KNip: wat een mooi meisje!! En ze moeten in de ziekenhuizen in NL toch echt meer gaan doen aan de borstvoeding hoor! Ik hoor van zoveel mensen dat ze slecht geholpen zijn en zelf ben ik daar ook een van. De verloskundige zei dat de verpleegkundigen hier weinig over krijgen tijdens de opleiding enzo. Dat vind ik dus echt belachelijk! Het is bijna het belangrijkste wat er is. NOu, ik ga slapen moppies, moet er morgen redelijk vroeg uit want ik ga richting Purmerend. Sassieeeee, here I come!!!!
Knipje, das was dus een mooie bevalling geweest! fijn seg! Nje hebt niet alle weeen meegenomen hoor, denk dat je er een deel vergeten bent hihi Sjee, gisterenavond was het weer een hel.. aauuwwwww Ik vroeg wat tegen de pijn, was echt niet te houden. komen ze af met dafalgan!(paracetamol), j& tuurlijk helpt dat niet. Weeen trokken door heel mn lijf uit, deden zo zeer en mijn rug ook nog eens erbij. Ik iemand geroepen om een echte pijnstiller, want dat hield ik geen nacht vol! Was gewoon op. Dan heb ik een pilletje gekregen wat de spieren relaxt. (omdat de bm toch een spier is). =na een dik uur pijn ben ik in slaap gevallen en pijnloos wakker geworden! Hoewel ze er nog zijn, heb ik nog geen enkele harde buik gevoeld!!!
Morgen allemaal! Net lekker gedouchet, wasjes draaien, maar oh wat heb ik pijn aan mijn kuit zeg! Eergisterennacht weer zon kuitkramp gehad en nu is het zo stijf! Ik wandel echt als een eend J Naja, ga namiddag even met een vriendin en haar dochtertje naar de stad, mss dat ik het er wat uit kan wandelen. Moet terug wennen hier aan het ritme nu Christophe terug gaat werken morgen. Helemaal vergeten brood in huis te halen, hij moet zijn werkkoffer nog opnieuw nakijken, pfff, amai hoor! @marieke: zou je morgen anders toch niet gewoon even naar dr. Henskens bellen om te vragen of zij begrijpt waarom je zoveel verschillende dingen krijgt en wat haar advies is? Gewoon maar om even gerustgesteld te worden en info te krijgen. Er zou toch 1 lijn getrokken moeten worden daarin, niet? @knip: wat een geweldig verhaal zeg! Al bij al toch nog goed verlopen ondanks de inleiding! (bijna) Geen scheurtje, knipje (hihi ) en een prachtige dochter als resultaat! Ben benieuwd naar de fotos hoor, nogmaals: keigoed gedaan en dikke proficiat! @moor: oeh, nu al Kerst vieren, blergh Nja, sorry, ben op dat gebied zon beetje een neurootje, Kerst vieren graag alleen 24-25-26 dec J Gelukkig was Lauren rustig toen ze bij mama zat, nu hoop ik nog dat mama toch een vrij relaxte nacht heeft gehad. @lumea: wow, toch nog een lange autorit in het vooruitzicht. Hoop dat je het matje niet nodig hebt, maar zal wel niet hoor. Wij hebben het kerstfeest langs mijn mamas kant ook afgezegd, was normaal bij mama, maar last-minute veranderd (grrrr, kan ik zo bood om worden) en ik ga dan ook geen uur meer in de auto zitten richting Antwerpen hoor. *ziet een prachtige meid voorbijkomen* Knip, wat is ze mooi zeg! En zo gaaf en alert al direct na de geboorte, waaw zeg! Gelijk heb je dat je trots op dr bent! @marieke: ik had ook al aan spierontspanners gedacht, maar wist niet of ze dat geven bij zwangerschap. Heb je nog een echo gehad voor BMhals als het gisterenavond zon pijn deed? Hoh, respect voor je hoor meid, je houdt het prima vol, nog een paar weekjes, dan heeft je kleine man al heel wat minder last en kan ie misschien al heel veel zelf doen! Echt, het is afzien nu om je kleine man heel wat leed te besparen, je doet dat prima hoor!
