Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    SAS KNUF!

mijn broer komt nu hierheen samen met mijn schoonzusje om te helpen zoeken! waaauw ik hou van ze!

2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

dat is lief van ze muis!

3. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Nee, he, ben ik te laat voor Suuz d'r verjaardag.
    Heeeeee meis: nog van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Leuke dag gehad?

Zo, net de geboortekaartjes naar de drukker gemaild voor proefdrukken.

Vandaag bij de vlos geweest. Alles was weer goed. Ik vond de vlos er erg moe uit zien. Zij gaat zelf met zwangerschapsverlof in januari.
    Ze vertelde me dat die hele onrustige nachten waarin ik soms heel erg paniekerig kan worden toch vooral door de hormonen komen. Echt als ik niet slaap, dat vind ik niet zo erg, maar als ik paniekerig wordt, dan voel ik me afschuwelijk. Gelukkig heb ik dat niet zo vaak en ik weet ook dat het weer over is zodra ik bevallen ben.

@ Muis: owwwww poezebeest weg. Al gevonden inmiddels?
    @ Katjak: wij hebben de maxi cosi cabrio fix gekocht. Ook met oog op dat ik straks met 2 kindjes de auto in en uit moet naar het kdv en dit veel sneller en gemakkelijker gaat (idd geen gorde gedoe meer). Het onderstel staat sinds afgelopen zaterdag in de auto. Ziet er echt heel degelijk en sterk uit.
    @ Daan: tjonge dat klinkt echt niet fijn die gasten vd kwikfit :(. Maar super dat je een vervangende auto krijgt. En toch goed dat ze je dan bij zo'n andere garage wel netjes helpen.
    @ Helma: ook autoproblemen, echt balen gewoon.
    @ Knip of Jutte: Mag ik ook op de lijst: vlos op 28/12 om 16.15.
    @ Jutte: WAAR BEN JE????? Heb je het zo druk met het werk?
    @ Marieke: kan me goed voorstellen dat je enorm schrok. Maar wat goed om te horen dat het naar omstandigheden heel goed met Xander gaat joh!.
    @ Ink: een tijdje terug vroeg je hoe het eigenlijk met mij gaat. Ehm...ik waggel nogal :):p. Als ik een tijd stil heb gezeten, moet ik echt op gang komen. Maar verder gaat het wel aardig eigenlijk.

Vandaag kerstpakket gekregen van m'n baas. Lief! Had ik eigenlijk helemaal niet op gerekend.

4. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Morgen allemaal!

Poeh, ben ik blij dat de nacht om is zeg! Zo lekker geslapen tot iets voor 5, toen even naar toilet en niet meer geslapen… Hoofd breken oer kerstkadootje Christophe, checken of alles voor het etentje ok is en dan om kwart voor 8 maar opgestaan.. Seffes even de stad in, heb ik wel zin in, zo in m’n eentje. Beetje uitwaaien, winkelen op mijn eigen tempo. Gisteren in de IKEA nieuw tapijt gekcoht voor in de woonkamer, nog wat slabbetjes, paar kadootjes en potten voor de suikerbonen.

Zo, een hoop tekst dus om te zeggen dat er weer een dagje zoals alle andere in deze periode aankomt J

@kwie: hoe is het met je hoofdje? Voel je je al wat beter?

@loel: wat leuk zeg dat die mensen je een kerstkaartje gestuurd hebben!

