Roze motor en mini-club

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by KwiePark, Nov 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

en wij kijken naar Stardust met Tortilla chips (zout)

2. Jutte

Jutte Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    2,186
    0
    0
    *rent naar binnen, na twee achterlijk drukke dagen. Kijkt om zich heen, denkt dat ze verkeerd is, rent weer naar buiten, kijkt op het naambordje en ziet RMMC met een dikke streep erdoor en BMMC ernaast geschreven...toch goed? Rent weer naar binnen, het is even wennen, maar mooi....een blauw kasteel*

Wauw............................da's even wat. Xander is geboren.....

Marieke, man en sterre* gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. Het is vast een vechtertje!

Net wat Loel zegt, dat je alleen Xander ziet en niet de slangetjes enzo. Straks ga je ze lastig vinden als je Xander mag voeden of badderen, haha, da's zo onhandig, vooral omdat je dan pas weer bedenkt "oh ja, die slangetjes".

Xander, lieverd, groei maar goed in je veilige plekje, Sterre past vast goed op je daarboven :)

3. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    1,706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Ha allemaal!

Komt dat zien, ruiken en vooral proeven!
    In het blauwe wachtkasteel vieren we vanaaf de geboorte van Xander en proosten we op zijn gezondheid tot we blauw zien :D

Voordeel van de bv af zijn = ik mag weer lekker bubbels gna gna.

Ik heb chocoladekransjes (met die bolletjes erop), kaneelsterren, kerstchocolaatjes in alle kleuren, een pak vergeten taai taai ;), natuurlijk beschuitjes met blauwe muisjes, thee, chocomel met slagroom, koffie, cappucino...
    En voor de late uurtjes is er chips, toastjes met lekkers, champie met en zonder (nou ja, die 1% dan) alcohol, wijntjes, biertjes enz. enz. Ik heb de kroeg geplunderd en voor ieder wat lekkers mee genomen.
    En het grote voordeel is.... we kunnen er zoveel van nuttigen als we willen, want alles is vitueel en dus: ZERO CALORIES :D

De lekkere mannen zag ik bij elkaar in een hoekje zitten smoezen, volgens mij zijn ze een striptease van plan...

Kortom: het word hier kei gezellig!

4. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    hihi weer een feessiee!!!! Das lang geleden...

Oh als je eens wist hoe graag ik problemen met borstvoeding zou willen hebben.....Maar ben blij voor je dat je het hebt kunnen accepteren en dat het leven verder gaat!

5. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

goedenavond dames,

Is het feest al begonnen????

@ Lies ik geniet zeker heb haar maar even bij mij in bed genomen en mevr die sliep redelijk
    ze heeft gewoon heel veelbehoefte om bij papa en mama te zijn

@ Lumea alweer wat bijgekomen van de schrik?

@ ink geld voor jou ook he meis neem je tijd als het even niet lukt het reageren is het niet anders

ink ,muis en wie nog meer geen geboortekaartje heeft gehad omdat ze niet op de lijst stond zie de Rmmc hyves daar heb ik hem geplaatst ivm de adres gegevens

@ Moor Lauren alweer 2 maanden jeej wat gaat het hard en dan te bedenken dat wij 3 weken na elkaar waren uitgerekend Lisanne is nu pas een week

oei bonje gehad maar gelukkig wel uitgepraat fijn weekend we zien je maandag of dinsdag wel weer

@ Lilalien nee geen tante is een achternichtje dus de dochter van mijn nichtje

op naar de 1e ronde goed zo meid en geniet van jullie avondje uit

@ Pup ja het feest is begonnen zie ik Doe mij maar bubbels die heb ik nog niet op ow en zero calorien dan neem ik ook een chocolaatje of twee haha Proost op xander

6. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

knip, ik zei van de week exact het zelfde tegen Maarten! Waren we drie weken na elkaar uitgerekend, schelen onze kindjes bijna 2 maanden! bizar!!

zo, weer verder ;) al dat lekkers hier, verleidelijk hoor!!

7. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    1,706
    0
    0
    Grave
    Ik maak er een pyjamafeestje van, lekker!

*neemt nog een kransje en start een wild kussengevecht met Matthew McConadinges*

8. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    oh gezellig!

Hmmz ff me puffer pakken ben benauwd joh...al hele tijd niet geweest....maar sinds die griep.....

Ooh heb toenstraks onze kerstboom in de mand (van mama gekregen) gezet en nu staat ie...hij is mooi! Nu nog optuigen hahaha...maar ik had dus ineens allerlei bultjes op mijn arm........baaaah (kan dus niet tegen kerstboom)

Heb wel eerder last van gehad..maar dit was erg!

Hele armen werden rood...en bulterig...en jeukerig....en branderig....

9. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    1,706
    0
    0
    Grave
    zal ik je ff krabben Miran?