Goedemorgen! Nou, hier geen gelukstreffer gister, vanmorgen hebben de dames samen weer tot 8 uur geslapen en wij dus ook, heerlijk! Wendy, 3 kraamvisites op één dag? FOEI! Knip, wat een mooi verhaal....en wat een herkenbaarheid van verpleging die zeggen zo laat te komen en twee uur later pas werkelijk te komen, haha.... En inwendig onderzoek tijdens een wee, no way, dat mogen ze bij mij NEVER NOOIT doen....brrr, dat die vrouwen dat zelf niet snappen hè? Moor, oooohhhh wat voel ik met je mee met je schoonfamilie! Hier houden we Jelka (en destijds Mirthe) met zulke familiefeestjes ook in de draagzak hoor, dikke doei, als ze willen vasthouden dan een keertje alleen langskomen, niet in die drukte van de hele bende! Groot gelijk! *heeft laatst een fles roze port bij de Appie gehaald, echt een aanrader!* Lumea, het wordt nu spannend hè. Dus het begon bij Maureen met gebroken vliezen? Had ik bij Mirthe ook, dus nu herkende ik helemaal mijn weeën niet, haha... ******OOOOHHHH, wat een poppie die Lisanne!!!!****** Moor, goede muzieksmaak Knip, ja Pup had het gezegd van de bv, jammer.....als je er zelf maar "vrede" mee hebt?! Marieke, wat blijft het toch vreselijk spannend bij jou zeg, ik duim me helemaal suf dat je mannetje nog even blijft zitten, hoe graag je ook naar buiten wilt......nog even volhouden meid! Lieske, bah, kuitkrampen! Dat is ook weer zo'n onderdeel die ik NIET mis van de zwangerschap, haha....heb je al magnesium geprobeerd (weet even niet meer...) Oh, zou jij iets voor mij kunnen betekenen....???? Weet jij of in België de pilletjes Nautamine worden verkocht? Is tegen reisziekte, maar hier in NL hebben ze het niet. Mijn collega koopt het in Frankrijk, maar ik dacht, misschien dat België het ook verkoopt? ZO....Jelka ligt lekker te kraaien en rommelen in de box, de zon begint te schijnen, ik denk dat we zo de jassen aan gaan doen en wagens inladen, even wandelen ofzo...heerlijk, mooie dag vandaag! Veel plezier allemaal!
@jutte: ik denk dat ik idd vandaag maar eens ga zien voor extra magnesiumtabletten, heb er echt vaak last van. Paar weken geleden in mijn scheenbeen, aw aw aw! Ik denk wel dat je dat hier in België kan krijgen hoor, Touristil zeker, dat is zo goed als hetzelfde... Veel plezier vandaag!
Haai meisjes! Wat was het rustig gister zeg.... Knip, wat een verhaal! Ik geloof dat ik op voorhand vast ga melden dat ik geen assistentes onderin wil hebben! En wat een mooi poppetje..... *ik ook zo een hebben!* Muis, lief, ben je de klap alweer wat te boven? Zo Moor! Volgende keer als je je schoonouders ziet, gaat Lauren dus HELEMAAL NIET op schoot? Lijkt me een stuk verstandiger...... Gelijk even duidelijkheid scheppen! Joeehooeee, op visite!!!!! Heb toch tijd zat!!!! Owh, heb je nog wat van Sas gehoord? Jut, weer lekker genoten van je uitslaap kinders! Hier gisteravond verjaardag gehad. Kom ik binnen, mijn zus en zwager: zo je begint het al goed te zien he! Uhm, ben er nog niet aan toe hoor! Ben net 13 weken! (blijkt dat mijn zus ook zo snel zichtbaar werd....) En... Heb vrijdagavond heerlijk in bed een onderonsje met kind gehad! Het was even zoeken, maar die angelsound is echt leuk! Wij gaan dadelijk even shoppen in Boven 't Y!
@ Ha Knip, wat een knappe meid hebben jullie toch!!!! Goed gedaan hoor!! @ Marieke: Wat blijft het klote voor je zeg. KSSSSSSSSSSJT WEG HARDE BUIKEN!!!!!! Verdorie!!!! ((((( knuffel)))) @ Muis: voor jou ook nog een hele dikke knuffel!!!
Zo ben er weer na een uurtje monitor. Het gaat vrij goed nu. Terwijl ze mijn bed aan het vernieuwen waren, mocht ik recht gaan staan voor het eerst in een week! Sjee, das raar seg hihi Neen, kvoel mij eigenlijk super! Zelfs mijn rugpijn is weg. Moet wel zo van die super moderne kousen aan tegen flibitis.
