Lief he die foto's. Melvin huilt echt bijna nooit en doet het goed. Hij eet nu sinds een week fruit (half potje) en het gaat onwijs goed. Ik ga komende week ook met groente starten. Hij doet het goed op de 4 flessen (210/7) die hij nu nog krijgt en slaapt zelfs heel goed door waar ik heel blij om ben. Mijn meiden doen het ook erg goed alleen heeft Nienke wat last van de spanning rond de feestdagen, maar ze heeft er wel zin in. Hoe is het verder hier???? Er is weinig blijven hangen voor wat ik gelezen heb eerlijk gezegd.
Ben ik weer ff ga verder lezen @ Lumea jeeej alles weer goed bij de vk vind het toch wel spannend worden wanneer jullie minimensje zich gaat aanbieden kan natuurlijk elk moment nu he ik ga jou zo ook op de lijst aanpassen ow kerstpakket gehad leuk hier geen een dit jaar @ Jutte gelukkig jou ook weer gespot gewoon druk dus geen sorry voor de lijst het is allemaal vrijwillig he en lukt het ff niet dan pech hoor komt het daarna wel weer gaat zo gelijk ff op jullie website kijken voor de Jelka pics hahaha leuk hoor moet toch zeker even vaker spieken op jullie site @ Lies had je gister pas de kaartjes gehad zo heey die hebben er wel heel lang over gedaan @ pupke meis moelijk hoor je mond houden in zo een situatie maar misschien wel het verstandigsd geweest knap hoor wooow shirtstjes ikke wilde ook een shirt pup maar ben er niet meer aan toegekomen om je te mailen toen dus worden er 6 scheelt weer 1 @ Daan alle dagen alleen jaks hier 2 kerstdag en oud en nieuw alleen morgen gaan we naar tiel als het niet te glad word dan @ moor sterkte de komende dagen @ muis ga zo ff berichtje lezen hyves *** gelezen *** en zeer terecht je kent mijn geschiedenis misschien nog wel @ wendynoa beterschap @ Loel wat heb je toch een fijne mams die zoveel doet in je huissie en op Roan past @ ink mooi cadeau had ik vorig jaar @ Moor maarten dus ook weer roken ik heb met sjoerd de afspraak dat hij buiten rookt en wat denk je heb hem al een paar keer binnen betrapt grrrrrrr ik baal daar zo van. waarom stopt hij niet gewoon of gaat hij dan niet buiten staan @ zo weer even pauze Lisanne hoor ik mompelen dus die gaat even in badje aangezien ze vandaag helemaal der eigen heeft ondergepoept en nogal naar verzuurde melk ruikt wat eruit is gekomen in de loop van de dag later weer verder reageren
Heb ik iets gemist? Zijn er stomers voor het schoonmaken van een badkamer? Maareh, heeft iemand van je familie misschien reservesleutels van je zus d'r huis zodat je ze toch op kan halen? @ beebie: wow, je verveelt je gewoon tijdens je verlof .....ik kan je meedelen dat verhuizen 6 wk voordat je uitgerekend bent daar een hele goede remedie voor is. Maarja daar heb je nu niets meer aan . Maar kan me heel goed voorstellen dat je je collega's mist. Mooi dat alles goed was bij de verloskundige. En jullie weten nu dus toch nog wat het is....... @ desert: mensen die ruzie maken bij het vlees . Ik moest dus nog wat inkopen doen vandaag. Gros hadden we vorige wk zaterdag al ingeslagen. Had me dus voorbereid op onwijze drukte en onaardige mensen (na de verhalen die ik hier gisteren las), maar het was eigenlijk vrij rustig. Ik ging vanmiddag om 16.00, de hoos was toen kennelijk al geweest. En wat onwijs lief van die vriend om die banner te maken *smelt*. En wat onwijs lief die banner van jou voor ons allemaal bedoelt *dubbele smelt* @ alle meiden die een banner geplaatst hebben: LIEF!