Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Lieske, ik heb nog geduld hoor om jullie werk te zien! ;)

Net terug van mannetje. Hij is nog steeds van de beademing af. Hij voelt zich goed, dat merken we aan de bewegingen die hij maakt. Erggg actief! Heeft op 5min. 2 pampers volgedraaid hihi. poep hier, poep daar. Toen de verpleegster zijn 3e pamper wou aandoen, plaste ie over haar hand uit hihi

Mindere nieuws is dat mannetje een liesbreuk heeft. Hoe hij eraan geraakt is,geen idee. Waarschijnlijk met wild te zijn. Zolang hij geen last heeft, gaan ze wachten met opereren nadat hij thuis is. Krijgt hij toch last, doen ze het eerder. Hij moet eerst zijn gewicht hebben voordat ze hem opereren. Hopelijk heeft hij dus weinig last, en kunnen ze het uitstellen!

Liefs

2. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Ik kan het me nog heel erg goed herinneren hoor dus snap je ongeduld

@ Jutte aaaah dus bij jullie in bed slaapt ze wel dat was hier dus ook het geval maar ja das niet de bedoeling he om bij papa en mama te liggen eigen bedje is beter maar ja de helenacht met een huilend kind is ook niks dus soms toch maar even

@ Lies heb ze gezien super hoor ziet er fantastische uit

@ sas niet meer in jou armen in slaap vallen :$ das jammer dat knuffelen is net zo lekker

3. hielko2006

marieke ai een liesbreuk hoop dat het uitgesteld kan worden en hoe zwaar is xander nu?

4. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Knipje, ze hebben hem nog niet opnieuw gewogen.Hij is niet stabiel genoeg. (dan weer aan beademing, dan weer zonder...) Hij moet eerst nu bewijzen dat hij het zonder goed kan volhouden, dan mag hij waarschijnlijk gewogen worden en zou hij ook eens bij mij mogen.

5. hielko2006

Is ook wel heel begrijpelijk
    ik hoop voor jullie dat het heel snel mag zijn

6. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @sas: viel goed mee hoor, dat werk, een uurtje of 2 en het was klaar. Alleen de plateau heeft wat langer geduurd :)

@sas: wow, Ryan valt dus alleen in slaap, fijn zeg! Hoewel idd het knuffelen ook zalig is, kan ik me inbeelden dat je er ook deugd van kan hebben als je je mannetje gewoon neer kan leggen en dat ie dan in slaap valt! Nu nog doorslapen... ;)

@marieke: zoals ik al zei, ik hoop dat het hem niet te erg hindert, dat ie even niet te gek meer doet en dan hij mooi in gewicht blijft bijkomen. Hebben ze hem trouwens nog gewogen?

7. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    *edit* heb het gelezen Marieke. Nu duimen dat ie snel op de weegschaap EN bij de mama mag!

8. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    * zwaaizwaai*

Sorry ff geen puf voor een mega-update.

@ Kwie: (((((((((((((((knuffel)))))))))))))) Pffffff zo jong, zo oneerlijk.

@ Marieke: Het gaat idd 1 stap vooruit, 2 stappen terug. Hadden we zelf ook en onze kennissen, waarvan de kleine met 26 weken geboren was, ook. Ik hoop dat hij goed vooruit blijft gaan, zodat je hem snel vast kan houden!!! Het is een super sterk manneke, hij komt er wel.

@ Voor de ongestelden onder ons ( including moi)
    Bekijk bijlage 40967

@ Zelda op de DS....zucht, ik zou er zo eentje willen aanschaffen. Ik heb toen ook een gamecube speciaal voor Zelda gekocht, erg hè.
    Ik mag hem straks van m`n tante lenen als ze hem uitgespeeld heeft JEEEEEEEEEJ:)

9. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Sas, ik heb het overgebleven deel van het pakket aan Helma gegeven! Of inderdaad baby hope.

Katja, lekker zeg nog geen menstruatie! Het is hier omgedoopt tot menstruatiemaximus :( pfff

Knips, je had best naar Beverwijk gekunt hoor, hier is bijna geen sneeuw meer ;) oh nee ik bedoel dan had je hier langs kunnen rijden hihi
    Ik heb een kaartje van Syl gehad i.i.g.

