Zoooo, eindelijk tijd om te reageren. Moest vanmorgen naar de dokter, maar Alex had de auto mee dus toen ben ik maar gaan lopen. Heb er 40 min over gedaan. Het spiraaltje zettenheb ik dus helemaal niets van gevoeld! En de achterwand is wat verzakt. Ik moet mijn bekkenbodem trainen en dan kan er wat verbetering optreden, maar het kan dus ook blijvend zijn.... toen weer terug lopen nadat ik bij een vriend Nina de borst had gegeven want dat was alweer 4 uur terug. Teruglopen was echt niet fijn! Het regende en was koud. Kwam dus helemaal verkleumd thuis. Moor: hahahahahahaha, sorry hoor, maar ik zie het al zó voor me! Dure condooms koop je trouwens. Ik heb toen mijn spiraaltje eruit ging een megapak gekocht bij de condomerie en daar doe ik nog steeds mee. (na vandaag alleen niet meer nodig holladieejeeee) Deed het geen pijn bij jou de eerste keer weer? Wij hebben het nu een paar keer gedaan, maar het is nog steeds gevoelig. Enne: je bent geen mislukkeling hoor!! Bij lange na niet, knoop dat goed in je oren!! Knip; Doe je goed. Gewoon lekker je ding blijven doen hoor. Binnen zitten hoeft niet en moet je dus ook niet doen. Zeker niet als je normaal ook niet veel binnen zit. Moettie: jaaaaa, die dromen! Ik mis ze! Lilalien:Jeetje meid wat een verhaal, ik hoop maar dat het toch allemaal goed is. Lies: Wat een mooi bankstel, mmmmm lijkt me heerlijk om daar in weg te dromen. ik ga hachee maken meiden, doeggggg
Ohja, de eerste weken was ik G steeds kwijt! Kat, ben al blij dat het niet ernstig is..... Ik zat al te gruwelen bij je verhaal Ik ben ff benee. Vanavond kom wel ff buurten tijdens de voetbal (IK MIS MIJN LAPTOP!!!!!!! )
@Kat: hier ook nog steeds gevoelig hoor... alsof ik weer maagd ben Ik ga jullie nog ff vervelen met mijn laatste borstvoedingsperikelen... Ik heb mezelf voorgenomen om de komende 2 weken alles uit de kast te halen om mijn productie weer op peil te krijgen. Lukt dat niet, dan ga ik toch met pijn in mijn hart afbouwen... maar kan ik in ieder geval tegen mezelf zeggen dat ik er alles aan gedaan heb om het plaatje kloppend te krijgen. Ik voed/kolf vanaf vandaag in het volgende patroon: 7.00 live BV, 10.00 kolf, 12.00 kolf, 14.00 kolf, 16.00 kolf, 19.00 kolf, 21.00 kolf, 23.00 live BV De rode kolfbeurten vallen in werktijd. Maar ook als ik niet werk hanteer ik dit schema, Ties drinkt niet genoeg bij me en met de fles kan ik beter in de gaten houden wat hij binnen krijgt.
Katja, wat heb je een end gelopen meis! Jeetje zeg, heb met je te doen want het is echt koud vandaag! knuf Enne, dank je wel voor de nietmislukking. Het voelt wel een beetje zo hoor, niet in de gaten hebben dat je kind het koud heeft!! Pupke, knap hoor om dit zo vol te houden!! Je verveelt ons niet met je borstvoedingsproblemen, helemaal niet zelfs. Als ik kon, zou ik je meer tips geven. Het enige wat ik me kan bedenken is dat je een foto mee neemt van Ties naar je werk voor als je kolft En een slot op de deur. Hier staan de spruitjes op! Lekker!!
oja, hier was het dus niet gevoelig tijdens de seks. Het enige is, dat als ik opgewonden raak, mijn clitoris even pijnlijk wordt. Dat gaat ook weer weg, maar is wel even vervelend. Komt waarschijnlijk omdat de (nagenoeg) enige hechting die ik had, daar vlakbij zat.