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ Daan: echt echt echt echt echt echt echt schandalig van die kwikfitters :x. Krijg flashbacks vh babypoepverhaal: baby onder, mama onder, bank onder. Mama in paniek: waar moet ik beginnen met schoonmaken: de baby, de bank, mezelf????? Dat was ik, de vorige keer dat je er over schreef was je het duidelijk zo spuugzat en ik was erg benieuwd of je al wat anders had. Je baas heeft wel een aparte manier van haar personeel aan zich te binden @ Daffie: wat een leuke foto's!!!! Wat een heerlijk ventje is Melvin. @ Knip: ja het zou ieder moment kunnen, maar een kerstkindje lijkt me toch niet echt wat. Was vandaag echt zo moe na het boodschappen doen. Heb ook alvast een cadeau voor Lumeaman gekocht die in januari jarig is. Morgen (als het niet ijzelt) gaan we naar A'dam naar de kerstdienst. Erg veel zin in. Er is dan aansluitend kinderkerstfeest, dat vond ik als kind al helemaal geweldig. En nu zie je die gelukkige snuitjes vd kinderen als ze de liedjes zingen/ teksten opzeggen / toneelstuk doen. Mooi hoor. Iedereen goede kerst toegewenst. Wij gaan niet veel bijzonders doen. Blijven een beetje in de buurt van thuis. Tweede kerstdag komt m'n zus met d'r gezin gourmetten. Maar alle afspraken die ik nu maak zijn onder voorbehoud .
Haii meiden! Vrolijk kerstfeeeeeeest!! Weet je wat ik me gister nou ineens afvroeg(kwam door een AH reclame hoor) waarom iedereen met kerst altijd van die moeilijk benaamde dingen eet..waarom niet gewoon een biefstukje ofzo? En waarom eten ze die moeilijk benaamde dingen niet op bijv 23 januari? Mja ben zelf niet echt het type van de vreemde gerechten, geef mij maar een biefstuk hahaha Daan, ik sluit me bij jou aan, hou ook nie van chocolade hahaha Fijne dag iedereen en geniet, maar geen ruzie..het is tenslotte kerst
Hey meiden, Merry Christmas ..... het is mooi hier.. het heeft vannacht gesneeuwd en sneeuwt nog steeds. Alles ziet wit. Iedereen een hele fijne dag gewenst. @ Sas: ik ben ook niet zo van die moeilijke gerechten.. ga vandaag gourmetten met de meiden en morgen eet ik kip kerrie... eet liever gewoon maar ja ieder z'n eigen smaak he. Ik lust wel chocola maar ik mag het niet hebben vanwege mijn bloedsuikerspiegel.
Uit België en van ons (bijna) drietjes wensen wij jullie een vrolijke kerst, of je het nu met gourmet viert of met biefstuk en frietjes!
Eventjes snel, want ga zo de pc opbergen : Leuk zeg, dat berichtje op tv! Hier hebben we dat ook, op tv1, maar je krijgt er bijna niets opgezet. Handig dan, Sas @beebie: je mag je hier wat komen vervelen hoor meid, ik moet nog wel wat doen @Daan: ieeeks, poepvoetjes! Naja, mss is het ergens in Hollywood wel een str*ntdure (hihi, de ironie...) schoonheidsbehandeling, babypoep! @knip: waaw, wat een luxe zeg, Lisanne die zo goed geslapen heeft de laatste paar dagen! @daffie: blergh zeg, net zoals Loel hoop ik dat 2010 een jaar mag worden met heel veel geluk! Mooie foto's en kids hoor! Melvin is erg veranderd! En de rest, een fijne kerst! Ik heb gisteren 4 pakjes gekregen van mijn ventje, lalalaaaa! Een nieuwe gsm, 2 boeken (dossier K en The Lost Symbol) en een flesje Cool Water van Davidoff. En hij had ook nog een knuffeltje voor zoonlief gekocht! Ik had voor hem een draagbaar telefoontoestel (was het zat om altijd in de gang te staan als er gebeld werd ), een das, stripverhaaltjes, scheerkwast en materiaal om te gaan vissen. Was heel erg leuk, straks nog pakjes, woei! Heb alleen vannacht niets geslapen. Heb op de bank wat geknord, om 2u naar boven, half 4 naar beneden tv kijken. 5u terug naar boven, half 6 beneden cornflakes eten en om 7u op de bank in slaap gevallen! Hallelujah, hoop dat ik op het kerstfeest bij mijn tante straks niet zit te ronken aan tafel!
