Ikke wordt langzaam maar zeker gek van dat wachten, de dagen gaan maar niet voorbij! normaa vliegt een week om..Maar nu Nog meerdere dames dit probleem? Liefs Ongeduldig meisje
Kan ik me voorstellen!!!!!Iedereen denk ik. Ik wacht op mijn ei!!!! Meid we wachten samen met jou en maken er iets gezelligs van Stukje taart? Op blond gebaksschaltje
ja ikke! En dan heb ik maar een korte cyclus.. als ik meiden zie met een cyclus van 34 dagen of nog langer, dan ben ik wel blij met die korte van mij. Maar hoe je het ook wendt of keert, wachten duurt altijd te lang. En heb nu niet het idee dat ik op iets positiefs wacht.. gisteren dacht ik vanalles te voelen, de dagen daarvoor ook. Maar nu voel ik me redelijk normaal, afgezien van een rothumeur. Dat rothumeur steekt meestal een weekje voor mijn de kop op... dus ben er bang voor dat het weer niet raak is deze maand .
Oja ik heb nog een vraag, weten iemand van jullie iets meer over het pendelen? ik zie er van alles over staan? Liefs
Lekker dankjewel! *plenst er wat honing doorheen* Getver, zit al de hele week tegen ziek worden aan en nu lijkt het erop dat het toch gaat doorzetten... En dat is zoooooooooooooooooo kl*te, want ik ga morgen naar zo'n gaaf feestje. Voor het eerst in maanden dat mijn vriend en ik weer eens uit gaan en dan kan ik dat niet gebruiken. Zo, klaar met mopperen. *overweegt toch zich ziek te melden en thuis in bed te gaan liggen met een kruik en een pot rooibos-honing thee*
@ pupke...ik duim voor je, maar als je je echt niet goed voelt kun je beter lekker in je bedje blijven o goed uit te zieken!
In dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=110671 kun je er wel wat over lezen. Daar zitten ook mensen die het doen, waarbij je een pendelverzoek in kunt dienen. Stuur je voor-, achteraam en geboortedatum naar 1 van deze meiden en dan krijg je na een dag of 2 je uitslag terug. Vergeet niet te vermelden wat je graag wil weten. Ik wilde graag weten wanneer ik zwanger word, maar niet het geslacht.
ik hoor bed Wil ook zo graag maar moet nog tot 16.30 uur werken meld me liever niet ziek terwijl vriendlief dat wel heeft gedaan vandaag die ligt al lekker in bed bah ik wil ook
Natuurlijk staan er ook bedden in het wachtkasteel... ik duik er vast in! (Kan niet weg, heb vanmiddag nog een afspraak met een klant... pfff morgen vrij gelukkig!)