Helma, ik had trouwens niets meer van Sas gehoord. Morgen ga ik effies bellen ze kan wel meelezen (vandaar dat ze ook wel eens onderin staat) maar niet reageren! Zwaai zwaai naar Sassie, je hoort me morgen effies!
hahahahaha Moor, ik had al zo'n reactie verwacht. Maar die kop van Nina!! hiihihihi en wat was Lauren hier nog klein he. Ik ga slapen meiden. tenminste, ik ga proberen wat slaap te pakken.
trusten Katja! En ja, gek koppie van Nina heb natuurlijk wel de leukste foto van Lauren uitgezocht hè?! hihi die kijkt op de andere foto's zo maf
Hoi lieve meiden, Ben ik weer naar een drukke dag en vooral emo de kraamtranen zijn hier ruim schoots geariveerd. ga eerst even verder lezen van waar ik gister was gebleven want anders kom ik nooit bij. @ Daan Jij zat er goed naast met je namen hahaha maar goed je weet nooit @ rootje sanne komt er dus wel in voor samen met suuz combineren dan heb je haar naam @ Ink Melissa stond als 2de op onze lijst maar Lisanne over won het daarom moest ik lachen bij je berichtje die je laatst stuurde @ Helma een uur om ons te feliciteren woooow das wel wat waard zeg @ Muis jij ook al sanne wat zaten jullie er goed bij zeg en op sas na wist niemand het @ Beebie ja voor jou schiet het ook op Lumea nog eerst en dan ben jij dacht ik @ Lumea klein maar fijn ze liep natuurlijk iets achter in de groei zoals toen was maar ze is perfect hoor en ze groeit alweer goed @ Jutte woooow jij hebt geduld moeten hebben om de geboorte van Lisanne te lezen @ bedankt voor de bv tips pup en miran maar naar die eerste helse nacht en de volgende ochtend bloedende tepels zijn we maar snel over gestapt op de kv en dat gaat nu super goed ze is alweer bijna op haar geboortegewicht @ Lies wat grappig die naam van jou in combi met je zus @ suuz de eerste nacht was dus rampzalig Lisanne wilde absoluut niet slapen en alleen maar bij ons zijn en de borst hebben. Ze kreeg waarschijnlijk gewoon niet genoeg voeding binnen en mijn borsten deden oooh zo zeer door de kloven die er al zaten 's nachts huilend besloten de volgende dag tich maar kv te gaan geven alleen doordat we niks in huis hadden moest ze de nacht en begin ochtend toch nog aan de borst wat heel vervelend was voor zowel Lisanne als voor mij. @ ondertussen zit ik met een hand te typen meisje wil niet slapen @ Guusje ook alweer 3 mnd geweest wat gaat het hatd zeg @ pup nogmaals respect dat je het zolang volhoud met de bv @ lees al die regeldaagjes wat staat me hier nog te wachten ??? @ Lumea nog maar 19 dagen meis gaat toch spannend worden voor jou nu weer @ wendy mannen en logica ver te zoeken soms al moet ik wel zeggen sjoerd is op dit moment superrrrrrrrr lief voor mij en voor lisanne @ Loel Roan alweer bijna een half jaar wooow @ Lies wat een plaatje weer schiet al aardig op nog ff tot verlof en dan je kleine man heel snel @ Miran een nega test shit zeg knuf voor jou zo ben nu bij me eigen bevallingsverhaal gevbleven Lisanne ligt nu net op bed na een uur huilen dus ik ga ook snel en hoop op wat uurtjes slaap Morgen weer verder lezen en zal ff foto spammen als ik er aan toe kom natuurlijk ik denk aan jullie lieverds Dikke kus
Morgen! Joepie, de laatste werkweek is ingezet! Manlief is vanmorgen ook terug gaan werken, ws wel weer effe wennen en holerdebolder Ijskoud hier, heb de ramen van de auto goed moeten besproeien met dooiproduct, anders was ik na een kwartier krabben nog niet klaar om te vertrekken... Wat een mooie beebjes hebben wij hier toch zeg!!! *is fier een RMMC-tante te zijn* @kat: Jep, Il Divo durft hier wel eens opgelegd te worden als de feestdagen beginnen, kan ik zo in de stemming van geraken. Langs de andere kant wordt dan ook weer de Christmas-rock-cd platgespeeld :-D @loel: en, wat ga je vandaag allemaal eten? :-D @knip: beetje rustige nacht gehad of is Lisanne nog lang wakker gebleven? Ik duik de klas maar weer eens in zo, fijne dag allemaal! Ohja, Kat, vooral jij een leuke werkdag gewenst! Hoop dat het vroege opstaan je niet slecht bevallen is! @marieke: zag op FB dat je nu zou slapen, slaap lekker en meid: je bent al een week verder he, volhouden, wij kletsen je er wel door!
