@ lies ik ben 17 jan uitgeteld nog ruim 5 weken maar volgens mij zit er nog iemand voor me weet ff niet meer wie?? sorry @ wendynoa kan me voor stelllen dat je er van baalt zou ik ook doen wie vergeet nou op kraamvisite te gaan... kerstkaarten.. ik heb ze al geschreven hihihhi dat krijg je als je verlof heb ik heb ze nog niet op de post gedaan hoor vind ik nog een beetje vroeg volgende week ga ik de envaloppen scrijven voor de geboorte kaartjes is dat ook vast klaar..
Vergeet mijn laatste post maar. Heb zojuist iemand van de groep gesproken die er dezelfde mening op na hield. Gelukkig maar. Ik ben niet de enige.
zo ben ik weer Heb een oude word cd kunnen opsnorren (thanxxx schat van me))) Daan snap het wel, heb ik ook weleens en dan heb je zoiets van ben ik gek... Oh lees dat er nog 1 was, gelukkig en goed dat je het doorgegeven hebt kunnen ze er wat mee. Beebie meid bij jou schiet het ook al op....spannend zeg... Ja bekenden die meelezen.... hoe kwam je erachter??? Wemdy oeh balen van die visite zeg....kan je er echt niet bijhebben. Ze moeten komen en anders niet haha.....
@ Daan: Tuurlijk ben je normaal Over de Blond agenda..........we hebben een servicepunt in de winkel.......met andere woorden.......heb de agenda lekker meegenomen zonder postzegels
He meissies, nog een vraagje. Een echtpaar die ik goed ken hebben allebei een ernstige vorm van kanker. Zij ondergaat nu een aantal zware blokken van chemo en voor hem kunnen ze niets doen, dus is alleen thuis. Wat zet ik op het kerstkaartje? Ik kan me niet meer zo goed heugen wat er op de kaartjes van mijn vader stond? Weet wel dat ik het prettig vond als mensen er wel een mee rpersoonlijke tekst op schreven ipv fijne dagen gewenst. En ik stuur altijd een mooie persoonlijke groet, maar voor deze 2 weet ik het niet. Iemand ideeen?
@ Daan: Poe, heftig zeg. Euh.............Je wilt het toch ook niet te zwaar maken. Gelukkig zijn hier meiden, die heel mooi kunnen schrijven. Ik hoop dat ze je kunnen helpen. Bij mij is het even blanco.
hehehe, eindelijk kan ik op de computer; Joehoeeeee Knip! Gefeliciteerd met jullie dochtertje Lisanne!! Ze is trouwens heel fijntjes en dat voor 42 weken. Ben benieuwd naar je verhaal meis, hoop dat je nog heel bent. Kus
@Daan: Jeetje, ik zou het ook niet weten. Het is al moeilijk als één vd twee iets heeft, maar allebei? pfffff Meiden ik ga ff koken, ik ga vanavond naar mijn schoonouders en ik heb beloofd pannenkoeken met spinazie, gehakt en brie te maken. Ik ben er gek op en iedereen voor wie ik het maak ook! Zo grappig, want als mensen het horen denken ze vaak " mmm vreemde combi" maar als ze het dan eten vinden ze het héérlijk. doeggggggggggggggg
damn katja, wel het recept met ons delen he als je tijd hebt. heb al zo'n trek. eetsmakelijk. Ja is heftig he. wil het idd niet te zwaar maken, maar er ook niet aan voorbij gaan. misschien helpt haar blog nog, geschreven door haar dochter. Beetje diezelfde luchtige stijl. Weblog van Geertje - Windows Live
Poeh Daan, heftig zeg... wij hebben ook zo'n koppel vrienden, hij heeft MS, zij is pas hersteld van darmkanker. Misschien kan je iets schrijven in het genre van "Ik wens jullie elke dag een nieuwe toe" ofzo... Kweet het niet he... Man, ik heb me een honger! Vanmiddag 2 pistoletjes gegeten en nu nog een worstenbroodje :-s
Daan, heb jij er wel eens langer over gedaan dan????? Ik heb de kaarten net op de bus gedaan, gisteravond geschreven! Dadelijk lekker de boom opzetten Beebie, volgens mij Lumea je nog voor! Katja, als jij zegt dat het lekker is.... Geloof ik dat Ink, dat openoffice is altijd nog een oplossing! (voorals je weer eens vastloopt) Moor, is het misschien handig een tijd af te spreken Zo net bij mondhyginiste alles weer schoon laten maken! En nu maar hopen dat ik er geen last meer van ga hebben! Er was iets..... maar wat..... GEEN IDEE!
