Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Met muis gaat het naar omstandigheden goed, ik HAAT die pregnyl prikken.. de naalden zijn groot en dik en doen pijn en spuit ze eigenlijk voor puf.. blegh!
    Verder gaat het goed hoor hihi ben aan het wachten op sneeuw :D

en hoe is het met loel?!

had ik je al bedankt voor je kaartje? ik weet het niet meer oepsie :D

2. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Muis : Euh.....volgens mij wel :(:p
    Je mag van mij lekker klagen hoor, het is niet niks.

Met mij gaat het ook goed. Net weer ff gesport, word je vrolijk van.
    ( en bezweet en je krijgt een rooie kop :D )

En worden jullie ook al lastig gevallen door krantjesbezorgers??;)
    Heb nu gewoon standaard geld op de trap klaarliggen. Da`s wel zo handig.
    Is toch wel leuk om ze een extraatje te geven.

Welterusten alvast, ga afsluiten.
    Tot morgen!

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Oeewww, Sporty Loel! ik ben niet zo van het sporten in een sportschool.. voel me er altijd zo bekeken door die mensen in een veeeeeuuul te strak lijf hahaha

enne, hier al jaren geen last van die bezorgers met kaartjes.. op de een of andere manier begrijpen ze het hier niet ofzo..
    ze hangen namelijk altijd gewoon in de brievenbus.. heb ook altijd voor de zekerheid losgeld in huis.. maarja ze hoeven het niet hahaha...

Slaap lekkerrr!

kus

4. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Hoi hoi,

Ik typ weer met 1 hand meisje wil 's avonds alleen maar bij papa of mama liggen anders is het brullen

@ Loel een redelijke nacht gehad half 1 op bed tegen 1 uur slapen
    Lisanne roept om half 3 tegen half 4 weer slapen
    tot half 7

ow lekker zeg dat je alweer op dat gewicht zit die 5 komen vast ook wel goed

@ Lumea ik heb met je te doen waardeloos die slechte nachten
    Hoe bevalt jullie huis eigenlijk?

@ Beebie gelukkig dat alles goed is zeg doe maar rustig aan

@ muissie dat meen je niet heb je wel je goede adres op de lijst staan?
    weet zeker dat ik hem gestuurd heb

@ wendy 4,5 uur lekker hoor
    ik heb het huis trouwens versierd maar echt geen kerst gevoel nog niet

@ Loel weer lekker gesport die 5 kilo gaat je lukken

@all vandaag gaat Lisanne voor het eerst op der eigen kamer slapen

Ja ze lag toch bij ons in de kinderwagenbak was beter zei de kraam
    maar ben nu heel benieuw hoe dat zal gaan vanavond

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Knip, zal even op de lijst kijken..
    maar ik denk het wel.. heb van de andere meiden toendertijd ook binnen gekregen..

Ja hij staat er goed op!
    maar het kan misschien wat langer duren ivm al die kerstkaarten die rond deze tijd verstuurd worden he?!

en hoe gaat het met knipmam?

kusjess

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ooow, spannend, op haar eigen kamertje! ben benieuwd hoe het gaat!

7. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    hello everybody!
    Muis en Loel; thx voor de digikaartjes
    Knip bedankt voor het echte kaartje en natuurlijk het geboortekaartje!

Vanavond is een jongen langsgeweest om naar mijn motor te kijken (scheelt me een héél koud ritje:D) GAat me waarschijnlijk zo'n 400/500 euro kosten en dan is het nog maar een tijdelijke oplossing ook. Ach dan heb ik tenminste weer wat. Waarschijnlijk ga ik hem verkopen, maar ik ben er nog niet helemaal uit. Ik vind het zo leuk!

Ohja: wat ik nog wilde zeggen: PUP JE BENT NIET VERVELEND! Ik was je verhalen absoluut niet zat! Ik vond het alleen maar vervelend voor jou en moest veel aan je denken, nu nog hoor. Hoe gaat het nu met je?

ga slapen, ben echt helemaal kapot na 3x errug vroeg opstaan en te laat naar bed (tja, we waren gisteren 12 jaar samen, dat moest toch een béétje gevierd worden)

8. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Muis ik hoop echt dat hij morgen binnen komt dan vind het zo niet leuk dat die kaartjes zolang duren heb ze afgelopen vrijdag al verstuurd

Hier ben ik heel erg moe te veel gedaan vandaag weer
    met de kraammevr veel,mex prik gehaald en vanavond naar tiel voor de pedicure en me broertje die daar was nu wachten voor de laatste voeding en dan lekker naar bed toe

@ Katja nog gefeliciteerd met jullie 12 jaar samen zijn

meiden ik ga lisanne verschonen die heeft zo te ruiken gepoept en dan flesje geven en naar bed truste

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Knipje! Vandaag je kaartje gehad...hihi...zal ik je eens wat verklappen...