Morgen Ben net uit bed heb gister een hele heftige dienst gehad...client die onwel is geworden en met loeiende sirenes is afgevoerd...en of het niet genoeg was vonden we later nog ene client die ook onwel was geworden. Beide liggen nu in kritieke toestand in het ziekenhuis...... Pffff was me het dienstje wel hoor ben wat gewend maar dit... heb straks ook nog een evaluatie met mijn baas..... Eerst nog een prik halen voor de mex.griep... Sigrid slaapt nog, dikke poemel zeg....haha ze lag vanmorgen te loltrappen op bed. Kom ik daar heeft ze een knuffel in dr handen. Bed gaat nu dus ook knuffelvrij worden straks stikt ze erin ofzo... Ik merk dat ze nu haar 5e fles afbouwt.....merken meer moeders dat? Hoe doen jullie dat? Geven jullie dan dat griesmeelpapje in de fles extra???? Sigrid is 4 maanden en mag volgens mij ook starten met fruit...heb hier verder nog geen advies over gehad ofzo...hoe doen jullie dat.... Knip hoe gaat ie met je???? Oh melissa de 2e naam....grappig schoot me inenen tebinnen. Katja en Sas wat een schattig duo zijn Ryan en Nina...Jemig wat een haar zeg...... Moor en Katja wow ook al zn mooie foto........ Liesel oh dat zou kunnen dan komt ie idd vandaag, vond het al zo raar haha maar ga van de nederlandse post uit....... Miranda hoe is het met jou??????? ben zo benieuwd...... De rest dikke knuffff. liefs ink
@Knip, wat een beauty is Lisanne. Mooi verhaal en je bent er goed vanaf gekomen. Jammer dat ze je niet fatsoenlijk hebben geholpen in het ziekenhuis met de borstvoeding. Maar op kv doet ze het gelukkig goed zo te lezen. Geniet nog even lekker van je kraamweek, zonder kraamhulp valt het tegen dus rust nog even lekker uit @Moor, grrrrrr waarom moeten schoonouders zich toch overal mee bemoeien en je arme meisje zo over de zeik helpen. Lekker doen wat goed is voor je meisje hoor en zo te lezen vragen ze er om dat ze haar helemaal niet meer vast mogen houden. Ik heb laatste een stukje gelezen dat (schoon)ouders alles wat wij nu anders doen dan vroeger, interpreteren als kritiek. Mijn moeder roept ook continu dat ze dat allemaal niet wist of dat dat vroeger nog niet bestond. Alsof ze zich moet verdedigen. Vorige week maar eens duidelijk gemaakt dat ik niet op die reactie zit te wachten en nu gaat het beter. @Marieke, wow al weer gestaan. @Lieselke, magnesium werkt inderdaad goed en het voeteinde van je bed iets omhoog zetten. Met een opgerolde handdoek onder je matras ofzo @Jutte, ben jaloers op je uitslapers @Moettie, aaah zo leuk het hartje van je kleintje @Katjak, ah wat een schattige foto, wat een bos haar heeft je kleine meisje @Loel, mmmjammie pizza @Moor, wat was Lauren nog klein op de foto, zo grappig dat die kleintjes nog zo opgevouwen zijn in het begin. Sem is niet veel gegroeid maar door het "uitvouwen" lijkt hij nu veel langer @Knip, gooi het er maar uit met die kraamtranen, ik heb me er heerlijk aan overgegeven, kan je een beter excuus verzinnen om ongegeneerd te huilen? @Lieselke, joepie de laatste werkweek, heerlijk! @Inkerbel, jeetje wat een heftige dienst, niet leuk, kan je helaas niet helpen met het voedingsverhaal Gisteren een kerstboom gekocht en de lampjes er in gehangen. Blijkt nu dat manlief vergeten is om de kerstballen gisteravond van zolder af te halen. Helaas kan ik het niet alleen doen omdat iemand de trap moet vasthouden. Mijn schoonouders waren hier gisteravond dus hij zou het samen met zijn vader doen terwijl ik alvast naar bed ging. Zit ik hier totaal gefrustreerd naar een boom te kijken zonder ballen. Komt manlief vanavond ook pas om 11 uur weer thuis dus morgenmiddag kan ik pas de ballen er in hangen. Het is dat we bijna blut zijn, anders was ik nu naar het tuincentrum gereden om een hele nieuwe kerstboominrichting te kopen. Nou ja dan maar even het huis opruimen en schoonmaken, tot later