@pup: ik kijk al uit naar Pasen 2010! :-D

@katjak: woeps, sowwy hoor! Ja, ik was aan het twijfelen tuusen jou en Moor (en was te lui om terug te balderen….)dus heb ik maar op goed – naja, slecht – geluk gegokt J Bij deze MOORTJE, beterschap aan Maarten dus! En wij hebben ook zo’n easybase maxi cosi. Deze week eens uittesten in de wagen, maar het is inderdaad su-per-gemakkelijk om in en uit de auto te halen. (leeg toch, mss piep ik anders als de kleine erin ligt J )

@helma: heh zeg, da’s ook weer op het juiste moment he! Hoop dat het je niet teveel gaat kosten en dat jullie lekker in Brussel geraken. En het weer heeft inderdaad een grote invloed op zijn knie en been. Maar bij de kine heeft hij een kleine spierscheur gekregen en die doet nu pijn. Ik denk thans wel dat ie vannacht redelijk geslapen heeft, want hij lag toch in bed…

Daantje L Heb je toch nog wat lekkers kunnen eten? Heh zeg, ben ook benieuwd naar dat telefoontje nu hoor, wat is me dat voor een gek gedoe, afkeuren of niet afkeuren, moet toch duidelijk zijn! Wet een geklooi daar zeg, grrrrr!

AAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!! Denk ik er de hele week aan, vergeet ik je te feliciteren! SUUZ, BIJ DEZE NOG EEN DIKKE PROFICIAT MET JE VERJAARDAG MEID!!!

@marieke: jee zeg, dat zal idd schrikken geweest zijn! Gelukkig evolueert jullie mannetje echt goed en zijn het tot nu toe allemaal positieve berichten die we te horen krijgen! Jullie zullen wel wat fier zijn! Oooh, en binnenkort mogen jullie hem vasthouden, zalig!

@muissie: L heb je poesie al terug!? Vind dat altijd zo zielig he, diertjes die weglopen of het nu met opzet is of niet… Wat een liefje zeg!

@lumea: leuk zeg, kerstpakket! Ik ga eens kijken zo of mijn eindejaarspremie al gestort is :-D

5. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    *hoort Lumea roepen* HIER BEN IK!!!

Ja, ben er wel, heb ook meegelezen, maar geen tijd gehad te reageren....druk druk druk. Wilde vandaag echt vrij zijn, helaas niet helemaal gelukt, moet nu nog iets vanuit huis doen, maar........dan is het ook echt even vakantie!

Het weekend hadden we allerlei afspraken, dus tja, dan vliegen de dagen echt voorbij!

@ Marieke, poeh, wat een prachtig manneke is Xander zeg, ziet er sterk uit! Het is ook niets hè, 32 cm en 790 gram (te bedenken dat Mirthe een kilo zwaarder was en 8 cm langer.....oh oh oh, wat is dat klein!!!)
    Maar zo te lezen komt hij er wel! Ken genoeg mama's met 26/27/28 weken kindjes waar niets meer aan te merken is, dus Xander, met dubbele kracht van Sterre* erbij wordt het vast een grote sterke kerel!!!

@ Knip, Lisanne groeit lekker, mooi zo! Sorry voor de lijst, liep een beetje achter ;)

@ Muis, poes al terug?

@ Sas, huis kwijt en nieuw huis klaar, joepie, genieten deze kerst meid!

@ Pup, bv afgebouwd, goed zo, niet gaan twijfelen....ik twijfel soms nog steeds dat ik destijds bij Mirthe gestopt ben, zucht, het is zo'n maatschappelijke issue dat bv, we horen helemaal niet te twijfelen, want: geprobeerd, volgehouden en nu groeien de kids ook goed op kv!

Hoe staat het met de rozewolkshirtjes eigenlijk?

@ Daan, meid, take your time babe......en bedankt voor je kaartje, errrrrug lief!

@ Alle andere dames, (heb geen stalen geheugen jammer genoeg), dikke kus van mij!

Even upje: Jelka groeit en groeit, slaapt lekker door, maar is nu verkouden....bah! Hebben zondag fruit geprobeerd, haha, kijk maar op onze website (vantholt . com) om het resultaat op de foto te bekijken...........eerst maar even pap proberen dan maar, hahaha niets hoeft, alles mag! Overmorgen alweer vier maanden, wat vliegt de tijd!

