Jeetje Sylvia, die ontsluiting ging lekker snel. Jammer dat het op het laatst zo spannend was en vacuum/knip lijkt me geen pretje. Maar gelukkig een goede kraamtijd zo te lezen. Oooh ja het is tijd voor een nieuwe banner
Zo effies snel bij paps en mams vandaan. We hebben een erg eigenwijze krummel!! Hij wilde zich weer niet laten zien. We hebben 1 foto waar een deel van het gezichtje op staat. Die zal ik morgen of overmorgen even plaatsen, maar helaas geen mooie pics dus. We hebben ook besloten het maar zo te laten, we zien krummel over een paar weken wel in real life. Zo nu ga ik nog snel even naar dorp hier want mijn broertje viert ook (onverwacht) sinterklaas mee en heb natuurlijk geen kadootje voor hem. Tot later meiden!
Oooh Moor dat is eigenlijk nog toevallig dat je er achter kwam. Als je vrienden het niet hadden verteld dan had je nog getobt. Goed dat je het meteen hebt uitgeprobeerd met een tevreden meisje als resultaat. Wij hebben vannacht ook maar weer een kruik bij Sem gelegd. De kamertemperatuur is 17 graden maar meneer wil altijd met z'n handjes boven de deken liggen en dan heeft hij echt ijsklompjes. Zo koud op de borst 's nachts brrr en ook zo sneu voor hem.
Wendy, inderdaad toevallig ja! Maar goed, nu eindelijk warm... alleen nog wat bedenken voor als ze snachts wakker wordt voor een fles, om daarna het bedje weer op te warmen... naar beneden is ook weer zo een gedoe...
mmmm, ben blij dat ik niet de enige ben die belangrijke papieren kwijtraakt!! Voor jullie trouwens echt níet leuk!! bah, nu moet je langer wachten. Ik heb de papieren nog steeds niet gevonden, ik baal echt gigantisch!! Waar kunnen die dingen zijn. Ik peins en pieker, maar ik kom er niet achter.... straks de kast boven maar ondersteboven halen. baal baal Pup: Wat een ontzettend mooi gedicht! Wauw Wat lief, heel erg bedankt. Ik voel het net zo hoor. Syl: jeetje wat een verhaal zeg. Fijn dat alles nu lekker gaat en dat je een fijne kraamtijd gehad hebt. Ik ga m'n spullen zoeken....
hahaha Wendy, die ijsklompjes komen mij bekend voor! Is inderdaad ff schrikken als ze die op mijn borst legt 's morgens. Maar voor de rest klaagt ze niet, dus ik laat het maar zo. Heb ook niet het idee dat haar handjes warmer worden door een kruik want ze blijven boven de dekens liggen toch? oh ja; ik ging zoeken.... doeggggg
@Syl, Ach wat een leuke foto's van een mooi mannetje @Moor, wij vullen de kruik met warm water uit de kraan en leggen dat 's nachts in z'n bedje als hij wakker wordt voor een voeding, dan is het bedje toch lekker warm @Katjak, ijsklompjes zijn inderdaad niet helemaal te voorkomen maar zijn wel een beetje minder met de kruik, denk dat hij zichzelf toch iets beter warmhoudt Ik ben zo aan het uitstellen maar moet nu echt aan de gedichten, tot morgen!
schale tepels...wedela creme gebruiken....is lekker dik en voed de huid. En dan die gebruiken voor tepelkloven...(had die gekregen van mijn kraamzorg en bij een volgende ga ik een grote tube/pot kopen....) is wel wat prijzig.....
heeey!! Oh ging goed in begin, jammer dat het zo moest aflopen zeg..maar gelukkig is alles goed met jouw en Daniel!! (Sorry voor de puntjes...die weet ik niet te zitten :S) Geniet van je kraamtijd meis.
oh wat een schatje syl!!! Mooi gedaan hoor! Katja, kouwe handjes is normaal hoor....meeste beebs hebben kouwe handjes..juist idd omdat ze altijd boven de dekens liggen hihi. Maar een kruikje na het voeden kan nooit kwaad! jij wilt liever ook in een warm bed stappen toch hihi.
hoi dames ben ik weer even Hebben net de kerstboom opgezet ja ik weet het rare dag omdat te doen maar goed wanneer anders he nu staat hij ten minste en sint vieren we toch bij me ouders ik doe verder ook niks meer nu want voel het behoorlijk dat ik zo bezig ben geweest ga ff lezen want er is een hoop geschreven zie ik @ Moor helaas nog steeds niks en nu moet ze maar wachten tot morgen voor ze mag komen @ Muis wat balen zeg van de auto @ wendy geen probleem hoor we komen er wel uit @ Moor fijn dat de osteopaat werkt zeg ga de nieuwe afspraak erbij zetten @ syl phoe heeey wat een verhaal maar gelukkig met een goede afloop @ rootje wat een eigenwijsje zeg lijkt op die van sas hahaha nou ja in elk geval 1 leuke foto veel plezier met sinterklaas bij jullie paps en mams @ syl wat een lekker ding zeg zo ff de lijst erbij en dan ga ik er vandoor