lekker joh ow en morgen ochtend ga er maar vanuit dat ze er niet is ze laat op der wachten en heb ook niet echt klachten nu werkse jij
Zo weer terug van het sinterklaas inkopen doen.....heerlijk geshopt en mijzelf op een nieuwe bh getrakteerd (had er nog maar 1) (snel wassen en op de kachel zodat ie weer aan kon) Bij kruidvat hebben ze leuke boekjes voor 1.79 leuk cadeautje dus voor mijn nichtjes..... Knip ik pb je wel even weet niet waarom ik die naam heb....zit zo in mijn hoofd....zelfs 2........ Jelka stoere meid met die prikken. Het is toch wat meteen 2 in je billen hupakee......snap dat ze wat huilerig is....... Lies lekkere stoel zeg..... Marieke wat fijn dat alles goed is!!!!! Geeft weer een stuk rust of niet???? Pup jezus zeg lekker als je zit te kolven dat je collega komt. Wat zei je"Pak een stoel neem een kopje koffie, gezellig".......
ink lekker he sint inkopen doen wij zouden zaterdag sint vieren maar dat gaat een week verschoven worden we gaan het nu maar de 12e doen kleine gooit roet in het eten wel een leuk gezicht dan aan de ene kant de kerstboom en de andere kant de sint pakjes hahaha ga ff je pb kijken
Héé dames!!! Lies, mooie salon seg! Ben inderdaad een heeeeeeeel pak geruster! Whaa, dat voelt echt goed! Zo, ff pauze genomen. Was de kerstboom aan het opzetten (Ja, nu al ) hihi, hij staat toch al recht, gegeten en nu ff mijn programma zien en dan versieren!
Wat een wijs koppie, die Sigrid! @ Knip, waar je dan zin in hebt, Sint vieren als je net bevallen bent....bleh, lijkt mij niets. Maar goed, ook wel weer gezellig. Ja, we zijn laat. Maar ach, gedicht voor tante is klaar, surprise maak ik donderdag, niet zoveel werk, weet al wat ik ga maken. Dan nog een neefje, daar zet ik Rinke morgen aan...of zelfs straks nog even. Heb met gedichten nooit zoveel moeite, als ik het maar een keer doe (kan goed uitstellen!) @ Loel, niet via Amersfoort dan hoor, met die megafoon. Ik wil zo gewoon lekker slapen... Als we dan toch lekkertjes gaan spammen, had ik deze al laten zien? Bekijk bijlage 33180
Dag lieverds , Ik kom even updaten ,jullie weten mijn voorgeschiedenis misschien nog? Indien niet zal ik kort zeggen ben normaal eind dit jaar genezen verklaard van s c h i l d k l i e r k a n k e r maar vandaag op grote controle ging het niet zoals ik verwacht had. Ondanks dat de echo ok was van de hals (geen schildklieren meer). Zag de endocri eno loog dat ik fiks was afgevallen -13,5 kg van dec'09 tem nu. Ik eet zoals voorheen en doe wel meer werk nu ik thuis fulltime met de kids bezig ben enz. Maar toch vond hij het niet normaal dat ik zoveel zomaar zonder expliciete reden kon afvallen dan voorheen zonder reden + 10 kg bijkomen tijdens de bv.periode... Er is een grote bloedname gedaan om te zien of de T-globulinen aka restkankercellen (waren totaal verdwenen) in opmars zouden zijn of een andere kanker in't spel zou zitten door mijn gewichtsverlies. Verder voel ik me prima ondanks 3 x griep gehad te hebben ,sterftegeval ,problemen met onze zoon ,manlief in strijd met zichzelf en onnodige onkosten de laatste tijd die op ons afkomen... Ik durf er niet aan te denken ,net nu niet nu we onze kinderwens uit willen voeren. Aanstaande dinsdag zal ik met hem contact opnemen want ik wil het weten. Ik ben nu zo onrustig ,ik zie spoken ,mijn hersenen draaien non-stop spinsels van what if??? Pfffffff ,ik wilde leuk nieuws neerpennen ,laat het goed zijn aub! Alvast bedankt voor een luisterend oor!
Knip al 1 cm en een verweetke bmm, het is een begin! Hoe voel je je nu? Jutte arme Jelka, gewoon die spuiten erin proppen :x. Idd een lange dame zeg, wat een leuke foto. Mirthe zo vrolijk, heerlijke meiden hoor! Lies lekkere bank, zou ik ook wel een tukkie op kunnen doen *ziet Loel voorbij komen met een megafoon, hoi Loel* Pup wat een collega zeg, ze kan toch wel lezen mag ik hopen... Ink goed geshopt, en wat een leuke foto's, idd een erg leuke romper. Wij kregen een romper met daarop: 100% Guusje, ook zo leuk. Marieke ik zie al meer kerstbomen hoor. Gezellig toch! Hier gaan wij er na het weekend ook 1 kopen. Loïs krijgt haar eigen boompje. Ik ben altijd een muts, hij moet er perfect uitzien, en Loïs mag haar eigen boom zo kitsch maken als ze zelf wil... Lilalien zal voor je duimen dat alles goed is meid, heftig hoor!
