Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - Belgiƫ
    Toch mss maar naar de dokter gaan. Als het migraine is, kan een spuitje soelaas brengen, maar bij een ontsteking, moet je toch wel oppassen meid.

Ik ga me klaarmaken en dan rijden we richting ikea. Tot laters!

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    In het begin voel je je zwaarhoofdig....het lijkt alsof je kop uit elkaar knalt...vaak gepaard met hoofdpijnen die je bijna sterretjes doen zien.

Soms gaat het gepaard met een snotneus die al een tijdje aan de gang is....als het los komt de ontsteking dan is het snot heel groen/gelig....

Het kan uitstralen naar je kaken en oren...en neus...eigenlijk voelt het gewoon alsof je midden in je gezicht bent geslagen..... :$

Tenminste zo is het altijd bij mij.....weet niet of het per persoon kan verschillen....:D

Waar heb je last van dan?

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Dat lijkt er wel op kwietje....:( Zowiezo ff langs de huisarts want een ontsteking kan je antibiotica voor krijgen......

Helpen pijnstilers en rust niet? Want anders zou je bijna denken dat je een migraine hebt....ook last van licht en hard geluid? En een beetje draaierig?

Ook zo weer...bij iedereen anders....anders ff gewoon naar laten kijken door de HA.

4. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Nee, geen last van licht en geluid. Echt vooral alsof er een band te strak om mijn hoofd zit, daardoor bonken en met name als ik mijn hoofd beweeg naar voren of naar achteren toe. Ik heb net gestoomd met zout water en gelijk kwam er weer een buts snot mee. Jammie, wat lekker. ;) Voor vandaag ben ik gelukkig vervangen, want hoe graag ik ook had willen werken, ik zie het toch niet zitten met dat bonkende hoofd van me.

5. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Marieke: Wat een mooi mannetje en wat een bos haar al.
    Toen ik in het ziekenhuis lag, heb ik een stel ontmoet, waarvan de zoon ook met 26 weken geboren was. Kreeg gisteren een kerstkaart, met een foto van hun mannetje. Daar staat hij met een grote glimlach op. Het gaat allemaal goed komen.

@ Suuz: :D:D:Dautosleutel....autorijden:D:D

@ Marieke: Naar huis!! Ja het is heel dubbel, maar een vertrouwde omgeving is ook heel fijn. Jullie mannetje wordt goed verzorgd en idd je kan er elke dag naar toe.

@ Sas: JEEEEEJ alles officieel!!!

@ Kwie: Op en top dame hĆØ, multitasken:p

@ Rootje: alles goed, fijn om te horen

@ Sylvia: HĆØhĆØ, zal eens tijd worden. Wel fijn.

@ Pupke: Fijn hĆØ, poep:D:p ach meid.........met vaste voeding word het alleen maar erger MUWHAHAHAHAHAHAHAHAHA * duivelsmiley*
    Ben benieuwd naar je blog!

@ Moor: Ja, goed idee...het blauwe kasteel...de nieuwe generatie:).
    Zo wel een mega-update zeg. Het weekend was dus wel gezellig.

@ Sas: Vaste voeding........MWUHAHAHAHAHAH* duiveltjessmiley*

@ Lies: Da`s wel ff schrikken ja!

@Sas: Wat een moppie!!!
    Hier begint Roan steeds meer op mij te lijken:)

@ Moor: Nog een beetje kunnen slapen??
    Sam vind ik ook een leuke naam. Als Roan een meisje was geweest zou het de naam Isa geworden zijn.

@ Moor: Toch nog geslapen....jeeeeej

@ Kwietje: Beterschap!!!

6. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Daan: Bedankt voor je kaartje * dikke kus*

7. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen CafƩ
    Grave
    Aan iedereen:
    Natuurlijk wens ik jullie allemaal Geweldig Gezellige Feestdagen en een Top 2010!
    Jammer genoeg doe ik niet aan kerstkaarten, maar sta niet raar te kijken als je met pasen ineens wel een vrolijk-pasen-kaartje van me krijgt ;)

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Lijkt erop dat je idd een voorhoofdholte onsteking hebt...en een bijholte misschien ook.... Lekker stomen, rusten en molletje pakken als het te erg word.....en vooral! Niet bukken hihi. ;)

9. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Ohja Daan: echt hartstikke lief dat kaartje! thanx.

Kwietje: Beterschap

Lieselke: Alex is niet ziek hoor, Maarten van Moor is ziek. hihihi

Moor: toch nog geslapen, heeft Lauren toch naar me geluisterd!:D

Zo, ik ga het huis aan kant maken en tassen pakken (voor ons valt het nog wel mee, maar wat we allemaal voor die kleine moeten inpakken pfffff) Zij gaat voor het eerst bij mijn ouders logeren. Spannend!! Na deze dagen ben ik lekker nog wat dagen thuis en blijf ik ook lekker thuis met die kleine. Ik heb nu het idee dat ik haar alleen maar "weg doe"' Ook al weet ik dat dit niet zo is of soms niet anders kan.