@moettie: leuk he, dat tikkertje horen Wacht tot je ook de eerste trapjes en hikjes gaan horen! @marieke: *zucht van opluchting* Wat fijn dat je heel even op je beentjes bent mogen gaan staan! Zal idd wel heel vreemd geweest zijn... Ben blij dat je je zo super voelt, maar probeer wxel niet te overmoedig te zijn he, ik ken je een beetje en je kont heet niet 'zit' Stapje voor stapje! Ik ga eventjes mijn haren in model leggen en dan mss nog wat verder strijken. Vriendin zou bellen als dochterlief gegeten had en dan gaan we lekker de stad in
Haai effe snel want ga aan het werk zo..... KNip meid wat is ze een schatje lisanne....Mooi verhaal zeg enne goed gedaan....... Marieke meid mijn duimen gaan nog steeds voor jou.. Hey annie hoe gaat ie en met demi???? Liesel heb je dat kaartje van mij nog ontvangen voor marieke? zo ga weer.......... doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Lieffies!!! Ben net terug van Sassie, was supergezellig. Leuke foto's van Ryan en Nina gemaakt. Zal straks ff spammen. Nu moet ik plaats maken, alex wil computeren. Hij wordt gek van "die roze miniclub"
@ Katjak: Ben benieuwd naar de foto`s!! Heb net een hele pizza naar binnen zitten schuiven.........en maar klagen over de kilootjes
Hoi! Lekker gezellig in de winterkou rondgestruind in de stad, leuk! @ink: ik heb nog niets gehad, maar zal morgen wel zijn. duurt toch altijd bijna 5 werkdagen voor iets uit Nederland hier aankomt... Oeh, ikke ook foto's kijken! Jeeeeeeeeeeeej, ik zie Sassie hier beneden staan! @marieke: hoe is het nu? voel je je nog steeds zo ok als vanmorgen?
hihihi Loel, ik heb hetzelfde; wel klagen over mijn gewicht en dat buikje, maar wel door blijven snaaien. Ach het is nog lang geen zomer Waar is iedereen trouwens? Halloooooooo, waar hangt iedereen toch uit, iedereen al druk in de weer voor kerst ofzo? Pfffff, ik ga morgen weer werken. Dat betekend dus dat mijn wekkertje om 5.30 gaat!!!! Ik was eerst van plan iets voor zessen, maar ik ga dat denk ik niet redden. Oooooh ik heb helemaal geen zin, alhoewel dat is niet helemaal waar. Ik vind het wél leuk om weer aan de slag te gaan, maar niet om zo vroeg op te staan. iK GA DAN OOK (oeps) regelen dat ik weinig vroege diensten ga draaien. Helaas heb ik er nu 3 achter elkaar. Gelukkig hoef ik alleen maar morgen zo erg vroeg op, want morgenavond gaat Nina naar mijn sm en blijft daar tot woe, dus di en woe kan ik zo de deur uit. Woe haalt Alex haar dan op bij mijn schoonouders. Ik heb trouwens net geprobeert of ik mijn motor nog snap, maar hij doet heel erg vreemd. Ik kreeg hem slecht aan de praat en hij viel steeds uit en ook pruttelde en knalde hij. ieeeeeeee, daar ga ik dus echt niet mee naar mijn werk, nou vind ik het ook te koud hoor. dus morgen met de trein. Ik ga eens ff kijken of ik alles klaar heb voor morgen ochtend en maar hopen dat ik vanavond op tijd naar bed kan.
*smelt* wat een snoepies!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ Succes morgen en zal half 6 aan je denken ( sta ik ook altijd op als ik moet werken). Groot gelijk met de trein, is een stuk warmer
haaai meiden!! Jutte, is Lies d'r muziekje hoor, Il Divo! (Maar.... staat hier ook wel eens aan, eerlijk is eerlijk). Helma, leuk he, hartje horen Katja, waarschijnlijk is je accu een beetje leeggelopen. Gebeurt bij een motorfiets sneller dan bij een auto. Ook een auto pruttelt en protesteert trouwens als je hem 4 maanden niet start en de accu in weer en wind buiten de motorkap zet Misschien is een druppelaar wat? Nou, Lauren heeft gelukkig na gisteren wel redelijk geslapen. Er begint zich, gelukkig, een beetje een avond ritueel te vormen met badje, flesje, bedje. Helaas is het bij ons boven niet zo warm, dus moet er beneden in de emmer gebadderd worden. ach ja, is de gootsteen nog ergens goed voor Alleen dat sjouwen he, met die spulletjes Leuke Nina en Ryan foto zeg! hmmmm.... deze foto hebben jullie ook nog nooit gezien! 3x raden wie het zijn Bekijk bijlage 35999