Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    @SUuz: Wat stom! zomaar je verjaardag vergeten, terwijl Moor het gisteren nog heeft gezegd *smiley dat tegen hoofd slaat*

@Muisje: Ik hoop dat je poezebeest weer snel thuis is hoor!

@Marieke: ja dan schrik je wel ff he, maar het is dus juist een vooruitgang als ik het goed begrijp. Fijn hoor.

2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

muissie, je hebt vast al met voerbakjes staan rammelen enzo?
    is ze gechipt? dierenambu bellen en amivedi!

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja, heb al van alles gedaan, ga om de 10 minuten met de hond 20 minuten door de wijk lopen en dan haar naam roepen en heel hard ETEEEENNN want dan komt ze altijd (ook als ik haar soms pest en geen eten voor haar heb 'stoute muis' maar ze blijft dan komen hihi)

Ze is inderdaad gechipt gelukkig.. maar kan ik ambu & amivedi al bellen dan? ze is natuurlijk 'pas' 8 uur niet thuis gekomen.. al lijkt het voor mijn gevoel echt al een jaar..

4. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

gewoon bellen muis. bij volwassen mensen moet je 48 uur wachten, voor je beestjes niet!
    voor hetzelfde geld ís ze gevonden! zat ze bij iemand binnen ofzo...

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Oh oke, ja uhm.. heb net *edit echte naam even weggehaald* muisman gebeld, gaat proberen eerder naar huis te komen, ben zo verdrietig..

ga nu eerst maar weer door de wijk lopen en dan als ik terug ben gelijk bellen..

nu maar hopen dat ik haar toch nog zelf vind..

dank je wel moortje voor je tips!

laat straks nog wel even iets van me horen!

Kuss

6. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

graag gedaan muissie! ik heb dan wel een kindje mogen kunnen krijgen, maar mijn beessies blijven belangrijk hoor!

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Moor, tuurlijk blijven je beessies belangrijk! gelukkig wel ;)

Muisman hangt nu ongeveer aan de tel met ambu en amivedi, ik wilde eerst bellen maar ik kom niet verder dan gejank en gestotter en mn snotneus ophalen..

hij krijgt zo ook te horen of hij om 9 uur naar huis mag, en dan is ie om 10 uur hier, kunnen we samen zoeken *muis is nachtblind en ziet in donkere gedeeltes dus niet meer dan een zwart gat en n zwarte kat zoeken is dan errug moeilijk*

zojuist weer even een rondje gelopen met de hond, was een korte want muis is onderuit gegaan :(

zucht..steun..bluh.. je weet ook niet meer waar je zoeken moet he.. getverdemme...

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    even mn mooie meisje spammen...

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    oeps.. heb de foto nog niet gedraaid.. :$:)

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    He gat Muis. Nou dat weer. Hoop dat je poezebeest snel weer thuis is. Echt niet leuk. Kan ik ook niet hebben als onze bink weg is (langer dan normaal).

@Suus, fijne verjaardag!!!

Dealer heeft met kwik-fit gebeld. Man wilde er geen uitspraken over doen. Enige wat hij zei was dat dat was wat ze gevonden hadden en dat hij het druk had dus moest ophangen.

Man van de dealer stond ook met zijn mond vol tanden. Hij adviseerde ons de RDW te bellen om de auto daar te laten keuren.

Dus Rolf de RDW gebeld en die zei dat ze erg duur waren met keuren en dat we gewoon naar de dealer moesten gaan en daar moesten gaan keuren.

Die weer gebeld en we kunnen donderdag al met de auto terecht, met mogelijkheid op evt. een vervangende auto i.v.m. de kerstdagen. (1e kerstdag hebben we de auto nodig want we gaan naar mijn schoonouders. Netjes toch?

De man verwachtte verder geen problemen, maar ja, ik denk maar zo als de kwik-fit zo slordig keurt ben ik nog niet gerust.
    Weet namelijk ook niet of de roetmeting al is geweest, stond wel op het keuringsrapport dat 1 remlicht kapot was (maar we hebben nog ) niet gecontroleerd of die het inmiddels weer doet.
    1 lampje van het de voorste koplamp doet het niet goed, maar daar hebben ze niet eens over gesproken.
    Ben bang dat ze bovenstaande niet gedaan hebben, want er kwamen geen extra kosten bij.
    ZUIGERS zijn het!