Mirthe heeft sinds 2 nachten geen speentje meer. Tandarts heeft haar maandag verteld dat het nu wel tijd is daar mee te stoppen en tot op heden gaat het best goed... Ze eet alleen al weken bar en bar slecht, hoop dat het een fase is!

Jutte: stuitje doet weer meer pijn, achterlijk gedoe. Maar ja, kan met de kou te maken hebben, zegt de ha. Dus van mij mag het snel lente worden! Hoewel dit witte weer ook wel errrug mooi is....

Nou, dat was m even, Lumea, ik zal de lijst even opsnorren, denk dat Knip nog lekker aan het Lisanne-kroelen is!

6. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Jaaa, is gestort! Wel niet zoveel als vorig jaar, grrmmbl, komt ervan als je langer werkt in het onderwijs en richting benoeming gaat. Maandloon gaat omhoog, premies omlaag... Belgische logica...

7. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Bekijk bijlage 38705

NOD:
    *Miranda: 12 december voor 2de kindje
    *Springmuis: 28 December voor 1e kindje
    *Lilalien : 15 januari voor 3de kindje, ronde 1

en we hopen op positieve berichten van Kwie en Muis!!!

Zwanger:
    * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 2 jan. geslacht ♪
    * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪
    * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂
    * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. geslacht ♪
    * Helma , 30 jaar , ronde12: 1e kindje D-date 20 juni geslacht ♪

Bevallen:
    * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken
    * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm
    * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm
    * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm
    * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm
    * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm
    * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm
    * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - 51 cm
    * Pupke - 3 September 2009 - Ties - 40 weken - 3526 gram - 50 cm
    * Suuz - 11 September 2009 - Guusje - 39.3 weken - 4030 gram - 53 cm
    * Katja - 19 September 2009 - Nina Ciara - 40.6 weken - 3600 gram - 53 cm
    * Joyce - 21 September 2009 - Lorenza Valentina maria - 40.6 weken - 4160 gram - 52 cm
    * Moor - 18 Oktober 2009 - Lauren - 37.5 weken - 3300 gram - 51 cm
    * Wendynoa - 27 Oktober - Sem Bastiaan - 39.1 weken - 4375 gram - 53 cm
    * Sylvia - 25 November - Daniël Fake - 39.2 weken - 3140 gram - 49 cm
    * Knippy - 10 December - Lisanne - 42.1 weken - 3276 gram - 50 cm
    * Marieke - December - Xander - 26,1 weken - 790 gram - 32 CM

Vlindertjes:
    * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(}
    * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken
    * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(}
    * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(}
    * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje
    * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(}
    * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(}
    * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterre*
    * WendyNoa, in ronde 1 na 8 weken een {)Ï(}

Artsbezoek:

* knippy 23 december met Lisanne naar de gehoortest 11.45 uur
    * Lumea vlos op 28/12 om 16.15.
    * Lieselke 29 december controle, echo en uitslag streptokokken 12u15
    * Helma 31 december controle vk om 10.45 uur
    * Rootje 5 januari nierecho in WKZ
    * Wendy 6 januari met Sem naar CB voor prikjes
    * Inkerbell 7 januari met Sigrid naar CB om 10.00 uur
    * Daffie 11 januari CB met Melvin om 9.45 uur
    * Knippy 11 januari 1e keer CB met Lisanne eerste prikjes 11.20 uur
    * KwiePark 11 januari afspraak ziekenhuis!
    * Lieselke 15 januari controle en echo bij gyn om 18u00

Bijzonderheden:
    * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid 150 mg
    * Muis: ICSI, 1e poging afgebroken :( maar we gaan voor de volgende ronde nog harder duimen!!

8. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Haai Jutte!!!!

9. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Hey Lisanne, zet 'm op met je gehoortest meid!!!!

10. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Tnx Knip voor je kaartjes, mooi hoor! Het kerstkaartje hangt hier al aan het touwtje te bengelen! Go Lisanne!

