@knip: leuk om je bevallingsverhaal te lezen meid, fijn dat het allemaal zo voorspoedig verlopen is... enne geen scheur, geen knip, ben jaloers! Wat is ze mooi! Heerlijk weer, zo'n klein frummeltje. Ik kom haar graag binnenkort live bewonderen. Borstvoeding en bloedende boobs, praat me er niet van! Lekker de fles geven, ze blijven net zo knap Het buddyen was graag gedaan hoor, no problem. @Lumea: nog bedankt voor al je tips vooral dat 'topless' is me goed bevallen. Lekker beetje lucht aan de boobs doet goed. Al was het wel ff wennen, schuurt een beetje namelijk. @Moor: arme jij, en Lauren... die schoonmonsters ook. Snap soms niet dat ze zo nadrukkelijk aanwezig moeten zijn m.b.t. nieuwste aanwinsten van de familie. Ik heb ook een hekel aan het spelletje geef-de-baby-door. Uiteindelijk zijn het de mama's die hun kindje weer moeten kalmeren na te veel prikkels. @liesel: kuitkramp -> melk drinken! Of een houtvijl onder je bed leggen, dat hielp bij mij vroeger toen ik kramp kreeg door het groeien. Ryan en Nina... CUTE! Wat een haar zeg, ik dacht dat die kleine van ons een bos had maar Nina heeft echt een super coupe @Marieke: wat fijn dat je even naar buiten kon, dat is goed voor je lijf en goed voor tussen de oortjes. Mijn kaarsje brand nog steeds voor jullie. 5e fles/voeding: Ik moet hem er wel voor wakker maken, maar ik geef Ties ook nog steeds de 5e voeding/fles. Ik neem hem meestal bij me in bed en hij word er nooit echt helemaal wakker bij. Omdat hij nog niet op 6 kilo zit en een tijdje zo slecht groeide, wil ik die nog niet weg laten. @WendyNoa: gooi ze in de bak van Humanitas... daar knikker ik ook alle oude kleren in die ik niet meer wil. @Miran: bah :x stomme duivels. Vind het zo rot voor je, weet niet wat te zeggen behalve DIKKE KNUFFEL! Roan 6 maanden, hiep hiep hoera! Kweenie of er nog mensen behoefte hebben aan een update over mijn borstvoedingshel... kreeg het gevoel dat men het een beetje beu was namelijk. Daarom zal ik het heel kort houden. Kloven werden steeds erger, ging echt niet meer. Boel strak opgebonden en de fles gegeven. Nu langzaam aan het genezen. Veel gehuild, van pijn en boosheid en om Ties die nu weer heel veel last heeft van zijn buikje. Het is even wennen aan de KV. Voor ons allebei.
Ik moet nog 2 kaartjes schrijven; voor Syl en voor Knip. Morgen ga ik naar m'n vriendinnetje toe die eind november bevallen is. Eigenlijk had ik dag 2 al op de stoep willen staan, maarja toen kreeg die kleine dus waterpokken en dat leek me niet zo'n goed idee. Nu breng ik de kleine eerst naar het kdv en dan ga ik door naar mijn dinnetje. Heb een kraammand voor haar gemaakt. Dat vond ik zelf zo leuk toen m'n zus dat voor mij gemaakt had. We hebben ook de nieuwe printer geinstalleerd en kunnen dus adresetiketten gaan uitdraaien. Verder hebben we een scan vh geboortekaartje gekregen. Nu kunnen we zelf gaan uitproberen met de tekst. We kwamen er namelijk niet helemaal uit qua indeling. Ff denken wat ik me nog kan herinneren: @ Miran: ongesteld geworden Een hele dikke knuffel voor jou. @ Lilalien: shop ze in Maastricht. @ Pupke: Die updates was ik niet beu hoor. Vond het wel erg om te lezen hoe ernstig het was. Kan me voorstellen dat je er verdrietig en boos om bent geweest. Iig heeft Ties die eerste maanden toch maar mooi dat vloeibare goud gekregen van z'n mam. @ Knip: me loves spammetjes van die kleine van jullie. @ Loel: Roan alweer een half jaar!!!!!!!!!! Gefeliciteerd . @ Marieke: ben je nog buiten geweest? Heerlijk knisperkoud weer was het vandaag. @ Kwie: zwaai zwaai. Ok, misschien moet ik maar eens gaan slapen.
hey wat heb ik een kl*te nacht zeg pfff. ben alweer een uur wakker kan gewoon niet meer liggen en heb maagzuur. dan maar even internetten. Gisteren weer op controle geweest in 14 dagen tijd bijna 3 kilo aangekomen en mijn bloeddruk was iets te hoog... Nu morgen bloed prikken ben benieuwt. moeten morgen avond (of eigenlijk vandaag) ook weer terug naar de verloskundige voor de groei echo laaat ik haar gelijk nog maar een keer mijn bloed druk meten ben wel behoorlijk druk geweest vandaag. Wat is het stil zo midden in de nacht ik hoop dat de krant zo komt hihihi. kat wil spelen ik niet ga lekker slapen beest pff oke nu even reageren @knip wat een plaatje die dochter van jullie een mooie bos met haar (ik hoop ook op een kleine met haar, kapsters he) en fijn dat bevalling goed is gegaan... @ miranda wat shit voor je dat je ongie bent geworden 2010 wordt jullie jaar!!! @marieke fijn dat je lekker naar buiten mag.. kleed je maar lekker dik aan want het is koud brrbrrr geniet ervan @ wendynoa ik zou de kleren in de zak van max doen of naar een 2 hand winkel brengen die zijn er altijd blij mee.. @lumea veel plezier bij je vriendinnetje en leuk een kraammand ik hoop dat ik er ook een mag krijgen heb er bij mijn zus ook 1 gemaakt erg leuk!! dames de krant is binnen dus ik ga het nieuws van vandaag maar eens even door spitten en hopelijk kan ik dan nog even slapen..
