hihihii, kom net op tijd voor de grouphug!! Maar ieeeeuwwwww wat een vies plaatje, ik doe het liever met jullie hoor! Hier een superweek gehad! Eerst een paar dagen naar Brugge, dat was op zich héérlijk. Alleen was de 24e alles dicht en we hebben ook geen musea gezien enzo want die waren ook dicht hihihi. De bed en breakfast was echter ideaal!! Een superlief vrouwke die ons onwijs verwende. 1e kerstdag bij mijn ouders en mijn oma was er ook, gezellig. We deden dit jaar geen kadoos, alleen Nina kreeg een speeltelefoon van mijn oma. Zo lief. Toch moet ik zeggen dat ik het wel mis, en dan nog niet eens dat ik veel wil hebben ofzo, maar het heeft altijd wel wat. 2e kerstdag bij s.o, was ook erg gezellig. Ook hier geen kadoos, maar Nina kreeg wel een persoonlijk boekje, zoooo leuk en Alex en ik een staatslot. Nu maar duimen voor de 27,5 miljoen! Wat zou dat lekker zijn zeg. Vandaag zijn we lekker naar Wijk aan Zee geweest, wat was het een lekker weer! We hebben heerlijk gewandeld en daarna geluncht, echt heerlijk. Zo nu eens wat reageren: Iedereen heeft de feestdagen weer overleeft zie ik, de een wat leuker dan de ander,... Oei oei Moor en Ink allebei lekkage brrrrr, hoop voor jullie dat het snel gerepareerd wordt. Sas: Ryan de 3e prikjes alweer, Nina moet nog de 2e krijgen. Hoe ging het? En verder, groeit ie goed enzo? Lies: slecht geslapen he bah, net nu je het juist zo goed kunt gebruiken. |Ach.... denk maar zo; het kan niet al te lang meer duren. Alhoewel..... de eerste weken slaap je ook slecht maar toch; dat is anders. Hoe voel je je voor de rest? Miran: Ach arm meisje en ook arme jij; de hele nacht wakker. Extra knuffie voor jullie hoor. Ik ga eens wat foto's uitzoeken
Haai lieverds! Even snel hoor, heb hier een ventje die heel erg last heeft van zijn prikjes...zielighoor, huileeeeeen! Maar! Hij was al 65.5 cm lang en meneer woog gewoon al 6960 gram! Hij gaat dus errrrg lekker!!!! kussie voor iedereen\!
zoheeee, Ryan gewoon al bijna 7 kilo Ik ga morgen even naar het inloopspreekuur... mmmm zou dat er wel zijn in de vakantie??
Sas Ryan gaat goed zeg! Hoe gaat het nu eigenlijk met slapen en zijn hoofdje? Knuffel hem maar lekker, stomme prikkies ook. Loel , getsie wat een glimmerds zeg, brrrr. Maar idee van hugg is goed!!! Miran arm meiske, niets is erger dan jeuk...Toevallig geen waterpokjes die opkomen? Moor bedoelde ook Lies...Guusje tukt ook altijd lekker in de MC. Wat zat er in de doos, tromgeroffel......Een pak maandverband, een potje worteltjes met lepeltje, zakje griesmeelpap (ieuuwww), en sokjes. Verder veullll papier. Dus eigenlijk niets bijzonders. Weet je al wat je gaat kijken? Lies arme jij, zo slecht geslapen. Hoop op een betere nacht. Katja ook een superweek gehad dus! Helpt me herinneren dat ik nog een lot moet gaan kopen, oeh 27,5 miljoen ligt op ons te wachten
meiden.... de 27,5 miljoen wordt al door ons gewonnen hoor! Bespaar je de moeite Katja, leuke week gehad dus!! Goed zeg. Zaten wij nog eens dicht bij elkaar zeg, Brugge en Gent alleen de timing was wat rottig Ik hoop dat er in de vakantie inloopspreekuur is, ik wilde morgen ook gaan! Sas, lekkere beer begint het te worden zeg, heerlijk! Ik kom gauw langs! Nu krijg je geen prikken meer. Suuz, ehm het wordt NCIS denk ik, zal wel weer een herhaling zijn, zet ik criminal minds van gisteren wel op! Om 22 uur moet Maarten de tv, die kijk op maandag Deadliest Catch. Ik ga dan Lauren badderen en voederen en naar bed brengen. Miran, arm meisje met jeuk en arme mama die daar dan de lasten van heeft! en een allergische reactie kan op zoveel dingen zijn, dat is zo vreselijk lastig
Moor stom he al die herhalingen. Ik ga naar het nos jaaroverzicht kijken denk...Heb je nog wel zin in dat late gebadder of is het echt voor het goede doel ----> goed slapen?