hoi hoi, lekker weer wat uurtjes liggen knorren hier echt die laatste week nu heb ik veel overdag geslapen zeg @ Helma succes met het overleggen hoop dat jullie eruit komen en mocht het de verkoop ingaan snel verkocht is dan @ Moor dat was het Oprah verhaal ja @ pup ja hahaha heb al veel geprobeerd zelfs van de week 10 keer de trap op en neer in een best tempo je weet maar nooit waar het goed voor is maar nee hoor ze blijft zitten Het is nu al een stuk eigenwijs @ Katja ik blijf zeker niet binnen zitten maar om er nu alleen op uit te gaan vind ik wel wat eng worden vooral omdat ik toch soms geen regelmaat te bekennen behoorlijke steken heb. Gelukkig viel het zetten van het spiraaltje mee wel jammer dat je zo koud en verkleumd thuis kwam maar 40 min lopen is ook best wel wat dan @ Pup ik vind het knap meis Je doet er echt alles aan dus daar kan het niet aan liggen neem me petje voor je af want ik was er denk allang mee gestopt als ik dit moest doen hoor @ Moor auw pijnlijke clitoris lijkt me niet lekker nee gelukkig dat de rest meevalt
Een dikke pakkerd voor Pup, meis je doet je best en meer kun je niet doen. Je gaat dit gewoon 2 weken volhouden en lukt het niet dan lukt het niet. Meer kún je gewoon niet doen, je doet nu al meer dan de meeste vrouwen zouden doen! Knip: Aan de ene kant begrijp ik het, aan de andere kant; je baby valt er echt niet zomaar uit. Ik neem aan dat de winkel niet al te ver van jullie woning af is? Maar goed, zo zit ik in elkaar en jij dus anders, als jij je er niet prettig bij voelt dan moet je het niet doen. pffff, sorry hoor, maar ik zit er momenteel een beetje doorheen, misschien dat ik daardoor ook wat kortaf doe. Het zit namelijk zo: ik heb het idee dat ik overal alleen voor sta. Ik zorg voor het huishouden, ik zorg voor Nina en dat vind ik ook helemaal niet erg want ik ben thuis en Alex is aan het werk. Maar als Alex niet aan het werk is, dan geeft ie ons zo weinig aandacht. Vanmiddag kwam ie uit zijn werk en ging meteen achter de computer zitten, hij schrokte wat later zijn eten naar binnen en ging weer achtr de pc, terwijl ik nog aan het eten was. Hierna belde een vriend van hem en deze vroeg of hij morgenavond bij hem een borrel kwam halen omdat ze vrijdag op wintersport gaan (wij gaan normaliter ook mee) "moet ik aan de baas vragen" was Alex' antwoord en hij keek mij aan. Terwijl we dus dinsdag hadden afgesproken dat ik morgenavond ga sporten! dit zei ik hem dus en toen ging hij helemaal uit z'n dak. Of ik Nina niet naar een vriendin kon brengen. Terwijl ik dit type zit ik alweer met tranen in mijn ogen.... ik ben nog maar 2x weggeweest zonder hem en Nina. De 1e keer naar de beurs en de meiden weten nog wel hoe dat is gegaan. De 2e keer was ik sporten, toen ben ik 2 uurtjes weggeweest en werd hij al boos omdat het iets langer was dan afgesproken. Ik zit er serieus over na te denken hoe dit nu verder moet want ik ben zo vaak alleen met Nina. We doen bijna geen leuke dingen met z'n drieën en ik begin steeds vaker te denken dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt..... Sorry, het is een beetje een lang verhaal geworden, maar toen ik begon te typen kon ik niet meer stoppen. Ik voel me dan ook zo rot. Ik weet me geen raad meer Nu is hij weer naar bed gegaan "ff een uurtje liggen"
Dag lieve meiden , ik sta er toch altijd hartverwarmend paf van hoeveel jullie me steunen ook al kom ik niet geregeld langs! *** Miran ,ik duim voor je NOD *** Voel je al iets ,of denk je iets te voelen?? Helma ,goh die dromen ik heb dat ook als ik ziek word en ik schreeuw dan ook vaak tot spijt voor mijn man *** Knip ,toi toi morgen *** De rest ff kwijt toch DIKKE KNUFFELS voor IEDEREEN !!! Maar ik hoop op positief nieuws want als dat goed is dan mag het lijstje angepast worden dan zou mijn 1 volgende nod na deze pilstrip 15/01/2010 zijn We hebben ook veel onnodige kosten gehad (cv-boiler stuk wordt vrijdag nieuwe geplaatst)nu blijken onze zekeringen snel overhit te geraken (ik was dus water aan't koken en mijn fornuis ai ai). Verer wil ik ook bijverven in betere en natuurlijk duurdere verf , mijn garedorbe zou toch wat bijgeschaaft moeten worden ik loop als een baggyslons rond (alles te groot). Ik zal hier een foto zetten van april 2009 en van september 2009 van mezelf ter vergelijking.De 1e foto is van het meisje (forumvriendin) dat ik heb gereanimeerd en overleeft heeft. Groetjes Lila & co
*breekt even in vanuit de klas* Hoi, kom even zeggen dat ik niets heb bijgelezen vandaag, pc niet aangahd maar dat ik oh zo blij ben met mijn mannetje in huis! Kamer voor de badkamer is geverfd, deurlijsten ook, badkamerkasten staan in elkaar en de nieuwe deurbel hangt op! Kan ik dit weekend al een beetje babywas doen, joepie Knip, ik ben er pas morgenmiddag wsl, dus toi toi toi nog en op de rest zal ik morgen even reageren, want er is blijkbaar bij sommigen toch wel wat 'gebeurd'. Dikkek nuf voor iedereen! *gaat terug kijken wat de cursisten aan het doen zijn...*
katja, ik zit met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen, ik heb naast je gezeten in de trein en dit steekt zelfs mij. Ik heb het Maarten voorgelezen (sorry) en die is boos. Morgenoverdag, heb je dan even tijd voor een belletje? Ik wil even met je praten meis dus we gaan een afspraak maken om elkaar weer eens live te zien. Lilalien, je bent inderdaad behoorlijk afgevallen, maar het misstaat niet. Enne, ook als je weinig komt vinden we je lief Knip, lekker de deur uit hoor meis. Baby komt er niet in 1 keer uit alleen niet te ver en altijd je foon meenemen!!
