Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Katja wilde nog even op jou reageren...

Ik had precies hetzelfde bij Loïs, bij mij bleek het de achterwand van mijn, zal even het nette woord gebruiken ;) vagina te zijn die iets verzakt was. En idd door oefeningen te doen werd het beter. De huisarts heeft hier toen naar gekeken.

Het zou ook je blaas of zelfs baarmoeder kunnen zijn, die willen ook nog weleens verzakken door het persen, maar gebeurd niet vaak. Misschien toch even naar laten kijken.

2. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    @ Suuz, je hebt vast de welstand op je hand als je bezwaar maakt. En idd, buren, ach, ik heb niet veel contact met ze, in mijn oude huis helemaal niet, dan maar wat meer vrienden over de vloer hihi

@ Kwie, jammie, taart.......
    *rent naar de vriezer om weer even wat B&Js ijs te eten, hmmmm*

@ Katja, ja, jij met je bobbel, brrr, snel naar de dokter!!! je weet maar nooit......ook al is het niets, ben je wel gerustgesteld, dit klinkt niet lekker.

3. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

ben ik weer

de krampen zijn weerwat afgenomen :(
    word gewoon gek ervan zo komen ze heel snel achter erlkaar en nu al een half uur niks

kom meissie zet eens door

4. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

oow knip dat komt me zo bekend voor, ik had het ruim 2 jaar geleden om 22 uur ook al helemaal opgegeven dat ze nog zou komen. Het bleef onregelmatig met soms wel 45 min ertussen. Tot die vliezen braken, toen was ze er in 2,5 uur. Dus meis, alles kan nog hoor!!
    Enne als je 'durft' en kunt natuurlijk zou je zelf even kunnen proberen te voelen of er al iets ontsluiting is. Je weet maar nooit he!

Enne nog een tipje, in beweging blijven, niet gaan liggen ofzo, gewoon beetje bezig blijven, zou jij moeten kunnen :p

5. hielko2006

rootje dit geeft weer hoop
    ik wil zo graag maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer eng muts ben ik toch ook he

hoeist met marissa

6. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    knipje, idd, niet opgeven! Het kan elk moment zijn nu! Een tussenpauze wil niets zeggen.

Net zoals Rootje zegt, voel eens of er al ontsluiting is.. Misschien door het "voelen" dat je bm toch geprikkeld word en het toch allemaal gaat doorzetten!

Liefs

7. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Tja, het is ook niet niks he, een kind op de wereld zetten, logisch dat je het eng vind.
    Maar het komt helemaal goed meis, er is er nog noot een blijven zitten hoor!

Met Marissa gaat het gelukkig wel iets beter. Vandaag geen koorts meer, maar nog heel erg verkouden. Hele dag hoesten en snotteren, dus ook erg weinig geslapen en niet te genieten klein meisje dus. Hopelijk slaapt ze vannacht beter, dan kan ik ook weer een nachtje wat meer slapen. Ben ik wel aan toe nu geloof ik. Ik ga ook over een half uurtje maar vast naar bed. Dusse mocht het door gaan zetten vanavond/vannacht, zet hem op meid, je kunt het!

@Marieke, jij ook heel veel succes morgen bij de gyn. Hopelijk kunnen ze je iets gerust stellen over de niertjes van je mannetje! Ben benieuwd naar je nieuws morgen.

@de rest met een afspraak morgen, jullie ook succes!

Ik ga nog even CSI New York kijken en dan m'n bedje in.
    Bye!

8. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Oh knip, wat maak je het spannend. Enne... ik vond het ook eng hoor en heel spannend. Maar het komt goed hoor, luister naar je lijf en probeer zo veel mogelijk te ontspannen als het echt zover is. We duimen allemaal voor je.

@Suuz: Ties weegt nu 5020 gram, dus nog steeds geen reden tot paniek. Maar voor mijn eigen rust toch maar die knop om. En voor wat de buurman betreft, sluit ik me aan bij de rest.

@Rootje: arme kleine meid, so sielug als kleine mensjes ziek zijn!

@Jutte: ik zal eens gaan informeren naar een goede prijs voor die shirts.

KNIP, sms je me? Al is het midden in de nacht?

Ik ga nu naar mijn kleine brulaap. Doodmoe, maar vechten tegen de slaap. Ben er zelf onderhand ook moe van, misschien maar ff samen onder zeil tot de laatste voeding. Ik kom straks nog wel ff kijken hoe het met knipbeeb gesteld is.

Kusjes voor jullie!

9. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Dat zou ik dan weer niet durven, zelf voelen, iekkksss. Snap dat je het eng vindt Knip, had ik ook, beide keren. Het is ook eng, je weet niet wat je moet verwachten, en je gaat gewoon echt een kind krijgen. Maar jij kan dat best hoor!

Rootje fijn dat Marissa opgeknapt is, lekker vroeg naar bed jij, even bijtanken!

10. hielko2006

Marieke ik geef niet hoop hoor wil nog steedsa dat ze eruit komt snel maar mijn gevoel zegt me dat dat niet meer vanavond of vannacht is

@# rootje dat houd ik mezelf ook voor dat er nog nooit 1 is blijven zitten

Gelukkig gaat het met Marissa beter slaap lekker alvast

@ pup ik zal sms beloofd wel wakker worden dan he als het vannacht is

@ suuz ik durf dat wel t e voelen vanochtend onder de douche al ff gedaan alleen weet je ook niet wat je precies moet voelen maar goed misschien helpt het en zet het net weer ff een stapje door

ga nog ff op de bank zitten en dan zo maar lekker op bed filmpje kiken en kijken of ik nog wat kan slapen kan maar beter uitgerust zijn voor als het zover is

dus ik zeg alvast truste

(ps kan goed zijn dat ik niet kan slapen en er zo nog ff ben hoor :p)

11. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Hier alles goed hoor. Lees snel mee, maar zit weer met m`n neus in de boeken ( lid van de bieb geworden). Ff lekker in een andere wereld zeg maar. Vandaag naar het cb geweest en onze knul weegt 8.2 kilo. Hij eet nu ook netjes zijn potjes fruit en groente leeg. Gaat echt goed.

@ Knippy: duimduimduimduim

12. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Loel, wat een flinke kerel al van jou seg! Al bijna een half jaar oud!

Knipje, rust maar goed dan! We lezen het hier wel als het zover is

liefs

13. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Heey meiden!

FF kort:

Als het doorzet Knip: YOU GO GIRL!!!!!!
    Ik zal aan je denken.....

Suus, ik zou het niet toe laten hoor! Hou er zoiezo niet van als mensen het op die wijze door willen duwen! (maar ja, ik kan op dit moment echt overal een punt van maken :D)

Pup, ik vind dat je er goed aan doet hoor! Tuurlijk is het niet leuk, maar je geeft de BV niet volledig op!
    Ennuh, ik heb ook wel interesse in zo'n shirt!

Katja, hoop dat je niets ernstigs hebt hoor!

Ink, hoest met je oog gegaan!

Uhm, voor de rest iedereen een dikke knuf!

14. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Oja, Mariek. Wat ik me afvroeg.....
    In je vorige onderschrift stond dat Sterre op 6-4 een engeltje is geworden..... Maar nu staat er 7-4....
    (misschien een foutje?)

Loel in de boeken!
    Hoop ik ook weer te doen....
    Als ik dan niet naar KEVBDD (komt een vrouw bij de dokter ;)) de film kan, dan het boek nog maar eens lezen!
    En als het goed is krijg ik van mijn zus de geboorte van een moeder van Daphne Deckers!

15. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Thxx moettie! Had het niet gezien!

16. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Graag gedaan.....

17. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Zo, ik ga een ontspannend badje nemen gaan, dan bedje in. Mannetje is net vertrokken om te gaan werken.

Daarna bed in, en hopelijk is het snel ochtend, zodat we naar het ziekenhuis kunnen! Spannend!

18. hielko2006

Ben hier alweer een tijdje wakker.
    wel even geslapen gelukkig

krampen zijn zo goed als weg
    aaaaah word gek van me lichaam zo
    heb echt zoiets van zet nou door of laat gewoon zitten.

nou ja motgen ochtend maar naar de vk en hopenlijk kunnen ze dan strippen zodat het toch op gang komt

19. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Goedemorgen!

Ahhhh, nog steeds niets Knip?
    Ik hoop dat het strippen gaat werken hoor meis!

Ik hier vanaf 6.30 al een poging aan het doen om mijn laptop aan het werk te krijgen.... niets hoor!
    Nou, dan maar dat ouwe trage ding boven aangezet, want wilde toch weten hoe het met ons knipske ging....
    Straks mijn laptop maar even aan vaders overhandigen! Misschien krijgt die er leven in.....

20. hielko2006

goedenmorgen,

Helaas helma het heeft gister niet meer doorgezet wel nog steeds wat krampen maar veel minder als gister middag
    ga nu zo naar de verloskundige hopen dat het lukt

Deel Deze Pagina