*stond vanmorgen al gierend van nieuwsgierigheid onder de douche, baalde dat de meiden hun ochtend niet hadden en we 1, 2, 3, de deur uit renden, dat er direct daarna voeding gekocht moest worden omdat papa dat gister vergeten was en Jelka anders niet genoeg op het kdv zou hebben, moest direct daarna op kraamvisite, heeft de vergadering erna in nog geen uur erdoorheen geramd om vervolgens rapper dan rap naar huis te rijden en online te komen .................. eindelijk.................................en goed nieuws te lezen:* Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Conny en Sjoerd, gefeliciteerd met jullie dochter Lisanne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helemaal leuk, wat past die naam ook goed bij je zeg, wauw.....heb nog niet gelezen hoe alles gegaan is, zag alleen in roze Lisanne staan, dus ga ik nu even rustig bijlezen!
@ Muis, wauwie, vroem vroem!!! @ Knip, lief popje voor 42 weken, doe je netjes! Fijn dat je zo snel naar huis mag!! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal! @ Marieke, 2,5 bm is nog goed toch? Pas 1,5 duidt op naderende geboorte???? Hoop dat de lengte gelijk blijft en dat de weeën afnemen meid... @ Pup, goed gejat is beter dan ....wat was het ook alweer? Was net ook even bij Action, ze hadden idd leuke kleurtjes daar! Bijna te jammer dat mijn boom al vol is Ties weer spruw? Oh jee, dat wordt weer de wasmachine op volle toeren enzo...bah! @ Suuz, en dat noem je niets doen???? Ik heb nog niets gedaan, de kamer opgeruimd, that's all...misschien dat ik zo nog even de was opvouw...maar dat weet ik nog niet.... @ Kwie, goedzo meid, 11 januari, zal m op de lijst zetten (neem aan dat Knip even iets anders te doen heeft ) @ Pup, Laat je niet gek maken meid! @ Marieke, meis ik leef zo met je mee.....het is ook niet eerlijk hè, de één perst de ene na de andere baby eruit (kan erg pissig worden om die gezinnen van 19 kinderen die zeggen "zolang god ze ons geeft") en de ander heeft er zo'n enorme lange weg voor nodig om een gezond kindje te krijgen....huil maar lekker uit hoor....en je mannetje blijft nog lekker even zitten: komt goed! * zou marieke graag naar buiten willen rijden met bed en al, alle meiden samen kunnen je bed, ctg apparaat en andere toeters en bellen best een rondje om rijden!* @ Ink, 13 jaar dat zijn doorzetters zeg, wauw.... @ Daan, al 4 kaartjes, die zijn vroeg! Ik heb mijn frutselwerk binnen gekregen. Lekkere grote ansichtkaarten, helemaal blij. Nu nog schrijven en versturen, dat zal wel een weekje tijd kosten hier, haha @ ink, balen!!!!!!! Wat zijn we toch afhankelijk van techniek hè, vroeger was gewoon de vulling van je pen leeg, kocht je even een nieuwe... @ Daan, oh, op mijn werk ben ik regelmatig de enige die het anders vind, maar meer omdat mijn collega's niet zo goed verder kunnen denken dan de eigen hokjes....ik hou lekker mijn eigen mening aan! En zie je wel, je mening wordt altijd wel ergens gedeeld door een ander, dus lekker in jezelf blijven geloven jij! Wat een kracht spreekt er uit die webblog zeg! De zin van Lieselke "ik wens je elke dag een nieuwe dag" is wel erggggg mooi! Eigenlijk kan ik niets beters bedenken... @ Beebie, als wij het kind er allemaal uit hebben gekregen, lukt het jou ook wel @ Katjak, klinkt heeerlijK!!! Misschien ook wel lekker met geitenkaasipv brie......jammie, krijg er trek van! En nu net dat Rinke en Mirthe morgen pannenkoeken eten, terwijl ik met mijn werk in een zoutloos restaurant in Dusseldorf zit...hmmm.... Zo, bijgelezen. Ik ga dan toch maar even die was opvouwen ofzo, heb ik nog iets gedaan vandaag...... Doei!
