Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WendyNoa

WendyNoa Actief lid

16 okt 2009
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig en gezond 2010 voor iedereen!!
    Een heel roze 2010 voor degenen die nog wensen en genieten van de kleintjes voor de gelukkigen die hun wens al in vervulling is gegaan!

2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

haaaai meiden!

Allemaal een heel mooi nieuwjaar toegewenst!
    Lauren heeft ook overal doorheen geslapen. Had om half 10 flesje gehad en werd om 6 uur weer wakker. Als ze die rukken nu ook eens maakt als ik dr om 11 in bed leg :D

Maar goed, tijd voor een flesje, dus ik ben weer weg!

Knuf

3. WendyNoa

WendyNoa Actief lid

16 okt 2009
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Lilalien, klussen klussen klussen!!! haha 1x is in principe genoeg hoor ;)

Hier een klein jongetje dat de hele avond niet wilde slapen. Aangezien manlief en ik erg vuurwerkverslaafd zijn, wilden we wel dat hij ging slapen zodat we allebei ons vuurwerk konden afsteken. Om half 12 dus maar een supergrote fles gemaakt en die er in gestopt. Precies om 5 voor 12 ging hij knockout en heeft door alle herrie (supergrote matten recht voor de deur en een bom van de achterburen) heen geslapen. Toen meldde hij zich om half 4 en half 8 weer. Ik ben dus nog helemaal brak. Het scheelt wel dat ik geen alcohol kon drinken vanwege de borstvoeding.

@Daan, hoe is het nu met Noor??

@Jutte, wat een schatjes, zo lief samen in bed

4. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Gelukkig nieuwjaar en alle goeds toegewenst voor 2010!!!!!!!!!!!
    Liefs ink, inkman en Sigrid!

Ik mocht ook eerder naar huis dus kon mij bij de vriendenclub aansluiten.
    Sigrid heeft overal doorheen geslapen en hoe :$ 10uur werd ze wakker:$
    Heeft die pappa en mamma even een rust gegund haha......

liefs ink

5. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Oh Sigrid, jij bent veel te lief voor je papa en mama!

Wendy, mazzel, zo vijf voor 12

Lilalien, whiehoeeeeee, jij hebt een leuk einde van het jaar beleefd, goed zeg en nu over twee weken weer zo'n foto hè!

Katja en Ink, wat fijn dat jullie vroeg naar huis konden (wat voor instellingen werken jullie ook alweer? Hebben we al eens gehoord hè, was ik zeker nog zwanger, hihi....) fijn als de nachtdiensten een beetje meewerken. Weet nog wel van mijn moeder net na 12en thuis kwam, omdat de nachtdiensten te laat binnen kwamen en de overdracht ook niet vlotte...waren we net allemaal aan het feesten, kwam zij binnen, met gevaar voor eigen leven dwars door het vuurwerk heen...

maar goed, we zijn net thuis, even bakkie gedaan bij mijn ouders en gelijk maar blijven eten. Meiden liggen op bed, ik ga nog even DSen, heb het nieuwste spelletje van Zelda, men wat verslavend!!

6. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Lilalien, super seg!!

Ons mannetje is weer een stapje terug. Ze hebben hem weer aan de beademing moeten zetten omdat hij het te moeilijk kreeg om zelf te ademen door al zijn slijmpjes nog. Ze hadden gisteren een foto gemaakt en daarop bleek dat 1 long aan het inklappen was. Een half uur nadat hij weer aan de beademing was hebben ze een nieuwe foto gemaakt, en daar was zijn long alweer herstelt.
    Het lijkt allemaal eng, maar zover ik verstaan heb bij de verpleging (heb dokter niet gezien vandaag) zou hij niet lang aan de beademing blijven. Ze proberen die slijmpjes asap weg te krijgen zodat ze opnieuw kunnen proberen, want hoe langer hij aan de machine blijft, hoe moeilijker het word om dan zelfstandig te ademen, want hij word er stilletjes toch 'verslaafd" aan.

Sinds hij weer aan de beademing is, is er ook niet echt een alarm meer afgegaan van saturaties die omhoog of omlaag gingen.

Hij krijgt ook kloptherapie om de slijmpjes los te maken. De kinesist komt dat doen.

Hopelijk dus weer snel van de machine af en mag ik hem dan EINDELIJK vasthouden!!

liefs

7. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Gelukkig nieuw jaar voor alle dinnetjes van de RMMC. En met heel mijn hart wens ik dat 2010 een superroze jaar wordt voor ons aller Springmuissie, Kwie, Miran en Lilalien.