Beebie, bij mij heeft het de dag van de bevalling wel wat gerommeld maar ik had niet het idee dat ze zou komen...

Jutte, klinkt bekend zeg, dat van eigen kind niet verdragen, ik kon ook even helemaal niets hebben de afgelopen dagen! blij dat Maarten thuis was!!

Lies, wat mooi zeg!!

Marieke, arm menneke met een liesbreuk!

goh zeg, Loel ook ongesteld, kwie ook... bizar zeg, allemaal tegelijk! nu gebeurt dat wel als vrouwen veel met elkaar optrekken, maar ook online??? ;) das nieuw

heb geen DS en ken Zelda alleen van de NES :D

10. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Hahaha iedereen tegelijk ongesteld...na ik niet! Ik mag de 13e weer!! Whoehaaaaaa!

Hier ook geen kaartje gehad van Syl, misschien nog naar oude adres gestuurd, kan natuurlijk!

Moor, zelda is zooo leuk om te spelen....maar kom nie verder, dus wacht op Jutte, misschien dat zij weet hoe ik die baas kan verslaan, whoehahaha

Verder zijn hier weer 2 meisjes geboren, de 30e Celastine(had ik noooooit verwacht, is een jong meisje van 21) en de 31e Deslyn...leeeuk!!

11. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Even snel uit het blote koppie.

@ bad: dat was heerlijk, maar voelde me wel MEGArond. Kon precies m'n buik zien in dat ding waar je aan draait om het water weg te laten lopen :D. Heb ook het idee dat de baby vandaag een groeispurt heeft; alles staat strak.
    @ Lieselke: 19 januari is ook een mooie dag voor een beebje. Die datum heeft al eerder een gouden man voortgebracht: tadaaaaaaa Lumeaman :p.
    @ iedereen die ongesteld is: *deelt chocoladereep uit*.
    @ Marieke: goed zeg dat Xander het zo goed doet. En erg vervelend dat Xander nu een liesbreuk heeft. Kan me voorstellen dat ze even willen wachten met opereren.
    @ Desert: voor het geval Jutte niet meer je vraag ziet over Zelda: even googelen op een walk-through? Deed ik als ik er echt niet uit kwam met Tomb-raider.
    @ Kerstversiering: vandaag maar weggehaald.
    @ Knippie: hij gaat komen hoor die kaart :):):):D. Ik heb trouwens ook geen kaartje van Syl gezien. Is de zwarte markt in Beverwijk zo leuk om daar zo'n onwijs eind voor te rijden trouwens? En ja, je komt dan natuurlijk wel lekker dicht in de buurt van Moor :).
    @ Syl: kun je Daniel's geboortekaarje online zetten? Ben zo benieuwd hoe die er uit zag.
    @ Helma: hoe is het met jou?
    @ Jutte: vervelend he als je je zo belabberd voelt dat je eigenlijk de kids niet kunt verdragen. Wel goed dat Rinke dan in de buurt is. Ik had gisteren zo'n off dag. Moet op dat soort dagen wel eens denken aan een alleenstaande moeder die een (schrik niet) 3-ling gekregen heeft. Dat is dan behoorlijk bikkelen volgens mij.

Zo, krijg een bakkie thee voor m'n neus gezet.
    Later liefies.

12. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Lumea, ik had al gekeken, maar het is Engels..en Mark had t al vertaald, maar we snappen nog eigenlijk niet hoe t moet hahahahaha dus wacht nog ff op Jutte hahaha

Ooh lekker bakkie thee, ik doe mee!

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    HAPPY NEW YEAAAARR!

lekker op tijd ook he?! :D

Hier ook nog steeds ongi ofzoiets, al 2 dagen btje oud bloed maar alleen bij afvegen, lekker weird hihi!
    morgen bellen voor nieuwe planning spannneeendddd!