Hey Muissie, doe mij voor volgend jaar zo'n zakje kerstboomzaadjes!!! Dat scheelt een hoop optuigellende, hihi thnx meid, xx
Bekijk bijlage 35140 NOD: *Miranda: 11december voor 2de kindje *Lilalien : 15 januari voor 3de kindje, ronde 1 en we hopen op positieve berichten van Kwie en Muis!!! Zwanger: * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 2 jan. geslacht ♪ * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. geslacht ♪ * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart. geslacht ♂ * Helma , 30 jaar , ronde12: 1e kindje D-date 20 juni geslacht ♪ Bevallen: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - 51 cm * Pupke - 3 September 2009 - Ties - 40 weken - 3526 gram - 50 cm * Suuz - 11 September 2009 - Guusje - 39.3 weken - 4030 gram - 53 cm * Katja - 19 September 2009 - Nina Ciara - 40.6 weken - 3600 gram - 53 cm * Joyce - 21 September 2009 - Lorenza Valentina maria - 40.6 weken - 4160 gram - 52 cm * Moor - 18 Oktober 2009 - Lauren - 37.5 weken - 3300 gram - 51 cm * Wendynoa - 27 Oktober - Sem Bastiaan - 39.1 weken - 4375 gram - 53 cm * Sylvia - 25 November - Daniël Fake - 39.2 weken - 3140 gram - 49 cm * Knippy - 10 december - Lisanne - 42.1 weken - 3276 gram - 50 cm Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterre* * WendyNoa, in ronde 1 na 8 weken een {)Ï(} Artsbezoek: * Moor 11 december osteopaat met Lauren * Lieselke 11 december controle + echo bij de gyn om 17.15 uur * Muis 14 december punctie * Moor 17 december CB meten/wegen en 1e prikjes voor Lauren om 15.30 uur * Suuz 17 december Guusje eerste keer ochtend wennen op KDV * Marieke 18 december controle gyn om 17.15 uur * Helma 31 december controle vk om 10.45 uur * Rootje 5 januari nierecho in WKZ * Wendy 6 januari met Sem naar CB voor prikjes * Inkerbell 7 januari met Sigrid naar CB om 10.00 uur * Daffie 11 januari CB met Melvin om 9.45 uur * KwiePark 11 januari afspraak ziekenhuis! Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid 150 mg * Muis: ICSI[/QUOTE]
@ inkerbel ik kwam er achter dat mensen het konden lezen omdat ik een babysite heb aan gemaakt en die in mijn handtekening heb gezet aangezien ik niet zo heel handig ben met computers wist ik niet dat als je gaat google op die naam van de babysite zwangerschapspagina er ook tussen komt te staan ik weet het stom stom... nu doet ie het niet meer als je google daarom heb ik ook maar mijn banner weg gehaald. idd luema is me nog voor. vind het echt wel spannend worden.. volgende week hebben we weer een groei echo aan gezien de baby bij de vorige meteing groot was ben ik nu erg benieuwt als het echt een groot kind gaat worden zou ik dan kunnen eisen dat ik met 40 weken ingeleid ga worden bij mijn vriend in de familie zijn veel grote baby s geboren en veel horor bevallingen met zuurstof te kort en zo ik maak me daar best zorgen over..... x beeb
Poeh, Jutte, jij hebt ook zitten stressen vandaag dan @muissie: bedankt voor je keileuke kaartje! slief! @beebie: toch goed dat ze dan goed opvolgen of de baby niet té groot gaat worden. Een collega vertelde vorige week nog dat een van zijn cursisten papa geworden was van een zoontje van dik 5kg en 60(!!!)cm! Als ik het niet zelf gezien had, geloofde ik het niet! Ik ga zo weer even naar school, exaampjes afnemen. Mijn lijf begint nu echt wel om wat meer rust te vragen, vooral dat gesleur met tassen en mappen ben ik echt beu aan het worden, en m'n rugje ook...pfoeh!
Daarom hou ik zo van je, meelopers zijn er al genoeg! Welnee Ik schrijf chagerijnig mijn hyves vol met blogs waar het sarcasme vanaf druipt Niet doen! Als jij gek bent, ben ik het ook! Ben wel bijgelezen en jullie krijgen allemaal dikke kussen en knuffels van me, daar waar nodig. Ik ga ff een slapie doen, ben vanmiddag na het kolven met bloedende boobs naar huis gegaan. Morgen om 9.40 uur heb ik een afspraak bij de HA. Kijken of dat er een weg te vinden is uit deze borstvoedingshel. Gelukkig heb ik ook nog goed nieuws: Ties is keurig netjes 230 gram aangekomen in 2 weken. Dan is al die ellende in ieder geval niet voor niets geweest
Thanx meiden. En pup voor je nuchtere kijk. Ik kan er weer even tegenaan. Oh joh, ik moet toch zo lachen. Hebben jullie dit gelezen? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/179000-spook.html Boehoe boehoeeeeeeeeeeeee @Pup, mooi dat Ties zo goed is aangekomen. Dat scheelt al weer een kopzorg. Goed dat je naar de huisarts gaat. Ik hoop dat je er even je ei kwijt kan en natuurlijk iets voor de spruw en je pijnlijke tepel(s) kan krijgen. Zo is het niets en ik vind dat je het wel op een fijne manier moet kunnen afsluiten. Kisssssssssssssssssssss