He katja...ja merken vallen klein...balen is dat he...dus je hebt een paar nieuwe dingen die ze dus niet meer aan kan....(voor een volgende bewaren.....)
aaah pup, dat trekt ook wel weer bij...komt omdat de productie nu helemaaal stil ligt...dan heb je theezakjes hihi
hahaha, ja Kat... hij slaapt er zelfs mee als ik hem de kans geef. Dat is die gekke muts die ik voor hem in Amerika heb besteld, dat maffe ding moest hij perse hebben. Hij krijgt er ook veel commentaar op, maar dat is de voornaamste reden waarom hij dat ding wilde. Hij lijkt wel een witte afro met die maffe muts op.
Volgens mij had Jutte een soort van herinneringen-bord gemaakt voor Rinke. Met hand- en voetafdrukken, foto's, tekeningen... miss is dat iets? Hoeft ook niet zo duur te zijn... bij de Action hebben ze eel leuk spul om zoiets te maken en dat is niet duur.
hihi, had al een idee...wilde een soort verhalen boekje maken van wat ze allemaal al meegemaakt heeft...fototjes erbij... tekeningentejs van meisje erbij...hartjes knippen en haar die op laten plakken...heb nog glitters hier en leuke kleurtjes stiften... Lijkt jullie dat leuk?
Pup: Heerlijk: geen pijn meer én echte champie straks.. nu schiet me ineens te binnen, jij had die hele dure champie gekocht. Had je die al geproefd? Of ging je die met kerst drinken. Ben benieuwd, ik heb voor oud en nieuw die van jou bij de Makro gekocht, kan ik toch een beetje meedoen. Miran: Geloof niet dat hier een volgende komt. Alex wil pertinent niet. Ik geef alles aan de zus van een vriendinnetje. Ik heb het meeste gehad van dat vriendinnetje en dus vind ik het niet meer dan logisch dat zij nu alles krijgt. Ze heeft al 2 grote tassen gekregen, ik moet zeggen... het ruimt lekker op hihihihi. Ik bewaar wel een paar pakjes, dat vind ik leuk voor later. Ik heb ook nog een paar jurkjes en pakjes van mezelf. mmmmm, wilde nog wat zeggen, maar ik weet het niet. heee Sassie *zwaai zwaai* Wanneer kun je nou weer eens reageren? Ik mis je hier zo.
katja, dat is jammer. Maar als je er zelf niet zo mee zit, dan is de beslissing idd lekker snel gemaakt. Hihi, ja als ik dingen over zou hebben en iemand anders zou er nut bij hebben dan gaf ik het direct! Maar ik ken niemand met kindjes jonger..... (ja jullie!!)
@Miran: kweenie of Ties nu zo blij is met de kleertjes van Alyssa hihi... ik vind je idee wel heel kewl! @Kat: Ben jij daar ook oke mee? Met 1?
Pup: aha, ja ik kan me nog herinneren dat je dat gezegd heb. Nu heb ik er dus een beeld bij en idd een witte afro hihihi Miran: hoest met de jeuk? En knutsel ze! Is altijd leuk om zoiets te maken én om te krijgen. Ik probeer al een tijdje Nina haar voetje in het gips te maken (met zo'n pakketje) maar ik heb al twee keer dat rubberspul (weet niet hoe het heet, maar het is blauw en word héél snel hard) weg moeten gooien. Een keer omdat mw te veel woelde en alles onder zat en de tweede keer omdat het hard was geworden voordat ik haar voetje er in kon steken. Ik heb nu nog een klein beetje over, maar ik wacht tot ze wat rustiger is. Nu is ze zó beweeglijk! Oh meiden ik moet nog 3 dagen werken (vanaf morgen) en dan ben ik tot oudejaarsdag vrij. Ik heb zo'n zin in Brugge!!! Weet iemand hier of daar lekkere restaurants zijn die ook nog eens betaalbaar zijn? Ik heb al gehoord dat we niet op het grote plein moeten zijn, maar waar dan wel? Nou ik ga het blauwe wachtkasteel maar eens verlaten. Ben benieuwd of Nina nog gaat komen straks. Ze heeft om 20.45 voor het laatst gedronken en ging rond 22.00 naar bed. Trusten lieffies.
Oops... flesje tijd. Zit zo te gapen naar al die mooie kleertjes van Dutch Design Bakery (ook zooooooo mooi voor meiden) en met jullie te kletsen dak haast mijn kind vergeet. Foei Pam! aleehop! Van je dikke reet af en flesje maken voor die kleine dikkop.