hahahaha sas geen moeilijk dingen eten op 23 januari? ik eet altijd moeilijk op Muisman zn verjaardag hoor
goedenmiddag, Fijne 1e kerstdag allemaal maak er een leuke dag van @ sas ja a;weer een jaar gelden dat je zwanger raakte raar idee he @ pup had jij niet een positieve test op 1e kerstdag ? @ Lies kijk jij een beetje uit meis bijna flauwvallen op wc let op jezelf he @ helma badkamer nog gelukt met emmer en spons? @ hahaha daan hier lisanne 2 weken maar ook overal liggen spuugdoekjes voor ons spugertje @ beebie raar he heb je eindelijk verlof ga je je werk missen snapte er ook niks van @ Miranda nog gefeliciteerd met hubbie @ heb best wat 3fm zitten kijken maar de smsjes gemist jammer maar als nog bedankt meiden @ Daan gehoortest nemen ze hier dus niet gelijk af met de hielprik krijg je een andere oproep voor echt dom maar goed ze heeft hem goed doorstaan @ daffie meid het zit jou ook niet mee he dikke knuffel leuke foto zo met zijn 3tjes @ Daan hahaha vond je niet kortaf hoor was een normale vraag ik kan niet goed stilzitten dat weet je nu toch wel ik neem als ik er aan toe kom echt me rust heb net ook tot half 12 in me bed gelegen zo moe was ik.en uiteindelijk zijn we niet meer naar tiel gegaan was te gevaarlijk vannacht kwam Lisanne gewoon weer om half 5 dus weinig slaap gehad. aangezien nadat we haar op bed hadden gelegt we weer eens een keer intiem waren geweest en het viel me heel erg mee deed geen pijn ofzo alleen die rubbers jaks Het spugen gaat wel wat beter maar ze blijft het wel doen het voordeel is wel dat we nu niet haar fles uit de mond hoeven te trekken want ze doet nu automatische 15 tot 20 min over de fles omdat het er moeilijker uit gaat. niet van chocolade en chips houden wooooow wilde dat ik dat had en vooral in de zwangerschap de chocola @ Daffie nog meer leuke foto's mooi hoor @ Lumea nee kerstkindje of oud en nieuw kindje lijkt me ook niet zo leuk hoor @ Sas wij gaan gewoon gourmetten met normaal vlees @ daffie hier geen sbneeuw @ Lies komt me bekend voor dat niet slapen na de zwangerschap is het bij mij wel over gegaan gelukkig alleen nu houd Lisanne ons soms wakker leuke pakjes heb je gehad hoor zo ik heb nu alles bij gelezen ga me eigen nu maar eens aankleden al word het een normale spijkerbroek want nog niet alles past Lisanne zo eens een schone broek geven , de fles en netjes aankleden en dan gaan we naar mijn paps en mams in tiel 1e kerstdag vieren dus tot morgen meiden
Fijne 1e kerstdag allemaal!!! Wij zijn vandaag lekker met z'n 3-tjes. Manlief is namelijk nu ziek. Kijken of hij morgen beter is dan gaan we nog even naar mijn familie. En anders wordt het dus een rustige kerst. Even uit het hoofd: @Moor, jakkie Maarten weer roken, balen hoor @Knip, wat ben je toch lekker actief in je kraamtijd (die duurt 6 weken). Ik ben erg jaloers op de slaaptijden van Lisanne. Geniet er maar van. Sem komt helaas nog elke 3 a 4 uur, dus ook 's nachts Wow en ook al weer intiem, ik moet er nog niet aan denken @Muis, hmmm baan niet leuk maar niet kunnen opzeggen, rare chef hoor. Poesie gelukkig weer terecht @Jutte, druk met werk maar nu lekker vrij @Daffie, wat een leuke foto's, erg schattige kinderen @Daan, niet de dagen verslapen hoor, gewoon