:x die man van jouw moet fftjes de waarheid worden gezegd hoor....jullie hebben samen een kindje gemaakt...dus moeten verantwoordelijkheden en huishouden enz ook samen worden gedeeld..... Meis een dikke knuffel...kan helaas niet veel meer doen...wil je man wel ff met die van mij laten praten........die helpt mij heel goed en is ook heel lief voor de kleine...en ik gun hem zijn dingen en hij mij mijn dingen..... Maar denk niet dat het zal helpen...je mannetje moet het toch zelf inzien dat het zo niet gaat voor jullie 3en en helemaal niet voor jouw...je hebt het al zo moeilijk gehad!
hoi meiden, allereerst even het is niet zo dat ik helemaal niet meer weg ga hoor maar ik heb hier niet zoveel mijn eigen familie woont 3 kwartier hier vandaan in Tiel dus en dat raad iedereen mij af om alleen te gaan rijden. Hier in het dorp waar ik nu zit met schoonfamilie en me werk durf ik nog wel alleen weg. op dit moment heb ik alleeen geen zin om op kantoor te zitten omdat ik toch elke keer die krampen heb en die voelen gewoon niet lekker die heb ik dan liever thuis als daar hoop dat jullie me begrijpen @ Katja dan voor jou ik schrik hier heel erg van lieverd. Het is ook net zo goed zijn kind en jullie moeten er samen voor zorgen niet alleen jij en ook niet alleen hij vooral als jij gezegd hebt te gaan sporten morgen en hij nu pas later ermee komt dan moet Alex maar een oplossing vinden gaat hij toch maar eventjes weg en neemt hij Nina mee of hij blijft gewoon thuis en gaat dan na die tijd nog even of gewoon helemaal niet Maar goed dat is voor mij vanaf deze kant makkelijk praten natuurlijk Ik zie dat moor langs wil komen en wilt komen praten met je lijkt me ook een goed idee verder wil ik je een dikke knuf geven en natuurlijk een luisterd oor @ Lilalien ook al ben je er niet zo vaak je bent altijd welkom dat weet je
Heey Katja, jullie hebben een keuze gemaakt.... Dan mag hij zich ZEKER gaan bedenken dat ook HIJ verantwoording heeft! Wel p(*&%%^verdrie! Ik kan daar dus zo :x van worden! Om maar even in de sfeer te blijven.... Heb net te horen gekregen dat mijn oom is overleden..... Was rond de 70 en lag met dubbele longontsteking voor de 2e x in ZH.
Knip, ik ging overtijd ook niet meer te ver weg...nog wel 30 minuutjes rijden..maar ik kan dan ook niet zelf auto rijden dus was nooit alleen.....de rest zat ik idd ook liever binnen vanwege de krampen die toch wel regelmatig kwamen....en je bent toch liever in je eigen nestje hihi...tenminste dat was bij mij wel...wilde in mijn cocon blijven overdag..en als Marco er was lekker erop uit...liefst langs mijn moeder.vader.opa's en oma's....maar ja die woonden dan ook allemaal dicht bij heel anders als bij jouw... Helma, gecondoleerd meis...
Helma, gecondoleerd meiske. Leven en dood ligt heel dicht bij elkaar ja. Ik weet er alles van... Sterkte voor jou en de fam. Knip, snap ook wel dat je je niet opsluit, maar gewoon lekker naar buiten, wandeling maken enzo. Is goed voor je. En dat je niet met weeen op kantoor gaat zitten, nou dat vind ik maar raar hihi
baaah heb het zuur...al de hele avond misselijk ook...stomme hormonen...ben al vanaf eisprong met vlagen misselijk.......zo ga ik toch wel heel hard hopen...maar ik weet gewoon dat het de after ei hormonen zijn waar ik zo op reageer.... Ach ja daarbij mijn borsten doen pijn....zijn supergevoelig..... Maar het is nog veel te vroeg voor zulke kwaaltjes....eerst de bloedtest vrijdag afwachten!! dan weet ik pas zeker of het ei ook een goed ei was...en geen windei...hahaha