Ik had 3 kaartjes aangevraagd bij drukker met Alyssa....en die van jouw zat er ook bij...hihi..vond die ook zoo lief!

uiteindelijk uit boek bij drukker zelf eentje gekozen.....3 dagen voordat ze geboren werd..kon niet beslissen uit die ik thuis had laten komen....

Hoe is het verder met iedereen hier?

ooh Alyssa heeft mex 2e prik gehad...en heeft helemaal rode schouder en bovenarm...is heel dik....echt zielig..dat had ze vorige keer helemaal niet!

Zou het een alergische reactie zijn ofzo moet ik ff de HA bellen denken jullie...ze mopperd er wel om...maar omda tik jullie berichten hier las dat jullie dat ook allemaal hadden...maja zei is een klein kindje...

En dat had ik nog niet gelezen......

10. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Muis: ik ga 2 x in de week naar de sportschool. Het is iets kleiner, dus daar lopen niet van die opgepompte kerels en vrouwen in strings :D:p.
    De andere avonden sport ik thuis voor de tv ;). Heb van die mooie fintness dvd`s.

...................zo..........hier heeft iemand het gillen ontdekt.......au:D.

@ Knip: ben benieuwd hoe de nacht nu gegaan is. Toch weer een grote stap, naar haar eigen kamertje.

@ Miranda: Gerrum Alyssa, misschien is het nu al minder?

@ Katjak: Toch best een boel geld, voor tijdelijk.
    Nog gefeliciteerd!!

Oja.......GOEDEMORGEN ALLEMAAL!!!

11. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Goedemorgen!

Nog niet ondergesneeuwd daar in Nederland? Hoorde hier vanmorgen op de radio dat in Friesland iedereen aangeraden wordt om binnen te blijven, zo gevaarlijk! Brrr zeg, hier ligt een klein laagje sneeuw, maar in het westen al een 10cm. Hoop dat het vanavond nog te doen is, want moet nog de baan op...

Ik heb gister ook niets meer van Marieke gehoord, maar op haar andere forum gelezen dat de nachten zwaar en vaak nog met contracties blijven. Ze ging nu aan de dokter vragen wat de plannen verder zijn, want zo zonder deftige nachtrust wordt het moeilijk vol te houden... Maar ze is de 26 weken al voorbij en gaat 'op naar de volgende'! That's the way meid!

@knip: hoe is het gegaan met Lisanne in d'r eigen bedje?

@loel: nog geen stramme spieren? ;)

@muissie: blergh, zo'n dikke naalden, heb ik het ook niet op hoor...

Ik ga effe nog wat kopies maken en dan mondeling examen afnemen, doe ik het minst graag, maar ja, de mensen waarschijnlijk ook niet :)

Toedeloe!

12. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Het is rustig geweest hier...

Laat ik even beginnen bij een verzoekje van Daan, ben weer even buddy:
    Daan steekt op het moment niet zo lekker in haar velletje. Ze neemt daarom even wat tijd voor zichzelf en reageert niet of weinig hier in de RMMC. Privé berichtjes via het forum of hyves vind ze wel goed. Maar ze voelt zich steeds verplicht om bij te lezen en te reageren en schuldig als ze het niet doet, vandaar dat ze zich even terug trekt.

Ik zeg, meid neem je tijd! We zien je wel weer verschijnen als je daar aan toe bent!

@tacoprik: Pffff, die hakte er behoorlijk in hier. Dinsdag heb ik 'm gehad. Werd 's nachts wakker, had het ijskoud, klappertanden, rillen, zweten en 39,5 graad koorts. Ik heb gisteren bijna de hele dag geslapen. Pas om 18.00 uur voelde ik me weer een beetje mens.
    En John had nergens last van :(. Beetje stijve arm, verder niets. Mijn baas boos dat ik me ziek meldde gisteren, de eikel.

Door die hoge koorts is het laatste beetje borstvoeding dat ik nog had nu ook verdwenen. Dat boek is dus definitief gesloten. Maandag heb ik voor de laatste keer Ties zelf gevoed en er heel bewust afscheid van genomen.
    Bedankt voor al jullie steun en lieve woorden. Ik vond dit echt heel moeilijk te verkroppen allemaal.

En nu ga ik eens op zoek naar iets te doen hier... ik heb die sneeuw vanmorgen niet voor niets getrotseerd GVD!

13. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Morgen dames!!
    Hier gisteren een redelijke kl*te dag..

