Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Oh en Daan kus voor je zieke meisje, wat een schrik dan zeg. Hopelijk knapt ze snel op.

*edit* zie dat ik het met Sas eens ben wb Knip...

2. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Meiden ,ik geef iedereen een knuffel die ze wil ,ben ook niet meer veel geweest omdat de kinderen vakantie hebben
    (de oudste en mijn man haha:D) is het echt dit en dat doen ,kom amper toe aan ff pc zitten.

Ik post wel op het januari nod topic dus als ik er post en men wil spieken weten jullie hoe het hier ook vooruitgaat op babymakenin2010bij ons;)

Groetjes!

3. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
  4. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Wilde eigenlijk alleen de computer uitzetten omdat ik ga slapen, maar kon het toch niet laten om hier ff te spieken hihihi

Rootje: oei harde buiken, hoop dat je toch wat slaap kunt pakken meis. Knuffie voor jou

Knip: Sorry hoor, maar je bent niet goed wijs als je gaat werken volgende week! Ik snap dat jij iemand bent die niet goed stil kan zitten, maar je hebt recht op minstens 10 weken na de bevalling. Je moet ook nog herstellen he meid, ook al voel je je prima. Ik vind het ook raar van je baas annex schoonvader. Die zou toch beter moeten weten!! Niet doen hoor. Ik verbied het je:p

Sas: Bij Ryan wilde het niet, nou hier wilde Nina wel hoor:D Vandaag maar liefst 4 (!!!!) poepbroeken. De eerste twee 's morgens die waren kleverig en stonken joh. Dat was héérlijk wakker worden;) en nu vanavond ook weer twee achter elkaar, was niet heel veel, maar kwam wel netjes boven de luier uit. Madam poepte precies een streep omhoog zeg maar. Deze twee waren wel gewoon gele borstvoedingspoep.
    Weet iemand of dit wel normaal is? Dus die twee luiers van vanmorgen, ik ben het niet gewend dat het zo stinkt namelijk en ook niet dat het zo kleverig is....

Genoeg over poep nu:)

Marieke: wat is het toch een klein hummeltje zeg. Wat fantastisch dat ie nu zelf ademt! Is toch een hele grote stap. Goed hoor.

Ik moet morgen werken, eigenlijk heb ik daar wel zin in, alleen wou ik dat ik iets eerder klaar was. Ik moet namelijk tot 23.00:$ dus dan hoop ik toch rond 23.30 bij vrienden te zijn. Ben ik nog net op tijd voor de champie. hihihi. Ik weet wel dat ik volgend jaar weer met kerst ga werken. (bij ons is het óf kerst óf met oud en nieuw werken)

LIeffies welterusten en een fijne jaarwisseling gewenst voor een ieder die ik niet meer ga spreken.

5. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    Lilalien: ook voor jou een knuffie

Pup: wat heb je dat weer mooi gedaan. hihihi ik vind die foto's van Ties zóoooo leuk he. Moet vooral lachen om die dat ie net geboren is. Wat is het toch een prachtventje

zo nu ga ik echt slapen

6. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Omdat we hier zo druk hebben gehad met allerlei dingen die BESLIST geregeld moesten worden, hebben we sinds we hier wonen besloten dat er voorlopig niet meer gestreken wordt. Dat geeft een boel rust, ook al zien onze kleedjes er nu wel wat minder net uit.
    Ik ga morgenmiddag zodra de kleine aangekleed is naar vrienden toe (waar zij helemaal leip van is), blijven daar eten en gaan dan naar huis. Dan moet de kleine meid toch weer een beetje op tijd naar bed. En die vrienden gaan 's avonds weer ergens anders naar toe.
    @ Daan: oef wat ontzettend zielig voor die kleine Noor. Het is gewoon zo naar om je kindje zo ziekjes en benauwd te zien.
    @ Katjak: vind zelf de kruidvat ook wat rommelig, de luiers haal ik daar altijd wel.
    @ Moor: vind je banner superleuk!
    @ Pup: geniet van je vakantie! En wat een leuke 'collage'.
    @ Marieke: Wow!!!!! Geweldig dat Xander zonder beademing hoeft. Vind het zo bijzonder jullie mannetje. Zo enorm te vroeg geboren en zo'n vechter! Soms word ik er een beetje emo van als ik tot me laat doordringen hoeveel te vroeg hij wel gekomen is.
    Oja, en ik zou 's nachts iig 1x keer kolven. 's Nachts kolven is heel goed voor je productie omdat een of ander hormoon dan super geactiveerd is of wordt.
    Zie nu de foto van Xander 2 dagen: amazing.
    @ Knip: alleen dat werk gaan doen als je het echt heel graag zelf weer wilt he. Niet onder druk gaan werken als je er eigenlijk tegen op ziet.
    @ Rootje: meis, geen excuses hoor. Let jij maar goed op jezelf en jullie beebje.
    @ Desert: ha ha ha jullie hebben dus een klein slopertje. Zie het gewoon helemaal voor me :p
    @ Iedereen die ik niet genoemd heb: *zwaai*

