*** PROFICIAT conny en sjoerd met jullie dochtertje Lisanne !!!!!!!! *** Marieke kom op meid!!! Alle anderen ook een hele dikke knuffel Moet doorgaan teveel zieken hier ,sorry!
Hoi meiden, even snel een berichtje van hier heb nog niet alles terug gelezen maar weet dat jullie behoorlijk met mij mee in spanning hebben gezeten. Alles gaat hier goed Lisanne is nog wat misselijk van de bevalling daardoor wil de borstvoeding nog niet helemaal goed opgang komen. ook kreeg ik in het ziekenhuis niet veel begeleiding dus heb nu al beginnende kloven auw. ga haar nu schone billen geven en dan proberen de borst te doen. zal later mijn verhaal even posten Dikke kus Knip en Lisanne
idd! Knip fijn om weer wat van je te lezen, ben benieuwd naar je verhaal! kus voor jouw en lisanne en sjoerd ook eentje dan vooruit
Purelan van Medela is ook goed Ben ook heel benieuwd naar je verhaal meid! Maar rust eerst maar ff lekker uit.
die heb ik idd van de kraamzorg gekregen...zei was niet zo te spreken over bepanthen....ik heb het allebei gebruikt en hielp beide even goed... Purelan vond ik wat minder erg smaken.... ja heb geproeft want kleine meis zou het ook binnen krijgen......
Dat doe ik ook altijd... eerst proeven wat ik mijn kleine voor schotel, heb ook mijn eigen melk geproefd... lekker zoet hihi Ik ga proberen Ties te voeden met tepelhoedjes. Heb vanaf vanmiddag niet meer zelf gevoed of gekolfd en boobs staan op springen, maar ik durf niet zo goed Ties zit luidkeels naar de tv te roepen hihi, hij is zo grappig aan het worden nu. We hebben vanmiddag een heel gesprek gevoerd met z'n 2.
oh Miran, ik zie nu dat er spannende dagen aankomen voor je! duim duim duim duim duim duim duim voor een bevrucht eitje!
Morgen is mijn NOD....of Overmorgen.... ei is gesprongen...vrijdag avond nog buikpijnen zaterdag morgen weg! Dus ergens daar..... Ik weet het niet meer, maak mezelf kei gek.... Buikpijnen hier..maar enkel in de avond...heb ook enorme rugpijnen nu.. Maar mijn boobs blijven pijn doen... Terwijl ik nu heeel moe ben...heb ik toch het idee dat ik de hele kiet zou kunnen schoonmaken zoveel energie.....zit te wippen... Maar dat schoonmaken lijkt me helemaaal niet leuk...terwijl anders voor mijn ongi ik de hele kiet van boven tot onder schoon maak........ En het misselijk zijn bij rare geurtjes...het was even heeel erg gisteren en eergisteren...vandaag viel het mee. Maar vanmorgen toen ik opstond heb ik tot aan het ontbijt 1/2 uurtje constant lopen vechten om niet over te geven.... Oooooh Pup...wat leuk is dat he, samen babbelen hihi... Muisje! knuffeltje!!
Morgen (weer vanuit school, foei Lies...) @knip: fijn wat van je te horen! Hoop dat de voeding goed op gang komt en dat je met de tips van de meiden hier geholpen bent! Ben benieuwd naar je verhaal, maar neem eerst wat rust he meid! Trouwens, ik bedankt net gisteren dat de naam van jullie meisje een combinatie is van mijn naam en die van mijn zus: Lies(beth) + Anne :-D Leuk hoor! @pupke: een collega zijn vrouw voedt ook met tepelhoedjes en dat blijkt toch wat beter te gaan, hoewel ze ook aan het afbouwen is... Succes meid en top dat Ties zo aangekomen is! @miran: spannens meissie!! @marieke: hoe is de nacht geweest? Zo, ik duik binnen een half uurtje weer de klas in, namiddag even schoenen kopen voor Christophe en zijn werkkledij weer opduiken (moet maandag terug gaan werken, 1 weekje en dan 2 weken kerstverlof) en dan naar mannetje kijken! Ben benieuwd!
Morgen Rustig hier.... Zie dat knip even een bericht heeft achter gelaten. Fijn dat het zo goed gaat met jullie....Eindelijk heb je het achter de rug..... Voor 42 weken heb je een mooi meisje er uit gepoept gelukkig geen 10 ponder.... Miran NOD komt eraan meid spannend zeg... tja en die misselijkheid..... Oh meid wat gekmakend zeg...wanneer wil/ga je testen? of wacht je het gewoon af??? Zo ga kleine meid helpen, ze is wat vroeger dan normaal. Ze is verkouden en snottert flink...sneu nou!!!! Iemand nog tips? Hoor ze graag..... liefs ink
Hey sas zie je online!!!! Lukt het weer? Had net je mail gelezen? Of kun je nog steeds alleen maar meelezen....?
goedemorgen! Knip leuk je even te zien hier, hoe is de eerste nacht thuis gegaan? Miran hoe is het nu? Muis lief!!! Succes met de meting, hoop joekels van eitjes! Pup hoe is het gegaan met de tepelhoedjes? Leuk worden ze nu he, Guusje en ik vergaderen ook wat af Sas thanx voor je mailtje, frustie voor jou, wel lezen maar niet kunnen reageren...We vergeten je niet hoor! Marieke hoe is je nacht verlopen? Lies veel plezier vanmiddag!
Mijn lieve meisje is vandaag drie maanden...Jeej! Gisteren heeft ze voor het eerst met geluid gelachen, kreeg de tranen in mijn ogen, zo lief. Ook Suuzman had het er even 'moeilijk' mee...Gewoon weer even het besef van hoeveel je van zo'n ukkie houdt... Ink hier ook snottebellen, wij gebruiken otrivin zoutoplossing voor babies, luuf, en wij snipperen een ui...Stinkt wel boven, maar het helpt wel. Veel plezier op de kerstmarkt!
Ink, bed iets schuin. (2 boeken eronder) Krijgt ze meer lucht als ze slaapt. En inderdaad LUUF, ui naast bed enzo! Daan, word nieuwsgierig naar hetgeen we tegoed hebben dan.... Pup, gaat ie met jou alweer? Schrok een beetje toen je bloedend naar huis bent gegaan..... Lies, weer lekker op school! en wat raar zeg. Je mannetje 1 week werken en dan weer 2 vrij! Komt ie toch ook niet in een ritme? Miran, phoe spannend maar weer hoor! Knip, hoe is je eerste dag en nacht als mama je vergaan????
Kwam ff lezen hoe het met knip was gegaan..maar ze zal druk met meisje en mannetje zijn hihi.. Geniet ervan knippy!!!!! Nou nou daan, wat hebben we dan te goed van je hihi. Pup...bloedend naar huis...wats kebeurt??