Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    happy new year!!

2010 wordt hét jaar van de rmmc!!

2. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL !!!!

Hoe hebben de kleintjes het gedaan????
    Roan heeft overal doorheen geslapen , ik hoef dus niet zo stil te zijn `s avonds :D:D:D
    Alleen nu leren om uit te slapen :p.

Geniet van jullie eerste dag in 2010!!!!

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Gelukkig nieuwjaar!!!!!!!

Hmm, hier niet doorgeslapen...Er werd even een duizendklapper recht voor de deur afgestoken net voor 12 uur. Dus wij snel kijken had ik een heel verschrikt meisje rechtop in bed zitten....dan maar eruit was toch bijna 12 uur....vuurwerk vond ze geweldig!! En ze lag weer om half 2 in bed...ze vond alles wel goed...Maar toen begon ze toch in haar ogen te wrijven en hangen weer ipv rond te kijken en spelen. Helaas slaapt ze erdoor niet ff 1,5 uur langer....whahaha

Hopelijk brengt 2010 al het leuks wat wij het afgelopen jaar met ons meisje hebben meegemaakt ook jullie allemaal met kleintjes die dit jaar geboren zijn. En voor diegenen die nog aan het oefenen zijn, laat het een vruchtbaar 2010 zijn!!!

Dikke knuffel voor alle RMMC meiden!

4. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Moooge meiden!!

Ryan heeft ook overal door heen geslapen, terwijl hier toch lawinepijlen, matten enzo voor de deur afgestoken werden! Maar moet wel zeggen dat ie de hele avond niet wilde slapen..oma was op visite he..dus ja...Ryan zal wel doodop zijn geweest, kwam vanmorgen om half 9...en ik? Nog moeeeeeeeeeeee!

5. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Gelukkig nieuwjaar!

Dat het maar een zeer bijzonder jaar mag worden voor iedereen!

6. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    gelukkig nieuwjaar!!!

7. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Ook van onze zijde uit al het beste voor het nieuwe jaar! Brave kindjes, vlotte bevallingen en dikke dubbele strepen!!!!

Hier leuk onder ons 2tjes gevierd, vuurwerk gekeken (duurde me wel een beetje te lang hoor, gekke buren hier!) en echt nog van mekaar genoten! Geloof gisteren voor het eerst lichte oefenweeën, deed niet echt pijn, maar was wel 'vervelend' (als ik het zo kan noemen...).

@jutte: wat leuk dat het zo gezellig was in de Efteling! Jelka voorbeeldig kindje en Mirthe apetrots op de prinsessenpop!

@knip: wow, Sjoerd nieuwe baan!? Had ik idd nog niet meegekregen! Wel leuk dat er nu terug wat meer regelmaat komt meid!

hier ligt een flinterdun laagje sneeuw, dus denk wel dat we kort na de middag even tot bij mijn ouders en langs Christophes mama gaan rijden. Eerst nog tasje koffie drinken :)

8. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Sas: Half 9???? Jaloers!!!!
    Hier was hij om 6 uur wakker en heb hem om half 7 eruit gehaald.
    Hier ook moe!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Lies: Het word steeds spannender

9. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoi meiden,

Voor jullie allemaal een heel fijn en goed en gezond (en alles wat je nog meer zou willen) 2010 gewenst!

10. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    GELUKKIG NIEUWJAAR LIEVE RMMC MEIDEN!!!

Hier een leuke avond gehad. Guusje kreeg om 23.15 nog een fles en toen Loïs ook uit bed gehaald. We hebben het nieuwe jaar met zijn viertjes ingeluid. Veel vuurwerk afgestoken en Loïs vond het prachtig!
    Hier kwam er om 9.10 pas leven in huis, Loïs en Guusje werd om 9.45 wakker, dus best uitgeslapen.

11. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    :) Allemaal kindjes die het vuurwerk leuk vonden precies!

Hier zaten we met 2 bange honden en 2 katten die die kleurtjes maar bizar vonden...

12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Lieve schatten,

ik wens jullie allemaal een Superformiweldigeindefantakolosachtig
    2010!!

Noor heeft overal door heen geslapen en was om half 7 echt wakker. Vanaf 5 uur aan het speentje pluggen geweest en om half 8 zat ik al beneden aan mijn koffie.