Nou ik neem aan dat iedereen uit het feit dat ik nog wat schrijf kan afleiden dat ik nog niet aan het bevallen geslagen ben :p:p:p.
    Had wat felle steken vanavond, maar ben misschien wat te druk geweest vanmiddag. Naar de gamma geweest, kapstok gekocht en allerlei andere dingen, en boodschappen en en en. Lumeaman heeft de kapstok meteen voor me opgehangen, de lieverd en vroeg: 'wat wil je nog meer dat ik doe vanavond'. Er hangen nu ook weer 2 schilderijtjes.

7. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Oja, was vanavond nog wel iets grappigs.

Lumeaman tilde na het eten de kleine op uit de kinderstoel en zei: 'volgens mij ruik ik een poepluier'. Dus hij neemt haar mee naar boven. En ik hoor 'm zeggen na een tijdje: 'heee je hebt helemaal geen poepluier, had je gewoon een scheetje gelaten?'. Zegt de kleine: 'neehee mama' :p. Ik lag echt helemaal in een deuk, die zit nu al de schuld naar een ander te schuiven ;):$:D.

8. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Morgen!

Allemaal een hele leuke laatste dag van het jaar gewenst! Hier heb ik al de waarschuwing gekregen dat het volle maan is vannacht en dat ik maar moet opletten niet te gaan bevallen :D

Effe kijken hier nog...

@pupke: wat heb je dat weer leuk in mekaar gefrummeld! Vind Ties echt al zo'n kerel-kerel! Gaat net zo prachtige haren krijgen als z'n mama!

@rootje: oei meid, harde buiken!? Doe je wat rustiger, niet erg hoor als we je hier niet zien, als er wat belangrijks is, horen we het wel via buddynieuws! Kan je anders niet wat magnesiumtabletten bijnemen tegen die harde buiken?

*gniffelt bij al de berichten over poepluiers, benieuwd of dat binnen een paar weken nog zo gaat zijn...*

@sas: he, jullie hebben een mini-bob de bouwer in huis! Als hier nog eens wat afgebroken moet worden, laat ik je wel wat horen he!

@knip: sluit me een beetje aan bij de rest ivm je werk. Ik ken iemand die 3 weken na de bevalling ook stilletjes en een beetje terug prulletjes ging doen op het werk en een maand later zat ze thuis, in zak en as met een postnatale depressie... Gun jezelf maar lekker waar je recht op hebt!

@lilalien: knuffel terug voor jou hoor!

@Daan: hoe is het gegaan vannacht met Noor? Heeft de zoutoplossing wat geholpen?

Hier gaan we vanavond lekker eten onder ons 2tjes, mss spelletje spelen en naar het vuurwerk kijken (en de honden proberen rustig te houden dan...). Ze geven hier voor vannacht wel sneeuw en de volgende week echt terug winters koud! Hoop dat het morgen toch wat doenbaar is op de weg, kunnen we nog even langs bij onze ouders.

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hahahaha lumea, lach me rot om je berichtje! mama de schuld geven :p

nou iedereen alvast happy new year!

ik ga weer in bed liggen *snotter, hijg, piep, snik, blegh*

10. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Goedemorgen op de valreep!