@ Ink: Ziva heeft haar 5de fles al laten vallen op zo'n 8 weken. Ik heb toen niets anders gedaan, gewoon haar normale 4 flessen gegeven. Ondertussen zijn we dus al zo'n maand met hapjes bezig. Ik ben begonnen met wortelpuree. 50g aardappelen en 100g wortelen. Die eerste dag was het vooral gekke bekken trekken, de tweede dag was een boeltje en de derde dag had ze alles op. Nu eet ze zowat alles. Ben ook al even met fruitpap bezig. Dat duurde wel even voor ze die smaak te pakken kreeg. Nu eet ze dat ook met veel smaak op. Als je vragen hebt, doe je maar, hoor. We hebben een heel druk weekend gehad! Zaterdag hadden we een feest voor mijn moeders 50ste verjaardag. Ze heeft nooit iets voor zichzelf gehad (geen groot trouwfeest, of verjaardagsfeest, of huwelijksverjaardag) dus nu hebben wij (de 4 kinderen) er echt iets groots van gemaakt. Heel veel volk!!! Wij superblij en mama enorm ontroerd. Dan kreeg ze van ons een reischeque. Haar geluk kon niet op. Al jaaaren zegt ze dat ze graag eens naar Griekenland of Egypte zou gaan, maar ze deed het nooit. Ze bracht all kids meerdere keren per jaar naar de luchthaven, maar zelf ... Hieronder foto van mama en haar 4 kinderen. Gisteren was het personeelsfeest van mijn werk. Chique bedoening, zoals altijd. Heel leuk!
Meilan thanxx voor je reactie!!!!! Ik ga binnenkort beginnen met fruit....heb nog een potje peer staan en nog 1 of ander goedje. Allemaal proef pakketjes . Ben benieuwd naar de gekke bekken........ Wendy meid balen van je kerstboom, niet leuk als mannen gewoon niet de dingen doen die ze beloven. Ik kwam vanochtend beneden en er stond me een berg afwas!!!!! Kom wel janken denk ik hallo man was af dan hebben we niet zn berg.... Wat heeft meneer gister gedaan films gekeken...... Vaatwasser is in aantocht gelukkig........ Moor die schoonouders van jou ook.....het is jouw kind en jouw opvoeding ,hallo zeg altijd op vroeger schuiven, dat is geweest en nu is nu...... liefs ink
Ach Ink, ook al zo'n lieve man Leuk feestje Meilan! Mama straalt op de foto @Moor, had jij nog een reactie gehad op die producten die over datum zijn in de babydoos. Hier namelijk precies hetzelfde. Voordat ik er energie in ga stoppen ben ik even benieuwd naar jouw ervaring
Poeh, ben thuis, maar zooooooooo verschrikkelijk moe! Christophe kon niet slapen vannacht, dus heb ik ook wakker gelegen van 02.00-05.00, blergh! Denk dat ik me zo - na de afwas gedaan te hebben - maar even ga neerleggen! Ohja, heb net gelezen op facebook dat Marieke eventjes is mogen opstaan en dat het haar goed gedaan heeft, hoewel het heel erg traag gaat
Gisteren bij m'n pa en z'n geliefde geweest. Ze zijn zijn huis druk aan het verbouwen met een grotere badkamer en een nieuwe keuken. Ze gaan in maart trouwen en dan trekt ze bij hem in. Ze vindt het erg moeilijk om het huis waar ze zo lang gewoond heeft (geloof iets van 40 jr) te gaan verlaten. Maar zijn huis ligt gewoon veel beter, dichter bij het centrum. Kunnen ze later tenminste met hun rollators boodschapjes doen . @ Ink: ik ben pas met zo'n 6 mnd begonnen met ander eten. Tot die tijd heeft Maureen alleen borstvoeding gehad. En bij ons ging het met eten niet zo makkelijk, ze vond het maar heel gek en bleef met dat tongetje het eten er uit duwen ipv doorslikken. Maar het heet niet voor niets bijvoeding, de melk blijft de eerste tijd de belangrijkste voedingsbron. Je kunt op internet ook zoeken op voeding introductieschema's voor baby's. Niet iedere groente of fruitsoort is bijvoorbeeld geschikt voor jonge baby's. Meestal wordt ervoor gekozen om of te starten met fruit en dan pas een maand later wat groente, of om te starten met groente en dan pas een maand later wat fruit. Tjonge, ik ben er echt alweer een beetje uit. En een vaatwasser is echt errug fijn . @ Meilan: wat ontzettend leuk om jullie moeder zo in het zonnetje te zetten! @ Knip: wauw, je bent nog maar net bevallen en geeft alweer hele updates . Voel je niet bezwaard hoor wanneer je daar de komende tijd niet zoveel tijd voor hebt. @ Wendy: Tegen een lege boom aankijken...... We hebben hier alleen nog maar de kerstster hangen. Ik heb zo'n mini nepboom maar de piek is helemaal kaal geworden. Maar ik kan geen minipiek vinden in de winkels jammergenoeg. @ Lieselke: jeuh nog maar 1 wkje werken. Ik ga zometeen maar ff tukken denk ik. Ben zo moe. Maar eerst restje Thais nog even opeten .
