Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Goedemorgen allemaal,

Eerste kerstdag was hier ook geslaagd. Ben lekker aan het knutselen geweest met mijn meiden en we hebben heerlijk gegourmet gisteravond en dat was reuzegezellig.
    Ik wil jullie bedanken voor jullie lieve reacties en ga ervan uit dat 2010 mijn jaar gaat worden. Ik blijf gewoon positief ondanks alles. Mijn geluk komt echt wel. Ik ben heel erg gelukkig met mijn kinderen en ga ervan uit dat 2010 een nieuwe start voor ons gaat opleveren.

@ Lies: Melvin verandert echt heel hard op het moment en het is een onwijs vrolijk kereltje. Ik vind zelf dat hij veel van zijn vader weg heeft.

@ Knip: de dag begon gisteren hier heel mooi met al die sneeuw, maar al gauw ging het over in regen en dooit het nu heel hard weg. Wel lekker dat alles goed gaat bij je.

@ Wendynoa: ik ben pas met 5 maanden echt begonnen met bijvoeden en toen was Melvin er ook echt aan toe. Hij krijgt nu al bijna 2 weken alleen een potje fruit en ik ga aanstaande week starten met groente. Melvin krijgt wel vanaf 4 maanden al rijstebloem, maar dat had het consultatiebureau geadviseerd vanwege het slechte doorslapen. Hoe is het nu bij jou???

@ Marieke: wel lekker dat het zo goed gaat met Xander. Het is wel een goed teken dat de artsen vol lof over hem spreken. Ben wel blij voor je hoor na alles wat je doorstaan hebt.

@ Moor: jeetje wat balen voor je dat je schoonouders dichtbij komen wonen. Ik zou dat in jouw plaats zeker niet fijn vinden. Het gaat nu al niet goed dus laat staan als ze in de buurt komen wonen. Ik denk dan dat ze aldoor maar aan komen waaien juist en dat is niet waar je op zit te wachten lijkt mij.
    Wat vreselijk voor je dat Lauren zo aan het huilen was gisteren. Kan me voorstellen dat het niet fijn was. Misschien een sprongetje?? Ik hoop voor je dat het vandaag beter gaat. In ieder geval een hele dikke knuf.
    Je komt het kerstfeest niet vergallen. Ik heb er net zo'n hekel aan als jij dus weet waar je over praat. Ik probeer het dan gezellig te houden voor mijn meiden en het met hun te vieren, maar niet meer dan dat. Het moet wel leuk blijven.

@ Lies: kook ze en veel plezier vandaag.

Ik wens iedereen een fijne tweede kerstdag toe. Ik doe vandaag niet al teveel. Ga vanavond aan de kip kerrie met de meiden. Vanmiddag even een tafelvoetbalspel in elkaar zetten met de meiden die ze van hun vader hebben gehad (had hij in zijn kerstpakket).

2. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Voor iedereen nog hele fijne Kerstdagen, ookal is nummer één dan al achter de rug.

Ach Moor, wat sneu dat Lauren zo overstuur is. En dat je schoonouders weer dichterbij komen wonen ... Dat zal jij niet verzonnen hebben.

Lekker Knip dat je weer helemaal op de been bent en alles al goed geheeld bent. Zie je dat je veel drukker hebt gemaakt om alles, dan nu het geval is. Je bent een kei!

Wat een goed nieuws dat alles met Xander steeds voorspoedig gaat. Wat een kanjer is hij toch.

Voor mij nu ook tijd om eindelijk een beetje bij te komen. Donderdag tot over zessen moeten werken omdat een WERKELOZE man zijn twee kinderen pas om ZES uur haalde en ook nog probeerde te rekken met weggaan. Alle andere kinderen waren voor kwart voor vijf al opgehaald. Leuke kerstavond op deze manier.
    Gisteren kwamen familieleden van mijn kant bij ons eten. Mijn zwager is visagist, dus hij heeft me feestelijk opgemaakt (heerlijk als het wordt gedaan voor je). Jan heeft gekookt, gebakken en gedaan en dat is hem goed afgegaan. De familie was vol lof.
    Al met al was het na tweeën voordat wij naar boven gingen, dus ik denk dat ik zo met dekbed en al even op de bank bij ga komen. Uitslapen zat er niet bij vanochtend. De honden hadden cadeaus klaargelegd dus dat werd gelijk alle spullen omhoog en dweilen. Joepie! ;)

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    oooh even een hele dikke super knuffel voor moortje!

*HUGGERDEHUGHUG*

4. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Dag lieve dinnetjes.....
    Vrolijk kerstfeest allemaal!

