Jeeeeh Poezewoes weer terug, gelukkig maar! Pup, fijne valentijnsdag vergeten? euh eh nou ja, de groetjes dan maar. Morgen naar schoonmonsters, ben ik er weer 2 dagen niet. GEEN ZIN IK WIL NIET IK GA NIET IK MOET
Sterkte Moor. (HUGGS) Liesel, ik snap wat je bedoelt. Moest ook nog boodschappen doen voor de kerstdagen, maar had natuurlijk geen auto. Kwam mijn moeder spontaan langs om met me mee te gaan. Maar druk dat het was. Wij konden gelukkig wel in 1x parkeren en gelukkig geen lange rijen bij de kassa. Er was wel heel veel op, dus moet morgen voor de verse dingen nog even naar de Deka, maar die is dichtbij, dat kan ik te voet doen. Thanx voor je kaartje puppedup. @all, je weet wat ze zeggen he. Als je poes raar begint te bewegen, komt er dikwijls regen
hhahahaha daaaaan! das een goeie hahaha houden we erin Moortje, ohjeeeee sterkte morgen!!! ik ben zaterdag aan de beurt met schoonouders, al heb ik na 5 jaar eindelijk een beetje een goede band met ze, dus vind het tegenwoordig niet meer zo erg Kusssssssssssssssssss Ohja, ik heb een berichtje op de rmmc hyves gekrabbeld, zouden jullie die misschien willen lezen? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ach gossie ..... Moor die Moet! (wat denk je waar MOETTIE vandaan komt) Daan, wat een mazzel heb jij zeg! Geen drukte! Ik ga morgen om 8 uur! In de XXL, met garage, dus hoop zooooo dat ik daar lekker als eerste ben en mijn spulletje voor 2e kd kan halen! Wij gaan misschien vanaaf nog even naar sm.... Kan ze in elk geval de kerst niet vergallen! Muissie, gelezen, begrepen, en nu jij lezen!
@Daan: gelukkig zeg dat het bij jou sneller ging! wel net lekker gegeten (lang leve de traiteurzaak als je geen zin hebt om deftig eten te maken!) en nu naar Inglorious bastards kijken, ben benieuwd. Gisteren 'gamer' gezien, sleeeeeeeecht, blergh! @moor: niet teveel bij nadenken meid, dan gaat de tijd sneller! @muis: gelezen, en vind het cursieve stukje zeer terecht! Tot morgen meiden!
Wel veel meegelezen maar te ziek om te reageren. Gaat inmiddels iets beter. Manlief heeft gelukkig alle kerstboodschappen gehaald en ik kruip weer in het mandje. Nog even goed uitzieken en dan Kerst vieren. @all: Superfijne kerstdagen zonder schoonfamilie gedoe!!!
Haaaai meiden! Meiden van wie ik een kaart heb gehad, natuurlijk bedankt! Muis, ja groot tekentalent ben ik he?? Ik wilde ook even lezen op de hyves...maar..weet t adres niet meer, of hij pakt m niet..helaaaaaaaaas Wij gaan eerste kerstdag naar mijn schoonvader en daar is Mark zijn oma ook, die heeft Ryan nog nooit gezien, dus erg leuk! 2e kerstdag gaan we bowlen(erg leuk, als je weet dat ik niet eens mag bowlen vanwege mijn pols..mja..moeders he, grrr) Iedereen hele fijne dagen!!!!
Hahahaha ja Sas echt! moet je wat mee doen joh! je wilde muisman echt niet zien toen hij de kaart las, hij lag zowat op de grond en pieste in zn broek joh hahaha! *bedenkt zich dat ze de kaart ook kan inlijsten* hahaha Oh ennneeeeeeeeeeeeeee, everybody thanks for support!! Hoef ik toch niet aan mezelf te gaan twijfelen, scheelt weer! pfieuw!
