ff bijposten : Knippy ze lijkt wel een minireusje zo op de foto Loel ,ben je a lwat opgeknapt? Marieke ,hoe voel je je nog naweeën gehad? Suus ,hier is ons meisje ooit uit bed gevallen 7maanden was ze en ik stond ook zoals jij te trillen maar een mens maakt eens een fout en godzijdank is alles goed met haar! Miran ,ivm.pakjes kopen voor de jarigen en feesten erbij is geen makkie maar hier hebben we zoiets van voor onszelf hoeft het niet als volwassene ,de kindjes hebben gehad bij Sint en hier wordt dus echt geen pakjestijd gehouden onder de boom. En we schamen ons er niet om we hebben genoeg onkosten gehad en nog in't verschiet (vochtprobleem in de living dankzij nalatigheid dakwerker op het dakappartementgedeelte). Wij deden ook cadeautjes kopen voor alle ouders ,zussen/broers maar daar is nu ook een stop op ,enkel voor de kindjes en waar we peter van zijn. Katjak ,hoe viel het werken mee ,is het thuis al wat opgeklaard met u en uw ventje? Saskia welkom terug!Hopelijk hebben jullie het naar jullie zin gehad! Ben niet goed van het vochtprobleem want de verzekering komt wel voor iets tussen maar dan nog de andere muren die aanleunen zullen ook opnieuw geverfd moeten worden en dat wordt niet bekostigd door hun.Mijn laptop begeeft het stilaan ,geen nieuwe auto voor mijn man dus en onze zoon zou een lichte vorm van autisme hebben ,zijn iq.blijkt normaal (101)dit verklaard een hoop van zijn anders en irriterend gedrag wat mij vooral ook tot de wanhoop heeft gedreven.(mijn man kwam toch nooit tot de opvoeding terecht of trok zich er weinig vanaan tot nu dat hij zelf ook thuiszit op vakantie merkt hij het ook op...). Groetjes
@ Knîp: Wat een mooi meisje!!! @ Marieke: Ik denk zo veel aan jullie drietjes. Zijn gisteren een avond op stap geweest (Ziva nog eens naar mijn moeder gedaan) en iedereen moest jouw verhaal aanhoren Hoe sterk ik je wel vind en zo. Wat een sneeuw! We moeten eigenlijk Ziva gaan oppikken. Normaal is dat toch 20min rijden, dus vraag me af hoe het nu zal gaan. Mijn broertje zit op het moment vast in Roosendaal. Dat is de laatste internationale trein, dus hopelijk kan die snel verder. Anders moeten we eerst nog tot daar rijden om broer en schoonzus op te pikken.
Meilan ,fijn e zo ens ff mama en papatijd. Lieslke ,prachtig buikje en echo's op je profiel! Ben nu door ,mijn man vraagd om aandacht kan zijn agressieve games niet spelen (te slechte invloed op zoon's inleefvermogen en gedrag) ,moemakend ,soms twijfel ik erg om nog aan een 3e te beginnen en gewoon mijn pil woensdag opnieuw te gaan slikken
@kwietje: hoh, ik zou echt alles geven om ervoor te zorgen dat 2010 een jaar wordt waarin jij gigantisch veel positieve berichten kan komen posten hier! Het zit je niet mee En kanker, dat is echt zoiets onvoorspelbaars, triest en moedeloosmakend... dikke knuf! @lilalien: blergh, vochtprobleem Kan inderdaad een dure grap zijn. Hoe gaan ze je zoontje nu opvolgen? @knip: hoe lief zeg!! En wat lijkt ze groot idd! @meilan: doe je voorzichtig onderweg!? Ik ben heir de printer op de laptop aan het installeren, maar ik vrees dat de kleureninkt op is... Wilde thans de uitnodgingen voor de babyborrel al drukken, zodat die al in de envelopjes konden... Naja, maar even zien wat ie zegt, kopies maken lukt wel
Lieselke ,het moeilijke aan a u t i s m e is dat je dat niet met specifieke tests kunt traceren (dus direct kunt een stempel geven van DAT is HET). Hij is veel geobserveerd in school (buiten op de speelplaats ,in de rij ,in de klas ,tijdens turnen). Hij heeft I q testen moeten ondergaan ,gesprekjes gedaan met de dames van c l b.Waar we w o e n s d a g 2 uur hebben meegepraat. Ik kan zoveel dingen opnoemen waar hij problemen mee heeft of over maakt.Het was tot voor kort energieopslorpend en dat zal ook wel voor een deel zijn waarom ik zoveel ben vermagerd. Ik hoop dat je alsnog de kaartjes kunt afprinten! Heb buikpijn van mijn regels ,jak die dingen in de maandhaat ik gister ook bijna migraine gekregen ,toch snel iets ingenomen viel het nog mee tegen de avond.
