Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Hè, nog geen nieuws................morgen weer kijken.
    Hoop wel dat ze de kleine al in haar armen heeft hoor!!!

@ Pup: ((((((((((((((((((((((((((knuffel))))))))))))))))))))))))))))
    Kan me helemaal voorstellen hoor.

@ Kwie: Goed zo, groot gelijk

2. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    jullie zijn lief :)

ik heb al een paar keer opgemerkt dat ik wel weer wil gaan trainen... toen zei hij dat van die oppas.

zal er straks eens voor gaan zitten en proberen duidelijk te maken dat we samen een oplossing moeten zoeken als we allebei weg willen zonder Ties.

EIKEL! zo, dan is dat vast uit mijn systeem

3. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    meeten, ik ben voor!

high tea in Utrecht ofzoiets?

4. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Utrecht is mooi dichtbij, haha...

Kwietje, goedzo enne, laat je niet afschepen hè, je hebt zoveel geprobeerd, getimed enz enz....het wordt tijd voor hulp!!!

5. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoi meiden,

Nog geen knipnieuws??
    En ook niks meer van Marieke??
    Hier ook een beetje zenuwachtig, heb al een uurtje of 2 flink wat harde buiken, doet geen pijn, maar ja, ik zit dan ook onder de pijnstillers nu. Vk gebeld en zegt dat ik me geen zorgen moet maken, niks aan de hand (lekker dan he)
    Ik ga er maar vanuit dat het door de spanning om de bevalling van knip en de kleine man van Marieke komt. Als het niet overgaat binnen een uurtje ofzo, ga ik de vk maar weer bellen.

Zag ik iets over meeten? Lijkt me leuk, Utrecht prima! Kan ik ook komen :) Misschien onze achterburen een idee? www.zuiverhoreca.nl Niet de goedkoopste, wel erg goed en centraal gelegen, en de liefhebbers kunnen dan nog even nakletsen bij ons thuis desnoods (3 min lopen :)).

Ik ga nog even lekker op de bank liggen met m'n koppie chocomel en hopen dat de harde buiken minder worden.
    Byebye

PS Pup, ik had rene ook de huis flink vol gescholden hoor als ie me flikte wat John jou nu flikt. Dikke knuffff meis!

6. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    Kwie, wil je mijn hormonsters lenen om in de strijd te gooien als men daar niet wil luisteren? Ik gun het je zo van harte!

En Muis... en Miran.. jullie beurt om zwanger te zijn hoor meiden!

7. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

oe, lust ik! lust ik! die high tea dan.
    DE Bakkerswinkel hier? ben ik met een paar oktobermamas geweest, erg leuk en lekker!

Pup, had je ge-editte berichtje niet gezien maar kan me wel voorstellen hoor dat je het even gehad hebt dan. pffff

Katja, toch geen lakentjes meer gaan zoeken, gekke griet.

Kwie, wat goed dat jullie nu verder gaan kijken! Mag ik vragen waarom het Ikazia? knuf

8. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    ohhhh dat ziet er wel gezellig uit! ik ben het er helemaal mee eens!

9. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Ja moor, die is nog beter inderdaad!!
    Ik zie op de site van Zuiver ook geen HighTea meer staan, jammer, paar maanden geleden hadden ze dat nog wel en was erg goed toen.

10. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Rootje, ik was ook al aan het zoeken. En aan het smelten bij de heeeeerlijke menukaart.

Ok. Locatie is bepaald ;) hihi
    Nu de datum nog. 16 januari? of een poll openen?

11. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Tuurlijk mag je dat vragen Moor. Ruwaard staat absoluut niet goed bekend als het om vruchtbaarheid in het algemeen gaat, Erasmus waren we geweest en van hen moeten we wachten tot september 2010, Zuider hebben we gemaild met enkele vragen met de vraag of ze contact met ons willen opnemen via mail maar niks meer van gehoord, dus nu maar het ziekenhuis bedacht dat ook redelijk dichtbij zit.

12. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Tja, als onze krummel er nog niet is, ben ik (hopelijk) van de partij, tenzij ik lig te puffen dan :) Dusse reken maar niet te veel op mij in jan/feb. Heb zelf zo'n voorgevoel dat onze krummel zo rond half januari wil gaan komen namelijk :)

13. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Oow, het is weer tijd voor m'n pilletjes en dan ga ik maar proberen te slapen weer.
    Truste meiden!

14. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Ik heb net nog eens naar mijn cyclus gekeken, iets wat ik na die twee testen in juli niet meer gedaan heb, en die varieert tussen de 25 en 33 dagen. Inmiddels zit ik in ronde 20 of 21. :$:$

15. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

kwie, het duurt ook echt te lang meis, ik ben "blij" dat jullie verder gaan kijken.
    Ruwaard moet je ook zeker niet zijn, St Franciscus niet iets?
    Ikazia is ook prima hoor, daar niet van. Alleen had ik er voor vruchtbaarheid denk ik niet als eerste aangedacht, vandaar mijn vraag.

16. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Pup, je hebt groot gelijk hoor!
    Is ie 1 avond in de week vrij, gaat ie er nog vandoor!
    Tis ook belangrijk pupke-tijd te hebben hoor!
    Vind het echt zo vervelend te lezen dat je voeding over het aanrecht is gegaan..... Zo hard gewerkt!

Meeten, JAAAAA LEUK!!!!!

Moor, zet die poll maar op.... (maar wel overwegen of er niemand ligt te bevallen volgens plannig he! :p)

Nog niets van Knip, nou dan morgen maar!
    Weltrusten dames!

17. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

18. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

19. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Ik ben bijgelezen maar nog geen verlossend antwoord over de Knipbeeb. En ik ben zooooooooooooo benieuwd.

Meiden wat hebben jullie veel gekletst vandaag!!!!!!!!!!!!!!! :$:p.

Vandaag bij de vlos geweest. Baby is goed ingedaald. En ze verzekerde me dat het niet hoeft te betekenen dat omdat Maureen 2 weken te vroeg was geboren, deze ook eerder zou komen.

@ Marieke: een erg spannende ochtend gehad dus. Heftig hoor. Denk aan je meis.
    @ Pup: vreselijk als het 'vloeibare goud' zo verloren gaat. Heb het zelf ook wel eens gehad en da's niet leuk.
    @ Kwie: ah morgen bellen met ziekenhuis. Goede beslissing!
    @ Muis: goede berichten van jouw kant af: Mooi!

En ik zou nog veel meer willen reageren, maar Lumeaman is hard aan het werk en ik wil 'm nog even meehelpen.
    Ik lees vannacht waarschijnlijk wel de rest bij ;).

Liefs

20. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    :( Nog geen knipjesnieuws! Nou zeg, dan ga ik zo maar mijn bed in en hopen morgenochtend op school het verlossende nieuws te lezen!

nog even over meeten in januari: ik zou heel erg graag komen, maar ik zie dat niet zitten, mits onze man er dan aankomt... Wil jullie thans echt graag eens in het echie zien :)

@marieke: ik duim weer oor een goede nacht meid!

Tot morgen allemaal en ik hoop dat we weer tante zijn tegen morgenvroeg!

Deel Deze Pagina