Komen net bij nieuwjaarswensen bij m'n schoonouders vandaan. Was erg gezellig. Verder is alles nog erg rustig hier. Soms felle steken, maar helemaal nada noppes aan weeen. Het zou dus ook nog best kunnen dat ik ook 2 wk over tijd ga. We zullen wel zien.

@ Lieselke: En heb je maar niet teveel naar de volle maan gekeken? Het schijnt inderdaad zo te zijn dat er met volle maan meer kinderen geboren worden. Bij buren van ons zijn beide kinderen met volle maan geboren.
    @ Muis: voor m'n gevoel ben je best vaak verkouden. Zorg je wel goed genoeg voor jezelf met 2 stuks fruit en 200 gr groente per dag ;). Hoop dat je snel weer beter bent.
    @ Knip: wat lief dat Lisanne jullie verwend heeft met zo'n heerlijke nacht van 1.00 -9.30.
    @ Ink: jaaaa die volle maan he. Daar zat ik gisteravond een paar keer zo naar te kijken van: hmmmm doe maar niet.
    @ beeb: zo sneu he voor huisdieren dat onweer. De katten van m'n ouders zaten ook altijd helemaal verstopt met oud en nieuw. Heeft de paracetamol nog geholpen uiteindelijk?
    @ Jutte: goede winterefteling gehad dus. Leuk hoor! Nou, geen weeen gekregen vd knallen, maar schrok me een aantal keer wel een ongeluk van die strijkers en dat voelde ik wel tot in m'n buik.
    @ Katja: jammer zeg dat er maar 1 client kwam :(. Hoe laat was je thuis? *edit* ah voor elven al bij vrienden. Wat lief vd nachtdienst!
    @ kindjes en vuurwerk: hier heeft de kleine dwars door de gigaknallen om 0.00 doorgeslapen. Pas later piepte ze af en toe wat. Nu moet ik wel eerlijk toegeven dat ze 's middags niet geslapen had en 's avonds pas om 21.30 op bed lag :):):). Dus die was flink moe. Wij hebben heerlijk met z'n allen tot 9.45 geslapen.
    @ Jutte: oh wat een ontzettend lief plaatje van Wiebe en Mirthe.
    @ Lilalien: gaaf kado zeg zo'n positieve ovulatietest !!!!!!!!!
    @ Ink: jij ook al lekker vroeger naar huis gisteren. En die Sigrid gewoon lekker doorknorren tot 10.00 Heerlijk.
    @ Syl: hoe is het met jou en Daniel?

Wbt goede voornemens: ehm ehm ehm
    Kaartje voor Syl en Knip op de bus doen morgen? Kijken of me dat gaat lukken.

8. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Marieke, pfff...2 stapjes terug, 1 stapje vooruit he? GOOO XANDER!

Jutte, jij ook al aan de zelda? Gaaf he??

9. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    :$ kaartje voor Knip: ooooooooo, goed voornemen!! Da's ook mijn voornemen:D Sorry Knip :)
    Hij komt er asap aan!!!

Nu snel naar bed, want over 7,5 uurtjes gaat mijn wekkertje alweer

10. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Lieve allemaal

De allerbeste wensen voor 2010 !!

Even speciaal voor Marieke: Lieve foto's en filmpje van Xander.
    Brengt veel herinneringen boven.
    Mijn mannetjes hebben ook een hele tijd in de couvese gelegen. (de kleinste 70 dagen in het ziekenhuis). Ik zie dat je ook kolft. Mocht je vragen of tips willen, ik heb 6 maanden fulltime gekolft.
    Veel plezier met je ventje en sterkte voor jezelf. Het is erg zwaar om steeds op en neer te gaan en je ventje niet gewoon bij je te kunnen hebben.

11. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    morgen!

Poeh poeh, wat een brave kindjes heir zeg! Allemaal mooi door het vuurwerk heen slapen en dan papa en mama nog eens een zalige nachtrust gunnen! Chapeau!

@lilalien: hihi, was dus weer wat te enthousiast geweest, pas toen ik de 2de keer keek, zag ik dat het een eitjestest was. Nou, veel succes ermee meid!!!

@marieke: komt wel goed met Xander schat ik zo. Als hij op een half uurtje al hersteld was, wow, superman! Ik duim mee dat de dag dat je hem kan knuffelen echt niet meer veraf is!

