Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Dag lieve allemaal,

Durf me bijna niet te vertonen hier. Ben al veel te lang niet geweest.
    Ik zag dat knippy een dochtertje heeft gekregen. Van harte gefeliciteerd.
    Ik heb niet heel ver terug gelezen dus als ik dingen heb gemist, sorry. Lucas zit nu mee te lezen, want hij was klaar met slapen vond hij.
    Knuffel voor iedereen van mij en mijn mannetjes.

2. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden

Sweep meid hoe is ie!!! Leuk dat je weer meeleest. We hebben je gemist zeg. Hoe gaat het met je jongens????

Zo meiden lees weer wat horrorverhalen van sm......

Moor meiss je had wel effe door kunnen rijden naar mij toe!!! was vast gezelliger geweest....

Jutte ook leuke dagen gehad..

Lumea ben je al bevallen????? spannend...

De rest fijne dagen gehad????

Wij wel hele leuke en rustige dagen.
    We zijn allemaal weer opgeknapt en Sigrid is de vrolijkheid zelve..heel erg leuk behalve om 5u 's ochtends...dan mag van mij het gilconcert wel even uitblijven....:p
    Ik kan zo genieten van dat kleine mensje......
    Vannochtend moest ze vreselijk huilen om 6u..ik 2x de speen er in nog steeds huilen. Ik dacht al ojee daar gaan mijn lange nachten.. Ik had een vesrtopte neus dus kon niet ruiken dat ze haar broek vol had...wel voelen.....:D
    Dus schone pamper en hupakee weer slapen....
    Nu ligt ze te loltrappen in haar box....

Oja ze heeft toch een ontzettend leuk cadeau gehad!!!:D een baby born!!! Kwamen vrienden mee aanzetten, begint nu al zeg!!!!!

Zo wij gaan effe leuten bij een vriendin.....

liefs ink

3. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Ink, ik had graag even doorgereden naar jou toe! Echt waar hoor... maar ja. leg dat maar eens uit aan mijn sm....

Leuk cadeau voor Sigrid ;) Lauren heeft ook een pop gekregen als kraamcadeau, kan praten huilen en weet ik wat nog meer. Tegen de tijd dat ze dat leuk vindt :D

4. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Hey Sweepie, ik had je berichtje gemist!
    Hoe is het met je mannen?

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    bleeeeggghh, hier moet ik nu 3e kerstdag vieren.. en ik heb geen ziiiihiiiin, heb vette keelontsteking :( :( nog een paar uurtjes.. en dan zijn we weer van de kerst af!

kus voor iedereeeeen ( met mondkapje om ivm mn keel :p )

6. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

aaaaah muissie!!

Nu een dikke knuffel voor jou!! ((((((muis))))))))

3e kerstdag, pffff nevernooitniet he?!

7. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Voila, vanmiddag de leftovers van gisterenavond opgegeten, namiddag nog een stukje kerststronk en net een broodje met hesp, fagotin en honing! Wat smaakt het toch altijd beter 'the day after'!

@sweepy: heeee, leuk zeg dat je er bent! Schrok me een hoedje toen ik zag dat je mannen alweer een half jaar geweest zijn!! Jeetje zeg, wat gaat het snel!

@ink: ieh, bijna poepluier gemist! :D Gelukkig lag ze wat later weer in dromenland; toch vervelend zo als mama een verstopte neus ;)

*geeft muissie een kopje thijm-saliethee en een dikke digibeterschapsknuf*

Hier is het voetbal op tv :( (anders zit ik op zpondagavond bijna nooit aan de pc, nu dus wel met laptoppie op m'n schoot) en dan straks Las Vegas, 2x NCIS en 3x CSI. allemaal leuke programma's, alleen zo k¨t dat er om de 10 minuten reclame is...

8. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Leuk dat jullie allemaal zo lief reageren op mijn post.

Het gaat hier erg goed. Ze zijn echt heel lief en ben heel gelukkig met mijn mannetjes. Het is ook af en toe best druk en zwaar maar vooral erg leuk. Ze slapen gelukkig de nachten door, dat scheelt wel.

Muisie: Beterschap met je keel.

Lieselke: Ze zijn inderdaad al 6 maanden, maar ze zijn nog niet zo lang bij ons thuis. Dat is wel lastig, we zitten altijd met de 'echte' en gecorigeerde leeftijd in de knoei met vanalles. Maar ook dat went.
    Simon weegt nu 5500 gram en Lucas 6900 gram.
    Jij bent al een heel eind op weg zie ik, nog maar eventjes en dan heb je je kleintje bij je, heerlijk.