Ik ben er eens mee weg, zal wel even duren voor de ruiten van de auto ontdooit zijn, brrr wat heeft het hier gevroren vannacht!

11. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Ha lieverds,

Was gister niet echt in de stemming om te reageren... er hangt niet echt een kerstsfeer op mijn werk :(. Krijg er steeds meer de pee in hier. Gisteren had mijn leukste collega een soort van evaluatie, wij hebben hier een open ruimte dus ik kon alles horen ook al deed ik erg mijn best het niet op te vangen. Ze hebben daar met 2 man sterk haar helemaal tot op de grond toe af zitten branden, het was zo sneu. Ik werd zo boos dat ik eigenijk op wilde staan om er wat van te zeggen, maar durfde niet en heb (ook uit zelfbehoud) mijn mond gehouden. Kreeg er buikpijn van en het gevoel dat ik moest kotsen... was ook niet zo onder de indruk van mezelf. Bah!

Nu jullie...

@Kat: haha, scheten laten en dan lachen :D

@Daan: :$ nou ja zeg, ben benieuwd hoe dit afloopt. Prettig hoor, mensen op stang jagen om niks. Gelukkig nog geen hoge kosten gemaakt.

@Suuz: HAPPY B-DAY! Beetje te laat, maar daarom niet minder gemeend.

@Marieke: meid, wat fijn dat Xander het goed doet. En wat een heerlijk vooruitzicht dat je hem misschien snel kunt vasthouden!

@Muis: Poezel kwijt :$, o nee! Snel verder lezen, ik hoop dat poezel terecht is.

@Jutte: tja die shirts... ik ben er nog niet echt aan toe gekomen eerlijk gezegd. En we zijn maar met 5-en die een shirtje willen. Dan zullen ze wat duurder gaan uitvallen ben ik bang. Ik hou je op de hoogte! En een kusje op je stuitje!

@Lumea: wat grappig dat je vlos ook zwanger is :), die van mij was 6 dagen na mij uitgerekend.

De schade aan mijn auto is ondertussen ook bekend... met 2-hands onderdelen zo'n € 1.700,-. Officieel laten maken met dealeronderdelen, spuiten, uitdeuken: € 3.500,-.
    Nu zit ik in dubio... laten maken en nog ff doorrijden, of cashen en iets anders aanschaffen. Die Jeep heb ik nog niet bij elkaar en is eigenlijk ook te duur in vaste lasten etc. Maar kweenie wat dan...

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hoi meiden,
    even snel wat moet nog 2 kerstoutfits scoren, en morgen moet ik werken dus kan het niet..

MN BABY IS TERUGGGGG!!!!!

Samen met mn broer en schoonzus hebben we nog 2 uur lopen roepen en zoeken, de plaats waar ze aangevallen werd helemaal ondersteboven gehaald, voetspoortjes gevolgd (zijn makkelijk te herkennen, het zijn mini voetjes) kwamen we bij een hek, mijn broer erop geklommen maar hij kon niets zien, het was te donker, wel geroepen enzo maar hoorde en zagen niets..

toen zei ik nou nu eerst even opwarmen met een kop koffie..
    wij naar binnen en ik zet koffie, zit mijn broer hheej schele tegen de verkeerde kat, dus ik zeg dat is Sienna niet hoor dat is Ellis, waarop ik me weer omdraai en hij zegt oow daar is die schele, terwijl ik het luikje hoor, dus ik draai me uit reactie om, en wie staat ons daar aan te kijken alsof er dus helemaal niets aan de hand is en meteen bij de tussendeur staat om boven te gaan plassen en poepen? juist Mercedes :D
    er is gelukkig niets aan de hand, wel behoorlijk geschrokken maar geen lichamelijke dingen!

ben zoooo blij he! mn baby is terug!!! heb haar helemaal plat geknuffeld! en ze ligt nu nog steeds boven te slapen! die heeft nu echt levenslang huisarrest!
    de rest even 2 weken ivm het opkomende vuurwerk..