@knip: ik sluit me aan bij wat er al gezegd is... ik vind je echt heel dapper, maar volgende week al gaan werken is VEEL TE VROEG! Niet doen is ook mijn advies.

@Daan: lieverd, hoe is het nu met mijn aanstaande schoondochter?

@Lumea: lieve vent heb jij zeg. En een brutale dochter haha. Hier is het andersom, als John een scheet laat geeft hij Ties de schuld.

@Rootje: knuffeltje voor jou! Geeft niet als je eens wat minder tijd hebt voor het forum. Dat hebben we allemaal wel eens.

@All: tnx voor jullie reacties op mijn collage. En dat jullie mijn kind allemaal zo knap vinden... ben ik gelukkig niet de enige die dat vind haha.

Ik ga zo een nieuwe Tearoom hier in Grave uit proberen en dan vanmiddag mijn lieve kindje naar opa brengen. Vanaaf eerst ff naar mijn schoonouders denk ik en dan aan de bak. Wij hebben hier vanavond zoals elk jaar een grote nieuwjaarsparty van 00.30 uur tot 05.00 uur. Vorig jaar lagen we pas om 07.00 uur in bed.

_.-**** Lieve schatten, ik wens jullie vast een heel gezellige avond en een super nieuwjaar. Dat in 2010 al jullie dromen uit mogen komen.
    Luf joe te pletter! ****-._

11. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden
    Nog even snel voordat ik richting mijn werk ga!! ik moet namelijk ook tot 23u net zoals katja!! Hoop voor 0.00 thuis te zijn.

Pup idd een hele mooi collage van je menneke zeg. Het is idd een knapperd hoor....

Lumea wijs meisje heb je haha, gewoon lekker mamma de schuld van de scheetjes geven....:D
    Nog 2 dagen tot de due date!!! Misschien vanaaf wel volgens lies is het volle maan......

Marieke wat een sterk ventje is die xander. Al van de beademing af zeg......

Knip:$ wat lees ik nu!!! Meid rustig aan zeg je hebt net topsport gedaan en je kunt je rust heel goed gebruiken. Ik ben in het begin ook veel te hard van stapel gegaan en dat nekt je hoor. Voor hetzelfde geld gooit je meisje het schema volgende week in de war en dan is het weg je rust....
    Zelf weten, maar houdt jezelf goed in acht......

Pup veel plezier vanaaf.......party party dus......

Muis knufff......

Liesel volle maan wie weet een nieuwjaarsbeeb haha....

Meiden fijne jaarwisseling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tot volgend jaar!!!!!

;liefs ink

12. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    hoi meiden.

Ik geloof dat ik weer een beetje uit mijn dip ben gekropen. Vandaag en morgen is ook niet echt een leuke dag om te bevallen.. dan maar in het nieuwejaar hihih nee hoor ff alle gekheid op een stokkie. Beeb moet nog ff lekker blijven zitten. Wordt gek van dat geknal buiten vind het zo zielig voor mijn hond en kat. Hond is echt heel bang heb heb net een pilletje gegeven wordt ie wat rustiger van. merk ook aan de beeb dat ie wat onrustig is komt waarschijnlijk door mezelf ben echt schijtbang voor vuurwerk....

@ daan wat sneu voor je meisje hopelijk is ze snel beter.

@pup wat een leuke collage way een mooi kereltje is het toch dat haar echt geweldig.

@knip alweer aan het werk gaan pfff knap hoor dat je daar alweer zin in heb. pas je wel goed op je zelf.

@rootje voorzichtig met je harde buiken. toch wat meer rust nemen meid..

@lumea nog niet bevallen!!! vanavond vollemaan dus wie weet fijne vent heb je. die van mij is op moment ook zo beschermend en lief..

@ de rest zwaai zwaai weet het niet meer sorry.