Even een spam van mijn ventjes:

9. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Ach Sweepy, wat een schatjes!!! Onvoorstelbaar bijna, als je weet hoe teer en klein ze geweest zijn. Hoe lang zijn ze in het ZH moeten blijven dan? En gaat het goed met de voedingen?

Hier is het inderdaad aftellen, vannacht is de kleine 'gezakt', m'n buik zit zo'n 10cm lager en ik moet echt elk uur naar het toilet :) Ben benieuwd wanneer ie komt!

10. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Hallo allemaal,

JOEHOE KERST IS VOORBIJ!!!!!

Sorry, moest eventjes .
    Love you all

11. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

haha Loel is ook zo enthousiast over Kerst :D

Sweepy, het zijn twee prachtkereltjes!! Lekker hoor dat ze het zo goed doen.
    Gaat het met jou en je man ook allemaal goed? Jullie hebben heel wat te verwerken gehad he!

Lies, kleine man gezakt! Jeeeeeeeeej, weer meer plassen :D

hier weer een klein Lauren drama avondje. Meisje weigert weer eens te gaan slapen. Niet in bed, niet in de box. In de schommel is ze in ieder geval stil maar goed, dat is ook niet de bedoeling he, daar de hele avond in :( pffff
    meiden, ik denk dat ze op een slechte dag zeker 3 tot 4 uur aan het huilen is. moet je daar toch mee he?!
    Ze is verder helemaal gezond, groeit goed en alles dus wat is er dan toch he?

12. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Very enthousiast ja :D
    Roan is ook een paar dagen uit z`n hum. Elke keer als je eindelijk ritme hebt, dan WOEP...........weg ritme. Nu huilt hij niet, maar gilt zo hard en hoog AAAAAAAAAARGH.
    * neemt weer een stukje chocolade............moet echt super ongesteld worden*

* zwaait naar Sweepy*

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Wat een *^&%$#@# dag!
    ben ongesteld geworden :(

gatverdamme, ga dus loops het nieuwe jaar in.. bah bah bah!

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    He bah muis...maar dat is toch veel te vroeg??? Je bent vorige week toch pas met de prechnyl begonnen....vreemd.

Maar Januari dan toch weer nieuwe kans ICSI of niet?

15. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Hoi lieverds,

Allemaal de kerst heel door gekomen zie ik... gelukkig maar!
    Blij dat het weer achter de rug is, ben doodop van het gesleep met vent, kind en alles wat daarbij komt kijken.

Heb bijna alles bijgelezen, maar de letters dansen over het scherm en heb mijn hoofd er niet bij.

Vandaag hadden we een voetbaltoernooi op de Playstation in de kroeg... heel druk, te veel mannelijke hormonen + bier, te weinig slaap. En toen Ties wakker werd van het gegil ben ik ff naar beneden gegaan om John te vragen om er een beetje rekening mee te houden dat hij een zoontje heeft dat slapen moet.
    Hij ging ff naar boven om Ties te troosten... dus ik ff achter de bar. Gaan ze zitten roepen "We want John" omdat ik de muziek en microfoon niet nog harder wilde zetten :(.

Soms is het heel moeilijk om een balans te vinden tussen goed kroegen en een baby 'beschermen'. Vooral met alleen maar dronken jochies tussen de 18 en 23 jaar.

Eikels!

16. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Hoi Allemaal!

Nou, we zijn alweer een poosje terug......
    Wat een gedoe daar zeg. Ik had er niet aan gedacht dat ze twee katten hebben, waarvan één langhaar. Het kwam snel genoeg weer in mijn gedachten: mega-benauwd en geen inhalator bij me. Ook nog een frituurpan aan en het hondje van oma op de bank naast me en ja hoor, haast geen lucht meer. Jelka heeft zich prima gedragen, op een kwartier moeilijk doen na dan. Heeft lekker veel bij mama geslapen en op de wakkere momenten gelachen. Even bij oma gezeten (die haar natuuurlijk weer aan haar moeder moest geven, die bij de eerste kick al panisch opkeek of ik haar aub wilde overnemen...hihi).

Maar ze praten daar zo hard.....en aangezien ik al benauwd was en niet zo goed tegen hele harde geluiden kan, was ik er eigenlijk al snel klaar mee, haha. Nou ja, we waren er rond 15 uur en zijn bijna 18.30 uur weer weggegaan, netjes toch?