Zal eerst even verslag doen van Brussel:
    Donderdagmiddag, helemaal om te vertrekken. Auto ingepakt, poesjes een knuffel en gaan. G start de auto: poef! Niets meer.....
    $&*&($^@ Service van Volvo gebeld, en wachten maar!
    Gelukkig waren ze er binnen een half uur met een nieuwe accu! Probleem opgelost!
    In Brussel echt heerlijk gewandeld en gegeten.... (gisteravond zelfs genoten van een glaasje bubbels ;) )
    Gisterochtend voelde ik in bed 2 plopjes in mijn onderbuik..... Zal het de baby geweest zijn? Darmen zitten daar namelijk niet meer :D
    Vanacht ziek geweest van het zuur! Ook overleefd....
    En nu weer heerlijk thuis!

Oja! G heeft de manier gevonden om de bevalling makkelijker te maken :
    Een broodje Osdorper (met carpaccio en alles er op en er aan ) voor rmijn neus houden! Aangezien ik daar al vanaf het begin om loop te zeuren :D

Dikke kerstkus voor iedereen!

5. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    #29385 Lumea, 26 dec 2009
    Laatst bewerkt: 26 dec 2009
    :D:D:D
    ha ha ha doet me denken aan heel wat jaartjes terug toen een collega aan het bevallen was en alles en iedereen bij elkaar schold. Zij had ook heel veel lopen zeuren om carpaccio en filet americain enz. Dus haar man zei tijdens de heftige weeen: schat denk maar aan dat heerlijke broodje filet americain dat je straks weer mag. Waarop zei hem toeschreeuwde:
    WEET JE WAT JIJ KAN MET DAT BROODJE FILET AMERICAIN, STOP HET MAAR IN JE ........!!!!!!!!:x:x:x:x:x:x

Het kan trouwens best dat je de baby gevoeld hebt. Bij Maureen voelde ik het voor het eerst met 18 wk, maar er zijn er wel meer hoor die het al eerder voelen.

@ Kwie: oh dat is wel erg zeg dat je nog zo laat moest werken op kerstavond. Die man heeft zich niet echt in jullie verplaatst. En de honden voor wat mindere vroege cadeautjes voor jullie gezorgd: :(
    @ Moor: misschien een voordeel dat je schoonouders dichterbij komen wonen is dat je er niet zo lang naar toe hoeft? Ik probeer ook maar iets te bedenken om je op te beuren ;). Knuffel voor jou meissie. Ben blij dat Lauren na een tijdje toch nog stil werd. Je kunt je door dat gehuil echt radeloos voelen. Nog een knuffel voor jou.
    @ Lieselke: en hoe is je diner geweest? En fijn goed nieuws over Xander te horen :).
    @ Daffie: jij ook een relaxte kerst gehad dus.

Hier hebben we vandaag m'n zus en d'r gezin op visite gehad. Was erg gezellig en we hebben gegourmet.

6. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Speciaal voor jou nog even een op de rmmc hyves gezet. Het is ook een buikfoto, maar zonder die kleine meis van ons.

7. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Tjonge wat is het rustig hier. Kan goed merken dat iedereen vanalles aan het doen is.

@ Moor: je hebt pb.
    @ iedereen: welterusten

Ik ga maar eens in bad zitten. Heb ik nog niet gedaan sinds we hier wonen en dat wil ik toch nog wel eventjes voordat het straks misschien niet meer mag.

8. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Het is zeker rustig. Heb me vandaag wel vermaakt met mijn kinderen. Heb voor de meiden het tafelvoetbalspel in elkaar gezet en dat ging goed.. was alleen zo slim om wat te vergeten dus kon ie weer uit elkaar maar oke hij is in elkaar nu en we kunnen voetballen. Verder heb ik het rustig gehouden vandaag.

Ik ga zo lekker slapen.

Iedereen welterusten en slaap lekker!!!!!!!!

9. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Morgen!

Hehe, de kerstdagen zitten er weer op, eventjes rustig aan wat eten en bezoekjes betreft! Was heel leuk gisteren, heb een luieremmer van sangenic gekregen en nog wat rompertjes, sokjes en een pakje voor de kleine. Zal zo een foto van de kerststronk die we als dessert gegeten hebben posten, ze vonden het heeeul lekker allemaal :)

Mannetje ligt nog in bed, ik kon niet meer blijven liggen, rugpijn... :(

@daffie: fijne kerstdagen gehad dus! En een tafelvoetbalspel, tof zeg!

@lumea: waaaaah, nog 6 dagen!!!!! Hoe voel je je? Zo te lezen gaat alles nog wel goed met je, maar het wordt toch wel echt suuuuperspannend nu!

@moettie: 't was dus leuk in brussel! Fijn dat je er toch van hebt kunnen genieten, ondanks de slechte start van de auto... En ik kijk ook wel uit hoor, terug americain, mosseltjes, steak saignant... *kwijl kwijl*

Ik ga m'n tasje koffie eens opdrinken en kijken of de foto van het dessert gelukt is :-D

10. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    De homemade kerststronk! Straks nog een stukje eten bij een tasje koffie, jamjam!

11. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Zo, we hebben de kerst overleefd. Ik ben net als Moor, vind kerst niet zo heel leuk, altijd die verplichtingen...die we nu al een paar jaar afschieten, maar toch, het blijft toch zo'n sfeertje!
    Hoewel we het er wel over eens zijn dat 1e kerstdag wel één van de betere van de afgelopen jaren was! Eerst even bij oma op de koffie, nog even naar huis en toen uit eten. Helaas was Jelka een beetje onrustig, maar doordat we in een aparte eetkamer van het restaurant zaten, was dat geen storende factor. Mirthe heeft zich keurig gedragen en kon in die kamer ook gewoon over de vloer rollen enzo ;) en haar speelgoed overal slingeren.
    We waren met een heerlijk klein groepje (oom en tante met gezin, oma en mijn ouders) en het was erg gezellig!

Gister daarentegen....Jelka helemaal van de leg, toch onrustig geweest met Kerst? Net als Lauren ontroostbaar en ze heeft uiteindelijk bijna de hele dag op schoot liggen slapen...zelfs een fles overgeslagen daardoor :$. 's avonds gaat ze normaal na de laatste fles zonder mokken lief slapen, nu had ze 10 minuten huilen nodig :(

Oh ik hoop dat het alleen gister was, nu ligt ze te mokken in de box, even kroelen......zo ze is weer tevreden.

Vanmiddag moeten we naar zwagers verjaardag. Heb er, als Jelka weer zo onrustig blijkt, geen trek in. Dan ga ik niet, niet met Jelka in ieder geval. Maar goed, zoals ze nu in de box ligt zal het wel goed gaan, maar dan wordt het dus geen doorgeeffeestje en blijft Jelka lekker bij mama zitten.....zal mijn schoonmoeder wel weer van balen, maar who cares!

*leeft zo ontzettend met Moor mee....*
    Maar je kunt het ook zonnig inzien. Nu hoef je geen twee dagen meer langs, kan je volgend jaar kerst even op de koffie. Maar: GEEN SLEUTEL GEVEN enzo hè......gewoon vertellen dat - als ze in de buurt wonen - dit niet betekent dat je ze elke dag hoeft te zien, brrrr...vreselijk lijkt me dat!

@ Knip, slaapt Lisanne al door?!?!? Wauw zeg!
    @ Lumea, geen kerstkindje, wel zo lekker hoor, lijkt me niets....mijn moeder was 1e kerstdag uitgerekend van mij, daar heb ik zelf een stokje voor gestoken, haha
    @ Lies, wat fijn dat je bij Marieke langs bent geweest.... Doe je wel een beetje rustig aan nu, zo hoogzwanger?
    @ Marieke, dus Xander groeit goed en de artsen zijn vol lof, mooi zo!
    @ Daffie, je kerst klinkt relaxt en gezellig, dat lijkt me een goede start voor betere tijden!

*gister een poging tot rijstebloem in de fles van Jelka, maar ze moest er niets van hebben. Ik weet alleen even niet hoeveel Rinke erin gestopt had, misschien even rustig de schepjes opbouwen....*
    Goh, ze is alweer vier maanden...

@ Kwie, wat achterlijk hè? Een juf van het kdv van Mirthe vertelde dat ze vorig jaar ook een keer tot half zeven moest wachten (terwijl ze normaal gesproken al om zes uur dicht gaan, zucht). Bedenken die mensen niet dat juffen ook kerstavond vieren???

Vandaag wel kunnen uitslapen?
    Voor jou iets meer voorspoed voor 2010 hè, we gaan er een knallend jaar van maken!

@ Helma, plopjes, ja hoor, kunnen van beeb zijn! En die G, heeft HET snelle bevallings-middel uitgevonden, snel naar het beste idee van NL ermee!!!!

@ Lumea, hahahaha, vloekende bevallende dames, tja, daar kan een man helemaal niets goeds bij doen hè, zie het helemaal voor me!

Zo, nog even Lumeas buik bekijken en dan de tafel dekken voor het ontbijt.....of zullen we het brunch noemen?!?!?

Tot later ladies, luv-u

12. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Haaai lieverds!!

Dank jullie wel voor de lieve reacties op mijn gemopper van gisteren en eergisteren!
    Wat Lumea en Jutte zeggen is waar hoor, als ze straks verhuisd zijn hoef ik niet meer 2 dagen daar naar toe! Kopje koffie zo nu en dan en Moor heeft waar aan dr verplichtingen voldaan!!

Gelukkig heeft Lauren gisteren wel weer een goede dag gehad hoor! Lekker bij oma gehangen en opa heeft de samba gedanst met d'r toen ze krampjes had!
    Nu ga ik haar even in de box leggen, het is weer brultijd. Gaat half 11 een jengelmomentje zijn?