Ohja, Lumea, ja ik eet 2 stuks fruit, vandaag 4 jummie haha en 2 ons groente per dag, nouja, soms niet hoor :p
    maar ik ben niet vaak ziek hoor, afgelopen maand wel ja, maar dat kwam door de medicijnen, en verder ga ik als ik me niet goed voel gewoon werken waardoor ik niet goed herstel, heb me nu maar gewoon eens ziek gemeld op het werk om goed uit te zieken, morgen weer werken, ben ik 2 werkdagen thuis gebleven, en dan komt de hel los en ben ik eens goed ziek, nu nog steeds niet helemaal 100% maarja werk vond al dat ik gewoon kon werken afgelopen week, en nu moet ik gewoon weer komen, dusja dat doen we dan maar he zucht.. (had je berichtje al wel gelezen hoor, was alleen even van mn apre uh.. (hoe zeg je dat?) wist niet zo goed was ik moest zeggen)

Geboortekaartje van Syl? heb er geen gehad...

Marieke, jouw kaartje komt eraan hoor!!
    ik heb zooooo'n leuke gezien, maar die hadden ze alleen nog maar voor een meisje, dus ga druk opzoek naar de jongens versie! :D

Uhm.... voor de rest... HAAI! Knuf!

14. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Oeh jeee Sas, wacht je nog steeds op mij???

Even kijken hoor, da's zo'n phantom toch? Die moet je in de rug slaan. Even lastig, steeds Zelda als phantom de voorkant laten aanvallen en dan jij als Link via de rug zeg maar....tja, dat zou het moeten zijn.

@ Marieke, een liesbreukje, is veelvoorkomend bij jongetjes....bah, ook nog....Xander moet een reuzegelukkig peutertje worden na deze start!

Oh er is taart, doei!

15. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haai meiden
    Sorry heb het wat druk gehad met van alles en nog wat.
    Ben blij dat we nu de normale dagen weer hebben zeg.
    Ben vandaag met mijn dieet begonnen en wil er 10kg af hebben :$
    Euforisch of niet maar ik wil gewoon weer mijn oude kleren aan. Jurkjes zijn ook leuk maar mijn eigen spijkerbroek snak ik naar......
    Sigrid heeft haar 1e fruithapje gehad, jemig zeg die trok toch ene postzegel....haha niet normaal. 2e keer weer een postzegel dus het is echt wennen voor haar.

Meiden die ongi zijn eet maar lekker die chocoreep.

Kwie knufff meid en idd we maken er een kwiejaar van.

Muiss knuff....

Miran en lilalien hopelijk voor jullie ook roze dit jaar...

Lumea denk aan je zet hem op he......

Beebie jij ook....

de rest kom straks weer maar heb hoge nood...............

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

16. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
  17. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

wow ink, wat een toet!!!! whaha :D

18. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    hoi lieverds!!

Desert: ik lag gisteren op bed en moest ineens aan jou denken en toen ook aan Muis en of jullie elkaar nou gezien hadden op nieuwjaarsdag bij de 3j's En en en......?

Ink: ik wil er zo'n 7 kg vanaf hebben, ik doe dus met je mee! En wat een lekker bekkie hihihihi Ik denk dat ik toch pas begin met zo'n 5/ 6 maanden met een hapje. Omdat ik borstvoeding geef wil ik eigenlijk de eerste 5 maanden niets anders geven, hoe jammer ik dit ook vind. Lijkt me zoooo leuk om te doen.

ik ga er weer vandoor, de was opvouwen en daarna jnaar de sauna, massage, zonnebank mmmmmmmmm

19. WendyNoa

WendyNoa Actief lid

16 okt 2009
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo.....manlief naar zijn werk, Sem in bed en dan heb ik weer tijd om te internetten. Wat een gekke dagen zijn het toch geweest. Blij dat we weer in het ritme gaan. Al is het nog maar een paar weken voordat ik weer aan het werk moet. Zie er nu al tegenop om die kleine straks achter te moeten laten op het kdv.

@Jutte en Desert: Zelda verslaafd. Wij hebben de Wii maar weer eens uit de kast gepakt

@Marieke, arme Xander het zit ook niet mee, nu weer een liesbreuk. Maar wat doet hij het ondanks alles toch goed, zo lekker actief. En wat ben jij dapper dat je elke keer maar weer kolft en alles naar het ziekenhuis brengt. Nu wordt het echt tijd dat je kleine Xander lekker vast kan houden. Ik ga heel hard voor je duimen.