gezellig maken met z'n drietjes @Pup, ook al niet gezellig op het werk. Snap wel dat je uit behoud niet hebt ingegrepen maar wel rot voor collega hoor @Xander, groeien jongen, groeien!!! @Ink, vaatwasser!! leuk om naar uit te kijken tijdens de kerstafwas @Desert, Roan lachen om het niezen, funny hoor @Daan, hier ook "mama"vlekken op de trui . Vriend van ons heeft ook erg slechte ervaringen met de kwikfit in Apeldoorn. Hij had een accu laten vervangen en is 3x terug geweest en moest steeds weer bijbetalen. Totdat hij heel boos was en naar de naastgelegen VW garage was gegaan. Bleek er een te lichte accu in gezet te zijn. Hij is terug gegaan naar de Kwikfit maar die wilde geen geld teruggeven. Echt heel slecht @Lumea, spannend hoor met ruim 38 wkn, zeker nu met de feestdagen, duimen dat het binnenblijft tot 2 januari @Lies, oooh ja slecht slapen tijdens zwangerschap, was het al bijna weer vergeten, sterkte! @Beebie, haha toch nieuwsgierig. Ik wilde het al weten toen ik net de zwangerschapstest had gedaan dus nog knap dat je zo lang hebt gewacht. Een vriendin van mij heeft net de 20 wkn echo gehad en die heeft het op een briefje laten schrijven en in een dichtgeplakte enveloppe gestopt. Zo knap dat ze het nog niet heeft opengemaakt. Jeetje wat zijn er een aantal vroeg met bijvoeden. Ik heb hier het plan om dat pas vanaf 6 maanden te doen omdat ik zelf nogal allergisch ben en dat zou dan beter zijn voor de kleine. Zij er hier meer die daar ervaring mee hebben? Wat zijn redenen om toch eerder te beginnen? Zo en nu een borstvoeding en dan aan het diner
Kan niet slapen. Enneh...het is in ieder geval geen kerstkindje geworden . Of telt 2e kerstdag ook als kerstkind . Nee hoor, het voelt hier allemaal errug rustig. Kerst was ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeel rustig dit jaar. We wilden eigenlijk naar Amsterdam voor de kerstdienst, maar uiteindelijk toen het ging regenen met kans op gladheid toch maar besloten het niet te riskeren. Dus hiero naar een kerkdienst geweest, maar da's toch een beetje anders dan bij je oude vertrouwde kerk met alle mensen die je kent. Daarna naar huis en lekker koffie gedronken. Eindelijk zet ik nu ook cappucino met het apparaat. Was er steeds maar niet aan toe gekomen om uit te zoeken hoe dat moest. 's Middags nog even liggen tukken en vanavond hebben we onze nieuwe fotocamera maar eens getest. Uitgebreid foto's gemaakt. Wat vliegt de tijd, zelfs als het zo'n rustige kerstdag is. @ Sas: wij hebben vandaag heel normaal gegeten: lasagna. Morgen gaan we gourmetten met m'n zus. @ Lieselke: jij had dus ook een baggernacht gisteren. Ik ook hoor. Heb de uurtjes voorbij zien gaan, poehe wat was ik moe vannochtend. Ben je nog in slaap gevallen bij je tante aan tafel???? @ Knip: actieveling die je bent . Ik ben met geen stok vooruit te branden hier. Wel heel goed in delegeren . En gelijk heb je hoor dat jullie niet meer naar Tiel gegaan zijn. Het is gewoon het risico niet waard. @ Wendy: wat leuk dat je vriendin dat ook gedaan heeft met de 20 wk echo. Wij hebben precies hetzelfde gedaan en de envelop zit nog dicht in de map. Ben nu wel heel benieuwd hoor of het een jongen of meisje is. Iedereen een fijne 2e kerstdag toegewenst!!!!
