Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Bedankt meiden!

Maak er niet te veel van hoor...
    We wisten dat het eraan ging komen.

Miran, lekker al die hormonen! Kan me voorstellen dat je het af en toe even niet meer weet!

Knip zolang jij je veilig voelt lekker buiten gaan spelen hoor :D
    Anders duurt de tijd tot ze EINDELIJK komt nog langer....

2. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

zeg dat wel ja

@ Miranda ik heb juist dat ik graag weg wil hoor van thuis zitten word ik echt gek
    maar goed alleen naar tiel is dus niet echt een optie meer gelukkig kan het nog hooguit maar een week duren

@ Moor gek he
    maar ja kantoor geeft me wel afleiding dus daar is het dan wel weer goed voor

@ Miran ik duim in elk geval voor een goed ei hoor

@ Helma lekker buiten spelen staat wel heel lief hoor hahaha

Ik ga er weer ff vandoor lekker ff douche is goed tegen de harde buiken en dan zo maar weer naar bed kijken wat de nacht gaat brengen al ben ik door me middag dutje weer helemaal niet moe

3. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Meiden ik ga lekker mijn bedje op zoeken!

morgen weer een nieuwe en mooie dag!

Welterusten,......

4. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Knip, die gekke banner is gewoon opnieuw begonnen! Je ooievaar staat weer helemaal aan het begin. Het is toch erg!!

5. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

trusten knip, trusten helma.

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik ga ook maar naar bed..mijn ogen branden van het scherm staren...

Oh wat mijn papa nu weer heeft gedaan...

hij kwam even langs...had wat op MP gezien...en heeft gewoon een electrische scooter gekocht voor Alyssa...kei leuk! En hij wil ook nog een speelhuisje voor haar gaan kopen voor buiten........

En eigenlijk viel de prijs reuze mee...kost nieuw wel 200 euro zo een scootertje maar hij betaalde 55....voor sinterklaas zei die..

Maar pas kreeg ze ook al een glijbaan! hij is zo trots op zijn kleinkind...en kan niet zeggen ik hou van jullie dus doet ie dat zo.....gekke papa...heeft ie trouwens altijd al gedaan hoor.. Ik kreeg een gameboy toen die net uit waren..kostte toen al 300 gulden en was heel veel toen!! Mijn ouders waren toen net half jaar uit elkaar....voor mijn verjaardag hihi...En nu nog..ik hoef maar ergens over te hebben...en hij bied aan om het te kopen.

Nu is het wel zo ik ze geen nee....soms wel hoor, voor mezelf....maar voor Alyssa niet...want zelf kunnen we het niet kopen nu op dit moment...

Vinden jullie dat nu erg van mij???

Welterusten toch maar Knip, hoop dat je kan slapen meis!

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Oh en ff toevoeging...als ik nee zeg komt ie er na paar dagen toch mee aanzetten...ook al had ik niet bedoeld dat hij het zou kopen...(als ik dus vertel heb dat gezien in folder! en daar wil ik voor sparen om te kopen..........) Of dat willen we gaan doen in huis voor Alyssa enz...en dan komt ie dus na tijdje ineens met datgene aan en moet ik het aannemen....en dan wil die niets voor hebben...

8. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Miran, waarom is dat erg? Ik vind dat niet erg hoor. Tenzij je iedere week vraagt om speelgoed voor Alyssa. Laat je vader lekker zijn kleindochter verwennen, daar is ie opa voor :D
    trusten meis

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hmm nee vraag eigenlijk nooit iets...vermeld alleen dingen..of heb het er met hem over...zo van wat vind jij kan dit voor Alyssa?

Voelt een beetje alsof hij ons kei verwend en ons koopt....soms dan he..meestal voelt het alsof die zich schuldig voelt dat ie er niet altijd voor mij is geweest...want moet zeggen...mijn broers krijgen niets zomaar.....die moeten overal iets voor doen...of het verdienen zeg maar....

ach ja... vind het wel leuk voor ons meisje...

Welterusten nu ben ik echt weg hahaha

10. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Miran, ik vind dat dus wel kunnen, zie er niet echt "bedelen" in, maar begrijp wel dat je dat zo voelt. Ik heb hier hetzelfde met mijn stiefvader. Van de week vraagt ie heel terloops of zo een e-reader wat voor mij en Maarten is. Euh... jazeker wel, zijn we zelfs voor aan het sparen maar NEE, ik wil m niet van je krijgen.
    We hebben het afgelopen jaar al MEER dan genoeg gehad van je. (vliegtickets Florida, complete positie-outfit, Stokke kinderwagen, veel kleren voor die kleine, jemig als ik het zo opschrijf is het echt vreselijk zeg...)

11. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

zo, ik ga de woef uitlaten en naar bedje toe.
    Helaas heeft Lauren om 9 uur een fles gehad, dus zal wel een uurtje of 1 worden dat ze weer wil, beetje jammer dat voeden op verzoek ;)

12. hielko2006

ben er nog ff

ja vaag he snap niet waarom hij gewoon niet doorgaat.
    op hyves die gadet ook al is ineens de baby eruit staat wel 41 weken maar geen baby meer in het scherm vaag

ff iets anders ben net de rest van de slijmprop verloren denk wist niet dat dat ding zo groot was zeg
    ben aan het afdrogen voelt heel glibberig en ik kijk woow dat allemaal in de handoek en er zat dus nog meer
    lekker verhaal zo laat nog he sorry :)

@ Miranda als je vader het graag doet zou ik er niet zo een probleem van maken net wat moor zegt je vraagt er toch niet om en het is toch niet weekelijks

@ Moor bij jou hetzelfde als hij het niet kon missen had hij het niet gegeven he

nu ga ik echt naar me bed truste allemaal

13. hielko2006

goedenmorgen meiden,

Jep alles zit er nog in en de boel is rustig
    om 12.00 uur naar de verloskundige om nog een keer te strippen en dan maar weer afwachten

zal ff de lijst erbij halen
    want volgens mij als het vandaag niet komt ga ik Daan voorbij met haar 41.1 weken

14. hielko2006

Bekijk bijlage 33455
    NOD:
    *Miranda: 11december voor 2de kindje

we hopen op positieve berichten van Kwie, Miranda en Muis!!! En natuurlijk ook Lilalien zodra ze er aan toe is...

Zwanger:
    * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀
    * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 2 jan. geslacht ♪
    * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪
    * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂
    * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. geslacht ♪
    * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart. geslacht ♂
    * Helma , 30 jaar , ronde12: 1e kindje D-date 20 juni geslacht ♪

Bevallen:
    * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken
    * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm
    * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm
    * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm
    * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm
    * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm
    * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm
    * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - 51 cm
    * Pupke - 3 September 2009 - Ties - 40 weken - 3526 gram - 50 cm
    * Suuz - 11 September 2009 - Guusje - 39.3 weken - 4030 gram - 53 cm
    * Katja - 19 September 2009 - Nina Ciara - 40.6 weken - 3600 gram - 53 cm
    * Joyce - 21 September 2009 - Lorenza Valentina maria - 40.6 weken - 4160 gram - 52 cm
    * Moor - 18 Oktober 2009 - Lauren - 37.5 weken - 3300 gram - 51 cm
    * Wendynoa - 27 Oktober - Sem Sebastiaan - 39.1 weken - 4375 gram - 53 cm
    * Sylvia - 25 November - Daniël Fake - 39.2 weken - 3140 gram - 49 cm

Vlindertjes:
    * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(}
    * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken
    * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(}
    * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(}
    * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje
    * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(}
    * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(}
    * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterre*
    * WendyNoa, in ronde 1 na 8 weken een {)Ï(}

Artsbezoek:
    * knippy 3 december controle verloskundige 2de keer strippen 12.00 uur
    * Miranda 4 december bloed prikken progesteron
    * Rootje 5 december 3D echo
    * rootje 7 december controle verloskundige om 16.40 uur
    * muis 9 december echo
    * Miranda 9 december telefonische uitslag bloed prikken progesteron
    * Lieselke 11 december controle + echo bij de gyn om 17.15 uur
    * Muis 14 december punctie
    * Marieke 18 december controle gyn om 17.15 uur
    * Helma 31 december controle vk om 10.45 uur
    * Rootje 5 januari nierecho in WKZ
    * Daffie 11 januari CB met Melvin om 9.45 uur

Bijzonderheden:
    * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid 150 mg
    * Muis: ICSI in December punctie
    * Lilalien starten in feb. 2010 voor een volgend spruitje.

15. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Knip, succes straks!

de nacht hier... tja...
    om hal 10 flesje gehad, niet meer wakker te krijgen dus om half 12 slaapzakje aan en in het bedje. Werd ze wakker om vier uur vierenveertig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16. hielko2006

Moor wooow goede nacht gehad zeg
    heb je zelf ook ff lekker bij kunnen slapen

17. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    *rent met :( hoofd de RMMC binnen, en en en en en en en en???????*

Oh, Knips, nog niets?!!? Poeh hee....