@ Jutte: Jeeeeej vakantie!! @ Pupke: Dat is echt moeilijk hè, je mond houden in zo`n situatie. Maar ja.....wat zal er gebeuren als je er wat van zegt. Enneuh.....het is wel veel geld zeg, toch een andere toettoet die meer angst aanjaagt . O je thanx voor je kaartje, super leuk @ Muissie: Zo fijn dat ze terug is, heb vanmiddag snel ff gechecked of er nieuws was @ Sas: Bedankt voor je leuke kaart @ Daan: Veiligheid gaat voor alles!!!!! @ Lies: Werk zelf in een supermarkt, dus ik had je wel kunnen waarschuwen......Ben ook helemaal moe. Toch een lange dag van 7 tot 6. Nog eventjes en dan.................... @ Moor: (((((((((((knuffel)))))))))) Heb de laptop weer helemaal opnieuw moeteninstaleren en ben de hyvespagina kwijt. Wil iemand ff een linkie sturen????? Ben weer helemaal verwend. Mams heeft het huishouden en de was gedaan en manlief heeft de boodschappen gedaan en gekookt. Helemaal happy hier
Oooh zal mijn kerstdagen lijst een naar voren toveren *abacadabra* Kerstavond, eerst werken daarna naar mn paps, eten kalkoen en spelen cluedo harry potter haha 1e kerstdag, naar mn mams, gaan we gourmetten! 2e kerstdag, s'avonds bij muisman zijn oom en tante kerst vieren, en als muisman vrij krijgt van zn werk, eerst nog brunchen bij mijn schoonouders, maargoed 0,0 kans dat muisman vrij krijgt hebben dit jaar dus alleen 1e kerstdag dat we allebei vrij zijn.. volgend jaar wil ik nog niet aan denken.. muisman moet dan alle 3 de dagen werken en ook met oud en nieuw... gezellig... not...! maarreee, ik heb me toch leuk geshopt trouwens! heb zoooo een uber kjoetie jurkje gekocht! leuk leuk leuk! en maar even een kerstkadootje voor mn kleine mini nicht, schoonzusje kon nergens maillots krijgen, dus heb maar een roze en witte vd hema meegenomen haha, en ze zijn zooo schattig klein! nou koeesssss ik ga even mijn puddingbroodje eten gnagnagna en daarna de kattenbak verschonen.. ieeewl poeppies van poes stinken!
Hoe kan iedereen de hyves nou kwijt zijn? Hij staat gewoon tussen je hyves onder het kopje netwerken hoor! Mini en motorclub - Hyves.nl Maar vooruit dan maar.......
Was de Hyves niet kwijt...moest even op "oude homepage" klikken linksboven.... Gelezen, gezocht wie-wie ook alweer was en als belachelijk bestempeld. Bah, waarom wordt er toch zo snel geoordeeld.... *kus voor Muisje en M-poes* @ Loel, mocht je wel in mooie kerstkleedjes? Hier bij onze AppieHappie liepen ze netjes in zwart, met corsage, het leek wel een stemmige bruiloft. En ZO druk......ik vind dat op zich niet zo erg, maar waarom worden mensen dan gelijk ook zo chagrijnig? Lekkere kerstgedachte denk ik dan, hihi....ik word er altijd veel vrolijker van en ga mensen een beetje "jennen": Ja hoor, natuuuurlijk mag u er langs! Geen probleem....zal ik anders even aangeven wat u zo graag wilt hebben? Oh kijk nou hoe veel er nog ligt zeg, meer dan genoeg, dan neem ik er zelf ook eentje... Grrr...als je er niet tegen kunt, GA DAN NIET! Zo, da's eruit! Ehm ehm, Moor, meis, bah, 2 dagen naar schoonmonsters, ik vind een paar uurtjes al veeeeeel te veel! Muis, lekker kerstprogramma.... Nou, ik ben er vast morgen ook nog wel even, in ieder geval om te lezen! Zitten nu ondertussen Harry Potter te kijken op tv, toch jammer dat je dan het uiteindelijke einde al kent, haha. Dames, slaap lekker straks enne.....nog even speciaal voor onze miniman: Go Xander, groei goed door hè!!!
Hey meiden Sorry sorry heb het ook wat druk maar lees wel mee. Muis lees dat poezel mercedes er weer is gelukkig zeg....extra lang huisarest Jutte fruithapje jelka ga zo ffe je site bekijken..... Pup; wat vervelend voor je collega en met zijn 2en nog wel.... uhhhh jemig vergeet alles momenteel....ben wat ziekjes namelijk Sigrid ook zeg, zo zielig. Ze spuugt enorm veel en is heel huilerig. Als ze en scheet laat is het een natte scheet. We houden het in de gaten en gelukkig drinkt ze wel maar toch...mijn meisje.... Lumea hoe is ie? Mooi buikje heb je hoor. Zag het op hyves..... Moor je sm woont in friesland toch????? Kom je gezellig bij mij Werd vandaag gecomplimenteerd dat ik de friese taal zo goed beheerste.....net als doutzen kroes hahaha........ Oja heb een leuk kerstcadeau gekregen.... een vaatwasser..minpuntje hij komt na de kerst.....hmmmmmmmmmmmm meiden fijne avond zal weer met mijn stoofpeertjes bezig liefs ink
@ Helma: @ Jutte: zoiets zou ik nou ook doen.....word er altijd heel melig van Ff hyves lezen......... @ Muissie: Ik zal het in 1 woord omschrijven.......DUH!!!!!!!! Je hebt helemaal gelijk, niet twijfelen.
Moppie's! Even een tv tipje van de avond! Nu bezig op Nederland 1.. Het Knoop Gala! Zooo ontroerend! zijn verstandelijk gehandicapten die zingen of instrument bespelen met een BN'er!
EN! Natuurlijk heel erg bedankt voor jullie steun en reacties! doet me goed~!!!! jullie zijn zooooo lief! Dikke kussssssss!