@ Moor, stuitje, ehm nou ja, lijkt wat minder goed te gaan de laatste tijd. Bijvoorbeeld nu, na twee keer een uur autorijden en 3 uur in een onmogelijk zittende bank (stoelen daar zijn te hoog voor mij, de bank is hard en laag) heb ik enorm veel pijn. :( Maar gelukkig heb ik ook goede dagen en word ik bijna altijd pijnloos wakker, dus kan ik even genieten van alles, voordat de pijn weer naar boven komt... Lief dat je het vraagt!
    Jij had toch ook last van je stuitje na de bevalling, is dat al over?? Hope so!

@ Sas, heeeee sas, had ik je al een welcome back kus gegeven...weet even niet meer...
    Jammer van gister zeg, maar misschien heeft Ryan toch meer van het bowlen meegekregen wat hij even moest verwerken...het is ook wat voor die kleintjes hè..volgens mij waren bijna al onze kindjes gister wat van slag of heb ik dat mis?
    En je moeder zou ik nog eens even aanspreken. Want: jij loopt dan, zoals je zegt, uiteindelijk op je tandvlees, zij heeft makkelijk praten, kan lekker naar bed gaan en slapen zonder huilende baby in huis!

@ Knip, had ik even overheen gelezen, sex gehad? Wauw zeg......ik kan er nog steeds niet aan denken, whaha, maar da's het stuitje, niet de voorkant, haha........

@ Wendy, hoe is het met de zieken in huis??!?!? Aan de ene kant jammer van je kerstplannen, maar misschien ook wel lekker dat het zo een rustige kerst is, jullie hebben behoorlijk wat voor de kiezen gehad, mag wel een beetje rust in de tent bij toch?

Oh. lees nu dat Wendyman weer beter is. Waar zouden we zijn zonder nummermelder hè, hahaha, ideaal! Groot gelijk. Ik ken het hoor, ik heb ook twee schoonmoeders. Gelukkig kunnen de ex-getrouwde-ouders wel goed overweg, dus kunnen overal samen zijn, maar ja, je hebt wel dubbel zoveel verjaardagen en mijn schoonvader mag misschien geen kerst vieren, maar je moet ook twee keer op "gewone" bezoekjes, zeker nu er kleinkinderen zijn, want die zijn voor allebei mijn schoonouders veeeeeel belangrijker dan de eigen kids :x
    Maar wijsheid hoor, dat je het zo rustig hebt gehouden!

@ Moor, terugbellen??? Doe ik nooit, ZIJ willen MIJ spreken, ik hen niet :D dan bellen ze nog maar een keer!

Lauren nog niet gewend aan het bedje, oh jee, vanavond hoop ik wel????

@ Sweepy, hey meid!! Wauw zeg, je mannetjes alweer bijna zeven maanden, poeh, hele kerels al zeker?

@ Ink, whaha, baby born?!?!? Die is net zo groot als Sigrid of niet?

@ Muis, gebruik die keelontsteking dan als smoes om snel naar huis te gaan (zegt spuit11 om 22.00 uur....)

@ Moor, thnx to zwager lief (oh nee, mijn schoonmoeder natuurlijk) hebben wij ELK JAAR 2e kerstdag, verjaardag van zwager...... Hoewel, volgend jaar op maandag, hmmmm, hoe gaan ze dat doen? Toch niet 2e kerstdag hè, dan heb ik ineens andere plannen, dan maar een week later....oh nee da's oud en nieuw dan, hmmm, zucht...nou ja, kunnen we nog een heel jaar naar uitkijken...

@ Lies, die thee werkt ook echt hè....
    Vind het wel grappig dat in veel van jouw posts iets over eten staat....jij bent echt een lekkerbekkie of niet?

@ Sweepy, laat je niet teveel opjagen door die echte en gecorrigeerde leeftijd hoor, het gaat om de ontwikkeling van je mannetjes, die (soms helaas) niet uit boekjes komt. Het kan zomaar zijn dat zij toch verder zijn dan de gecorrigeerde leeftijd (weet ik uit ervaring....Mirthe hoefde met 6 mnd niet meer gecorrigeerd te worden). Ga goed op je gevoel af, dan doe je het zeker goed!!!

Mooie mannen zeg........prachtige ogen!

@ Moor, konden die kleintjes maar vertellen wat er is hè.......Lauren wil vast een dagje bij mama zijn...