@ Pup:
    Hihi, thnx, ik vind ze ook wel leuk ;)

@ Suuz, nee, met niet goede ochtend doelde ik op het spannende nieuws van Lilalien, met hopelijk een goede uitslag volgende week...

Waha, buurmannen moeten nooit hun buren onderschatten, jammer de bammer meneer de buurman!

*Ziet Suuz zwaaien naar Sas, da's waar, die kan wel lezen maar niet posten, dus zwaait even mee!!*

@ Knip, ja, je hebt een eigenwijs meisje, dat iedereen roept dat ze eerder zou komen, doet ze dus niet...oh oh, wat wordt dat later......

Sint was leuk, heb mijn eigen cadeautje ;)

@ Rootje, na die uitleg snap ik je wens om thuis te bevallen!! Dacht dat je daarna mocht blijven...

haha, dat dwangbevel!! Ik heb trouwens ook nog wel een blikje deurwaarders en ontruimingsteams in de aanbieding hoor!!

@ Moor, moet ik nou ook al tegen jou schoppen????????? Jij bent niet mislukt en je hoeft je al helemaal niet schuldig te voelen zeg...Lauren kan je niet vertellen dat ze het koud heeft enne, het lijstje bij huilen is: honger, luier, warmte dus niet koudte ;) meis.....baby's hebben geen handleiding en mama's moeten het ook allemaal leren. We maken allemaal wel eens een actie mee dat we denken "sjeeeee wat dom van mij" nou ja en dan leer je daar weer van. Lauren is nog heel gezond, slaapt nu dus lekker, lees ik verderop, dus niets aan het handje meid!

OOOOHHH wat een verhaal, van die condooms :D geen zaaddoder maar sfeerdoder....

Ik heb haar nummer ook, komt goed ;)

@ Helma, na 9 maanden droom ik eindelijk weer een beetje normaal, haha......vreselijk!

Hier net zoiets, wel zin, wel tijd, geen energie, maar vooral: veel pijn....jammer genoeg....:(

@ Katja, hè, gelukkig geen enge scenario's bij je spiraaltje!

*Geeft Alex ook een schop onder de kont, man ga je vrouw eens bijstaan, jullie hebben SAMEN een kind gemaakt, nu ook SAMEN zorgen zeg...toe ff, boos worden als je vrouw even wil sporten en jij je borreltje niet kunt halen....*

Laat hem dat maar even lezen.....poeh, kan daar niet zo goed tegen, sorry voor mijn directheid. Laat je niet op de kop zitten meid!

@ Pup, wat heb ik een respect voor je doorzettingsvermogen zeg!! Knap hoor....

@ Helma gecondoleerd

En met deze laatste treurige zin....ga ik weer aan het werk.
    Tot later!

18. hielko2006

Jutte je eigen cadeau hoe dat zo?
    normaal krijg je toch iets van iemand anders????

Ik ga nu naar de verloskundige tot straks

19. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Nou moe, nog geen bevalling aan de gang...Knip succes zo bij de vk, wat moet dit wachten vervelend voor jullie zijn, extra kus!

Katja pfoe schrik een beetje van je verhaal, dit gaat wel ver zeg...Snap dat dit vreselijk pijn moet doen. Hoop dat zijn ogen snel eens open zullen gaan!

Jutte idd een eigen cadeautje???

Moor op de praatstoel, jeej fijn dat je er weer wat vaker bent! Lieve Moor voel je niet schuldig, al weet ik dat je dat toch wel doet...Konden ze soms maar praten he...

Pup wat een doorzetter ben je zeg, petje af!

Hier al de stad in geweest, even een sintkadootje geruild, schoenen we voor een nieuwe hak, heerlijk rustig zo 's ochtends vroeg.

Vanmiddag Sint op het kdv, oe hoe spannend!!

Heb uit de stad ook een zwangerschapstest meegenomen, want ik ben nog steeds niet ongesteld. Wel al 2 keer gedacht dat het begonnen was met bruin bloed, maar zet niets door. Kreeg gister ineens de zenuwen, het zal toch niet...

Ik was echt zo nerveus daarstraks met die test, een derde zo super welkom zijn, maar nu nog liever niet...Maar negatief gelukkig, dus nu maar blijven wachten...

20. WendyNoa

WendyNoa Actief lid

16 okt 2009
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    *heeft veel respect voor Daan met de updates, applaus!! Gaat zelf even de snelle update doen *

@Moor, jij bent echt geen mislukkeling, Lauren heeft het maar getroffen. Je bent toch net zo lang blijven zoeken naar een oplossing totdat je die hebt gevonden. Dat doen moeders voor hun krummels!