Zo, heb daarstraks de buurman ingelicht dat wanneer er een vergunning voor zijn vreemde plan verleend wordt, wij bezwaar aantekenen. Ik heb het gedaan, want de buurman kan nogal uit zijn slof schieten...Tegen een dame zal hij eerder beleefd blijven... Hij was not amused....Heb gezegd dat er voor ons teveel nadelen zijn. Dat begreep dat hij dan wel. Probeerde nog of wij ook niet wilden bouwen. Heb gezegd dat hij de aanvraag gewoon moet indienen en dat de gemeente dan wel zou beslissen. Maar hij gaat nu niet eens een aanvraag doen. Bevestigd ons vermoeden dat hij het illigaal wilde doen. Hij zei dat hij dan wel 2 meter wilde aanbouwen want dat was volgens hem geen probleem, komt daar een vergunning voor zullen we ook daarvoor bezwaar aantekenen, moet het eerst maar eens zien. Kon aan zijn lichaamstaal merken dat hij boos werd, hij ontweek mijn blik en werd onrustig. Hij baalt als een stekker, maar weet dat hij geen poot heeft om op te staan... We gingen wel een beetje vreemd 'uit elkaar' hij zei: 'Ik zou zeggen BEDANKT.' Ik durfde net niet te zeggen: 'Graag gedaan...' Ben blij die 4 meter gaan dus gewoon niet door!!!
Zo meiden, het verhaal van de echo vandaag staat weer op m'n hyves. Hieronder de kopie voor jullie: Vandaag hadden we weer een nierecho in het WKZ. Gelukkig zag alles er goed uit en was er geen verslechtering van de nieren te zien. Wel lijkt het er op dat het bovenste deel van de dubbele nier vrij slecht werkt, maar dat is nu eigenlijk nog niet met voldoende zekerheid te zeggen. Hiervoor moet er de 3e dag na de geboorte een echo gemaakt worden. En enkele weken daarna scans met contrastvloeistof. Er was in ieder geval voldoende vruchtwater en onze krummel was heel goed gegroeid. Het wordt, als het zo door blijft groeien, een flinke baby zeiden ze. Maar ja dat zeiden ze bij Marissa ook en die was ook maar 3055 gram en 50 cm bij de geboorte (bijna een week na de uitgerekende datum). En nog een fijn nieuwtje, krummel is gedraaid uit de stuit en ligt nu dus met het hoofdje beneden. Nu maar hopen dat het niet terug gaat draaien. De situatie is nog hetzelfde, gunstiger zelfs door de hoofdligging, dus ik zou nog steeds thuis mogen bevallen en mag nog steeds bij de verloskundige onder controle blijven. Wel hebben we vast het recept voor de antibiotica mee gekregen die krummel meteen moet krijgen na de geboorte om infecties van de urinewegen te voorkomen. We gaan binnenkort vast een afspraak maken op de poli kindergeneeskunde van het diakonessenhuis om de onderzoeken e.d. na de geboorte van krummel te bespreken met de kinderarts daar. De uroloog raadde aan dat binnen een paar weken te doen zodat ook de onderzoeksgegevens van het WKZ vast doorgestuurd kunnen worden en alles daar ook klaar is voor de komst van onze krummel. Dan kunnen we bellen op de dag van de geboorte en op de 3e dag de echo laten maken enz. We hoeven pas 5 januari weer naar het WKZ voor de volgende nierecho, dan ben ik 35 weken en 2 dagen zwanger en dat zal dan (zeer waarschijnlijk) de laatste nierecho zijn voor de geboorte. As zaterdag 5 december hebben we een herkansing voor de 3D omdat krummel nu wel gedraaid is. Dus hopelijk volgen binnenkort wat mooie 3D foto's en filmpjes. Ik ga morgen wel weer bijlezen en reageren (hopelijk) of bijslapen, nou ja, dat besluit ik morgen wel Bye!