Morgen! fijne 2de kerstdag allemaal! Hier ga ik aan de kook zo, krijgen namiddag schoonmama, -broers en - zus over de vloer. Gisteren was wel leuk, zijn 's avonds nog even bij Marieke geweest en heb nog foto van Xander gezien, wat is het een molpje zeg! Maar hij doet het prima, de dokters spreken niets dan lof over hem! Hier wel moe - na die zeer korte nacht van eergister - omdat onze hond het al de hele ochtend nodig vondt om kerstconcert te geven en we weten niet waarom... En als zo'n donkere labrador begint te blaffen om neiets, gaat dat snel op de zenuwen werken... Ik ga me maar eens in wat kleren-die-vuil-mogen-worden hijsen en aan de slag met de groenten Fijne 2de kerstdag!
goedenmorgen meiden, Allemaal leuke 1e kerstdag gehad? Wij in elk geval wel zijn bij pa en ma geweest en hebben daar gegourmet Daarna nog cadeautjes uitgepakt vooral voor Lisanne en me oom en tante kwamen nog en ja daar was de kerstman ook al geweest voor Lisanne dus ze is alweer ontzettend verwend we waren om half 2 thuis en wat een geluk zeg Lisanne heeft gewoon weer tot 8.45 uur geslapen dus Mama heeft toch ook nog goed geslapen.Papa ligt nu samen met dochter lief nog op 1 oor @ wendy ben ook erg blij met het doorslapen van me meisje is nog niet elke nacht maar de nachten die ze het doet I love it en het intiem zijn tja ik heb geen hechtingen knip/scheur of zo gehad dus alles is alweer geheeld heb ik ook super geluk bij natuurlijk @ Lumea dus geen kerstkindje gelukkig nou laat die frummel dan nog maar even wachten tot 2010 is wel leuker foto's wanneer krijgen wij weer mooie te zien @ Lies kookse en doe rustig aan he neem wel je rust vooral na an die slechte nachten @ Marieke fijn dat xander het zo goed doet hij is gewoon echt een vechtertje ow en dat was alles wat er gescheven is nou ja iedereen een hele fijne 2de kerstdag ik ga me maar eens wassen en aankleden nu
whaaaaaaa!!!!! Ik wil niet meer gisteren en eergisteren mijn schoonouders die ik zo vreselijk spuugzat ben. Hun huis is verkocht, dus ze komen weer deze kant op verhuizen. #($@*#&#@$)(*%@@#^%#*)!)#%$. pardon. Lauren is op het moment niet stil te krijgen. Ligt nu ook in de box onbedaarlijk te huilen. Heel af en toe lijkt ze stil te worden maar begint ze na 3 seconden toch weer. Met dr lopen heeft geen zin, wipper niet, schommel niet, niets!! Eten heeft ze om 9 uur gehad, dus weer honger lijkt me sterk... Zucht, moeilijk dit. Kus voor iedereen en sorry dat ik zo even de kerstsfeer kom vergallen. Maar, zoals bekend. Ik heb altijd al een pesthekel aan deze dagen. Dit helpt ook niet echt. Maarten was gisteren en eergisteren ziek bij zijn ouders, heeft alleen maar geslapen en laat mij met ze zitten. Nu is ie toch gaan werken, zal je zien gaan we straks naar mijn ouders, gaat ie niet mee... is ie weer te ziek.
wow... ze is stil! na een dikke 20 minuten!! ben nu zelf wel helemaal van de leg, jankend op de bank. wat een verdriet in dat meisje! dat laten huilen is zo vreselijk niets voor mij he!
Moor neeeee ik heb onwijs met je te doen jammer dat hun huis zo snel verkocht is zeg Lauren niet stil te krijgen aaaaaaah ondragelijk die huiltjes ik kan er ook niet tegen hoor **edit ze is nu stil gelukkig maar** Dikke knuffel voor jou
@knip: fijn dat Lisanne weer zo verwend is zeg! en jullie ook lekker kunnen slapen, zalig! @moor: poehe, da's ook maar niks dat ze dichterbij komen wonen... Het gaat nu al niet goed, blergh. En Maarten ziek bij zijn ouders, nu werken dus ik zeg dat ie ook maar mee moet naar jouw ouders! Denk wel dat jij al veel voor hem over hebt. En meisje is stil nu, gelukkig! Kan hartverscheurend zijn he, dat gehuil... Dikke dikke troostknuffel! Ik ga verder aan de kook, is bijna klaar hoor, maar moet binnen een uurtje het vlees gaan halen en dan dat nog klaarmaken.