@ Loel, da's nu net de ellende van die feestdagen met baby...helemaal van slag! Wat dat betreft kijk ik dan wel weer meer uit naar de feestdagen van volgend jaar, dan is het weer net iets gemakkelijker allemaal! Dus ook hier blij dat we weer het gewone ritme kunnen gaan oppakken!

@ Muis, oh nee....:( wanneer ga je nu ronde 2 in??
    Kut zeg....

Ik ga zo naar bedje, nog even Zelda spelen op de DS. Morgen hebben we cleaningday: meiden naar kdv, wij hebben nog een weekje vakantie, dus morgen even de rust in huis om grondig schoon te maken!!! Dan 's middags lekker met vriendinnen wandelen en eten....dus ik denk dat ik er morgen niet ben...bij nieuws smst er vast wel iemand hè, haha....

*geeft muisje nog even een kusje voor de ellende van :x met hoorntjes, zwaait naar alle meiden en hoopt dat alle kindjes morgen de rust weer in de lijfjes hebben*

17. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Goedenavond meiden,

@ Lies: je bent lekker verwend met de kerstdagen en die kerststronk ziet er lekker uit.
    Het voetbalspel valt goed in de smaak bij de meiden, maar ook ik kan me er wel mee vermaken.

@ Jutte: jij vindt kerst dus ook niet zo leuk. Ik hou zelf ook niet van verplichtingen en ben blij dat ik dit jaar lekker rust had en het lekker kon vieren met mijn kinderen.
    Ik heb de rijstebloem bij zowel de meiden als bij Melvin gewoon opgebouwd. Melvin wist er meteen raad mee eerlijk gezegd. Het gaat hard allemaal he. Over iets meer als twee weken is Melvin alweer een half jaar :$

@ Moor: kleintjes worden groot he. Hoop dat ze het wat vindt in het ledikant.

* even Melvin goed in z'n bed gelegd.. hij heeft ontdekt dat je met slaapzak en al ook om kunt draaien in bed.. dus de alarmbellen gingen even af net *

@ Jutte: en was het leuk in Barendrecht? Jelka heeft het nog een mooi tijdje vol gehouden in de wieg.

@ Sas: je kerst is niet echt fijn geweest. Kan me voorstellen dat het niet prettig was dat Ryan van hand tot hand ging. Is niet leuk je kind zo overstuur te zien lijkt mij. Je staat zo vreselijk machteloos op zo'n moment.

@ Wendy: ik zou in jouw geval ook niet opgenomen hebben.. lekker de rust er in houden.

@ Sweepy: leuk dat je weer meeleest. Hoe is het met je??

@ Ink: arme Sigrid dat ze een volle broek had en je het niet rook.. maar gelukkig kwam je er achter... en een babyborn.. echt lief van je vrienden.

@ Muis: arme jij... dikke knufffffffffffffffff.

@ Sweepy: wat een lieverdjes... echt een leuke foto van ze.

@ Loel: jij ook zo enthousiast over de kerst??? Moet jij ook al ongesteld worden?? Ik ook één dezer dagen. Weet wat je bedoelt met het ritme. Ik was ook blij een goed ritme te hebben, maar is nu weer verandert al gaat het tot nog toe wel goed.

@ Muis: ongesteld.. dat kon er ook nog bij.. dikke knuffff.

@ Miran: hoe is het met jou???

18. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Ahhh muissie toch! potdikkeme meis!

Pupke, ook niets aan he, als er helemaal nergens rekening mee gehouden kan worden. Balen zeg. Ties wel weer gaan slapen?

Jutte, lastig zo'n allergie! Jelka zich goed gedragen, voorbeeldig kind toch weer he?!
    Balen dat je nog vaak last hebt van je stuitje. Ik heb er niet vaak meer last van, maar voel het nog wel eens terugkomen. Inderdaad na lang in 1 houding zitten enzo.

Lauren heeft vanavond een goede avond gehad. In bed begonnen, daar weer gillend wakker geworden. Naar beneden en heeft dikke 2 uur in de box geslapen! Lekker zeg, rustig filmpje kunnen kijken...

Nu tijd voor badje flesje bedje. En Maarten wakker maken die ligt te snurken op de bank.

19. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

oh ja, ongesteld... nog steeds niets hier!
    paar weken terug dacht ik dat het ging gebeuren, maar was blijkbaar nog een restje ofzo. 2 dagen een beetje bruinig slijm maar meer niet!
    Niet dat ik het mis ofzo :D

20. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Daffie, ik ga morgen echt echt echt naar het postkantoor. *diepschamende smiley*

Deel Deze Pagina