Morgen! Poeh beebie, jij was er vroeg bij! Hoop iig dat je nu toch nog even lekker onder de wol ligt hoor! Effe reageren eerst... @moor: Restaurant De Graslei - Gent zelf nog nooit geweest, maar mijn tante woont daar in de buurt en het zou er heel leuk, gezellig, lekker en betaalbaar zijn! @lila: veel shopplezier! @pupke: ik was die verhalen helemaal niet beu, maar zoals al gezegd vond ik ook het eng te lezen dat je er zo bleef mee sukkelen en afzien... Het is aanpassen voor mama en Tieske nu, kan ik me inbeelden, maar ook dat went weer! HIPHIPHOERAAAA voor Roan! Jeetje, wat vliegt het zeg! @knip: wat een schatje toch! En dat haaaaar!!! Waawie! Hoop wel dat het spugen beter gaat. Als het erger wordt en er komt meer 'druk' achter te zitten, toch even opletten dat het niet de maagspier is die niet goed werkt he meid. Kans zit erin dat ons mannetje dat wel kan hebben (pylorus stenose), zit wat in de familie. En nu speciaal voor Miran een enorme dikke knuffel Wat een downer weer meid, 't is hier echt terug tijd voor 'up'-nieuws, zowel voor jou, Muis als Kwietje! @marieke: goede nacht gehad meis? Ik heb lekker geslapen deze nacht, hoewel ik gisterenavond echt zo'n beklemmend gevoel rond mijn longen had. Kleine man zit ook nog heel erg hoog, daarmee. Nog even wat prutsen voor een test voor het 3de jaar morgen en dan rest me enkel nog verbeterwerk deze week! Ohja, iemand advies over luieremmers? Ik hoor meestal dat die van Sangenic degelijk zijn en daar kan je in het kruidvat blijkbaar ook de navullingen van kopen. Of heeft iemand andere ervaringen?
hier ben ik alweer.. nu eerst maar even bloed gaan prikken. voel me eigenlijk best goed naar z;n kort nachtje. en meiden het is mooi weeer heerlijk koud met een zonnetje. tot straks maar weer
ha meiden!!! Lies, thanks voor de tip, zal eens kijken! Luieremmer. Wij hebben de euh de hoe het ie ook al weer? De Diaper Champ. Ben redelijk tevreden. Makkelijk in gebruik maar de stinkluiers ruik je nog wel... Pup, volledig gestopt dus nu knap hoor, hoe lang je het nog hebt volgehouden! Succes met de stuwing en alles. Krampjes "horen er helaas bij" maar ik weet hoe erg het is oe, moet gles gaan geen!
Hoi alllemaal, Even snel een reactie voor Pup: Heb je de rooibosthee van Moor al geprobeerd? Het heet Annique en koop je gewoon bij de Kruidvat. Dat scheelt hier heel veel krampjes. En het geeft hele mooie spuitluiers Ga nu weer 1 van de 3 laatste BV geven, heb de rest al afgebouwd naar FV.
Hoi hoi vandaag een keer wat vroeger hier ook wel lekker @ Pup thanks lieverd en je bent van harte welkom hier vind het echt knap dat jij zo volgehouden hebt met de bv je verhaal over bv verveeld echt niet schrijf het hier maar lekker neer @ Lumea hoop dat je het gezellig hebt gehad op kraambezoek en er zullen nog wel meer spammetjes volgen @ Beebie hier gingen de kilo's op het eind ook hard hoor hoop dat je bloeddruk snel zakt hihihi Lisanne en haar haar heeft ze echt van de papa ik was tot 1 jaar helemaal kaal @ Lies gelukkig goed geslapen voor jou @ Loel graag gedaan en blij te horen dat eindelijk iemand hem binnen heeft ze zijn afgelopen vrijdag al op de bus gegaan wat een heerlijke vent heb je toch zeg zo en nu gaat knip even samen met Lisanne op bed liggen voor de volgende visite komt
Aaaah Loeeeel dank je voor je kerstkaartje!! leuk leuk leuk!! Knip, wat heb je toch een mooi meisje *smelt* Hier vandaag nog geen kaartje binnen gekregen, hoop morgen, ben zoooo nieuwschieriggg! Kussss
Is iedereen druk geweest vandaag ofzo? Echt rustig hier. @ Knip: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa kaartjes zijn binnen!!! Wat een lief gedichtje staat er in. Leuk hoor!!!! @ Beebie: oeh, niet lekker geslapen dus maar verder wel redelijk energie dus. @ Lieselke: als de baby hoog zit, dan kan dat wel voor wat vol gevoel zorgen en een beetje benauwdheid ja. Ik had dat vorige week zondag heel erg, maar kan nu wel merken dat het beebje is ingedaald geloof ik. @ Springmuis en Loel: jullie ook bedankt voor de digikaartjes . Vandaag dus bij vriendinnetje geweest. Oh wat een moppie!!!!! En zo klein, kon me nauwelijks voorstellen dat wij dat straks ook weer hebben. Verder ben ik verkouden aan het worden . Heb keelpijn en loop te snuffen. Balen. Als ik maar niet echt ziek wordt.