Alex is nu naar Hoogkarspel, een maxicosi met easybase halen. Ik werd zo gek van dat in en uit die auto doen met gordel. De gordel bleef óf hangen, óf hij schoot een deel terug en dan moet je opnieuw beginnen of ik kreeg hem niet goed tussen het autostoeltje pffff en nu hebben we dus via mp een stoeltje gekocht met zo'n easybase erbij (dit kan nl niet onder die we nu hebben;))

Ik ga aan de slag doeg meiden

10. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Heey meisjes....

Het zal hier eens meezitten..... Weer drama met de grote auto! Zondag wilde we de winterbanden plaatsen, maar er brak dus een stukje van de slotbout af :$ De voorganger heeft deze iets te vast gedraaid!
    Dus... auto naar garage.
    Deze belt net op: ze moeten de complete velg gaan doorzagen want ook zij kunnen hier niets mee! Mijn god, wat zal dat nou weer gaan kosten?
    En... hoe komen wij in Brussel???? Met de Twingo???

Nu jullie!

Kwie, misschien werkt Sitrosan ook wel voor je. Kuurtje van elke 2 uur een zakje en je voelt je stukken beter! (de dokter zal ook wel wonderen doen) Wacht niet te lang, want met kerst werkt de HA niet hoor!
    Kussie op je voorhoofdje....

Pup, ik heb nog nooit een paaskaart gehad! Lijkt me weer eens wat anders!
    Alvast Merry Christmas!

Moor, toch fijn dat je het zo leuk hebt gehad in Gent! Alleen jammer dat Maarten nu ziek is!

Katja, wel spannend... paar dagen weg zonder Nina! Wel van genieten hoor!

Lies, heeft Christophe niet meer last van zijn omdat het nu ook koud is?
    Hoe dan ook het is verdomt vervelend!

Loel, hoe gaat het met jou?

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    auto is afgekeurd moeten nieuwe draagarmen of rubbers onder. Wachten nog op telefoontje van garage. Dat is einde auto denk ik. Want ik vermoed dat we dat niet kunnen betalen.

Dus.........

12. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

goh zeg, dat zit mee met de auto's!
    Helma, Brussel is goed te doen met de trein :D

Maarten is gaan werken, eigenwijs stuk vreten dat ie is.
    Heb dus geen medelijden meer met 'm, ziek is thuisblijven hoor... hij heeft niets gegeten of gedronken, is zo de deur uit gegaan! Dom dom dom

zo, eens kijken of minimeisje in dr bedje wil gaan slapen.

13. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

oe Daan, dat is ook niet fijn als je hierdoor je auto kwijt raakt zeg, oh getsie.

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    gadverdamme, is dit de maand van de kapotte auto's ofzo?! en het is al zo'n dure maand! hoop dat het voor jullie een beetje meevalt :(

had ik trouwens al gezegd hoeveel wij terug kregen toen wij de auto naar de sloop brachten?

30 euro!! 30 heeeleeee eurrooo's! :D hahaha

zoo en ik zag een boel mooie beebies langs komen *smelt*

wat benne ze toch moooooi!

oh en DAAAAN! dank je wel voor je kerstkaaaaaaart!
    leuk leuk leuk! heb er nu 'al' 13 haha worden met het jaar minder kaarten joh, 2 jaar geleden 32, vorig jaar 19 en nu maar 13 hahaha maarja, scheelt mij volgend jaar weer kaarten, want stuur alleen naar de mensen van wie ik krijg * gna gna gna *

KOESSS aan iedereeeen!

15. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Ik denk dat het echt wel de maand van de kapotte auto's is! Die van ons had te veel kosten, dus hebben we een nieuwe gekocht. Die zou stilaan moeten binnen zijn!!!
    Wij hebben wel nog 2000 euro gekregen om de auto te laten slopen. Mooi meegenomen :)

16. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    he Daan.....

Das ook geen leuke......

17. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Moor, die man van jou is gewoon altijd een man!

(liever zo, dan heeeel zielig piepend thuis! Want dat doen mannen toch altijd als ze ziek zijn?)

18. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Jemig zeg, die auto's van ons....................:x

Garage belde net, schijnen 7 rubbers of zo te zitten of we ook wisten om welke rubber het ging, ja weet ik het :(
    Dus Rolf mag over een uurtje komen met de auto. Gaan ze even kijken.

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Jeeh Daan, hopelijk zijn het gewoon idd de rubbers die vervangen moeten worden en word het niet te duur!

(hier de achteras moeten laten vervangen na ongelukje...en dat kostte bijna 2000 euro...)

20. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    O o........allebei de auto`s moeten in januari gekeurd worden.
    2010 wel een goed jaar voor auto`s??????????

Deel Deze Pagina