@lumea: :( neeee, niet 2 weken overtijd gaan he! Da's veeeuls te spannend dan! ;)

Wij gaan vandaag even bij de familie langs. Gisteren lag ik krom van rugpijn, vooral m'n staartbeen auw auw auw, kon gewoon niet normaal gaan zitten! Gelukkig is dat weg nu, alleen nog een vervelende rugpijn en af en toe beginnen de harde buiken. Maar moet terug een doosje omnibionta gaan halen en dan zal t mss met die extra magnesium die daarin zit wat beter gaan!

12. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Goedemorgen!

Zo hé, hier een kind in sprong geloof ik. Wil ze ineens al twee ochtenden om 5 uur alweer drinken, zucht..... Nou ja, nu naar 210/7 overgestapt, eens kijken of dat beter werkt! Vanmorgen heeft ze dan wel nog van 6 tot 10 geslapen, dus wij konden, ondanks de onderbreking, ook even uitslapen, aangezien Mirthe ook meedeed!

@ Marieke, Xander nog wat hulp nodig, ach gos, maar het is ook zo'n ontzettend klein manneke, da's helemaal niet gek, kleine opbouw nodig! Mirthe had dat ook, niet met beademing, maar met de blauwe lamp en infuus. Haalden ze haar eraf, lag ze een dag later er toch weer aan...maar wel steeds korter op en steeds langer eraf, tot ze zonder kon!
    Hopelijk geldt dit voor Xander ook, hij moet gewoon goed wennen aan het zelf ademen, als je dat nooit eerder zelf hebt hoeven doen en je bent zo klein....poeh, lijkt me zwaar hoor!

Komt wel goed met die knul, het is een echt vechtertje, net als mama (knipoogsmiley)

@ Sas, jij ook aan de Zelda (jij zeker een R4kaart? Die moet ik nog kopen......), waar ben jij?

@ Lies, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, rustig aan doen!!! Ik weet hoe ellendig pijn aan je staartbeen is, au! Dus als je het kunt voorkomen: doen!

Zo, ik ga Jelka even in de draagzak heisen, Mirthe in de buggy en dan even boodschapjes doen, kan Rinke even stofzuigen!

Tot later!!!

13. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Middaaaaag!

Alles goed hier?

Jutte, ik ben uuh bij de Lost woods, nog in t begin zeg maar...Ik heb idd een r4 kaart, heb m nu 3 jaar en ben nog steeds blij dat ik toen die kaart gekocht heb(was toen 80 euro, nu 35?) Waar ben jij?

14. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Heb net een r4 kaart besteld, met 2gb voor 20 euro, nu maar hopen dat het echt een goede is ;)

Ik ben in Ocean Realms, het derde land geloof ik. Maar moet nog wel veel terug voor overgeslagen dingen enzo. Superleuk spel!!!!

Heb jij ook de vorige Zelda's gespeeld? Waren die ook leuk? Kan straks natuurlijk lekker gaan downloaden, hihi...

15. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Hoiii

Ons manneke is weer af van de beademing! Heerlijk seg! Wel is hij nog aan de c-pap, maar dat heeft hij toch nog nodig als ondersteuning!

Dan horen we op de terugweg iemand die we kennen, hij samen met zijn vrouw gestorven aan co-vergiftiging! Amper 50 jaar seg! Hun zoon heeft hun gevonden. Wat akelig seg als je zo je ouders levenloos moet vinden..

Zo, kga me achter tv gooien gaan..

Liefs xxxx

16. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Meiden van mij ook een heel goed 2010.
    Ben stiekum wel nieuwsgierig naar 31 december 2010. Wat zullen we dan denken en wat zal er allemaal gebeurt zijn?

Ik ben de laatste dagen/weken niet echt spraakzaam. Dat heeft een reden; Petra, een overblijfmoeder van mij die aan kanker lijdt en een epileptische aanval kreeg twee weken geleden, is dinsdag overleden. Pas 40 jaar. Ze laat een man en vijf kinderen achter. Zo triest.
    Ik kreeg een smsje van een collega toen ik op de terugweg was van mijn oma die in het ziekenhuis ligt vanwege een peesschede-ontsteking in haa heup/benen. Oma is momenteel erg wazig door alle pijn en lijkt ineens nog jaren ouders dan ze nu al is. Hoelang ze nog in het ziekenhuis moet blijven is niet bekend. Afgelopen week en ook de komende week gaan ze allemaal onderzoeken doen om te zien of het echt een ontsteking is. Oma heeft namelijk erg veel pijn en vijf keer in drie dagen tijd 's nachts op de alarmknop gedrukt en buren uit bed gebeld.
    Tot slot ben ik gisteren ongesteld geworden. Ik had al geen flauw idee wanneer mijn ei precies was maar de laatste maanden had ik een cyclus van 26 dagen. Dat zou betekenen dat ik dinsdags ongesteld zou moeten worden. Bij elke dag dat het langer duurde, komt de hoop steeds meer om de hoek kijken. Tot gisteravond, nou ja eigenlijk vannacht. Ik was The Sixt Sense aan het kijken en ging na twaalven even plassen toen ik de eerste gekleurde tekenen zag komen. Vanochtend bij het opstaan was het overduidelijk; geen roze begin voor mij. :(