Zo, in de box, mobile aan maar geloof niet dat ze het er mee eens is! Even jammer hoor. Ik maak een bakkie voor mijzelf en ga eens even kijken naar de tv ofzo.

Zo te horen hebben jullie best leuke dagen gehad, ondanks stukkende auto's, lastige familieleden en sputterende baby's!

Ik ga vandaag maar Lauren verhuizen van wiegje naar ledikantje. Ze past niet zo lekker meer! Ze groeit te hard :D

13. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Ja, dat wiegje naar ledikantje gaan wij morgen ook maar eens doen.....ja, vier maanden is lang zat, nu begint het echt TE klein te worden (we hebben niet zo'n heeeeel klein wiegje hoor, voordat iedereen denkt NU PAS!?!?!

Oeh, *gaaaaap* en dan moeten we zo nog een uur in de auto naar Barendrecht *gaat nog maar even een bakkie koffie zetten*

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

wow, NU PAS :D dat is dan inderdaad geen klein wiegje zeg!
    Hier past ze nog wel hoor, alleen vind ik het er niet zo comfortabel er meer uitzien.
    Goeie reis Jutte.

15. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Neh, dat is het meer hoor niet meer comfortabel. Als we Jelka 's ochtends uit haar bedje halen, ligt ze met de armen wijd aan beide kanten de spijltjes vast te houden hihi alsof ze bang is eruit te vallen....
    Dus nu ze bij de spijltjes kan is het einde oefening. En straks ligt er dan ineens weer een heeeeel klein popje in een megagroot bed, haha

16. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

dat is precies waarom ik haar hier over wil gaan leggen. Heb ik trouwens nu al gedaan, ze ligt er nu al weer een drie kwartier in te slapen. Hopelijk nog een uurtje!
    Ze lag vanmorgen met d'r armpjes te zwaaien en daarmee zo tussen de spijltjes en de bovenrand te meppen dat ik dacht: neeeee, tijd om te verhuizen!

Hoe is het met je stuitje Jutte? Je had weer last las ik laatst?

17. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Haaai meiden!

Na mijn kerst was ook niet zo zo! Eerste kerstdag wel, lekker bij mijn schoonvader gegeten..gister was een drama..we gingen dus bowlen..oke, ryan sliep, we gingen eten en ryan heeft aan een stuk liggen huilen, tot mark en ik op ons tandvlees liepen en dachten we gaan maar naar huis...kortom, om half 8 was ik al thuis..kon wel janken joh...
    En ik had al eerder tegen mijn ma gezegd, dat ik het niet prettig vind als ryan van hand tot hand gaat..ryan vind dat trouwens ook! En daar ineens lag ie bijmijn broer in zijn armen en toen bij mijn nichtje van 6, pffff en ze lieten m ook niet met rust..

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA zo dat moest er uit hahaha

Gelukkig is kerst voorbij en met oud en nieuw zijn we lekker thuis! HEeeeeeerlijk!

Goh Knip, al sex gehad, binnen 2 weken, pffffffff moest er niet aan denken hahaha

Moor, heb je net gesmst, dikke knuffel!

kuskus

18. WendyNoa

WendyNoa Actief lid

16 okt 2009
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even vluchtig gelezen. Ga straks even rustig lezen en reageren.
    Gisteren was manlief weer beter dus zijn we naar mijn familie geweest, dat was erg gezellig. Door de ziekte van man heb ik dit jaar een schoonmonstervrije kerst gehad. Heerlijk! Door de scheiding van mijn schoonouders en nieuwe relaties, heb ik 2 schoonmoeders en door alle verstoorde relaties ook altijd 2x kerst bij de schoonfamilie (dit jaar was de planning kerstavond en 1e kerstdag). Vanochtend ging de telefoon en via de nummermelder zag ik dat het schoonmoeder was. Lekker niet opgenomen want haar kennende wil ze dan voorstellen om vandaag langs te komen. En daar hebben we geen zin in. Nu lekker wandelen en dan genieten van warme choco met slagroom, yummie.

19. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ff foon zoeken, zo terug

20. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hihi gekke sas ;) tja, jij hebt ze gezien :D
    ook niet zo leuk gehad dus. jammer he, dat mensen gewoon niet luisteren he?!

Wendy, goed zo! Niet opnemen ;) doe ik ook hoor, als ik zie dat ze belt en ik er geen zin in heb. Dan bel ik tegen de tijd dat ze gaan eten terug want dan hebben ze toch geen tijd :)

hier is monstertje net wakker geworden, nog niet geheel gewend aan dr andere bedje denk ik Gaf me een gil zeg, schrok me de zenuwen!!

Nu ligt ze nog even in dr wipper te meppen naar de bewegende deeltjes! Zo een flesje maken maar.

Deel Deze Pagina