Rond 15.30h-16h was het weer begonnen.. pijnpijn
    Dacht even af te wachten hoe het evolueert.. zou 1e keer niet zijn dat het uit zichzelf stilvalt.
    Dan rond 19h toch al iets tegen de pijn gevraagd.. Dafalgan.. helpt natuurlijk niet daartegen, maar soit.. het toch maar opgegeten.
    Papie en mn mannetje waren hier.. Papie is dan rond half 8ongeveer naar huis gegaan.. een klein uurtje later mijn mannetje ook..
    En ik.. bleef maar pijn hebben. Rond 23h kreeg ik een adalat. hielp ook niet tegen pijn. Dan aan de monitor gehangen.. mijn maar geen contracties..
    Na nog een tijdje "volhouden"(2-3uur)
    opnieuw verpleegster geroepen en is een echo komen makenom te zien of het effect had op de cerclage.. Nu zit ons mannetje (stuit) tegen de cerclage.
    Dan heeft ze me een pilletje gegeven om te ontspannen, waar je ook van slaapt.. niks.. en dan zo rond 6u vanochtend hebben ze een infuus tractocil aangehangen, een spuitje longrijping en wat morfine tegen de pijn. Dan heb ik zo van een uur of 7 tot 10 kunnen 'slapen'..
    Toen stond de assistent al hier voor een echo en zag dat mijn vliezen gebroken waren. Ik heb nog wel vruchtwater, en gelukkig maakt de kleine het zelf ook aan. Moet nu wel antibiotica nemen voor geen infecties te krijgen!
    Zo, mijn update van "vannacht"

liefs

14. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    Hè Marieke, het zit je niet mee zeg!
    Vind het zo rot voor jullie.
    Knuffels!

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Oh jee marieke, wat een rot nacht! en wat nu verder?
    hele dikke knuffel!~

Knip, ik heb goed en slecht nieuws...
    ik heb je kaartjes binnen, Dank je wel! ook voor je kerstkaart!

maar het slechte nieuws is... dat ik dus alleen de onderkant van de kaart heb zowat.. de bovenkant is eraf?!
    en nu zat het dus in een doorzichtig zakje met een briefje van de TNT dat er waarschijnlijk iets met fout is gegaan met de verwerking! :( :(
    en ook van de kerstkaart is een hap weg..

dit is toch niet te geloven he.. stomme TNT!
    Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............

16. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Marieke: jeetje meid, wat een rotnacht heb je gehad! Hoop dat de dag beter gaat.

Muis: dat heb ik dus gehad met een geboortekaartje voor Nina, die kwam pas na 10 weken ofzo en ook in zo'n zakje met kaartje. Ik snap niet waar de TNT mee bezig is, maar zoveel als er de laatste tijd fout gaat! En ons geboortekaartje is ook niet bij iedereen aangekomen blijkt. Zo kwamen we er een paar weken geleden achter dat een vriend van Alex niets had gehad. Vandaar dus dat we nog niets van hen gehoord hadden! (al vond ik dat nog steeds vreemd, want ze wisten het wel en konden toch gewoon vragen waarom ze geen kaartje hadden gehad?)

Pup: Laatste keer bv, ik hoop dat je er extra van genoten hebt. Goed dat je de knoop hebt doogehakt, hoe moeilijk ook! Ik heb zoveel respect voor jou, hoe je met dit alles bent omgegaan.
    Stomme baas, je word toch niet boos als iemand ziek word? Alsof je het expres doet ofzo. Nu beter?

Hier gisteren de prik gehad, 'smiddags helemaal geen last. In bed; oei oei oei, kon moeilijk slapen en vanmorgen auw auw auw! Jemig kan mijn arm niet eens optillen.
    Bedenk me ineens dat Miran hierover een vraag had, maar ik heb het bij meerdere kindjes gezien hoor, dat het helemaal rood en hard word, sommigen worden zelfs echt ziek en koortsig. Helaas pindakaas, maar het kan dus gebeuren.

Ik heb eigenlijk boodschappen nodig en ik moet een pakketje op de bus doen, maar heb zo geen zin om de deur uit te gaan. Het is koud en nat en glad, zeker nu de sneeuw aan het smelten is......

17. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Dadelijk komen de kinderartsen om vanalles te bespreken.

Als ik nog veel last blijf hebben, gaan ze de cerclage verwijderen (want onze man zit al op de cerclage) en dan zien of het doorzet of niet. Als het doorzet, word er een keizersnee gedaan omdat ons mannetje nog in stuit ligt. Hij weegt nu 890gr

18. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    Geloof het of niet...

Zojuist is, voor de 2e keer deze week, iemand tegen mijn auto aan gereden.

Ben ik een mikpunt ofzo?

19. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Pffffffffff Marieke wat heftig. De pijn die je hebt, komt dat door de druk van de kleine tegen de cerclage aan?
    Ik denk aan je en wilde dat ik meer voor je kan doen.
    Het is zo oneerlijk!!

20. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Pup: het houd bij jou ook niet op hè. Stuur je positieve vibes!!!!!!!! {{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{>>>>>>>>>

Deel Deze Pagina