Ik heb vannacht heerlijk geslapen. Voelde me eindelijk weer mens. @ Marieke: de vliezen gebroken, nee toch . Moet je nu in het ziekenhuis blijven omdat ze je constant willen controleren of jij of beeb geen infectie krijgt? Of is er toch nog een kleine kans dat je naar huis mag? Weet niet meer wie het zei maar iedere dag is er een en we hopen zo enorm met z'n allen dat die weken zich zullen opstapelen. Dikke dikke dikke knuffel voor jou meis. @ Miran: hier reageerde Maureen nauwelijks op de prik. Ze was vooral eel moe en heeft die dag van 12.45 - 16.45 geslapen . En niet lang daarna weer naar bed gegaan. Zelf heb ik wel vrij heftige reacties op vaccinaties gehad: Echt een enorme vuurrode tong op m'n arm die later vreselijk begon te jeuken. Was er wel van geschrokken toen, maar kon geen kwaad zeiden ze . En toen ik 5 vaccinaties tegelijk kreeg in het buitenland (had ze gemist door de zwangerschap van Maureen) werd ik wel behoorlijk ziek. Echt grieperig, dus zoveel was een beetje overdone. @ Pupke: tacoprik.....ik denken.....tacoprik, tacoprik.....duh me toch niet helemaal wakker @ Katjak: idd best veel geld voor een tijdelijke oplossing. En nu dus misschien verkopen? Maar met pijn in 't hart begrijp ik. @ Muis: Alleen de onderant ontvangen. GRRRRRRRRRR:x. @ Knip: die kleine wil alleen bij jullie op de arm. Lisanne heeft natuurlijk eerst nog lekker 2 extra weken dicht bij haar mama gezeten en is nu geenzins van plan om afstand te accepteren. Slimme en lieve meid . Is gewoon dol op lichaamscontact. Vannochtend met Maureen de sneeuw in geweest. Haar de jip en janneke laarsjes aangetrokken. Ze heeft echter vreselijke hekel aan wanten. Eventjes sneeuw opgepakt maar ze kwam er al snel achter dat je daar echt hele koude jatten van krijgt. Vanmiddag komt de keukenman nog even. En nu ga ik nog ffkes een uurtje liggen.
@ Marieke: tjonge meis. Hou je ons op de hoogte wat er besloten gaat worden. Heftig hoor allemaal. @ Pupke: heeft die persoon wel een berichtje achter gelaten of is het weer een hit and run? @ Daan: Neem je tijd 'dinnetje'. Maar wilde je wel een dingetje zeggen: Je hoeft echt niet te reageren. Je mag ook gewoon komen lezen en dan een klein berichtje plaatsen over hoe het met jou is (zonder schuldgevoel uiteraard). Dat reageren dat komt oooooooooit dan wel weer eens. Mis je namelijk nu al een beetje. Maar voel je niet verplicht, als afstand beter werkt, dan moet je dat doen. Neem je tijd meis. Hoop dat je heel snel weer wat beter in je vel zit.
Hier sluit ik mij volledig bij aan! @ Pup, meid, good for you, afsluiting bv, goed gedaan hoor! En tja, twee keer iemand tegen je auto? Achterlijk, haal die sticker dan ook van je bumper "hit me baby one more time", haha @ Marieke, oooohhhh oh oh oh je hebt de 26 weken al wel gehaald, waarvan we uit Sweepy-ervaring weten dat er een gezond manneke als resultaat uit kan komen. Maar, iets langer vasthouden is nog beter, zet 'm op meid, ik brand een kaarsje voor je vanavond. @ Kwie, ben mega druk geweest, heb je mail wel gelezen , maar geen tijd gevonden er iets mee te doen, sorry Ehm ehm ehm, Roan half jaar, had ik al gefeliciteerd hè! Mooie foto zeg!!!! Lisanne ook al zo'n plaatje Update huize Jutte: Mirthe ziek. Of het door de prik is, weet ik niet. Maar gister was het ineens overgeven, buikpijn, koorts... Vandaag is ze bij oma en opa. Wil niet eten, wel drinken gelukkig. Rinke ook ziek thuis, ligt op de bank film te kijken (da's wel lekker ziek zijn dan). Jelka groeit als een tierelier, bijna 4 maandjes zeg, volgende week gaan we eens een appelhapje proberen, want drinken houdt ze niet zo van...laat steeds 40 - 70 cc staan van haar voeding, dus misschien is ze gewoon meer van de hapjes?! En ik...druk druk druk druk, werk kwam even tot boven de lippen, gisteravond ook tot 22.30 gewerkt. Nu is er rust, straks nog even stukken ophalen bij de drukker en dan hebben we kerstviering.....hoi hoi. Heb zin in Kerst ladies......even lekker vrij met z'n allen thuis zijn, jammie!