Ben de hele middag alleen thuis. Liefje is naar de kroeg karbiet schieten. Heb de heledag al hoofdpijn heb net toch maar ff een paracetamol genomen doe het liever niet maar heb ook geen zin in hoofdpijn vanaaf.
    Wij zitten gezellig met familie bij elkaar. gezellie

IK WENS JULLIE ALLEMAAL EEN HEEL GELUKKIG, GEZOND, VEEL LIEFDE EN EEN VRUCHTBAAR! 2010. GENIET VAN EEN GEZELLIGE AVOND EN PAS OP MET HET VUURWERK.

veel liefs beeb

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    hahaha ink tot volgend jaar :D

14. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Hallo!

Zo, bijna weer opgewarmd...haha, wat was het koud zeg in de Efteling! De eerste uren ook regen :( maar dat mocht de pret niet drukken. Snel poncho voor Mirthe gekocht (mama ook maar, duwt makkelijker met kinderwagen dan met paraplu in de handen) en een unoxworst gegeten, want daar kreeg je een muts bij :D
    Maar wat was het leuk zeg....alles in wintersfeer, zeker toen het donker begon te worden, allemaal lichtjes en optredens enzo...

@ Miranda, weet niet of het iets is voor Alyssa, Mirthe is een jaar ouder hè ;) dat scheelt een boel denk ik!

Jelka heeft bijna de hele tijd geslapen :$ alleen op flesmomenten wakker geweest en even op het laatst had ze geen zin meer in de wagen te liggen, maar verder, engeltje!

Mirthe is goed verwend ook en loopt nu trots als een pauw met haar prinses Pardijnpop op het kdv, haha, mutsje.

@ Lumea, Mildred, ja, dat wordt toch DE naam??? Toch???

:D

@ Lieske
    GEDVERDEGEDVER, daar wil ik in combi met mijn sm helemaaaaal niet aan denken!!!!

@ Daan, ach arme Noor....hoop dat het snel beter wordt met haar hoor, dit is te zielig!

*ziet dat we ook best een meeting in de HEMA kunnen houden????*

*klop klop, ram ram, timmer timmer....zucht.....even lassen, nog wat moertjes en boutjes en......KLAAR, de winkelwagen met motor voor Pupke*
    Bekijk bijlage 40386

@ Knips, natuurlijk heb je wat minder tijd...je zit niet meer op weeën te wachten, maar hebt een tijdrovende dochter!! Succes met de Nutriton, hier werkt het wel een beetje....

*start een vreugdedans*
    Xander heeft geen beademing meer!!!! Wauw en zo snel al Marieke, je hebt echt een bikkel van een zoon hoor!

@ WendyNoa, sm had vast gewoon een "goede dag", haha... even de kraamvisite wegwerken, zeg, doe je nu dan echt rustig aan!!??

@ Knip, wel potjandorie, moet ik boos worden???? Je bent zeker 6 weken kraamvrouw! Ik weet dat ik ook gewerkt heb, maar wel vanuit huis, in mijn pyjama op de bank en niet op locatie! Enne, Lisanne heeft net zo goed die tijd nodig hoor, doe ff rustig aan jullie!!!

*zwaait terug naar Loel en geeft Rootje een knuffel (loel ook trouwens)*

@ Pup, leuk zo zeg, dat fotoboek!

@ Katja, hè gedver, zo lang werken, ja die mensen heb je ook nog, die moeten werken met oudjaar......balen.....

Wij krijgen vrienden hier. Een stel met een zoon een week ouder dan Mirthe (lagen naast elkaar in het ziekenhuis, papa was al een goede, maar verloren vriend van me....dus nu de banden weer aangehaald door dit stomme toeval allebei een prematuur te krijgen die 3 weken naast elkaar in de couv/bedje liggen...haha) en een stel met een dochtertje van 1,5. Geen idee wat we met die kids gaan doen, gewoon naar bed brengen? Of op laten tot ze vanzelf omvallen? Geen idee...maar ik vrees dat met name Mirthe en Wiebe niet gaan slapen, haha....

@ Lumea, haha, grappig meisje die Maureen, mama de schuld geven van een scheetje, haha.....enne, niet spontaan gebroken vliezen krijgen van die knallen vanavond hoor!!!