daarna kwam muisman thuis, om te vertellen dat er in de straat een huiskonijn rond liep, dus daar zijn we ook nog anderhalf uur mee bezig geweest om te vangen, maar die was te snel helaas, arm diertje :( ben benieuwd waarom ie nou buiten loopt.. zou het de dag van de vermiste dieren zijn geweest?
    maak mezelf maar wijs dat konijn zijn kerstmaal is ontlopen.. al weet ik natuurlijk wel dat ie het buiten niet gaat redden :( zo zielig!!

nou nu ben ik shoppen!!!!!!

dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes!!

kuss

13. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Joehoe, mijn sms was net op tv (serious request).

@Muis, geweldig dat je poezebeest weer terug is. Nu maar binnenhouden idd.
    Tja en dat konijn. Zal wel loslopen toch?

@Pup, oh wat een nare ervaring moet dat zijn geweest zijn? Je collega zo vernederd horen worden. Zielig zeg.
    En wat je auto betreft, jemig zo duur zeg. Zou je bijna denken om een andere aan te schaffen. Ik bedoel op mp of sommige occasions bij garages zijn ook ongeveer die prijs. Het gaat om de peugeot toch? Is die dat nog wel waard? Maar ja, alsof het geld ons op de rug groeit....

@Sas, thanx voor je kaartje. De glitterdingetjes liggen verspreid over de vloer haha. Kan mij het schelen. Tis kersttijd!

Pff, kreeg vanochtend telefoon van mijn SM, of we aub niet langs wilden komen 1e kerstdag. Het schijnt te gaan ijzelen en we moeten 2 uur rijden. Balen hoor. Had me er zo op verheugd.
    Nu zitten we 2 kerstdagen alleen thuis en met oud en nieuw ook nog eens. Denk dat ik die dagen ga wegslapen. Blegh!!

14. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
  15. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    hmm... mijn kaartje komt er niet zo mooi uit jammer genoeg.

@Daan: vind het ook zonde om zo veel geld aan de reparatie uit te geven, want dat is mijn Peugeotje idd niet meer waard. Maar heb eigenlijk ook geen geld om een goed alternatief aan te schaffen. Kut dus!

@Muis: ha gelukkig, poezel gevonden!

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    whahahahahaha SASKIAAAAAA!

dank je wel voor je kerstkaartje met een zaadje en een eitje erop hahahaha we hebben hier zoooo in een deuk gelegen hahahaha
    enne, wat kan je goed tekenen :p hahahahaha die komt in het plakboek hoor :p

Kussssieeeeee voor joooou, mark, ryan en duncieeee!!

PS: ik heb zin in 1 januariiiiii!!!!!!!! gaan we datennn!!!!

17. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Hoi!

*note to myself: never go for a quick errant to the supermarket 2 days before Christmas...*

Poeh man, 2x parking gemaakt voordat ik plaats had, alle kassa's open en nog 5de in lijn zijn en hetgeen waarvoor je gaat omdat het in reclame is, is natuuuuurlijk pas zaterdag in reclame en niet vandaag! Grrrrrrrrrrrr!!!!

Zo maar even de frustratie van me af strijken, ik kan echt niet meer stilzitten, Christophe wordt er zenuwachtig van! Toppunt bereikt van de nestdrang zeker?

@muissie: oef zeg, poezebeesje is terug!! Pak van m'n hart! hihi en leuk kaartje van Sas gehad zo te zien ;)

Blergh zeg, wat een dure autoreparatiekosten komen hier voorbij... poeh!

18. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Joepie! We zitten op het laatste 'babietje' van onze banner! :D

19. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    ..................................................hoi...........................................

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Haaaj moettie!

Yeaaaaah Liesss! beeeeb komt bijnaaa!

Deel Deze Pagina