En even voor jullie allemaal: View attachment 36990 Veel liefde, warmte, mooie baby's en lieve kindjes en vooral: veel geluk voor 2010, nadat er prachtige witte kerstdagen zijn geweest (enne, niet teveel alle verplichte nummertjes af hè dames, lekker rustig aan doen, dat hebben we allemaal wel verdiend dit jaar!)
Zo, hier staat de kerstboom recht, oef! @marieke: meid, ik hoop dat ze je met pijnstilling en remmers nog even met cerclage kunnen houden, 28 weken zou zo mooi zijn al he! Ik ben benieuwd naar wat de kinderartsen zeggen, maar ik veronderstel ook dat zij zo liefst mogelijk die kleine nog een tijdje bij zn' mama willen houden. Bijt op je tanden meid, ik bijt mee! Oh, normaal heb je een kaartje vanaaf van iemand hier, heb het gisteren bij jullie thuis in de brievenbus gestoken. @pupke: weeral tegen je aan gebotst???? nou, mss moet je je frustraties even kwijt op www.delete2009.nl geweldige site! Alles waaraan je je geërgerd hebt dit jaar ( van slechte wijn tot de buurman) kan je daar posten en dan gaan ze in januari die server publiekelijk opblazen! Alle miserie weg in één klap dus! @Daan: ik sluit me ook bij lumea aan hoor! Ik lees graag hoe het met jou en Noortje gaat, voel je daarom niet verplicht om hier epistels te komen reageren. We zien je vanzelf terugkomen en ik hoop dat het goed met jullie gaat! @lumea: aaah, in de sneeuw spelen! Toch beetje koud Ligt er veel bij jullie? Hier wordt er nog verwacht, maar hoop dat ie pas in het weekend valt, want moet vanaaf en morgenvroeg nog gaan werken. @jutte: Mirthe en papa ziekjes Hier is de buikgriep ook weer zn' ronde aan eht doen, gelukkig blijven wij nog gespaard! En Jelka aan de fruitjes binnenkort, waaaw, zo snel al zeg! Leuk kaartje btw en ik vind de tekst erbij SCHIT TE TEND! Hier ben ik wat rustiger, heb de mevrouw die me gaat vervangen tot april ontmoet vanmorgen en is een hele lieve, rustige mét gelukkig ervaring in het geven van Nederl aan anderstaligen. Velen onderschatten dat toch en met de vervaning van mijn collega vorig jaar zijn we een pak cursisten kwijtgeraakt, omdat de vervanger zich niet kon inleven, zeer weinig geduld had en veel te technisch lesgaf... Morgen al m'n spulletjes doorgeven en dan ben ik helemaal gerust, oef! Heb een hele doos Leonidas-pralines gekreven van een cursiste, als iemand zin heeft...
*kwijt een partij de kamer uit* Leonidaspralines, my favorite!!!! Doe er maar een stuk of 10, whahahaah, nee hoor, eentje dan! Zie dat dit mijn 1301e bericht is in de rmmc, wauw, had ik er net gewoon 1300 mooi getal!
Joepie Jutte, dat verdient zeker een pralientje!! (de witte zijn wel al op, Christophe is daar zo'n beetje verslaafd aan...)
Hey liefies!!!!! Ben er weer even....... Ook wij wensen jullie Noflike krystdagen en in lokkig nijier!!!!! View attachment 37033 Hopen op een witte kerst!!!!! Liefs ink, inkman en een tut van Sigrid Speciale knuff voor Marieke meid ik denk aan jullie......