suuz, het is echt voor het slapen hoor. iedere avond denk ik.... pfff zal ik het eens niet doen?? maar ik durf niet
Hoi dames!! Ik ben ook nog eens van de partij!! Sjee wat is het nu al 'druk' seg! En dan is mn kleine man nog niet thuis. Maar daar wennen we wel graag aan Dat kolven vergt toch veel energie! En dan nog erbij dat ik gigantische kloven heb die zooo pijn doen, vooral als het koud is! Binnen valt het nog mee.. maar als ik buiten moet.. aauuwww!!! Ons mannetje doet het nog altijd goed! Gisteren vertelden ze ons in het ZH dat ze de beademing afgebouwd hebben. Vandaag kwamen we aan, mannetje krijgt wat bloed bij (was wat bleekjes) en opnieuw afgebouwd met de beademing! Ook de zuurstof was wat afgebouwd. Hij krijgt nu 25% zuurstof, waarvan de lucht daar 21% is.. dus in princiepe heeft ie nog maar 4% nodig! Tis echt een sterk kereltje! Ook hebben we hem in de week gezien met zn oogjes open! Helemaal donker! Maar dat veranderd nog. Zijn bosje haren groeit ook goed met de dag hebben we de indruk! Tis echt genieten van hem, de tijd dat we bij hem zijn!! Hier een filmpje van hem!! YouTube - Mannetje live in actie! Zo, genoeg over ons! Hoe gaat het met jullie hier? Aan het "genieten" van de feestdagen? Nog een paar daagjes en het is weer allemaal voorbij! Véél liefs! xxxx
Miranda: Kan me voorstellen dat je baalt van alles. Wat vervelend dat iedereen om je heen zwanger word. Pupke: Wat balen zeg dat je zo veel last hebt van je kroeg. Moor: Mijn mannen krijgen al lang de Omneo. Ik vind het heel fijn spul, ze doen het er goed op. Loel: Interessante groepshug J Miranda: Wat zielig voor je meisje. Er is niets zo erg als jeuk. Ik ben blij dat de kerstdagen weer voorbij zijn. Wat een gedoe iedere keer. Ook wel gezellig hoor. Maar er waren er 4 van de 6 ziek, griep enzo en dan zijn ze boos dat wij niet willen komen met onze mannen. We brengen ze voorlopig al niet naar kinderdagverblijf (op advies arts) ivm vroeggeboorte en dan zou ik wel naar een huis gaan waar allemaal grieperige mensen wonen en rondlopen, sorry hoor maar de gezondheid van mijn mannetjes gaat voor. Ze moeten nog een heel leven met hun longen en gezondheid doen en dan heeft mijn schoonfamilie gewoon pech . Andere keer maar weer. En we hoorden per toeval dat ze ziek waren, ook niet even bellen ofzo. Nee, ze waren bang dat we dan niet wilden komen. Dat klopt en dat heeft een goede reden. Vind het zo egoïstisch van ze. Sorry maar moest het even kwijt. Mijn mannetjes zijn echt heel lief. We hebben een paar dagen vrij gehad en dan slapen ze gewoon tot 9.00u 's ochtends. (vanaf 19.30u). Echt super. We zijn ook heel blij dat we bijna altijd door kunnen slapen 's nachts.
Marieke, sterk manneke zo te zien! knuf Sweepy, je hebt groot gelijk dat je je mannen thuis hebt gehouden!! Jij dus tevreden over omneo! goed te horen.