@lilalien: ik heb 1 jaar GOK (gelijke onderwijskansen) begeleiding gedaan in HAsselt, waar ik toen lesgaf en ik had ook een aut. meisje en jongen in begeleiding. Het is idd heel moeilijk te bepalen, waar de focus van zo'n kinderen ligt. Structuur ja, dat hebben ze allemaal nodig, maar het is vermoeien en soms zenuwslopend om uit te zoeken op welke manier zij degelijk kunnen functioneren. ik hoop dat je goede hulp krijgt hoor, dat is zo belangrijk! $heb het opgegeven, morgen opnieuw proberen met installeren, maar heb zo'n rugpijn nu dat ik het niet zie zitten om boven naar die cd-rom te gaan zoeken. De driver die ik online vindt, doet het niet
Haai meiden! Lilalien,naar me zin gehad?? Met verhuizen?? Nou nee niet echt Katja, ik heb wel t cb gebeld, gewoon voor de zekerheid,ben een dag voordat Ryan 16 weken werd begonnen met groente of fruit.. Dus hij krijgt smorgens nu een papfles(150+5 en 3 schepjespap) dan om 12uur 180cc fles,om16uur halfpotje groente of fruit en 90cc fles en dan om 20uur en 24uur weer 180cc+4pap en hier ging t cb mee accoord! Volgende week krijgt ie zijn 3e prikjes, dus dan vraag ik wel hoe t nu verder moet...is best moeilijk met uitzoeken hoe en wat hoor! Kwietepietje!Dikke dikkeknuffel! xxx
Lieselke ,ik ben van Ha ss elt en idd.zoals je zegt structuur ,orde ,ritme (ben zelf opvoedster en verpleegster van opleiding). Het is niet makkelijk want zo zit het ook vaak tegen met mijn man (daarstraks nog) en mijn buurvrouw zat daarstraks enorm te bonken op de muur (1e keer),zagen deed ze zowieso over het lawaai overal in het appartementsgebouw van iedereen... Jammer van je printvloeistof. Sorry ,had u verwisseld desert met sas en disney. Pfff trek het me wel aan van die buurvrouw ,de laatste tijd wel veel commotie geweest maar dan nog als ze niet hier kan wennen dan moet ze ophoepelen.Dat ze nog maar met haar rolstoeltje aan de deur komt vragen voor hulp:x
@ Kwie: Blergh...wat kan het leven toch hard zijn (((((((((knuffel))))))) Gezondheid is iets heel kostbaars. Heb net de film 2012 zitten kijken. Wel erg fanta.......maar moet er niet aan denken. Als ik er al aan denk dat Roan iets zou overkomen..........brrrrrrrrrrr. Hebben jullie ook al sneeuwbalgevechten gehouden??? Loelman en ik kunnen het nooit weerstaan Moesten net de overbuurman ff helpen. We moesten even zijn auto duwen, hij kon de hele kleine verhoging niet op . Was wel grappig.
zo Lisanne is eindelijk weer stil naar de fles van half 8 bijna 2 uur gehuild pfff moeilijk hoor @ Lilalien een minireusje ik vind haar nog zo klein hoor het zit jullie ook niet mee met alle schade he verdorrie @ Meilan veilig thuis gekomen hoop ik? @ Lies vind jij der ook al groot misschien ligt het aan de foto kijk je uit met je rug meissie @ loel hier geen sneeuw ballen gevecht hoor veelste koud brrrrr
Haai meiden Zo nog even snel een reactie en dan ga ik op bed. Ik moet morgen 7u werken en wil wat vroeg al gaan rijden ivm het weer.. Je weet het maar nooit Sigrid heeft ondekt dat ze kan giechelen en gilgeluidjes kan maken.... Dus die heeft nu 's morgens dikke lol na haar 1e fles....Vanochtend lag ze zo te loltrappen dat wij alleen maar in een deuk hebben gelegen haha....Dit is genieten zeg behalve dat mijn uitslaapochtend in het weekend nu niet meer opgaat.... Vraag pap in de fles zou ik dat ook moeten doen? Sigrid zit nog op 4 flessen namelijk 2 van 210 en 2 van 180cc... Wanner geef je pap???? Fruit begin ik mee met 5maanden... Knip meid je meisje 2u gehuild....niets aan zeg met die kleintjes...... Heeft ze krampjes????? Hoe gaat het met jou? Kwie meid wat een naar bericht zeg in deze dagen... Wat leuk trouwens dta je honden de sneeuw ook zo leuk vinden..... Sem gaat ook uit haar dak.... de rest knufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
ink ik weet het echt niet of ze krampjes heeft morgen is het inloop spreekuur bij het cb wil haar eigenlijk toch laten wegen om te kijken of ze nu dan op geboorte gewicht terug is dus denk dat ik dat even doe als het weer meezit dan. heb je het geboorte kaartje op de Rmmc hyves nog gezien? Had al op je hyves gereageeerd op de geluidjes leuk hoor
Hier een duidelijkere foto van ons snoetje! Hij is vandaag weer stabiel gebleven en we zitten dan alweer een dag verder! Op naar weer een goeie dag morgen!!
Meid wat een mooi ventje ondanks die toeters en bellen. Leef bij de dag en geniet van je ventje meid....... Knip zou best kunnen hoor krampjes de darmpjes moeten nog rijpen, warme doek op dr buikje kan helpen, infacol tegen krampjes hadden wij veel baat bij, tja het is wat zoeken.........
Marieke wat een mooi ventje zeg!!!!!!!! Ink, wij doen met de laatste fles,180cc +6 en dan 4 schepjes rijstebloempap vanbambix erbij, is vanaf 4 maanden! oh bah, Britanny Murphy is overleden, 32, hartstilstand FOK.nl / Nieuws / Actrice Brittany Murphy (32) overleden / FOK!frontpage
marieke wat een mooie mannetje zeg mag je zeker trots op zijn. Ink weet niet zeker of het krampjes zijn hoe herken je dat? sas zelfde als ink weet niet zeker of het krampjes zijn
*pinkt traan weg* naar de foto van Xander , goh heb vandaag al zoveel tranen gelaten , na die stomme reactie van de buurvrouw ,ff woorden met manlief ,kids ambetant ,je zou zeggen dat ik hormonaal overhoop lig met tante roos Hier niks sneeuwballengevecht morgen misschien