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Poes staat nu vermeld als vermist bij Amivedi en de dierenambulance gaat extra controleren of zij haar kunnen vinden ivm de kou..

mannetje krijgt geen 2 uur eerder vrij.. dus die is pas om kwart over 12 thuis.. en hij zegt.. desnoods moet ik de hele nacht zoeken.. we vinden haar wel..nou ik hoop het..

Daan, wat een naaiers daar zeg! tssssssss! echt een stel hopeloze gevallen daaro!

12. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Daan, wat een gekl**t met jullie auto zo. Bah!

Muissie, auw! Gelukkig is vent eerder thuis, kunnen jullie samen een rondje gaan lopen. Ik hoop toch zo dat ze morgen of overmorgen gewoon aan komt wandelen alsof er niets gebeurd is.
    Ze lijkt trouwens op een kat die wij vroeger hadden. Moortje (tja...)! Die hadden we uit Spanje meegenomen toen ze 3 weekjes oud was. Enge vent wilde dr met een steen op dr kop slaan omdat ze al te veel overlast hadden van katten :( :(
    dan maar meenemen... nog 3 weken trekken door de Pyreneeen en daarna in de auto naar huis.
    Haar nestje kittens waren allemaal zo zwart als zij was, we hebben ze namen gegeven van gitzwarte voetballers van toen. Van Gobbel, Taument, Blinker enz ;)

edit: toch niet eerder thuis. Jammer zeg. Gelukkig is ze nu wel overal geregistreerd.

13. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Muissie: Wat klote zeg, hoop dat ze gauw weer terecht is.
    Wat klote dat muisman pas zo laat thuis is. Kijk je wel uit in het donker!!

@ Daan: Hoor van loelman dat ze bij kwik-fit wel vaker dingen uitvreten. Lang geleden moest heel de uitlaat vervangen worden. Hadden ze alleen een stukje gedaan en de uitlaat overgespoten. Stelletje rukkers!!:x

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    :$ Moooor, wat zielig van moortje! die man is niet goed! en wat grappig die namen voor die kittens haha, onze poes heeft al een hele stamboom opgebouwd haha die is inmiddels al overgrootoma, zover ik weet dat haha, haar dochter en kleindochter zitten bij mijn zus ;) maar je wilt niet weten hoe haar dochter eruit ziet hoor, geen spoortje zwart, en paps was grijs met wit.. dochter is dus schildpad, met voornamelijk rood haha..

enne, ja ik werd boos op muisman zn werk, ik zeg tegen hem 'ja als hun kind vermist is willen ze toch ook gaan zoeken' hihihi

Loel ik kijk uit hoor!
    ik durf trouwens nooit op straat he als het donker is.. (ja even snel mini rondje met de hondjes) maar ben nou toch al minstens 10x buiten geweest in het donker *applaus voor muis* alles voor mn meisje hihi

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Owja, heb het kattenluik trouwens ook op de alleen naar binnen stand gezet, mocht ze wanneer ik zoeken ben toch thuis komen dan kan ze niet opnieuw naar buiten, en als ze dan terug is heeft ze ook levenslang huisarrest!

16. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Zo is het....LEVENSLANG HUISARREST!!!!

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja echt! m'n andere 2 poezen niet hoor, weetje die weten zich nog wel te redden, ons kleine meisje is gewoon een echt dametje, die niet van natte of koude voeten houdt, die alleen op het zachtste dekentje wil liggen en nog het allerliefst bij mammie (;)) is ook het meest verwend, ze mag als enige naar boven, krijgt net een iets groter stukje kaas ofzo hahaha oei stoute muis! (andere poezen mogen niet naar boven omdat s'nachts de tussendeur beneden dicht is ivm vreemde katten die binnen komen via het luik wat de hond niet tolereert, en die andere 2 poezen willen niet op de bak piezen)

18. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ja NAAIERS he!! :x

Muis, levenslang, maar ook heel veel knuffelen he.

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    heeeeuuuul veeeuuul knuffelen!

20. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Haaaai meiden!

Aah Muissie! Ik hoop zo dat jullie haar vinden! Vreselijk als je diertje vermist word...

ik ga weer verder tv kijken, kusss

Deel Deze Pagina