Mensen wat een sneeuw zeg!!!!!!! Er ligt nu hier dik een halve meter!!! Het is voor sem 1 groot feest!!!!! Sigrid zit in haar wipstoel naar buiten te kijken geweldig zeg..... Liesel dat kaartje is waarschijnlijk van mij voor marieke....thanxx alvast!!!!! Marieke meid ik ga zo voor je duimen......wat een spanning. verder lees ik wat over zieke kindjes.....knufff Lumea hoe gaat het met jou???? Rest ook knufff ga de sneeuw in met sem......die is gek op sneeuwballen...... View attachment 37035
Ik was nog vergeten te reageren op Daan; Meid we begrijpen het hoor, ik zit zelf ook regelmatig in zo'n fase. Je moet gewoon doen waar je zelf achter staat. Knuffiee Wat een leuke foto van Sem in de sneeuw! mmmmm pralines!! ben ik gek op, zaten er toevallig een paar in Alex' kerstpakket, waren niet zo lekker. Beetje Ferrero Rocher, maar dan nep. Geef mij dan maar een Leonidas mmmmmm Ben nog steeds de deur niet uit geweest, ik ga eerst kerstkaarten schrijven (die kwamen net pas binnen, zijn minder leuk geworden dan ik dacht trouwens) en dan boodschappen doen enzo
bij ons kun je de deur niet uit momenteel...... Mijn vader is al gestrand met de auto dus ben benieuwd of vriendlief wel thuis kan komen.... Het si wel een heel mooi winterwonderland hier
Hi meiden, Nee, ik ben jullie niet vergeten!!! Alleen heb ik tegenwoordig letterlijk mijn handen vol Daniël ligt nu lekker in mijn armen te slapen.... wat is het toch een gods wonder zo'n mannetje! Even snel updaten: Ik geef nog steeds borstvoeding, heb heel veel melk dus ben met 15 min klaar... Alleen wel vaak last van mijn linkertepel, ik ga morgen een lactatiekundige bellen voor een afspraak, want soms doet het echt mega pijn! (tips zijn welkom) Daniël is nu wat vaker langer wakker en wil dan graag vastgehouden worden, soms heeft hij wel last van zuigreflex (volgens mij), maar ik wil hem nog geen speentje geven... zit dus soms met mijn pink in zijn mond. Voor zover ik goed heb kunnen bijlezen: @Loel: Roan al weer 6 maanden? wauw! gefeliciteerd! @miran: balen dat je ongi bent geworden, maar het kan nu echt niet lang meer duren! Op naar de volgende ronde! @Daan: xxx @Moor: grrr, zelfs ik kan me al opwinden over jouw SM!! x @Knip: vervelend dat de bv niet goed lukte. Je hebt een prachtmeid! @Pup: dikke knuffel voor jou! Je hebt er echt alles aan gedaan om de bv te laten lukken!!
@ink: wat een leuke foto! Maar ik hoop wel dat iedereen veilig thuis geraakt! @syl: wow zeg, alles prima bij jullie dus! Hopelijk brengt de lactatiedeskudige soelaas, want lijkt me echt enorm pijnlijk! Christophe is frietjes halen, dus wij gaan zo lekker eten! Fijne avond allemaal!
haaai meisjes! Ik heb gelezen maar geen puf om te reageren (mag iedereen, dus Daan jij ook. alles op jouw manier en tijd meis). Lauren heeft net dr eerste prikjes gehad, arm meiske. Goed gegroeid joh!! Ze is nu 57 cm en 5280 gram! Bolletjebaby Zo, effies kaarsjes e.d. in huis maken, Maarten zal zo thuis zijn met de boodschapjes en ik hoor al weer wat gerommel boven. Hoop dat ze nog effies slaapt!
wie heeft er hier zo hard boe! Geroepen dat niemand zich meer durft te vertonen........????? View attachment 37173
:-D Leuk moettie! Maar het is hier idd zeer zeer rustig! Naja, voor iedereen dan maar een hele rustige nacht gewenst! X
gewoon niets te vertellen misschien..... Vind het gewoon soms moeilijk hier te komen...zit dan liever bij de PCO topic...of de NOD....leeft toch ietsjes meer als de verhalen hier hihi.. Sorry meiden lees wel alles hoor, en stap af en toe zomaar binnen in een verhaal....maar echt veel reageren komt ik maar niet toe...vind het gewoon moeilijk... Jullie genieten zo van die kleintjes...en ik zit alweer 1 jaar verder...en dat tsjah...andere weten wat ik bedoel misschien... Sommige gaan misschien al weer denken aan nog een kindje....en de angst dat jullie nog eerder zullen zijn voor nog een kindje....oei oei oei..... Knuffel voor iedereen. Trouwens, ik ben ook bang iedere keer als ik hier komt iets van Marieke te lezen wat slecht is....maak me zorgen...
Misschien ook wel de drukte voor de feestdagen???? Dikke knuffel voor Daan, ik snap het helemaal. Moet heel de tijd aan je denken Marieke. @ Jutte: Beterschap aan de zieken. Hoop dat je zelf nergens last van krijgt. Roan en ik zijn ook ineens verkouden geworden...blergh.