Marieke: Wat een lief ventje! Wel heeeel klein nog zeg. Ik ben blij dat ie het zo geod doet. Pupke: Ik was jou net helemaal vergeten! Knuffie voor jou, het is ook niet niets een kindje én een kroeg. Hoop dat John er snel achterkomt hoe hij dat het best kan combineren en jij natuurlijk ook. Sweepy: Het lef van die mensen. inderdaad erg egoïstisch. Snappen die mensen dan niets!! Daar snap ik echt niets van. Ik had precies hetzelfde gedaan als jij hoor. Fijn dat ze het zo goed doen en leuk dat je hier weer af en toe komt kijken. Gezellig Ohja Moortje: Forget it!!! die miljoenen zijn voor mij... uhhhh ons Ohhhh ik kan het zo goed gebruiken he. De buitenboel verven nieuwe badkamer slaapkamer vernieuwen/ opfrissen op vakantie niet meer werken en niet onbelangrijk; mijn studieschuld afbetalen nou lieffies, ik ga mijn dochter naar bed brengen en ik denk dat ik er zefl ook inkruip mmmmm moet ineens weer aan jou denken, Moor: Slaapt Lauren na het badje wél goed? en overdag slaapt ze dus ook redelijk begrijp ik uit je berichtjes. Is het vele huilen al wat minder. Je weet je dan geen raad he. Ik weet er alles van helaas. Weet je wat mij de laatste dagen hielp? Een warme zak op haar buikje, ik had er een geleend van de gastouder en nu heb ik zelf zo iets gekocht bij de blokker, waren van de week in de aanbieding voor 5 euro. Het is een soort lange tarwezak en er zit ook een lavendel geur in, dat geeft rust. Die doe je dan in de magnetron. Je kunt het altijd proberen toch? Nu ga ik echt Dag lieve meisjes
Haai meiden Marieke meid wat een sterk ventje!!! Was even emo bij de beelden...geweldig zeg. Had je mijn kaartje nog gehad???? Miran oehh schurend en jeukend meiske. Vreselijk voor dr zeg.... Hopelijk is het snel beter... Sweep snap dat je je kindjes niet met een griep wilt opzadelen.... Dat moet je familie ook snappen toch. Ze hebben al zn moeilijke tijd gehad.... oehhhhhh sexy group hugggggg Lekkere glibberende mannen daar gieren de hormonen je van door het lichaam lekkage is nog steeds bij ons, manneke werd onverwachts opgeroepen om naar duitsland te gaan....morgen ook dus Sigrid logeert bij mijn ouders....heb haar zelf op bed gebracht daar....ze viel heerlijk in slaap..... meiden trusten.....
Kat, na het badje en daarna flesje gaat ze lekker slapen, meestal een uurtje of 6. Daarna weer een fles en weer 4 uur slapen. Dan begint het wakkertijd te zijn en is ze vaak erg lang wakker met veel huilen. Om dr nou 3 keer in bad te doen op een dag... enne, lieve schat met 27,5 miljoen ga je toch mooi verhuizen neem ik aan?!?! Van alleen de rente van 3% op een simpele internetspaarrekening kan je al stoppen met werken... Dat is namelijk een dikke 8 ton kan je best van leven lijkt me!! En die zak had ik, tenminste ik had een dure van cosibag. Als je die zakken niet laat ronddraaien in de magnetron gaat het fikken ben ik inmiddels achter maar, als ze bij de blokker 5 euro zijn, ga ik er morgen 2 halen! kan ik gelijk Daf dr pakketje wegbrengen
Moor: Hier vinden ze de 'vibo' wipstoeltjes ook heerlijk slapen. Werkt ook heel goed als ze erg zeurderig zijn en een beetje uit hun doen.
ik ben zo bang dat ik 'r er te lang in zou laten liggen. het is wel eens voorgekomen dat ze een dikke 2 uur in de wipper heeft geslapen. toen was ik zelf ook in slaap gevallen geen idee of er "maximalen" aan zijn, net als de maxicosi ofzo!
Moor: oei wel eng dat die dingen kunnen fikken! ik denk dat het wippertje een beetje hetzelfde is als de mc, aan de andere kant lijkt het me ook verchillend in welke stand. Dat trilding zou ik niet te lang in laten zitten. Daar kan ze niet echt languit in. Mijn s.o hebben er een die bijna in de ligstand kan, daar kan ze gerust in tukken. Enne, verhuizen Ik denk er niet aan! Nee echt, als ik veel geld zou winnen, ik zou nog steeds hier blijven. Ik woon hier heerlijk, alleen zou ik dan wel het huis wat opknappen. Als het die 27 mil wordt, dan is het natuurlijk stoppen met werken!!
Bedenk me ineens dat ik naar bed zou gaan. hihihi, ik heb wel Nina naar bed gebracht, maar ben automatisch zelf weer naar beneden gekomen. Ik ga morgen voor het eerst met Nina naar het zwembad!! bEn zo benieuwd. Ik ga zo ff wat spulletjes klaarleggen... ohnee dat kan niet, ligt allemaal op haar kamertje. Ooooo als ik nou maar niets vergeet. zwempakje, zwemluiers moet ik trouwens nog kopen, badcape, gewone luiers natuurlijk uhmmm hydrofiel luiers. Wat nog meer?