@ Ink, bah, jij ook werken.....hoop dat je rustig en op tijd naar huis kunt, net als Katja

*gut is het volle maan?*

Nou, Rinke is de meiden ophalen van het kdv, ik ga nog even wat opruimen en nog een bakkie thee zetten voor de drukte binnenkomt ;)

Veel plezier allemaal vanavond (ook de werkenden, hoop op een leuke werkavond), doe voorzichtig en dan zie ik jullie graag morgen in het nieuwe jaar weer allemaal in goede gezondheid!

Dikke kus voor 2010 ladies!

15. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

hoi meiden,

Nog even snel een berichtje in het oude jaar
    wij gaan straks richting tiel om daar oud en nieuw te vieren.

hier weer een voortreffelijke nacht gehad 12 uur laatste fles 1 uur in bed en doorgeslapen tot half 10 heerlijk

@ Lies ja heel graag een Pb

@ wendy de nutriton doet hier ook nog niet heel veel

@ marieke het is en blijft een mooi wonder hoor

@ Zwaait nog even snel naar loel terug

@ rootje neem je tijd lukt het even niet pech gehad dan

@ sas gelukkig heeft ryan weer gepoept erg fijn voor de kleine man

@ pupke wooow mooie collage zeg

@ katja werkse en hoop dat je op tijd thuis bent vanavond

@ Lumea wie weet vanavond of vannacht wel maar hoop dat die kleine toch iets langer blijft ztten is wel leuker
    en die uitspraak hahaha leuk hoor dat jij de schuld krijgt

@ Lies lekker met zijn 2tjes dus geniet er nog maar heel even van

@ muissie ziek weer bleeeh

@ pup veel plezier met het feest vanavond en niet te hard werken he

@ ink jij ook werkse en hoop voor jou ook dat je op tijd thuis bent

@ beebie nog ff geduld voor die kleine

@ all heel hartelijk bedankt voor al jullie adviezen omtrent het werk
    ik neem het zeker allemaal mee
    het is ook echt niet de bedoeling dat ik gelijk 24 uur daar zit
    als ik geen zin heb ga ik NIET
    en ook echt niet om 8 of 9 uur 's ochtens
    als ik ga word het eens een uurtje of 2 misschien maar langer is niet de bedoeling Lisanne moet wel mee namelijk en dat kan in het begin niet te lang alle uren die ik werk neem ik ook na mijn verlof nog op dus dan heb ik nog langer verlof zeg maar is ook een voordeel
    en vanaf volgende week gaat sjoerd eindelijk weer beginnen met werken zit nu al een aantal weken thuis namelijk
    hij heeft een nieuwe baan had ik dat al verteld hij gaat nu net over de grens in duitsland werken weer als lasser jippie ik ben er blij mee weer gewoon normale 40 uur en geen nachten meer weg

Nogmaals ik waardeer jullie eerlijkheid en neem zeker jullie adviezen mee

Dikke knuffel voor allemaal

en natuurlijk allemaal alvast een hele goede jaarwisseling en een heel goed en gezond 2010
    dat we nog maar lang als rmmc mogen doorgaan

16. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Lieve meiden, allemaal een super jaarwisseling toegewenst, geniet ervan en wees voorzichtig met vuurwerk ;)...

-X- Suuz, Suuzman, Loïs en Guusje

17. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    Ik wil iedereen vanaf mijn werk alvast een supergoede jaarwisseling wensen!! Veel plezier allemaal en tot in het nieuwe jaar!

Hier is het echt supersaai. We hebben sowieso maar 6 cliënten (van de 15) en die zitten ook nog eens allemaal op hun kamer. We hadden het gezellig gemaakt met hapjes, drinken en natuurlijk oliebollen (niet te eten trouwens:x) Maar er kwam er maar ééntje...

Lekker dan. Nou ga zomaar eens tv kijken met mijn collega

18. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Hallo allemaal,

Ik wil jullie alleen alvast een fijne jaarwisseling toewensen.

Dikke kus en knuf Daphne, Nienke, Sascha en Melvin

Bekijk bijlage 40457

19. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Happy New Year!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat 2010 een mooi jaar mag worden voor iedereen!!!!

Bekijk bijlage 40476

20. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!

Deel Deze Pagina