Wat ik me afvroeg, staat Lumea al op springen?

17. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Och Kwietje wat erg!! Gecondoleerd..pfff zo jong!

Jutte,ik heb Zelda and the phantom hourglas ook..is eigenlijk bijna t zelfde als spirit tracks..word steeds moeilijker hahaha maar zooooooo verslavend!

Ohja wilde vragen, wie verkocht hier ook alweer parfums?

18. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Zit even lekker achter de pc met een cappucino. Lumeaman is ons meissie in bad aan het doen. Echt, ik kan de pc gewoon niet aanzetten als zij erbij is, dan wil ze met alle geweld er achter.
    Maar zie dat ik nauwelijks iets bij hoef te lezen. Wel veel verdrietige berichten.

@ Kwie: Een dikke knuffel voor jou, weer ongesteld geworden :(. Wat een verdriet dat die overblijfmoeder overleden is. Ze is niet meer bijgekomen uit haar coma door die hersenbloeding? Zo vreselijk verdrietig voor de nabestaanden en met name kinderen en man :(. In 2006 is een kennis van ons overleden door een motorongeluk en liet een jonge vrouw met 3 kindjes achter (waarvan 1 geadopteerd). Ik had 3 wk ervoor nog een hele tijd met hem zitten praten terwijl hij z'n 6 mnd oude babydochter op schoot had. Ben daar toen wel een tijd door van slag geweest. Zo verdrietig.
    @ Marieke: Goed om te horen dat Xander weer opnieuw vd beademing af kon. Zal wel met kleine stapjes steeds beter gaan.
    @ Jutte en Desert: Zelda ze :)
    @ Lieselke: weet je ook waarom je zo'n rugpijn kreeg? Of kwam het gewoon vanuit het niets. Klonk erg auw auw auw iig. En je berichtje herinnerde me er aan dat ik ook nog magnesium moet innemen vanavond. Ga ik geljk maar doen :).
    @ Jutte: toch wel lekker dat Mirthe dan ook nog even mee doet met uitslapen!

Ehm, ja!
    Voel me echt log.
    Maar het voelt verder nog heel rustig. Alleen steeds vaker zo'n ongesteldheidsgevoel.

Vandaag was ik echt niet vooruit te branden. Had een wat beroerde nacht achter de rug. Last van maagzuur, hoofdpijn en van pijn in m'n buik. Was wat misselijk erdoor en voelde me licht in m'n hoofd. Dacht even dat het zo ver was, maar waarschijnlijk iets gegeten dat niet helemaal goed was ;). Voelde me 's ochtends stukken beter, maar was erg moe en ochtends maar wat uitgeslapen en daarna boek gelezen, en toen het bad aangezet en in bad verder gelezen (ja ja ik ben dus EINDELIJK in bad geweest). Nog even boodschappen gedaan met z'n 3tjes, gegeten en toen was de dag alweer om.

19. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Waar is iedereen toch???????

Voel me zo alleeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeen hier :(.

*zwaai zwaai*
    Kga maar wat nuttigs doen.
    Een was ophangen.
    Een was opvouwen
    Een ziekenhuistas klaar maken (die ze aanraden om met wk 37 al klaar te hebben staan :))
    Stapel papier uitzoeken en opbergen
    Kerstboom en versiering aftuigen.

Ach, ik ben voorlopig nog niet klaar :p

20. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Bizar dit berichtje is van een jaar geleden....Een jaar geleden alweer en nu is ze bijna 4 maanden.

Kwietje dikke meid, pff lekker begin. Zo oneerlijk. Afspraak in het zh is al bijna toch?

Lumea vandaag de dag, maar helaas nog niks. Spannend meid!

Deel Deze Pagina