Pup: uhm één kindje. Ik weet het eigenlijk niet. Ik heb altijd 2 kindjes gewild, maar nu ik Nina heb weet ik het niet. Aan de ene kant wil ik heel graag, aan de andere kant heb ik zoiets van; we kunnen Nina nu alles geven wat ze wil en ze krijgt ook alle aandacht en het is ook nog eens makkelijker om oppas te regelen enzo. Maar toch: nu er 4 vriendinnen van mij (weer) zwanger zijn heb ik het soms moeilijk met onze beslissing. Ja "onze" want eerlijk is eerlijk, ik heb dit voordat we gingen trouwen met Alex zo afgesproken. Nou ga ik echt slapen, doeggie
*schrikt zich een (blauw) hoedje als de het BMMC binnenkomt: blauwe glazuur over de grond gesmeerd, overal restjes blauwe koekjes, chips kraken onder mijn voeten, champie staat nog op de tafel... Jemig, maar even de Mr. Proper Marinefris door het kasteel halen hier!* Lap zeg, weer feestje gemist! Heb wel even bijgelezen, maar moet zo naar de kapper. Zag wel dat het leuk was! Had de muts van John herkend Pup, moest erom lachen. Kat bijna naar Brugge, woehoe! Lilalien in spanning voor de eerste ronde terug en gaat gezellig uit eten! En iedereen natuurlijk blij voor kleine Xander! Eventjes Xander-update (Marieke heeft toch nog pijn sms'te ze, vooral de naweeën doen echt niet goed...): kleine doet het goed, ze zijn hem stilletjes van de beademing aan het afhalen. het is wel een 'kwaad' baasje als het niet naar z'n zin is Ze zijn optimistisch en toch ook realistisch, want ze houden er natuurlijk rekening mee dat het met ups en downs kan gaan, maar voorlopig doet ie het prima! Zo, ik ga naar de kapper, stukje eraf en mooi in de plooi voor het kerstfeestje op m'n werk straks! namiddag beetje kerstshoppen, yes!
SH*T..........................een feestje gemist. OEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.........*glijdt over een beetje glazuur uit, dat nog net niet is opgeruimd* Help je wel even mee Lies. Bedankt voor de update. Marieke....nu word het tijd dat jij goed in je vel komt te zitten...WEG NAWEEËN!!!:x * Zo ff de chocomel opwarmen voor iedereen* @ Pup: Een oppepknuffel voor je ((((((boobs))))) @ katjak: Wij kiezen ook bewust om het bij Roan en Lotte* te laten. Alleen buitenstaanders kunnen zo stom reageren. Heb jij dat ook? Dat zeg je nu blablablablabla. Hé HALLO.....ten eerste het moet wel lukken, ten tweede ...het moet wel goed blijven gaan en ten derde........persoonlijk ga ik de stress niet meer opzoeken. Het zijn vooral mensen die de kids zo "uitgepoept"hebben en niet in de gaten hebben dat het voor sommige mensen bijna onmogelijk is of hele zware zwangerschappen hebben. Zo....dat lucht op. De kleine roept, ga hem ff een rondleiding door het kasteel geven. Tot straks
Tnx voor de hulp Loel! Haartjes zijn weer lekker geknipt en geföhnd, spaart mij weer een uur uit vanavond :-D Net wel een serieuze karton-papercut in mijn duim gezet met het papier buiten te zetten voor de ophaling, auw auw aaaauw! Ga mannetje uit zn' bed zetten en dan richting stad! @Roan: geniet van je rondleiding in ons gerestylede kasteel
Ow jee, sorry hoor... vergeten op te ruimen gisteren. Dank je Lies, voor het opruimen en het bericht van Marieke. Marieke, sterkte meid! Ik hoop voor je dat je je snel beter voelt. Loel, heel begrijpelijk hoor wat jij verteld. Mensen kunnen zo stom zijn!
goedenmorgen lieve meiden, Hier een goedenacht gehad zeg half 1 lag Lisanne er dan eindelijk in dat ze wilde slapen half 12 had ze de laatste fles maar het duurt even voor ze echt wil slapen 's avonds en vanochtend riep ze gelukkig pas om 4.15 uur en daarna pas weer om 9.00 uur lekker hoor zo even bij tanken We krijgen vanmiddag weer kraamvisite lekker gezellig Lies en Loel bedankt voor het opruimen van het kasteel zeg @ Lies veel plezier op het kerstfeest en bedankt voor de marieke update @ Loel hier snappen we je keuze heel goed hoor Lekker bij Lotte* en Roan houden is meer dan genoeg @ Marieke meid veel sterkte met de naweeën hoop dat je zelf snel opknapt en de kleine xander natuurlijk ook. even buddieen voor sas Marieke van sas moest ik je van harte feliciteren met de geboorte van xander ze heeft al wel weer internet meiden alleen het aansluiten ging nog niet helemaal goed maar waarschijnlijk is ze er een deze dagen weer gewoon Jippie sassie is er weer dan. sas meid dank je wel voor de speentjes of beter gezegd Ryan dikke knuffel van Lisanne voor jou
Ah op die manier... hier is het juist andersom. Ik wilde er nooit meer dan 2, John zou graag een groot gezin hebben. Ben steeds meer voor dat laatste gaan voelen. Maar dan moet het inderdaad wel allemaal goed gaan natuurlijk, ook financieel mogelijk zijn en qua ruimte zou ik hier nu al niet weten hoe we een 2e moeten voorzien van een plekkie.
Ha knip, fijne nacht achter de rug dus... ik moet tot mijn grote schande bekennen dat ik al 4 dagen rondloop met een kaartje voor je in mijn tas. Zal em eens op de bus doen onderhand.
Haaa meiden!! I'm back in business!! Jeeeeeeeeeeeeeeej! Lang genoeg geduurd zo hoor, vreselijk! Ik ga vanavond reageren, nu nog effe aan de gang in de oude woning! A.s. maandag de sleutels inleveren, zijn we daar ook vanaf! tot leter meissies! xx