Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Ohhh lekker! Bacardi Razz met sinas dan alsjeblieft, heerlijk! Smaakt net als een raketje (zo'n waterijsje).

2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Marieke, veel sterkte weer meiske. *snik*

Knip, succes!!!!!!

Muissie, jeeeeeeeeeeh goed nieuws :D nu ventje de hele week geen strakke broeken laten dragen he?! knuf

Hier, ik heb een .mov bestand van de eerste lach van Lauren! Hebben ze gisteravond meteen gestuurd. Alleen kan ik m niet afspelen. Dus nitwit is even aan het zoeken en downloaden. Laters!!

Wow, 10 man hier en maar 1 onbekende :D

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Haha, zou wel verder willen zingen met 50cent, maar die tekst is dus niet zo gepast.;)

Dus dan maar ZKH Prince:

We're gonna party like it's 1999!!!!!

Go Knip en Sjoerd. Vandaag is jullie dag. Tenminste als ik alle rappe bevallingen van de RMMC mag geloven.
    Knipselbeeb, je wil je mama en papa toch wel graag zien? Dus ff snel en zonder al te veel scheurtjes naar buiten komen meissie. Het is veel leuker aan deze kant van de buik.

Tip voor Knip, maak foto's! oh en vraag een washandje voor je doosje als het hoofdje staat ;) Ehm, nog meer tips meiden?

@Marieke, respect voor je kalmte. Die arts moet zeker opschieten. Want anders....................:x

Noor is 4 maanden vandaag. JeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeJ, nog meer redenen voor een feestje.

4. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

oh Katja, ik zou voor een echt matras altijd nieuw kiezen maar een Aerosleep eroverheen kan wel tweedehands. Wij hebben wel een nieuwe maar had achteraf die wel over kunnen nemen van iemand anders. Doen dus.

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    #28565 Daan78, 9 dec 2009
    Laatst bewerkt: 9 dec 2009
    Oh en als je het redt, plassen alsof je leven er van af hangt. anders krijg je zo'n slangetje.

6. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

bagger, het programma dat ik daarvoor in gedachten had, moet je tegenwoordig voor betalen :(

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    bedoel je een converter programma Moor? Welke gebruik je? Ik zal evne kijken wat wij gebruiken?

8. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

graag daan! ik heb nu wel quicktime geinstalleerd maar dat vind ik een pokkeprogram.

whaaaaaaa nu heb ik alleen nog maar geluid! Goh, wat heb ik een rare stem...

9. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

met quicktime is het in ieder geval gelukt :D :D

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Wij gebruikten o.a. vixy.net

Ik kan er mee overweg, dus vrij makkelijk in gebruik :p

11. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

hoi meiden, ben ik ook weer even, meisje vandaag naar de opvang, dus mama heeft gelukkig rust aan haar (nog steeds erg volle en pijnlijke) hoofd.
    Kwam even kijken voor knipnieuws, maar zag eerst het nieuws van de weeen van Marieke. Gelukkig zijn die nu minder las ik ook al.
    Marieke, kop op meis, als we hier met z'n alles duimen en kaarsjes branden voor je kleine man, komt het helemaal hoed hoor! Dikke knuffel voor jou.

Gelukkig lees ik nu ook dat knip toch naar het zh mag, zet hem op meis (al zul je dat niet meer lezen nu). Hopelijk mag je snel puffen en heb je vandaag je meisje nog in je armen!

Verder ga ik nu even niet reageren, daarvoor doet mijn hoofdje te veel pijn nu. Kom wel af en toe even kijken voor updates over knip en marieke.

Dan ga ik nu maar weer lekker op de bank liggen met m'n koppie thee.
    Bye!

12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    quicktime is wel een goed programma, maar neemt zo ontzettend veel ruimte in beslag.

13. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    zo, dokter is hier geweest

zou nu utrogestan krijgen om te kijken of de bm er rustig van blijft!

de dokter zei dat het een goed teken is dat het vanzelf stil valt. heb nog wel een beetje harde buiken, maar geen pijn meer!

nu is het bijna etenstijd hier, en dan ga ik een uiltje vangen.. ben al wakker van 6uur, en voel me behoorlijk moe!

en dan zie ik eindelijk mijn grote man weer! sjee wat mis ik hem zo! en ook mijn 2 katertjes.. het zijn zulke schattekes, ze komen ook altijd bij me liggen, en nu zijn ze alleen.. goh ik mis ze echt allemaal daar!

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

op hyves!!!!!! :D :D :D

15. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ah, Marieke doe jij maar een een uiltje knappen en dan zie je je ventje weer. Rustig aan he.

16. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Marieke, fijn te lezen dat het weer wat afzakt. Eetse en slaapze zo. knuf

17. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Marieke goed te horen dat het weer iets afzwakt, slaap lekker!

Moor heerlijk om je meisje zo te zien, knap koppie!

18. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haai

Marieke meid wat fijn dat de weeen zijn afgezakt.......

Knip zet hem op!!!!!!! Oh moet meteen weer aan mijn eigen bevalling denken......

Daan ohhhh ik wil ook sneeuw!!!! Krijg altijd zn mariah carey gevoel of Wham!!!! Dat wil ik dan ook!!!!! Gelukkig heb ik een hond die het geweldig vind om uren door de sneeuw te banjeren!!!!! Dus kom op met die sneeuw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zal Piet wel effe horen....woont vlakbij.....naja 15km verderop:p

Jutte ik bedoelde dat een broertje of zusje ook 1 in het album kan!!!!
    heb net 1 weggegeven aan een kennis die creabea is dus ben benieuwd wat ik krijg!!!!!! Ik heb het kaartje geshowd hoor maar denk dat jij toen in de kraamtijd zat...zal het effe opzoeken zet ik hem nog een keer neer......

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Heel effe snel over 5 pagina's heen gescrolled...kijk wel of ik zo kan bijlezen..

marieke het zakt weer!! Gelukkig!

Knip nu naar ziekenhuis...ze is er al een kwartiertje.....hopelijk gebeurd het allemaal vandaag hoor!! GO KNIP!!

Verders, net telefoontje gehad gyn, goeie eisprong warde 49...en meot boven de 30 zijn!! whooohoooo

net auto weg gebracht.....ben benieuwd....

toedels!!

20. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    JEEEEEJJJJJ goede berichten van Muis en Knip, zet hem op allebei!!

Moor: Jij vind dus dat het wel tweedehands kan? Het bovenste matrasje, daar gaat toch alles wat vloeibaar is doorheen? Blijft dit dan ergens in hangen of komt het op het matras eronder?
    Denk dat ik vanmiddag even in de winkel ga kijken. Heb jij eronder een goedkoop matrasje of een wat duurdere?
    Vind het best moeilijk hoor.

Ga nu ff op je hyves kijken

Ah nog meer goed nieuws: bij Marieke zijn de weeën weer wat afgezakt. Goed zo! Laat dit lekker zo blijven.

Miran: joepieee, dat gaat ook al de goede kant op!

Deel Deze Pagina