Straks naar mijn oma toe en dan nog even bij mijn moeder bij de buren nieuwjaarschieten.

Iedereen fijne dag.

p.s. 10 euro gewonnen hihi.

13. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Hoi dames!

Ik kom jullie snel een spetterend 2010 wensen! En dat dit jaar je mag brengen wat 2009 vergeten is!

Dadelijk wat eten, dan naar ons mannetje en dan naar de familie! Word dus een goed gevulde dag!

liefs

14. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Hallo!

Allemaal een dikke zoen voor het nieuwe jaar. Kwam alleen even spieken of er nieuws was ofzo....maar jullie hebben allemaal leuke avonden gehad dus!

Wij ook. Eén van de stellen die zou komen was ziek, dus we waren met vier volwassenen en Mirthe met haar vriendje Wiebe. Zijn even oud. We hebben ze op een gegeven moment samen in Mirthe's bed gelegd, voor de grap. Maar ze bleven een poosje liggen geiten en giebelen. Toen we weer gingen kijken lag Mirthe te slapen en Wiebe nog wat om zich heen te kijken. Nog een half uurtje later vonden we dit:

Bekijk bijlage 40544

Ze hebben overal doorheen geslapen, Jelka ook trouwens. Die werd om half 7 wakker, heeft nog twee uurtjes bij ons in bed geslapen, toen Mirthe ook wakker werd....prima avondje dus!

Nou, ik ben bij mijn ouders, dus ga even gezellig doen, wilde alleen iedereen even een dikke nieuwjaarszoen geven!

*smak*

15. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Ik kwam ook ff spieken hier.

Iedereen dus een leuke avond gehad, da's mooi!

Ik was al voor elven bij vrienden, de nachtdienst was lekker vroeg. Nina lag toen al weer heerlijk te ronken en heeft ook al het vuurwerk aan zich voorbij laten gaan terwijl het me toch een herrie was joh:)
    Rond 2.oo werd ik toch wel heel moe en heb ik haar wakker gemaakt omdat ze in de mc moest. Thuis nog even de borst met de gedachte; dan slaapt ze vast nog wat langer uit. Helaas kwam ze alweer even na 6.30.

Hier dus ook moeeeeeeeee:D

Lieve foto trouwens Jutte. Wij troffen ook 3 heerlijk slapende meisjes aan (van vrienden) toen we die gingen wakker maken even voor twaalven, die lagen ook zo lief bij elkaar!

pffff morgen weer vroege dienst, heb nu al geen zin hahaha

16. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

hallo lieve meiden van de RMMC

Hierbij willen we jullie ook een onwijs gelukkig en gezond 2010 toewensen dat alles maar goed mag gaan.

Liefs,Sjoerd,Conny en Lisanne

Gisteravond waren wij dus naar tiel naar mijn ouders.
    Lisanne heeft gister de hele dag geslapen thuis en ook daar kwam alleen voor een flesje.
    om 2 min voor 12 werd ze weer wakker heeft samen met oma voor het raam naar het vuurwerk gekeken en is daarna weer verder gaan slapen.

Wij waren om 4 uur thuis en helaas kwam Lisanne om 7 uur alweer voor de fles dus hier ook moe
    vandaag heeft ze nu ook een jengeldag denk omdat ze gister zoveel heeft geslapen.

17. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

komt even spammen :)*

Leuk caceautje om het nieuwe jaar in te gaan niet :D !!

Bekijk bijlage 40553 *

Groetjes

18. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa!!!!!!!!!! Lilalien! Wat een prachtig eindejaarscadeau zeg!!! G E F E L I C I T E E R D

*edit: het is toch een ZS-test he, want ik zie LH opzij staan... Of is het een eitjes-test??*

19. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    @ Lilalien: wauw zeg.. nu hard aan de klus he :D

20. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

#29560 Lilalien, 1 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 jan 2010
    :DJep het is een OVULATIETEST

Thx voor jullie enthousiasme :)

eitjestest dus haha ,we hebben het nieuwe jaar al knallend ingezet misschien vanavond of morgen nogeens.
    Ik wil mijn man geen hartaanval bezorgen ;)

Deel Deze Pagina