@Knip, jeetje je geduld wordt wel op de proef gesteld. Kan me de zenuwen voor de bevalling nog goed herinneren. Echter op het moment dat het echt begon kwam er bij mij een soort van rust. Je beseft dat je niet meer terug kan en het beste de klus maar gewoon kan klaren en dat gaat je zeker lukken. Kom kleine Knipbeeb je moeder wil je zo graag zien, in haar buik is het fijn maar er buiten kan ze je heerlijk knuffelen!!

@Jutte, Gecondoleerd, brrr die oven, knap hoor dat je bent meegegaan. Ik had het niet gedaan

*wordt erg boos om verhaal van Katjak en ook verdrietig*
    @Katjak, knuf voor jou. Wat Alex doet is niet goed. Mijn man had echt een probleem gehad als hij zich zo gedroeg. Sterkte met het oplossen, dit verdienen Nina en jij niet! Dit moet je echt niet laten voortduren. Hier kan je uiteraard altijd je verhaal kwijt en wij zullen je steunen!!

@Miran, hier ook duimen voor je NOD. Laat opa maar lekker verwennen hoor.

@Lilalien, gat wat een naar verhaal. Duim met je mee en hoop dat alles goed komt

@Pupke, diep respect dat je zo blijft volhouden. Hopen dat het vaker kolven ook het gewenste resultaat oplevert. *Schopt collega die niet kan lezen grrrr*

@Moettie, laptop is zo fijn als ze het tenminste doen :p. Ja levensechte en bizarre dromen. We hebben er zo'n lol om gehad tijdens mijn zwangerschap. Gecondoleerd met je oom.

@Moor, hahaha zit hier te schuddenbuiken (au au litteken)van het lachen om je verhaal met de condooms. We zijn er hier nog niet aan toe. Hopelijk gaat het met de gewone condooms beter en blijft de pijn bij de clitoris weg, nare plek hoor voor pijn

Zo, hier een chronisch slaapgebrek. Geprobeerd om de krummel in een ritme te krijgen maar dat werkte averechts. Dus nu maar weer voeden op verzoek. Lees dat Moor dat soms ook een beetje irritant vindt. Inderdaad een voeding om 1 uur 's nachts is ook niet echt mijn tijd. Gisteren kwam Sem om 11 uur. Dus wij helemaal blij, kunnen we daarna lekker tukken. Helaas wilde hij niet slapen en zijn we tot 1 uur bezig geweest om te troosten en konden we uiteindelijk toch maar 2 uur slapen tot de volgende voeding. Gisteren naar het consultatiebureau geweest en Sem is echt heel erg goed gegroeid. Hij is nu 56 cm en 5320 gram. We noemen hem nu al dikkerd ;).
    Ik ben nu de borstvoeding aan het afbouwen omdat ik er helemaal gek van wordt die afhankelijkheid van mijn lichaam. We hebben nu ook nog spruw dus de hele kolfvoorraad uit de vriezer kon weer weg. Betekent dat ik elke 3 a 4 uur de klos ben. Het wordt nu tijd dat manlief ook wat voedingen kan doen en snel ook. Dus nu 1 voeding afgebouwd sinds zaterdag en vanavond gaan we de 2e voeding afbouwen. Sem slaapt soms op 15 minuten uit 1 borst zo'n 4 uur, of hij slaapt niet maar heeft in iedergeval pas na 4 uur weer honger. Maar op het flesje van 120 ml slaapt hij standaard maar 3 uur. Dus gisteren op het consultatiebureau maar even advies gevraagd over de hoeveelheid. Zegt ze gewoon dat we maar tussen de 90 en de 120 ml mogen geven. Terwijl op internet hele andere hoeveelheden worden genoemd bij zijn gewicht. Ze willen hem zo snel mogelijk weer in de gewone curve krijgen maar daar laat ik m'n kind echt geen honger voor lijden. Als hij gaat lopen komt het wel goed met dat gewicht. Als een kind zo zwaar is bij de geboorte dan is dat echt niet met een paar weken in een "gewone" curve te krijgen. We hebben dus besloten dat we vanavond de voeding van tussen 11 en 1 gaan vervangen met 150 ml. Kijken of hij dan langer doorslaapt. Als hij dan weer na 3 uur komt dan proberen we het nog 1 keer en anders krijgt hij gewoon 120 ml.

Oooh, de Sem sirene :p gaat.

Deel Deze Pagina