ink wat een leuke foto's zooo lief @ Jutte ook zo een lekker stel op de foto zwijmel zwijmel en ja heb nu heel veel zin om sinterklaas te vieren misschien als ik net bevallen ben wel niet meer hoor maar daar kan ik natuurlijk pas na die tijd over oordelen @ Lila lien das wel ff schrikken sterkte ermee @ suuz ja het begin is er maar hoe lang nog tot het eind??? voel me eigen goed weinig klachten nu eingelijk gister was er meer activiteit als vandaag groot gelijk hoor dan maar een boze buurman is hij pas op de helft want hij moet ook weer goed worden zeggen wij altijd @ rootje positieve berichten dus goed hoor ben blij voot jullie ga de afspraken even op de lijst zetten
Bekijk bijlage 33235 NOD: *Miranda: 11december voor 2de kindje we hopen op positieve berichten van Kwie, Miranda en Muis!!! En natuurlijk ook Lilalien zodra ze er aan toe is... Zwanger: * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 2 jan. geslacht ♪ * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. geslacht ♪ * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart. geslacht ♂ * Helma , 30 jaar , ronde12: 1e kindje D-date 20 juni geslacht ♪ Bevallen: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - 51 cm * Pupke - 3 September 2009 - Ties - 40 weken - 3526 gram - 50 cm * Suuz - 11 September 2009 - Guusje - 39.3 weken - 4030 gram - 53 cm * Katja - 19 September 2009 - Nina Ciara - 40.6 weken - 3600 gram - 53 cm * Joyce - 21 September 2009 - Lorenza Valentina maria - 40.6 weken - 4160 gram - 52 cm * Moor - 18 Oktober 2009 - Lauren - 37.5 weken - 3300 gram - 51 cm * Wendynoa - 27 Oktober - Sem Sebastiaan - 39.1 weken - 4375 gram - 53 cm * Sylvia - 25 November - Daniël Fake - 39.2 weken - 3140 gram - 49 cm Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterre* * WendyNoa, in ronde 1 na 8 weken een {)Ï(} Artsbezoek: * knippy 3 december controle verloskundige 2de keer strippen 12.00 uur * Miranda 4 december bloed prikken progesteron * Rootje 5 december 3D echo * rootje 7 december controle verloskundige om 16.40 uur * muis 9 december echo * Miranda 9 december telefonische uitslag bloed prikken progesteron * Lieselke 11 december controle + echo bij de gyn om 17.15 uur * Muis 14 december punctie * Marieke 18 december controle gyn om 17.15 uur * Helma 31 december controle vk om 10.45 uur * Rootje 5 januari nierecho in WKZ * Daffie 11 januari CB met Melvin om 9.45 uur Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid 150 mg * Muis: ICSI in December punctie * Lilalien starten in feb. 2010 voor een volgend spruitje.
Goedemorgen! Nou ja, goed....Lilalien, wat een verhaal, brrr, hoop dat het niets is, dat je gewoon bent afgevallen door de stress na de kanker en het nog niet kunnen waarmaken van je zo ontzettend grote kinderwens..... @ Suuz en Marieke, leuk hè, kerst...hou er zo van, die gezelligheid in huis, lekker glitterend enzo... Wij hebben de afspraak: eerst Sint, dan boom, dus volgend weekend zullen we de boom gaan halen denk ik... En die buurman, gut zeg, die had op zijn sloffen kunnen aanvoelen dat jullie (natuurlijk) niet akkoord gaan met 4 meter, tss, is hij nou echt zo simpel?!?! Maar illegaal bouwen, ik zou bij aanvang van de eerste steen die verwijderd wordt direct wijkbeheer bellen! Hij illegaal bouwen, jij klikken, toch? @ Rootje, goed nieuws dus zo eigenlijk allemaal! Zou je toch niet liever, gezien de situatie, in het diakonessen willen bevallen? Ga je het echt thuis proberen? Wel fijn dat krummel gedraaid is, dat geeft weer een rustpuntje of niet! Voel dat het helemaal goed gaat komen straks... Huh!?!?? Nu al bijgelezen? Was ik de eerste vandaag sinds 22.00 gister? Hebben jullie allemaal een leuke avond gehad dan? En Knip, ben je aan het bevallen!?!?!?!?!? Of slaap je gewoon even lekker nu... Ik ga maar werken, moet zo boodschappen gaan doen voor ons Sintfeestje hier, we gaan met alle medewerkers dobbelen. Iedereen heeft voor 5 euro een cadeautje moeten kopen, ben benieuwd hoe crea men is geweest!
Ik sluit me aan bij de update van Jutte... kweenie wat ik daar nog voor zinnigs aan toe kan voegen. @Jutte: wat een coole kids heb jij! Zo leuk die foto, mooie meiden zo samen. @Ink: Cute! Wat word Sigrid al groot zeg. @Knip: huppakee, baren jij!
geen knipnieuws...Heb je een beetje kunnen slapen? Jutte geen goede....? Was Jelka er weer vroeg bij? Denk dat de buurman dacht dat wij simpel waren, en wel even akkoord zouden geven Hij weet nu ook dat wij alert zijn nu natuurlijk, dus hij zit nu gewoon in een lastige situatie...Jammer dan! Leuk Sint op het werk, bij ons trekken ze lootjes met de mensen die het leuk vinden. Altijd erg gezellig en hilarisch...