Heee Marieke, wat mooi dat je even op mocht staan en dat het je goed heeft gedaan. Lieselke, zo slecht geslapen dus. Blegh. Oh en Ink: heftige dag geweest gisteren zeg. Dat gaat je niet in je koude kleren zitten.
lieverds! Wendy, nog niks gehoord van Nestlé of Felicitas. Ik zal eens bellen Euhmmmm.... 5e fles laten vallen?! Ik hoop nog steeds dat grietepiet hier de 6e eens niet meer hoeft verder, gelezen en begrepen maar geen puf.
@Moor: ach schoonouders, ik heb me er maar bij neergelegd. En idd vooral dat geëikte zinnetje: "vroeger deden we dat niet zo, kenden we dat helemaal niet" is om moe van te worden. @Ink: Het schijnt dat je aan je kleintje kunt zien of ze al met 4 mnd toe zijn aan een hapje. Ze kijken dan geïnteresseerd naar jou als je aan het eten bent. Ik heb gehoord dat je beter met groente kan beginnen ipv fruit en dan alleen 1 soort, het liefst zoet. Het meeste wordt begonnen met worteltjes. Volgens mij geef je dat dan een paar dagen achter elkaar. Ik ga me er straks ook in verdiepen, maar wat vreemd trouwens dat het cb hier nog niets over gezegd heeft. Succes ermee! Oh en hoe zit dat met die cliënten? Wat mankeerde ze nou precies? Wel toevallig dat er 2 waren. Werkte jij nou in de verstandelijk gehandicaptenzorg? Ik ga weer aan de slag, ben even "illegaal" aan het forummen Bevalt me trouwens wel weer, aan het werk. Alleen dat vroege opstaan pffff
wow, wat een drukte hier zo ineens, is er iemand aan het bevallen? *vangt de puf van Lumea* thanks meid! Hier is net de schoorsteenveger geweest, was nodig!! Nu kan de haard weer aan, bij deze zijn jullie uitgenodigd om lekker bij de haard te komen zetten met hot coco enz enz enz. Lauren is net bijna een uur aan het brullen geweest om een fles, maar dat was echt te kort op de vorige van 10 uur. Heb gezongen met dr, gedanst en toen in de box gelegd met een speen. Het is al zeker een kwartier stil. Als ze nu wakker zou worden, mag ze de fles Eens kijken op de C1000 site waar deze week de ballen bij extra bij komen. Vind ze leuk!!!
Hoiii lieverds!! Dadelijk als mijn mannetje hier is, ga ik eindelijk (met rolstoel) eens naar buiten! Hoe koud het ook is, dat zal even genieten zijn! Heb net horen vallen onder de verpleging, dat als de bloeding over is, dat ik mss naar huis mag!!! Maar ik blijf het nu wel rustig aan doen! Want het zou zo zonde zijn als het weer achteruit zou gaan! Liefsss
@Moor, hou je me op de hoogte? @Marieke, dat zijn goede berichten! Hier een mannetje dat de hele dag al aan het piepen is. Ga zo maar eens met hem wandelen, hopen dat hij dan in slaap valt