@Muis, Kwie, Miran en Lilalien, nogmaals een knalroze 2010

@Marieke, gecondoleerd met je kennissen

@Kwie, gecondoleerd met Petra

@Lumea, ben je het al zat? Euh jij hebt nu ook meldplicht ;)

@Moor, Pup en Kwie, heel veel chocolade en warme dekentjes om je lekker op de bank terug te trekken en de rode golf te ondergaan

@Lies, je gevoel zegt niet altijd wat. Wij dachten dat de kleine minimaal een paar dagen later zou komen. Uiteindelijk kwam hij een week te vroeg. Dus gewoon zorgen dat alles klaar is want mijn ervaring is dat je daar de 1e weken geen tijd meer voor hebt.
    Hahaha, ik krijg altijd lekker trek van jouw berichtjes

@Knip, jammer van de bazaar. Lisanne weer voor een nachtvoeding. Kan ook een groeispurtje zijn. Sem kwam 2 weken geleden weer om de 3 uur 's nachts. Nu hebben wij hem een grotere fles gegeven bij elke voeding en nu slaapt hij weer beter door. Nou ja, 2 x 5 uurtjes dan en daar zijn we al blij mee.

@Lumea, lekker nog even in bad. Straks moet je weer even wachten terwijl je er zo aan toe bent dan. Dus nu nog even genieten

@Beebie, spannend nu, hopen dat rommelen doorzet

@Jutte en Knip, kindjes bij jullie in bed. Zo knap dat jullie dan kunnen slapen. Ik heb het manlief nu verboden. Als het zijn beurt was om te troosten dan nam hij Sem bij ons in bed. Maar ja dan kon ik dus niet meer slapen. Papa en Sem slapen en mama wakker. Niet echt de oplossing.

Oooh Loel ook ongesteld, voor jou ook chocowensen

Oei, Moor en Jutte gered door de mannen. Vreselijk als je je zo beroerd voelt dat je die kleintjes niet kan verdragen.

@Ink, haha wat een prutkoppie trekt Sigrid. Hier toch maar besloten om te wachten tot 6 maanden voordat we met de bijvoeding gaan beginnen

@Ink en Katjak, ik doe ook mee met de kilo's. Er moet nog 8,5 af wil ik weer in mijn normale kleding passen.

Dus nu maar even de goede voornemens uitvoeren. Ik ga even wandelen!

20. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Heleuwwww!

Zo wat is het koud zeg, brrr...Ik hou er niet van. We hebben zaterdag onze vakantie uitgezocht en wat mag het van mij snel zo ver zijn.

Net met Guusje naar het cb geweest. Ze weegt nu 6590 gr en is 62 cm.

Wat een verschil met Loïs, zij was met 4 mnd 6780 gr en 67 cm...

Kortom onze kleine speklap doet het, ondanks het spugen, prima! Ze vond ook dat Guusje oogde als een baby die lekker in haar vel zat, en dat is ook zo. Het is een heerlijk meisje.

De arts heeft het helemaal niet gehad over bijvoeden, komt met 6 mnd pas, dus wij blijven ook nog even door flessen.

Maar Ink wat een onwijs grappige foto, zal ze later wel vreselijk om moeten lachen. Wij hebben het destijds ook gefilmd en kijken het nog weleens terug, mooi man die vieze gezichten.

Marieke hoe gaat het met kleine Xander?

Jutte en Sas druk aan het zeldaën?

Loel ik ben ook zo...ik zou zo een wii kopen voor dat nieuwe mariospel...

Muis vandaag bellen toch voor nieuwe plannen?

Lumea how are you? Wie is je buddy eigenlijk?

Kwie sterkte vandaag meid!

Katja veel plezier vanmiddag, heerlijk!

Knip hoe is het, en met Lisanne, wil ze nog niet in haar eigen bedje?

Lies gave foto's op hyves...Doet me denken aan mijn cadeautjes voor de kids op school bij Loïs...Wat een werk he, maar ziet er perfect uit.

Deel Deze Pagina