10. hielko2006

Ja moor vaag he jij had er dus ook al aangedacht

doet even mee met het kussengevecht
    pyama heb ik hier al ff aan dus dat scheelt

Miranda jaks allergie voor de kerstboom das niet fijn zeg

11. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    1,706
    0
    0
    Grave
    Ik ben kerstman aan het spelen... heb voor Ties een rode Puckababy, de Dikkertje Dap CD van V.O.F. De Kunst en 2 truitjes van The Dutch Design Bakery (ge-wel-dig vind ik dat, wel behoorlijk aan de prijs) besteld. Voor John DVD's...
    Leuk :D

12. hielko2006

Leuk joh lekker van genieten

Dit jaar doen wij even niks voor Lisanne ze heeft nu al zoveel gahad van de sinterklaas en allekraamcadeaus enz enz
    dus zou niet weten wat ik voor haar moet halen

13. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    thx...maaar neeeee doe maar neit haha...het zakt eindelijk weg.... :( niet leuk....zo kan ik die boom niet versieren want dan komt het zeker weer...........stom...heb wel een echte kerstboom...vorige jaren hadden we een nordman...misschien is dat het verschil.

14. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Doen jullie altijd aan kerstkado's dan?

Hier eigenlijk niet...en dit jaar helemaal niet...(voor mij moeilijk uitkiezen want vent is kerstavond jarig....)

En nu weet ik niet wat ik voor hem moet doen.....:( heb wel een paar eurotjes...zal dan maar iets kleins kopen en een leuke tekening voor papa maken met Alyssa.....

15. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    1,706
    0
    0
    Grave
    Wil je dan mijn keukenhandschoenen lenen?

Ik ken het gevoel.. ik krijg het zelfs van onze kunstboom. En van het groen aan wortelen ;)

16. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    ahaha jij bent allergisch voor groen!!

hmmz...keukenhandschoenen...nee ik lijdt de pijn wel eventjes...hahaha...doet niet pijn..het jeukt!! :$

En ik wil die boom versieren...gaan we morgen doen hoor! Dan doet marco maar meer.

Heb het eigenlijk nooit..zoveel bultjes...wist helemaal niet dat ik zo kon reageren hahahaha... ziet er raar uit...

17. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    1,706
    0
    0
    Grave
    Wij zouden dit jaar geen kado's voor elkaar doen... wisten niet wat we voor elkaar moesten kopen. Toen stelde ik voor om dan allebei iets voor Ties te kopen. Iets nuttigs... maar ik sla dan weer door en koop meer als afgesproken. Vooral voor die kleine. Tsja, we hebben niets aan Klaas gedaan. En ik heb een klein kerstbonusje gehad vandaag...

18. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

Aug 19, 2008
    1,274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Hoi Moor! Moest toevallig vandaag ook aan jou denken. hOE GAAT het nu met je? Geen ruzie meer thuis? Pffff ik haat ruzies..... maar weet helaas precies hoe je je dan voelt.
    Enne wat jij met Knip hebt, heb ik met Sas. Wij waren op dezelfde dag uitgerekend en ze schelen ook bijna een maand.

Pup: wat een mooie foto's. Ik herkende John trouwens bijna niet. Wat heeft ie in hemelsnaam op zijn hoofd!:$ Je wil toch niet zeggen dat hij dit op zijn hoofd heeft als hij naar buiten gaat he Maar Ties is een schatje. Het wordt tijd dat we Nina aan hem voorstellen:D
    Wanneer gingen we nou meeten met de RMMC?

Ohhhh weer eens een feestje vanavond!! mmmm lekker muskaatkransjes en bubbels. Of ben ik weer eens te laat? Wel ff wennen aan al dat blauw. hihihi

Jemig wat groeit Nina hard zeg!
    Ze zit natuurlijk al een tijdje in 62, nu had ik wel veel rompertjes maat 56, die groot vielen dus had nog niet aan mijn voorrraadje 62 gezeten, maar nu begint ze die 56 ook niet meer te passen.... dus ik vanmiddag haar een noppies aangedaan, nog helemaal nieuw... past ze die dus niet. Ik kreeg de armpjes er al zo moeilijk door en toen bleef ie ergens onder haar navel hangen. Moest ik haar weer helemaal eruit wurmen. Vond ze niet zo leuk. Ze heeft ook echt zo'n dikke buik hihihi Had haar ook al een shirtje aan dat erg strak zat, maar wilde haar niet meer pesten door ook deze weer uit te trekken.
    Het zijn toevallig allemaal goede merken die zo klein vallen, daar kwam ik dus helaas pas vandaag achter (Noppies, mexx) Meiden, jullie zijn nu gewaarschuwd!;)

19. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    1,706
    0
    0
    Grave
    Wat een drukte ziet ik bij de actieve gebruikers...

Hallo Heike, wie ben jij? (Ja, Heike... dat zie ik wel hihi)

Heb heerlijk goede zin. Zal wel komen omdat mijn boobs eindelijk weer een beetje normaal zijn. Geen stuwing en knobbels meer, geen bloed/kloven. Alleen nog velletjes... arme tietjes.

20. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    hmmz..als jullie al niet weten wat te kopen voor kerst...stel je voor ik moet dan ook nog voor zijn verjaardag iets kopen hahaha.

Share This Page